דיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!
-
@מוכשרת-על
טוב גם אני לא הבנתי מה זה ''תחביר ודקדוק תקינים'' אבל הבנתי את הרעיון של החרוזים
ועם נושא שישתלב בחשיבה טובה תודה -
@מוכשרת-על
טוב גם אני לא הבנתי מה זה ''תחביר ודקדוק תקינים'' אבל הבנתי את הרעיון של החרוזים
ועם נושא שישתלב בחשיבה טובה תודה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הגיטריסט אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@מוכשרת-על
טוב גם אני לא הבנתי מה זה ''תחביר ודקדוק תקינים'' אבל הבנתי את הרעיון של החרוזים
ועם נושא שישתלב בחשיבה טובה תודהקודם כל כאן-
https://miktzav.com/topic/3446/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93/2
כתבתי המון טיפים לכתיבה.דבר שני בנוגע למה שכתבת על תחביר ודקדוק תקינים-
אתן לך דוגמא פשוטה:
אם התחלת לכתוב את השיר בלשון נוכח הווה כלומר "אתה הולך, אתה שומע, אתה איתי" - כל השיר אמור להיות בלשון נוכח ולא פתאום לעבור בין הזמנים או בין הגופים.
לא תקין לכתוב חצי שיר בלשון נקבה וחצי שיר בלשון זכר... וכד'..
זה קריטי בכתיבה.לפעמים עדיף חרוז לא טוב על פני טעות כתיבה...
-
@הגיטריסט אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
@מוכשרת-על
טוב גם אני לא הבנתי מה זה ''תחביר ודקדוק תקינים'' אבל הבנתי את הרעיון של החרוזים
ועם נושא שישתלב בחשיבה טובה תודהקודם כל כאן-
https://miktzav.com/topic/3446/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93/2
כתבתי המון טיפים לכתיבה.דבר שני בנוגע למה שכתבת על תחביר ודקדוק תקינים-
אתן לך דוגמא פשוטה:
אם התחלת לכתוב את השיר בלשון נוכח הווה כלומר "אתה הולך, אתה שומע, אתה איתי" - כל השיר אמור להיות בלשון נוכח ולא פתאום לעבור בין הזמנים או בין הגופים.
לא תקין לכתוב חצי שיר בלשון נקבה וחצי שיר בלשון זכר... וכד'..
זה קריטי בכתיבה.לפעמים עדיף חרוז לא טוב על פני טעות כתיבה...
@אייצ-ית אמר בדיון | שאלות ותשובות מאת המשתמשים-כתיבה בלבד!:
אם התחלת לכתוב את השיר בלשון נוכח הווה כלומר "אתה הולך, אתה שומע, אתה איתי" - כל השיר אמור להיות בלשון נוכח ולא פתאום לעבור בין הזמנים או בין הגופים.
אם יורשה לי, בוודאי שאפשר. אבל זה צריך להיות בטעם. כלומר: חלק מארגז הכלים של המשורר זה דווקא לשחק עם הגופים הראשון השני והשלישי - אבל אני מודה שלא מחליפים גוף סתם.
-
מה יותר יפה? שיר עם בתים של 4 שורות בלבד שיר עם בתים בכל מיני שורות או שיר שכתוב כולו ברצף ללא בתים?
עוד לא החלטתי איך לכתוב
-
מה יותר יפה? שיר עם בתים של 4 שורות בלבד שיר עם בתים בכל מיני שורות או שיר שכתוב כולו ברצף ללא בתים?
עוד לא החלטתי איך לכתוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות