דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. איציק דדיה

איציק דדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.9k פוסטים 282 כותבים 533.7k צפיות 70 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1063

    מעניין אותי מה יגיע יותר רחוק במצעד שיר החודש של דדיה או של נהוראי

    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

    רותושששר חובבת מוזיקה 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • תהילושת מנותק
      תהילושת מנותק
      תהילוש
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1064

      איציק דדיה ועוזיה צדוק כי בשמחה-קצת ישן, אבל מהמם!
      https://send.magicode.me/send-file/file/234262444f3d8f4***93e9b89ecb0ec01e91ce48981/view

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • תהילושת תהילוש

        איציק דדיה ועוזיה צדוק כי בשמחה-קצת ישן, אבל מהמם!
        https://send.magicode.me/send-file/file/234262444f3d8f4***93e9b89ecb0ec01e91ce48981/view

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1065
        פוסט זה נמחק!
        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          פוסט זה נמחק!

          ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1066
          פוסט זה נמחק!
          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ברוריהב ברוריה

            פוסט זה נמחק!

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1067
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

              מעניין אותי מה יגיע יותר רחוק במצעד שיר החודש של דדיה או של נהוראי

              רותושששר מנותק
              רותושששר מנותק
              רותוששש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1068

              לדעתי החמישיה מנצחת לא קשורה כימעט לאיכות ולשיר יותר יפה
              רובם מצביעים לזמר שהם אוהבים..ולדעתי השיר של איציק בהרבה יותר חדשני,מקורי,וגם האיכות גבוה
              ואם נהוראי יהיה במקומות הראשונים זה לא אומר שהשיר של איציק פחות ממנו.

              רותושששר חובבת מוזיקה 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • רותושששר רותוששש

                לדעתי החמישיה מנצחת לא קשורה כימעט לאיכות ולשיר יותר יפה
                רובם מצביעים לזמר שהם אוהבים..ולדעתי השיר של איציק בהרבה יותר חדשני,מקורי,וגם האיכות גבוה
                ואם נהוראי יהיה במקומות הראשונים זה לא אומר שהשיר של איציק פחות ממנו.

                רותושששר מנותק
                רותושששר מנותק
                רותוששש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1069
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • HHKKKKH מנותק
                  HHKKKKH מנותק
                  HHKKKK
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1070

                  שיר ממש יפה אחר תקופה של צפיה שמתברר...שהיה שווה..,!!!!!!!!!!!

                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                    מעניין אותי מה יגיע יותר רחוק במצעד שיר החודש של דדיה או של נהוראי

                    חובבת מוזיקה 0ח מנותק
                    חובבת מוזיקה 0ח מנותק
                    חובבת מוזיקה 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1071

                    @מוח-שליט-על-הלב חד משמעית של נהוראי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רותושששר רותוששש

                      לדעתי החמישיה מנצחת לא קשורה כימעט לאיכות ולשיר יותר יפה
                      רובם מצביעים לזמר שהם אוהבים..ולדעתי השיר של איציק בהרבה יותר חדשני,מקורי,וגם האיכות גבוה
                      ואם נהוראי יהיה במקומות הראשונים זה לא אומר שהשיר של איציק פחות ממנו.

                      חובבת מוזיקה 0ח מנותק
                      חובבת מוזיקה 0ח מנותק
                      חובבת מוזיקה 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1072

                      @רותוששש נבראה לי הוא יותר דבר על מצעד החודש פה במקצב
                      ואין לי ספק שנהוראי לוקח ובענקק
                      אגב מתי המצעד?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1073

                        תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
                        נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                        רותושששר רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                          תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
                          נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

                          רותושששר מנותק
                          רותושששר מנותק
                          רותוששש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1074

                          המשך סירטונים מהחתונה שנערכה בשבוע שעבר!
                          https://send.magicode.me/send-file/file/***d4a2e59645cfd771dc5fcf82619a3c85485a2e43/view
                          https://send.magicode.me/send-file/file/***1ece0b896f756db26522e81060c23cd7cb1496c5/view

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אלי מהאולפןא מנותק
                            אלי מהאולפןא מנותק
                            אלי מהאולפן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                            #1075

                            https://glatticket.co.il/26657?_ref=18068

                            0e8fe9ec-329c-402b-93d6-a15f80af0669-‏‏צילום מסך (4).png

                            "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                              תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
                              נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                              #1076

                              @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                              תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
                              נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

                              אם אתה חושב שהוא העתיק - אז 'צא מהקליפ' כמו שאומרים;)
                              למה?
                              כי על שיר לא עובדים שבוע ולא חודשיים. הרבה יותר. ככה ששתיהם עבדו על השיר במקביל כפי הנראה ודדיה לא התחיל לעבוד על השיר אחרי עקיבא.... הרבה הרבה לפני.

                              ויואו איך א ה ב ת י את השיר!!!!!!!!!!!!!!!!! מושלםםםםם כמו שרק דדייה יודע להגיש כעצמאי!!!!!!!!
                              ציפיתי - והופתעתי לטובה...

                              'אותנו שום דבר לא יעצור'. - בול!

                              נ.ב
                              קליפ מושקע בטירוף.

                              איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              בונקרב מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              8
                              • רבקהר רבקה

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
                                נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

                                אם אתה חושב שהוא העתיק - אז 'צא מהקליפ' כמו שאומרים;)
                                למה?
                                כי על שיר לא עובדים שבוע ולא חודשיים. הרבה יותר. ככה ששתיהם עבדו על השיר במקביל כפי הנראה ודדיה לא התחיל לעבוד על השיר אחרי עקיבא.... הרבה הרבה לפני.

                                ויואו איך א ה ב ת י את השיר!!!!!!!!!!!!!!!!! מושלםםםםם כמו שרק דדייה יודע להגיש כעצמאי!!!!!!!!
                                ציפיתי - והופתעתי לטובה...

                                'אותנו שום דבר לא יעצור'. - בול!

                                נ.ב
                                קליפ מושקע בטירוף.

                                איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

                                בונקרב מנותק
                                בונקרב מנותק
                                בונקר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1077

                                @רבקה אמר באיציק דדיה:

                                איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

                                איזה מילים, באיזה שיר שלהם???

                                "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                [ממעמקים גד אלבז]

                                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רבקהר רבקה

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                  תגידו רק לי השורה ויש למעלה מי שיעזור בשיר החדש
                                  נשמעת בדיוק כמו החדש של עקיבא ורק אל תפחד לפול?

                                  אם אתה חושב שהוא העתיק - אז 'צא מהקליפ' כמו שאומרים;)
                                  למה?
                                  כי על שיר לא עובדים שבוע ולא חודשיים. הרבה יותר. ככה ששתיהם עבדו על השיר במקביל כפי הנראה ודדיה לא התחיל לעבוד על השיר אחרי עקיבא.... הרבה הרבה לפני.

                                  ויואו איך א ה ב ת י את השיר!!!!!!!!!!!!!!!!! מושלםםםםם כמו שרק דדייה יודע להגיש כעצמאי!!!!!!!!
                                  ציפיתי - והופתעתי לטובה...

                                  'אותנו שום דבר לא יעצור'. - בול!

                                  נ.ב
                                  קליפ מושקע בטירוף.

                                  איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1078

                                  @רבקה אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים
                                  גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                  רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    @רבקה אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים
                                    גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                                    רותושששר מנותק
                                    רותושששר מנותק
                                    רותוששש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1079

                                    אבל זה ממש לא הגיוני כי הוא הקליט את השיר ליפני שנה וחצי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • בונקרב בונקר

                                      @רבקה אמר באיציק דדיה:

                                      איך שהוא שר את 'לגעת בשמים' הזכיר לי שיר של הקינדרלעך..... כמעט קופי.

                                      איזה מילים, באיזה שיר שלהם???

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                      #1080

                                      @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                      אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים

                                      נו אז מה?
                                      גם לי הרבה שירים מזכירים לי שירים אחרים. אבל לכל שיר יש את המיוחדות של שמבדילה אותו משאר השירים. אין מה לעשות. מוזיקה זה מוזיקה. היא לא יכולה להיות שונה לחלוטין בכל כך הרבה אלפי שירים.

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                      גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                                      ממש לא----- לי אישית לפחות.

                                      זה שקוראים לשיר 'לראות את הטוב' לא הופך את ההמשך שלו ל'אסור לעצור את השמש עכשיו... שקיעות אדומות'..... וגם לא הופך אותו ל - דומה לו.

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      בונקרב HHKKKKH 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      4
                                      • רבקהר רבקה

                                        @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                                        @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                        אני לא יודע מה אתכם לי השיר הזה הזכיר מלא שירים אחרים

                                        נו אז מה?
                                        גם לי הרבה שירים מזכירים לי שירים אחרים. אבל לכל שיר יש את המיוחדות של שמבדילה אותו משאר השירים. אין מה לעשות. מוזיקה זה מוזיקה. היא לא יכולה להיות שונה לחלוטין בכל כך הרבה אלפי שירים.

                                        @מוכן-תמיד-לעזור אמר באיציק דדיה:

                                        גם הפזמון נשמע כמו שקיעות אדומות שעקיבא שר

                                        ממש לא----- לי אישית לפחות.

                                        זה שקוראים לשיר 'לראות את הטוב' לא הופך את ההמשך שלו ל'אסור לעצור את השמש עכשיו... שקיעות אדומות'..... וגם לא הופך אותו ל - דומה לו.

                                        בונקרב מנותק
                                        בונקרב מנותק
                                        בונקר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בונקר
                                        #1081

                                        @רבקה אמר באיציק דדיה:

                                        @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                                        השיר עם הפזמון באנגלית מהאלבום סבבה?
                                        וואו נכון שאני חושב על זה, זה כמאט אותו דבר.

                                        "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                        [ממעמקים גד אלבז]

                                        מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • בונקרב בונקר

                                          @רבקה אמר באיציק דדיה:

                                          @בונקר לשיר של הקינדרלעך קוראים The time is now.

                                          השיר עם הפזמון באנגלית מהאלבום סבבה?
                                          וואו נכון שאני חושב על זה, זה כמאט אותו דבר.

                                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                          מוכן תמיד לעזור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1082

                                          @בונקר אפשר להעלות את השיר לשמיעה?

                                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול