דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסיה

    @רות-רפפורט כל השירים

    אלישא מנותק
    אלישא מנותק
    אליש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
    #1442

    @יוסיה אחד עד עשר:

    בחלומי נרדם על הגה
    ומתעורר בבהלה
    המון המון לילות כאלה
    אבל ממשיך כי אין ברירה

    ובאמת כבר לא יודע
    לאן הכביש הזה מוליך
    מדליק ת׳רדיו ושומע
    פוליטיקאי עצבני

    וזה שידור חוזר, שלוש בלילה
    שידור חוזר, כי אין חדש
    האגו שולט גם בציון גם ברמאללה
    רואים קרוב רואים מטושטש

    ואם אתה אחד
    איך ספרתי עד עשר?
    זה שוב ושוב אני במבוך המראות
    כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
    רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיות

    או או או או או...

    פוחד להתמכר לכתר
    לשד הבלתי מנוצח
    לגמור לבד, לחיות בשקר
    פוחד למות, להשכח

    לא נבואה דרשתי, לא נירוונה
    לא לדבר גבוהה-גבוהה
    רק לשבת עם השבט
    ולנשום את פרדס חנה
    ביקשתי לנו אהבה

    ואם הכל אחד
    איך ספרתי עד עשר?
    זה שוב ושוב אני במבוך המראות
    כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
    רוצה רק לנסות ולטעות ולחיות

    או או או או או...

    בחלומי אני נוסע
    ושוב ההגה בין ידיי
    מדליק ת׳רדיו ושומע
    קול המון כקול שקי

    ושוב בחירות אבל עוד לא בחרתי
    כי אין למי ואין למה
    אם אני לא המושל על המשל אליו נמשלתי
    אז מי ימציא לי נחמה?

    ושוב הכל אחד
    ושוב הכל עשר
    ושוב ושוב אני במבוך המראות
    כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
    רוצה רק לנסות ולטעות ולחיות

    או או או או או…

    ושוב ושוב אני מבוך המראות
    כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
    רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיות

    או או או או או…

    אחריך:

    אחד האם שומע
    איך אני שוב לא נרדם
    אומרים שאתה מלך
    אז אולי תרד לעם
    אתה זוכר לילות בוואדי עם גיטרה
    הייתי שר לך ת׳לב שלי עכשיו מה

    כבר אין לי קול לצעוק אייכה
    הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
    ואין לזה שום טעם בלעדיך
    אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
    ונשארתי רק אני

    כל נבואות הזעם התגשמו בי כמובן
    גם בן המלך לא מצא מקום על השולחן
    וזה לא סוף כי אין שום סוף אבל קיוויתי
    שתרפא אותי גם כשכבר לא ניסיתי

    כבר אין לי קול לצעוק אייכה
    הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
    ואין לזה שום טעם בלעדיך
    אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
    ונשארתי רק אני

    כבר אין לי קול לצעוק אייכה
    הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
    ואין לזה שום טעם בלעדיך
    אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
    ונשארתי

    הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
    ואין לזה שום טעם בלעדיך
    אנ׳לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
    ונשארתי רק אני

    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רוני     . 3ר מנותק
      רוני     . 3ר מנותק
      רוני . 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1443

      הי
      יש למישהו את המילים לשיר ימים יפים של רולי דיקמן?
      תודה

      איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רוני     . 3ר רוני . 3

        הי
        יש למישהו את המילים לשיר ימים יפים של רולי דיקמן?
        תודה

        איציק דדיהא מנותק
        איציק דדיהא מנותק
        איציק דדיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1444

        @רוני-3
        מילים

        פעם היו ימים יפים
        ימים טובים מאלה
        העולם היה תמים
        ידענו את הדרך

        אז אמרו החכמים
        שהעולם כמו גשר -
        צר מאוד אבל הלב -
        מאמין, אפשר אחרת

        אולי יבוא היום
        אולי נזכה לראות
        גם אם נוכל לחיות
        לחיות ולא לטעות
        מתי זה יתגשם
        מתי כבר נתפעם
        אולי אולי / מתי מתי
        יבוא היום

        פעם היו ימים יפים
        ימים טובים מאלה
        עכשיו קשה להאמין
        המציאות אחרת

        אז היינו כחולמים
        על אנשים בדרך
        יבוא היום שבו נשיר
        ברחובות האלה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • רוני     . 3ר מנותק
          רוני     . 3ר מנותק
          רוני . 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1445
          פוסט זה נמחק!
          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רוני     . 3ר רוני . 3

            פוסט זה נמחק!

            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
            #1446

            @רוני-3 בכיף

            בשביל לתייג אותי יש לך בצד הפוסט סימון של תגובה תלחצי שם

            ואם את רוצה לתייג אותי אז תלחצי על @ ותכתבי את השם של מי שאת רוצה לתיג ואם יש לו 2 שמות אז עושיםמקף באמצע לדוגמא @רוני-3

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איציק דדיהא איציק דדיה

              @רוני-3 בכיף

              בשביל לתייג אותי יש לך בצד הפוסט סימון של תגובה תלחצי שם

              ואם את רוצה לתייג אותי אז תלחצי על @ ותכתבי את השם של מי שאת רוצה לתיג ואם יש לו 2 שמות אז עושיםמקף באמצע לדוגמא @רוני-3

              צ מנותק
              צ מנותק
              ציפור ירוקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1447

              אפשר בבקשה את המילים לשיר יאסעלע של מענדל ראטה?
              וכן בבקשה אם אפשר גם את של מאמע רחל שלו
              תודה!

              123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ ציפור ירוקה

                אפשר בבקשה את המילים לשיר יאסעלע של מענדל ראטה?
                וכן בבקשה אם אפשר גם את של מאמע רחל שלו
                תודה!

                123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1448

                @ציפור-ירוקה
                בבקשה:
                אינדרויסן עס בלאזט א ווינט,
                הייסע טרערן רינט,
                די הארץ עס בענקט א צינד,
                יאסעלע מיין קינד..
                שוין אזא לאנגע צייט,
                געפינט זיך אזוי ווייט,
                אין היים נישט געוועהן,
                אזוי לאנג נישט געזעהן..
                געוועהן אזוי באחיינט,
                ווער ס׳האט נאר זיין פנים געליינט,
                וואס מ׳האט אויף איהם געמיינט,
                א יעדער איינער וויינט..
                פארלאזט דעם טאטנ׳ס וועג,
                שוין לאנגע וואכן און טעג,
                יאסעלע איך פרעג,
                ווי טוהן אזא זאך מ׳מעג..

                צו האבן מיר דיך נישט געגעבן,
                אונזער גאנצער לעבן,
                פאר דיין הצלחה געטהון אזוי שטרעבן,
                נישט געשלאפן בייטאג און ביינאכט,
                און נאר פון דיר געטראכט,
                דיך צו האדעווען פון אלץ קליין קינד -איז גארנישט געוועהן לייכט,
                אונזער הארץ ביסטו געוועהן,
                ווער קען גלייבן וואס איז געשעהן,
                יאסעלע דאס הארץ עס גייט אויס - צו דיך זעהן..

                אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
                ווי האסטו פארדרויסן,
                אונזער בלוט פארגאסן,
                וויאזוי קענסטו אנגיין,
                דיין טאטי און מאמי׳ס ביטער געוויין..
                אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
                דיין טאטע און מאמע,
                און די גאנצע משפחה צוזאמען,
                אוי ווי שטארק מיר בענקען נאך דיר,
                יאסעלע מיר ווארטן ביים טהיר..

                אין א צימער גאר קליין,
                זיצט ער דארט אליין,
                שפעט אין די נאכט,
                מיט אויגן צוגעמאכט..
                מיט ווייטאג פארקלערט,
                צובראכן און צושטערט,
                צום חיידער יארן,
                געלאפן די זיכרון..
                געזעצן אויפן ארט,
                נישט פארשטיינען קיין ווארט,
                פארשעמט צובראכן,
                פון חברים צושטאכן..
                אהיים אנטלאפן,
                דערנאך פון חיידער געווארפן,
                דעם גלות דעם לאנגען,
                שוין דעמאלט׳ס אנגעפאנגען..

                אין ישיבה אריין,
                אוי ווי ביטער די פיין,
                רבי עקיבא אייגער -געפאדערט פון איהם צו זיין,
                טאטי כ׳האב געזוכט נאר מיין וועג,
                און וויינען ביינאכט איך פלעג,
                ווייל איך קען נישט זיין רבי עקיבא אייגר- אויב זאגן איך מעג,
                מיין נאמען איז יאסעלע שווארץ,
                איך קען לערנען און זינגען מיט הארץ,
                אבער טאטי זיי מיר מוחל איך קען נישט זיין וואס פון מיך עטץ ווארט׳ס..

                איי איי טאטע מאמע,
                איך טוה מיט אייך וויינען צוזאמען,
                מיין נשמה אזוי פארווארפן,
                זיך ערגעץ נישט געטראפן,
                אוי ווי ביטער איז מיין צער,
                ס׳שטייט דאך על פי דרכו חנוך לנער..
                איי איי טאטע מאמע,
                ווער האט פארלאשן מיינע פלאמען,
                איך קען לערנען און ארבעטן גוט,
                איך קען זיין אן ערליכע ייד,
                אוי ווי שטארק איך בענק מיך אהיים,
                מיין ביטערן גלות צו זיין שוין מסיים..

                יידן טייערע,
                שוין נישט דא קיין ברירה,
                אזויפיל נשמות,
                מיט שווערע מלחמות..
                מיט ווייטאג און פיין,
                טרעפן זיך נישט איין,
                זיי זוכן א וועג,
                שוין לאנגע יארן און טעג..

                געקומען שוין די צייט,
                טראכטן אביסעלע ווייט,
                יאסעלע האט אויך א לעכטיג נשמה געהאט,
                און ער וויינט און ער שרייט אן א שיעור,
                טאטע מאמע מאכט׳ס אויף דאס טהיר,
                ווייל איך קען נישט זיין דאס וואס עטץ ווילט׳ס- אויב זאגן איך מעג,
                מיין נאמען איז יאסעלע שווארץ,
                איך קען לערנען און זינגען מיט הארץ,
                און וואס איז דען שלעכט מיט א קינד וואס איז אנדערש ווי אייך - אויב מעגן איך פרעג..

                אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
                די ביסט דאך אזוי הייליג,
                כל ישראל יש להם חלק,
                אוי ווי שיין און לעכטיג די שיינסט,
                אוי ווי דיין נשמה עס לייכט און גליינצט..
                אאיי יאסעלע - דיין טאטע און מאמע בענקען זיך שוין,
                מיר האבן דאס נישט געוואסט,
                ווי הייליג און חשוב די ביסט,
                עס בענקט און ווארט א יעדער אין שטוב,
                וויאזוי די ביסט האבן מיר דיך ליב..
                אוי הייליגער באשעפער - כרחם אב על בנים,
                אוי אוי כן תרחם,
                ברענג אונז שוין אויך אהיים,
                ושבו בנים לגבולם,
                קיין ירושלים עד עולם


                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פלוס פלוספ מנותק
                  פלוס פלוספ מנותק
                  פלוס פלוס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1449

                  היי למישהו יש את המילים של A Million Dreams
                  זה ממש יעזור לי
                  תודה

                  המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                    היי למישהו יש את המילים של A Million Dreams
                    זה ממש יעזור לי
                    תודה

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1450

                    @פלוס-פלוס מקווה שזה זה
                    הבאתי לך גם עם תרגום בכיף!!

                    אני עוצם את עיניי ויכול לראות
                    I close my eyes and I can see

                    העולם שמחכה לי
                    The world that's waiting up for me

                    שאני קוראת לשלי
                    That I call my own

                    דרך החושך, דרך הדלת
                    Through the dark, through the door

                    דרך איפה שאף אחד לא היה קודם
                    Through where no one's been before

                    אבל זה מרגיש כמו בבית
                    But it feels like home
                    הם יכולים להגיד, הם יכולים להגיד שהכל נשמע מטורף
                    They can say, they can say it all sounds crazy

                    הם יכולים לומר, הם יכולים לומר שאיבדתי את דעתי
                    They can say, they can say I've lost my mind

                    לא אכפת לי, לא אכפת לי, אז תקראו לי משוגע
                    I don't care, I don't care, so call me crazy

                    אנחנו יכולים לחיות בעולם שאנחנו מעצבים
                    We can live in a world that we design
                    כי כל לילה אני שוכב במיטה
                    'Cause every night I lie in bed

                    הצבעים הבהירים ביותר ממלאים את ראשי
                    The brightest colours fill my head

                    מיליון חלומות משאירים אותי ער
                    A million dreams are keeping me awake

                    אני חושב על מה יכול להיות העולם
                    I think of what the world could be

                    חזון של זה שאני רואה
                    A vision of the one I see

                    מיליון חלומות זה כל מה שצריך
                    A million dreams is all it's gonna take

                    הו, מיליון חלומות לעולם שאנחנו הולכים לחולל
                    Oh a million dreams for the world we're gonna make
                    יש בית שאנחנו יכולים לבנות
                    There's a house we can build

                    כל חדר בפנים מלא
                    Every room inside is filled

                    עם דברים מרחוק
                    With things from far away

                    הדברים המיוחדים שאני מחבר
                    The special things I compile

                    כל אחד שם כדי לגרום לך לחייך
                    Each one there to make you smile

                    ביום גשום
                    On a rainy day
                    הם יכולים להגיד, הם יכולים להגיד שהכל נשמע מטורף
                    They can say, they can say it all sounds crazy

                    הם יכולים לומר, הם יכולים לומר שאיבדנו את דעתנו
                    They can say, they can say we've lost our minds

                    לא אכפת לי, לא אכפת לי אם יקראו לנו משוגעים
                    I don't care, I don't care if they call us crazy

                    בורח לעולם שאנו מעצבים
                    Runaway to a world that we design
                    כל לילה אני שוכב במיטה
                    Every night I lie in bed

                    הצבעים הבהירים ביותר ממלאים את ראשי
                    The brightest colours fill my head

                    מיליון חלומות משאירים אותי ער
                    A million dreams are keeping me awake

                    אני חושב על מה יכול להיות העולם
                    I think of what the world could be

                    חזון של זה שאני רואה
                    A vision of the one I see

                    מיליון חלומות זה כל מה שצריך
                    A million dreams is all it's gonna take

                    הו, מיליון חלומות לעולם שאנחנו הולכים לחולל
                    Oh a million dreams for the world we're gonna make
                    כמה גדול, כמה קטן
                    However big, however small

                    תן לי להיות חלק מהכל
                    Let me be part of it all

                    שתף אותי בחלומות שלך
                    Share your dreams with me

                    יכול להיות שאתה צודק, יכול להיות שאתה טועה
                    You may be right, you may be wrong

                    אבל תגיד שאתה תביא אותי
                    But say that you'll bring me along

                    לעולם שאתה רואה
                    To the world you see

                    לעולם אני עוצם את עיניי לראות
                    To the world I close my eyes to see

                    אני עוצם את עיניי לראות
                    I close my eyes to see
                    כל לילה אני שוכב במיטה
                    Every night I lie in bed

                    הצבעים הבהירים ביותר ממלאים את ראשי
                    The brightest colours fill my head

                    מיליון חלומות משאירים אותי ער
                    A million dreams are keeping me awake

                    מיליון חלומות, מיליון חלומות
                    A million dreams, a million dreams

                    אני חושב על מה יכול להיות העולם
                    I think of what the world could be

                    חזון של זה שאני רואה
                    A vision of the one I see

                    מיליון חלומות זה כל מה שצריך
                    A million dreams is all it's gonna take

                    מיליון חלומות לעולם שאנחנו הולכים להגשים
                    A million dreams for the world we're gonna make
                    בשביל העולם שאנחנו הולכים ליצור
                    For the world we're gonna make

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                      היי למישהו יש את המילים של A Million Dreams
                      זה ממש יעזור לי
                      תודה

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1451

                      @פלוס-פלוס עם אתה רוצה רק אנגלית יש לי גם רוצה?

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      פלוס פלוספ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4א מנותק
                        אייל גלבוע 4
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1452

                        הי אפשר את המילים של השיר דקה של מצב רוח?

                        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                          הי אפשר את המילים של השיר דקה של מצב רוח?

                          N מנותק
                          N מנותק
                          netanelhareven
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1453

                          @אייל-גלבוע-4 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          הי אפשר את המילים של השיר דקה של מצב רוח?

                          מילים:
                          א.
                          ולפעמים
                          יש רגעים
                          כשאני מרגיש לבד
                          זולגות להן הדמעות לאט

                          המסכים
                          המרצדים
                          לא מספרים לי שום דבר
                          לאן הולכים כשהלב נסגר?

                          פזמון:
                          ואם לא עכשיו אימתי
                          אני מחיש את צעדיי
                          אז תן לי את הכח
                          מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                          רוצה להתנתק לנוח

                          שחק אותה וצא לנוח
                          קח דקה של מצב רוח

                          עוד דקה של מצב רוח

                          ב.
                          עכשיו באים
                          החברים
                          אומרים לי אל תהיה לבד
                          טובים השניים הם מן האחד

                          הם לא יודעים
                          שמבפנים
                          אני רוצה לצעוק עכשיו
                          אל תוך השקט אני נשאב

                          פזמון:
                          ואם לא עכשיו אימתי
                          אני מחיש את צעדיי
                          אז תן לי את הכח
                          מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                          רוצה להתנתק לנוח

                          שחק אותה וצא לנוח
                          עוד דקה של מצב רוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                            @פלוס-פלוס עם אתה רוצה רק אנגלית יש לי גם רוצה?

                            פלוס פלוספ מנותק
                            פלוס פלוספ מנותק
                            פלוס פלוס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1454

                            @המחבל-המחופש
                            זה מצויןןן
                            תודה אין מילים..
                            ועכשיו לבקשה קצת מסובכת
                            מקווה שמישהו יוכל לעזור לי
                            למישהו יש את המילים של השירים של שמואל פרדניק
                            לדוג:
                            בדרך אל הגאולה
                            מה לכם להתבייש
                            מלך העולם
                            עד לב השמיים
                            איך אחריך אמצאה מרגוע
                            אצלנו בכיתה
                            אם יש למישהו מילים אפילו של אחד מהשירים אשמח מאדד

                            רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                              @המחבל-המחופש
                              זה מצויןןן
                              תודה אין מילים..
                              ועכשיו לבקשה קצת מסובכת
                              מקווה שמישהו יוכל לעזור לי
                              למישהו יש את המילים של השירים של שמואל פרדניק
                              לדוג:
                              בדרך אל הגאולה
                              מה לכם להתבייש
                              מלך העולם
                              עד לב השמיים
                              איך אחריך אמצאה מרגוע
                              אצלנו בכיתה
                              אם יש למישהו מילים אפילו של אחד מהשירים אשמח מאדד

                              רות רפפורטר מנותק
                              רות רפפורטר מנותק
                              רות רפפורט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1455

                              @פלוס-פלוס זה של מלך העולם
                              Screenshot_20230729_235529_YouTube.jpg
                              Screenshot_20230729_235521_YouTube.jpg

                              "יהודי אף פעם לא מתייאש
                              תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                              (אני)

                              פלוס פלוספ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רות רפפורטר רות רפפורט

                                @פלוס-פלוס זה של מלך העולם
                                Screenshot_20230729_235529_YouTube.jpg
                                Screenshot_20230729_235521_YouTube.jpg

                                פלוס פלוספ מנותק
                                פלוס פלוספ מנותק
                                פלוס פלוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1456

                                @רות-רפפורט
                                וואי אין מילייםםםם שמחת אותי

                                רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                  @רות-רפפורט
                                  וואי אין מילייםםםם שמחת אותי

                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורטר מנותק
                                  רות רפפורט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1457

                                  @פלוס-פלוס אם אני אמצה עוד אני אעלה

                                  "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                  תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                  (אני)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4א מנותק
                                    אייל גלבוע 4
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1458

                                    אפשר את המילים לשיר אוי ירושלים?

                                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                    רות רפפורטר 11221 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                      אפשר את המילים לשיר אוי ירושלים?

                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1459

                                      @אייל-גלבוע-4 של מי?

                                      "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                      (אני)

                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רות רפפורטר רות רפפורט

                                        @אייל-גלבוע-4 של מי?

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1460

                                        @רות-רפפורט ארי היל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                                          אפשר את המילים לשיר אוי ירושלים?

                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1461

                                          @אייל-גלבוע-4 סוריייי לא מצאתי

                                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                          (אני)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול