דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הזמר מאיר גרין

הזמר מאיר גרין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.0k פוסטים 163 כותבים 191.6k צפיות 35 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילושת תהילוש

    @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

    מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
    https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

    Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

    והוא הולך לעבוד על עוד אחד
    Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

    הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

    הקול הבא 3ה מנותק
    הקול הבא 3ה מנותק
    הקול הבא 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #361

    @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
    שיר מושלם!!!!!!!!!!
    למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #362

      מאיר גרין בהקלטות באולפן
      מאיר גרין בהקלטות באולפן.mp3

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תהילושת תהילוש

        @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

        מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
        https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

        Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

        והוא הולך לעבוד על עוד אחד
        Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

        הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #363

        @תהילוש אמר בהזמר מאיר גרין:

        @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

        מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
        https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

        Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

        והוא הולך לעבוד על עוד אחד
        Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

        הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

        @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

        @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
        שיר מושלם!!!!!!!!!!
        למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

        זה הולך להיות קאבר נורא מרגש!! מדבר על הכאב..
        לשיר - "Someone You Loved"
        בינתיים תהנו מהמילים.

        I'm going under and this time I fear there's no one to save me
        This all or nothing really got a way of driving me crazy
        I need somebody to heal
        Somebody to know
        Somebody to have
        Somebody to hold
        It's easy to say
        But it's never the same
        I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
        Now the day bleeds
        Into nightfall
        And you're not here
        To get me through it all
        I let my guard down
        And then you pulled the rug
        I was getting kinda used to being someone you loved
        I'm going under and this time I fear there's no one to turn to
        This all or nothing way of loving got me sleeping without you
        Now, I need somebody to know
        Somebody to heal
        Somebody to have
        Just to know how it feels
        It's easy to say but it's never the same
        I guess I kinda liked the way you helped me escape
        Now the day bleeds
        Into nightfall
        And you're not here
        To get me through it all
        I let my guard down
        And then you pulled the rug
        I was getting kinda used to being someone you loved
        And I tend to close my eyes when it hurts sometimes
        I fall into your arms
        I'll be safe in your sound 'til I come back around
        For now the day bleeds
        Into nightfall
        And you're not here
        To get me through it all
        I let my guard down
        And then you pulled the rug
        I was getting kinda used to being someone you loved
        But now the day bleeds
        Into nightfall
        And you're not here
        To get me through it all
        I let my guard down
        And then you pulled the rug
        I was getting kinda used to being someone you loved
        I let my guard down
        And then you pulled the rug
        I was getting kinda used to being someone you loved

        מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @תהילוש אמר בהזמר מאיר גרין:

          @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

          מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
          https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

          Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

          והוא הולך לעבוד על עוד אחד
          Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

          הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

          @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

          @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
          שיר מושלם!!!!!!!!!!
          למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

          זה הולך להיות קאבר נורא מרגש!! מדבר על הכאב..
          לשיר - "Someone You Loved"
          בינתיים תהנו מהמילים.

          I'm going under and this time I fear there's no one to save me
          This all or nothing really got a way of driving me crazy
          I need somebody to heal
          Somebody to know
          Somebody to have
          Somebody to hold
          It's easy to say
          But it's never the same
          I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
          Now the day bleeds
          Into nightfall
          And you're not here
          To get me through it all
          I let my guard down
          And then you pulled the rug
          I was getting kinda used to being someone you loved
          I'm going under and this time I fear there's no one to turn to
          This all or nothing way of loving got me sleeping without you
          Now, I need somebody to know
          Somebody to heal
          Somebody to have
          Just to know how it feels
          It's easy to say but it's never the same
          I guess I kinda liked the way you helped me escape
          Now the day bleeds
          Into nightfall
          And you're not here
          To get me through it all
          I let my guard down
          And then you pulled the rug
          I was getting kinda used to being someone you loved
          And I tend to close my eyes when it hurts sometimes
          I fall into your arms
          I'll be safe in your sound 'til I come back around
          For now the day bleeds
          Into nightfall
          And you're not here
          To get me through it all
          I let my guard down
          And then you pulled the rug
          I was getting kinda used to being someone you loved
          But now the day bleeds
          Into nightfall
          And you're not here
          To get me through it all
          I let my guard down
          And then you pulled the rug
          I was getting kinda used to being someone you loved
          I let my guard down
          And then you pulled the rug
          I was getting kinda used to being someone you loved

          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #364

          @פונץ-בננה יצא?

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          תהילושת פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

            @פונץ-בננה יצא?

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #365

            @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

            @פונץ-בננה יצא?

            לא.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

              @פונץ-בננה יצא?

              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #366

              @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

              @פונץ-בננה יצא?

              @יואל-שג פרסם שהיום צריך לצאת הקאבר בעברית.
              אבל לא ראיתי משו כזה..

              ChiC תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שיר נולדש מנותק
                שיר נולדש מנותק
                שיר נולד
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                #367

                יאווו איך בא לי שייצא כבר השיר הזה!!!
                הוא שיר מושלם!
                מישהו יודע כיוון?!

                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נשרנ מנותק
                  נשרנ מנותק
                  נשר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #368

                  זה המילים בעברית
                  אני הולך תחת והפעם אני חושש שאין מי שיציל אותי
                  זה הכל או כלום באמת שיגע אותי
                  אני צריך מישהו שירפא
                  מישהו לדעת
                  מישהו שיהיה
                  מישהו להחזיק
                  קל לומר
                  אבל זה אף פעם לא אותו דבר
                  אני מניח שדי אהבתי את הדרך שבה הרדיפת את כל הכאב
                  עכשיו היום מדמם
                  לתוך רדת הלילה
                  ואתה לא כאן
                  כדי לעבור את הכל
                  אכזבתי את השמירה שלי
                  ואז משכת את השטיח
                  די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                  אני הולך תחת והפעם אני חושש שאין למי לפנות
                  הדרך הזו של הכל או כלום לאהוב גרמה לי לישון בלעדייך
                  עכשיו, אני צריך שמישהו יידע
                  מישהו שירפא
                  מישהו שיהיה
                  רק כדי לדעת איך זה מרגיש
                  קל להגיד אבל זה אף פעם לא אותו דבר
                  אני מניח שדי אהבתי את הדרך שבה עזרת לי לברוח
                  עכשיו היום מדמם
                  לתוך רדת הלילה
                  ואתה לא כאן
                  כדי לעבור את הכל
                  אכזבתי את השמירה שלי
                  ואז משכת את השטיח
                  די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                  ואני נוטה לעצום עיניים כשזה כואב לפעמים
                  אני נופל לזרועותיך
                  אני אהיה בטוח בצליל שלך עד שאחזור
                  לעת עתה היום מדמם
                  לתוך רדת הלילה
                  ואתה לא כאן
                  כדי לעבור את הכל
                  אכזבתי את השמירה שלי
                  ואז משכת את השטיח
                  די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                  אבל עכשיו היום מדמם
                  לתוך רדת הלילה
                  ואתה לא כאן
                  כדי לעבור את הכל
                  אכזבתי את השמירה שלי
                  ואז משכת את השטיח
                  די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                  אכזבתי את השמירה שלי
                  ואז משכת את השטיח
                  די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב

                  על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                  בקש להתמודד עם הקשיים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #369

                    למה לא יצא?

                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #370
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                        למה לא יצא?

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יואל שג
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #371

                        @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                        למה לא יצא?

                        לדעתי הוא לא התכוון שיצא אלא התכוון שיצא רק הסרטון שהעלה לאינסטגרם
                        וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                        ואגב הוא אמר לי שבקרוב שיר חדש

                        מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                        תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י יואל שג

                          @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                          למה לא יצא?

                          לדעתי הוא לא התכוון שיצא אלא התכוון שיצא רק הסרטון שהעלה לאינסטגרם
                          וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                          ואגב הוא אמר לי שבקרוב שיר חדש

                          תהילושת מנותק
                          תהילושת מנותק
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #372

                          @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                          וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                          הקאבר יצא? מתי? אפשר אותו?

                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • איילהא מנותק
                            איילהא מנותק
                            איילה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #373

                            מאיר גרין פרסם שהוא מבטיח שבקרוב הוא הולך לחזור לתעשיית המוזיקה בכל הכוח! 💪💪

                            👊 ...Never say never

                            אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • תהילושת תהילוש

                              @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                              וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                              הקאבר יצא? מתי? אפשר אותו?

                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #374

                              @תהילוש ראיתי סרטון של דקה וחצי 😑
                              זה יצא יפה, חבל שלא המשיך.
                              התלהבו על הקטע שמוצאים קאבר באורך הזה .
                              עוד מעט זה ימשיך לדרת -- חבל😕
                              וכנראה זה לא יצא כמשו רשמי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • איילהא איילה

                                מאיר גרין פרסם שהוא מבטיח שבקרוב הוא הולך לחזור לתעשיית המוזיקה בכל הכוח! 💪💪

                                אפוש פארא מנותק
                                אפוש פארא מנותק
                                אפוש פאר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #375

                                @איילה אמר בהזמר מאיר גרין:

                                מאיר גרין פרסם שהוא מבטיח שבקרוב הוא הולך לחזור לתעשיית המוזיקה בכל הכוח! 💪💪

                                מעניין מה השתנה..
                                😊

                                להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                                לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                                איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                                אלוף.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                  @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                                  @פונץ-בננה יצא?

                                  @יואל-שג פרסם שהיום צריך לצאת הקאבר בעברית.
                                  אבל לא ראיתי משו כזה..

                                  ChiC מנותק
                                  ChiC מנותק
                                  Chi
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #376

                                  @פונץ-בננה אמר בהזמר מאיר גרין:

                                  לצאת

                                  יצא כבר האנגלית?

                                  שמעון 2ש י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ChiC Chi

                                    @פונץ-בננה אמר בהזמר מאיר גרין:

                                    לצאת

                                    יצא כבר האנגלית?

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #377

                                    @Chi לא

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ChiC Chi

                                      @פונץ-בננה אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      לצאת

                                      יצא כבר האנגלית?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יואל שג
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #378

                                      @Chi אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      @פונץ-בננה אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      לצאת

                                      יצא כבר האנגלית?

                                      זה לא אמור לצאת כסימגל רשמי למיטב הבנתי לא זה ולא העברית זה רק היה קאבר קצר לאינסטגרם

                                      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                        כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                                        כשאמצע שם ניק אשנה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
                                        #379

                                        מתי הוא מוציא שיר חדש? אני מאד אוהב את הזמר הזה

                                        קול דודי דופק פתחי לי

                                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                                          מתי הוא מוציא שיר חדש? אני מאד אוהב את הזמר הזה

                                          מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #380

                                          אני זוכרת שהוא העלה סרטון שהוא עובד על שיר חדש הוא בטח אמור להוציא שיר בימים הקרובים

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          חסידייה אוטנטיתח פונץ' בננהפ ANASTASIAA 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול