דיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:
הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת
מה איתו היום?
@א-ה-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:
הייתי מוסיפה גם את נתנאל מנת
מה איתו היום?
לומד בישיבה והשתנה לו הקול מזמן לדעתי הוא צריך להיות בן 18 בערך
-
שלום
מה ילדי פלא מרווחים מהעובדה הזאת [חוץ מתהילה וביטחון עצמי]
הם מקבלים על זה כסף?מה מניע את הילד ככה להשקיע בחזרות ולימוד שירים וכו'?
מה נותן לו את המוטיבציה לכך? -
@מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:
@א-ה-2 בהשקפה החרדית ובפרט ילדי פלא מהמגזר החסידי זה שעד החתונה לפחות עסוקים בלימוד ובישיבה או בחיידר ילד בפרט לא אמור לשיר על במות!!!! לא יתכן שילד שאמור להיות שקוע בלימוד חומש או גמרא יהיה על במות !!!
מסכימה לחלוטין אבל בציבור החסידי דווקא יש הרבה ילדי פלא כמו קלצקין וכל אלו אז אין להם בעיה? הם שונים מכלל הציבור החסידי
-
@מוישי-2 אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:
@א-ה-2 בהשקפה החרדית ובפרט ילדי פלא מהמגזר החסידי זה שעד החתונה לפחות עסוקים בלימוד ובישיבה או בחיידר ילד בפרט לא אמור לשיר על במות!!!! לא יתכן שילד שאמור להיות שקוע בלימוד חומש או גמרא יהיה על במות !!!
זה בכלל לא קשור!!!!!!!!
ילד יכול ללמוד יותר טוב אם הוא שר על במות, זה נותן לו חשק בעבודת ה'!!!@ברוריה אמר בדיון | ילדי פלא, מה הם מרוויחים מהסיפור הזה?:
מסכימה לחלוטין אבל בציבור החסידי דווקא יש הרבה ילדי פלא כמו קלצקין וכל אלו אז אין להם בעיה? הם שונים מכלל הציבור החסידי
ולא אין להם בכלל בעיה-למה שיהיה?
באמת כמו שרואים רובם של ילדי הפלא הם חסידיים
ויש בזה משהו מאוד יפה איך שמחדירים בהם את הלימוד ביחד עם השירה. -
עברתי קצת על ההודעות אז הגיב עליהם:
נתנאל מנת בישיבה גדולה, הקול התבגר אבל עדיין שר יפה, אבל בישיבה לא מופיעים.
לגבי ילד פלא כמו בנצי קלצקין שמתרגש וכו... וטענו פה שילד פלא מקבל כבוד וכו
אין ספר בזה שילד פלא נהנה כעת מכבוד תהילה והמון צומי וחברים אבל ואבל גדול כל הדברים האלה מתנקמים ברגע שהילד מתבגר אני לא מדבר מניחוש אלא מידיעה ברורה.
לגבי מה שטענו שילדי פלא מתקלקלים זה ממש לא נכון. קחו דוגמא את יונתן שיינפלד מי שיודע איפה הוא היה ממקם והיכן גדל הוא לא רק לא התקלקל אלא פרח ועלה לישיבת חברון וכו הקים בית על תורה, ילדי הפלא שנמצאים כיום במ'ומות אחרים
אני אישית יכול להעיד ששירה רק מוסיפה רגש יהודי והמון רוחניות, קחו דוגמא את מוטי גרינבוים שזכיתי לעבוד איתו אני מעיד על כמויות רגש והתחברות לשם ולתורה שהוא קיבל מהשירה. אתה לומד מילים ואתה שם לב יותר למילים.
אפשר למצות את הדיון בהבנה שאין בזה כללים יש כאלה שצולחים את השנים האלה ומחזיקים מעמד ויש כאלה שנופלים אבל אין ספק שאם מישהו היה פונה אלי ושואל אותי על הילד שלו אם להכניס אותו לתחום ואגב יש לא מעט ובפרט בתקופה האחרונה שפנו אלי כאלה ביניהם שתיים בוגרי המגיקאס ישבתי עם ההורים והנחתי על השולחן את כל הסכנות הקיימים והתהליך הלא קל בכלל שהילד וההורים יצטרכו לעבור, לא מומלץ בכלל. שום דבר לא שווה לקחת את הסיכון.
והסכם רק שחלילה לא יחשבו שאני חושב בשליליות על ילדי פלא והוריהם כי ישנם אלה שכל רגע יושבים עם טובי אנשי החינוך וכו ודואגים לא רק לשירה של הילד אלא לנשמה שלו. -
עברתי קצת על ההודעות אז הגיב עליהם:
נתנאל מנת בישיבה גדולה, הקול התבגר אבל עדיין שר יפה, אבל בישיבה לא מופיעים.
לגבי ילד פלא כמו בנצי קלצקין שמתרגש וכו... וטענו פה שילד פלא מקבל כבוד וכו
אין ספר בזה שילד פלא נהנה כעת מכבוד תהילה והמון צומי וחברים אבל ואבל גדול כל הדברים האלה מתנקמים ברגע שהילד מתבגר אני לא מדבר מניחוש אלא מידיעה ברורה.
לגבי מה שטענו שילדי פלא מתקלקלים זה ממש לא נכון. קחו דוגמא את יונתן שיינפלד מי שיודע איפה הוא היה ממקם והיכן גדל הוא לא רק לא התקלקל אלא פרח ועלה לישיבת חברון וכו הקים בית על תורה, ילדי הפלא שנמצאים כיום במ'ומות אחרים
אני אישית יכול להעיד ששירה רק מוסיפה רגש יהודי והמון רוחניות, קחו דוגמא את מוטי גרינבוים שזכיתי לעבוד איתו אני מעיד על כמויות רגש והתחברות לשם ולתורה שהוא קיבל מהשירה. אתה לומד מילים ואתה שם לב יותר למילים.
אפשר למצות את הדיון בהבנה שאין בזה כללים יש כאלה שצולחים את השנים האלה ומחזיקים מעמד ויש כאלה שנופלים אבל אין ספק שאם מישהו היה פונה אלי ושואל אותי על הילד שלו אם להכניס אותו לתחום ואגב יש לא מעט ובפרט בתקופה האחרונה שפנו אלי כאלה ביניהם שתיים בוגרי המגיקאס ישבתי עם ההורים והנחתי על השולחן את כל הסכנות הקיימים והתהליך הלא קל בכלל שהילד וההורים יצטרכו לעבור, לא מומלץ בכלל. שום דבר לא שווה לקחת את הסיכון.
והסכם רק שחלילה לא יחשבו שאני חושב בשליליות על ילדי פלא והוריהם כי ישנם אלה שכל רגע יושבים עם טובי אנשי החינוך וכו ודואגים לא רק לשירה של הילד אלא לנשמה שלו.פוסט זה נמחק! -
עברתי קצת על ההודעות אז הגיב עליהם:
נתנאל מנת בישיבה גדולה, הקול התבגר אבל עדיין שר יפה, אבל בישיבה לא מופיעים.
לגבי ילד פלא כמו בנצי קלצקין שמתרגש וכו... וטענו פה שילד פלא מקבל כבוד וכו
אין ספר בזה שילד פלא נהנה כעת מכבוד תהילה והמון צומי וחברים אבל ואבל גדול כל הדברים האלה מתנקמים ברגע שהילד מתבגר אני לא מדבר מניחוש אלא מידיעה ברורה.
לגבי מה שטענו שילדי פלא מתקלקלים זה ממש לא נכון. קחו דוגמא את יונתן שיינפלד מי שיודע איפה הוא היה ממקם והיכן גדל הוא לא רק לא התקלקל אלא פרח ועלה לישיבת חברון וכו הקים בית על תורה, ילדי הפלא שנמצאים כיום במ'ומות אחרים
אני אישית יכול להעיד ששירה רק מוסיפה רגש יהודי והמון רוחניות, קחו דוגמא את מוטי גרינבוים שזכיתי לעבוד איתו אני מעיד על כמויות רגש והתחברות לשם ולתורה שהוא קיבל מהשירה. אתה לומד מילים ואתה שם לב יותר למילים.
אפשר למצות את הדיון בהבנה שאין בזה כללים יש כאלה שצולחים את השנים האלה ומחזיקים מעמד ויש כאלה שנופלים אבל אין ספק שאם מישהו היה פונה אלי ושואל אותי על הילד שלו אם להכניס אותו לתחום ואגב יש לא מעט ובפרט בתקופה האחרונה שפנו אלי כאלה ביניהם שתיים בוגרי המגיקאס ישבתי עם ההורים והנחתי על השולחן את כל הסכנות הקיימים והתהליך הלא קל בכלל שהילד וההורים יצטרכו לעבור, לא מומלץ בכלל. שום דבר לא שווה לקחת את הסיכון.
והסכם רק שחלילה לא יחשבו שאני חושב בשליליות על ילדי פלא והוריהם כי ישנם אלה שכל רגע יושבים עם טובי אנשי החינוך וכו ודואגים לא רק לשירה של הילד אלא לנשמה שלו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות