דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

    @י-פ לרןץ אחריך

    אבא תרחם על שי
    אבא עד מתי
    רחם עליו כמו שריחמת עליי
    הוא ישב לבד
    בשביל מה הוא חי
    והסם הזה כבר לא כזה איי איי איי
    והראש כואב
    והוא שוב חושב
    ואולי זה לא חיים
    אבל הוא קצת אוהב
    להאמין למה שאמר לו ה.
    מבוגר עם הקרחת במחשב
    וגם הוא אומלל
    תסתכל עליו, הוא כמעט בן 50
    והוא ישן לבד.
    וגם הוא חושב בשביל מה הוא חי
    והסם הזה כבר לא כזה איי איי איי
    והראש כואב
    אבל אין ברירה
    נראה שאין כבר דרך חזרה
    פתח לו תעיניים שיראה אותך
    שאתה אוהב אותו ומחכה לו אז...
    תן להם לדעת ש...
    אין בעולם הזה
    משהו נעים יותר...
    חוץ מ. לרוץ אחריך
    לרוץ אלייך
    אל זרועתייך
    בימים ובלילות
    לרוץ אלייך
    לרוץ אחרייך
    לקרוא אלייך
    אבאל'ה אבא טוב
    אבא תרחם על סתיו
    שחושבת שחבר שלה מאוהב
    רחם על רוני רחם על צליל
    שאין להם חיים כי כבר עברו ת'גיל
    תרחם על אוסי. על אמיר
    שחושבים שאושר זה להיות מפורסמים
    תרחם על בן
    שהבין שבעולם הזה אין שום חברים
    תרחם על חן שאומר
    שהמזל שלו תמיד בורח
    תרחם על אריק הוא עשיר
    ושואל ת'צמו למה הוא עוד לא שמח
    תרחם על גיא הוא סובל הרבה
    הוא עובד כמו חמור בשביל הב.מ.ו
    בשביל לסגור משכנתא
    להאכיל ת'כלב
    בשביל הבן שלו שכל היום באינטרנט
    שלא מעריך, שלא סופר אותו
    ונראה שזה הולך לאותו מקום
    כי גם הוא יגדל, ויהיה לו בן
    וגם הוא לא יספור אותו
    אבאל'ה לאן כל זה הולך
    תן להם לדעת ש...
    אין בעולם הזה
    משהו נעים יותר...
    חוץ מ. לרוץ אחריך
    לרוץ אלייך
    אל זרועתייך
    בימים ובלילות
    לרוץ אלייך
    לרוץ אחרייך
    לקרוא אלייך
    אבאל'ה אבא טוב
    תן להם לדעת ש...
    אין יותר נעים מזה
    לקרוא אלייך...
    אבאל'ה אבא טוב
    אבאל'ה אבא טוב
    אבאל'ה אבא טוב
    תחזיק אותי קרוב
    ואל תעזוב...
    אבאל'ה אבא טוב
    אבאל'ה אבא טוב
    אבאל'ה אבא טוב
    תחזיק אותי קרוב
    ואל תעזוב...

    אביטל צביא מנותק
    אביטל צביא מנותק
    אביטל צבי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1527

    @חיה-במקרנצ-יק-0 של מי השיר?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אביטל צביא מנותק
      אביטל צביא מנותק
      אביטל צבי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1528

      אפשר את המילים לשיר רביד של אליצור

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אביטל צביא אביטל צבי

        אפשר את המילים לשיר רביד של אליצור

        נ מנותק
        נ מנותק
        נעמי ה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1529

        @אביטל-צבי זה?(פשוט לא מכירה את השיר...)
        זה בית משוגעים או שזה מוזיקה
        נראה לי הייתה פה סופה של הוריקן
        אנשים על הרצפה חברים שלי מפעם צועקים לי יאיר ברח זה מסוכן זה מסוכן
        אני לא פה ואני לא שם
        בקול חי הם מספרים ש'אבא נשמה'
        זה חילוני מידי כי אמרתי 'עומר אדם'
        וואי אמרתי את זה שוב סליחה
        תשמע אנסך הכל אדם פשוט
        רץ מהבמה לבית ומחליף טיטול
        מנדנד את הלול מנדנד ת'לול מספר לקב"ה תבלבול
        אבא הם רוצים שאני יוציא שיר
        לשבור תמדינה הזאת לרסיסים
        אולי איזה להיט קטן עם איזה קיק קטן
        קיק קיק קיק קיק קטן
        שיהיה לו את הגימיק והקטע
        מחפש ת'אומנות אבל היא מתה
        מחפש ת'אומנות אבל היא מתה
        מה?
        אבל היא מתה אבל היא מתה אבל היא מתה אבל היא מתה
        אז תן לי תשיר
        מלא רחמים
        בים הסוער מנסה בינתיים
        תן לי אוויר
        תן לי מפיק
        כי סתיו לא עונה לי בפלא שנתיים
        אין לי למי
        פלג עובד עם לירז
        ורביד וואלה חלמנו ביחד כמו ילדים
        חיילים על מדים רצים בתל אביב
        רביד?
        תגיד לי איפה כל הראפרים?
        נראה שכולם נכחדו כמו דינוזאורים
        זוכר תהופעה בפלורנטין דיברנו עם אנשים חילקנו להם תפלאיירים
        שיחקנו אותה יעני מאכערים
        הופענו בחינם כמו איזה פראיירים
        עכשיו אני עובד על חומרים מדבר עם המפיקים
        יותר עם המענה קולי
        ניתקתי
        וקלטתי שזה לא אישי הכל השם וזה הוא שמנהל אותי
        זה הוא לבד ואין אנשים ואין אני, ואם קשה לי אז הוא שר לי קורא לי יא בני
        יא בני
        תתפלל התגעגעתי לדבר איתך
        תגיד לי כמה מילים
        תבנה כלים
        כי כל העולם הזה שלי אני רוצה לתת
        תשיר לי כמה שירים
        תבנה לי כלי
        -טוב אבא-
        אז תן לי תשיר
        מלא רחמים
        בים הסוער מנסה בינתיים
        תן לי אוויר
        תן לי מפיק
        כי סתיו לא עונה לי בפלא שנתיים
        אין לי למי
        פלג עובד עם לירז
        ורביד וואלה חלמנו ביחד כמו ילדים
        חיילים על מדים רצים בתל אביב
        ותודה לך על שטיפה קשה לי
        תודה לך
        זה אתה שעושה לי תודה לך
        בלתך אין עוד
        והכל זה טוב מא' עד ת' זה
        אבא
        ושוב רק לומר תודה לך
        זורק את השכל ושרך
        כי אם הכל זה טוב
        נשיר ונרקוד
        נשיר ונרקוד

        אביטל צביא תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        0
        • נ נעמי ה

          @אביטל-צבי זה?(פשוט לא מכירה את השיר...)
          זה בית משוגעים או שזה מוזיקה
          נראה לי הייתה פה סופה של הוריקן
          אנשים על הרצפה חברים שלי מפעם צועקים לי יאיר ברח זה מסוכן זה מסוכן
          אני לא פה ואני לא שם
          בקול חי הם מספרים ש'אבא נשמה'
          זה חילוני מידי כי אמרתי 'עומר אדם'
          וואי אמרתי את זה שוב סליחה
          תשמע אנסך הכל אדם פשוט
          רץ מהבמה לבית ומחליף טיטול
          מנדנד את הלול מנדנד ת'לול מספר לקב"ה תבלבול
          אבא הם רוצים שאני יוציא שיר
          לשבור תמדינה הזאת לרסיסים
          אולי איזה להיט קטן עם איזה קיק קטן
          קיק קיק קיק קיק קטן
          שיהיה לו את הגימיק והקטע
          מחפש ת'אומנות אבל היא מתה
          מחפש ת'אומנות אבל היא מתה
          מה?
          אבל היא מתה אבל היא מתה אבל היא מתה אבל היא מתה
          אז תן לי תשיר
          מלא רחמים
          בים הסוער מנסה בינתיים
          תן לי אוויר
          תן לי מפיק
          כי סתיו לא עונה לי בפלא שנתיים
          אין לי למי
          פלג עובד עם לירז
          ורביד וואלה חלמנו ביחד כמו ילדים
          חיילים על מדים רצים בתל אביב
          רביד?
          תגיד לי איפה כל הראפרים?
          נראה שכולם נכחדו כמו דינוזאורים
          זוכר תהופעה בפלורנטין דיברנו עם אנשים חילקנו להם תפלאיירים
          שיחקנו אותה יעני מאכערים
          הופענו בחינם כמו איזה פראיירים
          עכשיו אני עובד על חומרים מדבר עם המפיקים
          יותר עם המענה קולי
          ניתקתי
          וקלטתי שזה לא אישי הכל השם וזה הוא שמנהל אותי
          זה הוא לבד ואין אנשים ואין אני, ואם קשה לי אז הוא שר לי קורא לי יא בני
          יא בני
          תתפלל התגעגעתי לדבר איתך
          תגיד לי כמה מילים
          תבנה כלים
          כי כל העולם הזה שלי אני רוצה לתת
          תשיר לי כמה שירים
          תבנה לי כלי
          -טוב אבא-
          אז תן לי תשיר
          מלא רחמים
          בים הסוער מנסה בינתיים
          תן לי אוויר
          תן לי מפיק
          כי סתיו לא עונה לי בפלא שנתיים
          אין לי למי
          פלג עובד עם לירז
          ורביד וואלה חלמנו ביחד כמו ילדים
          חיילים על מדים רצים בתל אביב
          ותודה לך על שטיפה קשה לי
          תודה לך
          זה אתה שעושה לי תודה לך
          בלתך אין עוד
          והכל זה טוב מא' עד ת' זה
          אבא
          ושוב רק לומר תודה לך
          זורק את השכל ושרך
          כי אם הכל זה טוב
          נשיר ונרקוד
          נשיר ונרקוד

          אביטל צביא מנותק
          אביטל צביא מנותק
          אביטל צבי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביטל צבי
          #1530
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שירה קיי אולפניםש מנותק
            שירה קיי אולפניםש מנותק
            שירה קיי אולפנים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1531

            אשמח את המילים לשיר אין נחמה של אלייצור.

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שירה קיי אולפניםש שירה קיי אולפנים

              אשמח את המילים לשיר אין נחמה של אלייצור.

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1532

              @שירה-קיי-אולפנים כל הרחובות ריקים
              לא סתם שכולם שותקים
              מתבייש לשיר עכשיו מרגיש כמו משוגע
              שקר ועזות פנים
              לחפש את המילים שיתנו למישהו או מישהי תשובה
              כל הלבבות שבורים
              עד מתי נהיה זורעים
              לא בדמעה בדמעות הרבה וגם בדם
              עם קדוש שלוחשים
              אל נקום את נקמתי
              אין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
              ואם מאוס מאסת משכנו אחריך
              לנצח לא עשנת בתפילת עמך
              אבל חלפה לה עוד שנה
              משיח עוד לא בא
              מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
              ה' כל אלה ילדיך
              שנים בחושך בלעדיך
              נשוב נרננה
              תזרח האמונה
              תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
              לעם ההרוגים עליך
              הלוואי תאיר לנו פניך
              ונשובה
              ה' הטוב
              הלוואי שלא היה חייב לתת פה כאפה
              כי אתה אבא טוב
              ובטח בלילות
              אתה בוכה עם כל
              הילדים וילדות אבות ואמהות
              אז כן הלוואי שלא
              ה' ודאי אפשר
              כי אתה כל יכול ומי יאמר לך מה תפעל
              אז תלחם חזק
              ותנצח גם
              תחזיר את כולם כבר הביתה תן לנו שמחה
              ובלי שום ייסורים ה' בקשה ממך
              ואז בטוח יתגדל ויתקדש שמך
              ותן לנו אותך
              כי מקווים לך
              ואין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
              כי חלפה לה עוד שנה
              משיח עוד לא בא
              מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
              ה' כל אלה ילדיך
              תועים בחושך בלעדיך
              נשוב נרננה
              תזרח האמונה
              תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
              לעם ההרוגים עליך
              הלוואי תאיר לנו פניך
              ונשובה
              הרב שלום ארוש
              הם כולם צריכים לצאת
              זהו להחליט שלא מעניין אותנו מעצמנו
              צריכים לבכות בשביל עם ישראל להתפלל על עם ישראל

              שירה קיי אולפניםש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B BINYAMIN OFFICIAL

                @שירה-קיי-אולפנים כל הרחובות ריקים
                לא סתם שכולם שותקים
                מתבייש לשיר עכשיו מרגיש כמו משוגע
                שקר ועזות פנים
                לחפש את המילים שיתנו למישהו או מישהי תשובה
                כל הלבבות שבורים
                עד מתי נהיה זורעים
                לא בדמעה בדמעות הרבה וגם בדם
                עם קדוש שלוחשים
                אל נקום את נקמתי
                אין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
                ואם מאוס מאסת משכנו אחריך
                לנצח לא עשנת בתפילת עמך
                אבל חלפה לה עוד שנה
                משיח עוד לא בא
                מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
                ה' כל אלה ילדיך
                שנים בחושך בלעדיך
                נשוב נרננה
                תזרח האמונה
                תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
                לעם ההרוגים עליך
                הלוואי תאיר לנו פניך
                ונשובה
                ה' הטוב
                הלוואי שלא היה חייב לתת פה כאפה
                כי אתה אבא טוב
                ובטח בלילות
                אתה בוכה עם כל
                הילדים וילדות אבות ואמהות
                אז כן הלוואי שלא
                ה' ודאי אפשר
                כי אתה כל יכול ומי יאמר לך מה תפעל
                אז תלחם חזק
                ותנצח גם
                תחזיר את כולם כבר הביתה תן לנו שמחה
                ובלי שום ייסורים ה' בקשה ממך
                ואז בטוח יתגדל ויתקדש שמך
                ותן לנו אותך
                כי מקווים לך
                ואין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
                כי חלפה לה עוד שנה
                משיח עוד לא בא
                מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
                ה' כל אלה ילדיך
                תועים בחושך בלעדיך
                נשוב נרננה
                תזרח האמונה
                תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
                לעם ההרוגים עליך
                הלוואי תאיר לנו פניך
                ונשובה
                הרב שלום ארוש
                הם כולם צריכים לצאת
                זהו להחליט שלא מעניין אותנו מעצמנו
                צריכים לבכות בשביל עם ישראל להתפלל על עם ישראל

                שירה קיי אולפניםש מנותק
                שירה קיי אולפניםש מנותק
                שירה קיי אולפנים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1533
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אחינועם מלולא מנותק
                  אחינועם מלולא מנותק
                  אחינועם מלול
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1534

                  אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

                  בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                  rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                    אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

                    rivka 0R מנותק
                    rivka 0R מנותק
                    rivka 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1535

                    @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

                    אאל"ט זה השיר הזה:
                    FLY
                    I wanna fly fly away
                    Far far away from this place
                    Where nobody can bring me down
                    Where nobody can bring me down

                    I wanna fly fly away
                    Far far away from this place
                    Where nobody can bring me down
                    Where nobody can bring me down

                    We are the light we shine on
                    It’s a delight we cry on
                    With joyful tears
                    I know a place away from here
                    I wanna go
                    I wanna know what’s my purpose, Tachlis
                    I wanna glow
                    I wanna show my inner greatness not fear
                    Nobody knows my pain
                    But I’m ready to make a change
                    Thus here is my heart of anger
                    Replace and rearrange it
                    See, I need freedom for me
                    To be all I can be
                    Look from heaven and see
                    I chose to leave it to me

                    I wanna fly fly away
                    Far far away from this place
                    Where nobody can bring me down
                    Where nobody can bring me down

                    I wanna fly fly away
                    Far far away from this place
                    Where nobody can bring me down
                    Where nobody can bring me down

                    This is the moment to make a blanket statement
                    But I changed my mind I can’t relate it
                    I’m on the quest for greatness
                    For now I’m learning patience
                    The Neshama inside is filled with many places
                    The Mikdash Me’at
                    Lifting the curtains up
                    Breathing singing the inner spot
                    The inner chamber my heart is racing
                    My only thought
                    Is to hold to this moment
                    And then to let it be
                    The place I was looking to be
                    Was here inside of me

                    I wanna fly fly away
                    Far far away from this place
                    Where nobody can bring me down
                    Where nobody can bring me down

                    I wanna fly fly away
                    Far far away from this place
                    Where nobody can bring me down
                    Where nobody can bring me down

                    שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                    אחינועם מלולא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • rivka 0R rivka 0

                      @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

                      אאל"ט זה השיר הזה:
                      FLY
                      I wanna fly fly away
                      Far far away from this place
                      Where nobody can bring me down
                      Where nobody can bring me down

                      I wanna fly fly away
                      Far far away from this place
                      Where nobody can bring me down
                      Where nobody can bring me down

                      We are the light we shine on
                      It’s a delight we cry on
                      With joyful tears
                      I know a place away from here
                      I wanna go
                      I wanna know what’s my purpose, Tachlis
                      I wanna glow
                      I wanna show my inner greatness not fear
                      Nobody knows my pain
                      But I’m ready to make a change
                      Thus here is my heart of anger
                      Replace and rearrange it
                      See, I need freedom for me
                      To be all I can be
                      Look from heaven and see
                      I chose to leave it to me

                      I wanna fly fly away
                      Far far away from this place
                      Where nobody can bring me down
                      Where nobody can bring me down

                      I wanna fly fly away
                      Far far away from this place
                      Where nobody can bring me down
                      Where nobody can bring me down

                      This is the moment to make a blanket statement
                      But I changed my mind I can’t relate it
                      I’m on the quest for greatness
                      For now I’m learning patience
                      The Neshama inside is filled with many places
                      The Mikdash Me’at
                      Lifting the curtains up
                      Breathing singing the inner spot
                      The inner chamber my heart is racing
                      My only thought
                      Is to hold to this moment
                      And then to let it be
                      The place I was looking to be
                      Was here inside of me

                      I wanna fly fly away
                      Far far away from this place
                      Where nobody can bring me down
                      Where nobody can bring me down

                      I wanna fly fly away
                      Far far away from this place
                      Where nobody can bring me down
                      Where nobody can bring me down

                      אחינועם מלולא מנותק
                      אחינועם מלולא מנותק
                      אחינועם מלול
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1536

                      @rivka-0
                      קודם כל תודה
                      אבל זה לא השיר הזה
                      אני צריכה את המילים לשיר away from here
                      ולא fly away

                      בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                      rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                        @rivka-0
                        קודם כל תודה
                        אבל זה לא השיר הזה
                        אני צריכה את המילים לשיר away from here
                        ולא fly away

                        rivka 0R מנותק
                        rivka 0R מנותק
                        rivka 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1537

                        @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @rivka-0
                        קודם כל תודה
                        אבל זה לא השיר הזה
                        אני צריכה את המילים לשיר away from here
                        ולא fly away

                        סורי.
                        הרבה פעמים יש כאלה שקוראים לשיר לא בשם האמיתי, לכן חשבתי שאולי זה זה.
                        בכולופן מצאתי את המילים פה בפורום!!
                        (נראה לי שזה לא כל המילים, את יכולה להצליב את זה עם התמלול ביוטיוב (מתחת לסרטון יש פרטים, ללחוץ על 'עוד' ולרדת למטה עד ל'הצגת התמלול' ואז רואים את זה בצד, זה לא מושלם אבל זה גם משהו), ואז להגיע לכל המילים...)

                        @שריוש כתב בניסים בלאק:

                        @LOVE-YOURSELF Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                        I want to see the stars with you
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                        I want to see the stars with you
                        I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
                        yeah I just wanna lay down with the stars and you
                        And I fall down deeper, down deeper
                        Yeah I fall down deeper, down deeper
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                        I want to see the stars with you
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        And I fall down deeper, down deeper
                        Yeah I fall down deeper, down deeper

                        שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שירה קיי אולפניםש מנותק
                          שירה קיי אולפניםש מנותק
                          שירה קיי אולפנים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1538

                          היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שירה קיי אולפניםש שירה קיי אולפנים

                            היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

                            B מנותק
                            B מנותק
                            BINYAMIN OFFICIAL
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1539

                            @שירה-קיי-אולפנים קמה עייפה כמה לא ישנה הלילה
                            קול קטן מעיר שוב משינה
                            במטבח שלה שורף המלח על פצעיה
                            שיר ישן מחסיר בה פעימה

                            שוב המחשבה שוב אותה דמעה מוחה לה
                            חור קטן שמתמלא בה
                            רעידה קטנה בלב שבור שלא חובר לה
                            למה לך לבהות שוב בתמונה

                            אמא יקרה אני בדרך אלייך עוד שניה
                            לראות אותך מחייכת מאירה תשמחי בשבילי
                            אמא יקרה אני מביא את השמש במזוודה
                            קרן אור לפזר את שהיה תפתחי אני בא

                            כמה אהבה כמה חום יוצא מאמא
                            אני שוב מתמלא בנתינה
                            רגע של שלווה חיבוק אחד והיא הבינה
                            דרישת שלום מכל המשפחה

                            אמא יקרה זה אני שעומד כאן בבושה
                            על שנים שהחסרתי אהבה תשמחי בשבילי
                            אמא יקרה אני באתי לקחת לי צידה
                            ארוכה היא הדרך חזרה תפתחי אני בא

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שירה קיי אולפניםש מנותק
                              שירה קיי אולפניםש מנותק
                              שירה קיי אולפנים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1540
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שילה קליין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1541

                                למישהו יש את המילים לשיר לך לך של מנדעל ראטה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת מנותק
                                  ת מנותק
                                  תודה לך ה'
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1542

                                  אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🕰
                                  0
                                  • ת תודה לך ה'

                                    אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1543

                                    @תודה-לך-ה
                                    אין תרופה ומזור לכאבנו
                                    אין מקום שיסבול קול צעקתנו
                                    את הלב שנשבר בלי הכר, ובסתר עדיין
                                    דופק ושר שיר חדש שמרעיד את השמיים

                                    תחזיקו חזק
                                    יגיע זמן, יגיע זמן
                                    וישובו לפעום שברי שברי ליבנו
                                    ניסים עצומים, על קצות האצבעות
                                    דוהרים לעברנו
                                    יום יבוא ומלך ביפיו תחזינה עינינו
                                    יגיע זמן

                                    הכאב הוא מורה, ואני תלמיד גרוע
                                    מבקש ממני לקום ואני עוד שרוע
                                    מצפה לביחד שיתגלה מתוך כל הצער
                                    יש תקווה מעל כל הגיון שתפתח לנו שער

                                    כשאין בחוץ על מי להישען
                                    שובו אל האוצרות שלכם

                                    ותחזיקו חזק…

                                    מרחקים שחשבנו אין דרך לחצות
                                    יתרככו, יתחברו, יישברו החומות
                                    אור גנוז יבקע דרך הצלקות
                                    הצמא הגדול עומד להתמלאות
                                    צונאמי אהבה ישטוף את הדמעות
                                    נשב על הגגות, הכל עומד להשתנות
                                    יגיע זמן

                                    מילים: שמואל, הדר בת ציון
                                    לחן: שמואל
                                    הפקה מוזיקלית: שמואל
                                    גיטרות: עמית יצחק, אפי שיינר
                                    קלידים נוספים, הקלטות שירה: אייל מזיג
                                    תכנותים נוספים: אפי שיינר
                                    מיקס ומאסטר: רונן הלל
                                    ייעוץ מוזיקלי: אייל מזיג
                                    תודה לדולב רם על הליווי מכל הלב.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • צופצוףצ מנותק
                                      צופצוףצ מנותק
                                      צופצוף
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1544

                                      היי
                                      אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אחינועם מלולא מנותק
                                        אחינועם מלולא מנותק
                                        אחינועם מלול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1545

                                        אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                                        בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צופצוףצ צופצוף

                                          היי
                                          אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1546

                                          @צופצוף כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          היי
                                          אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                                          Why are we all so far apart
                                          Tired of fighting
                                          A war that I didn’t start
                                          But this is my life
                                          And that’s just life

                                          They say another
                                          Day follows tomorrow
                                          But who knows
                                          what’s in store for tomorrow
                                          It all seems too rough
                                          Haven’t we been through enough

                                          Close my eyes
                                          take a moment
                                          just try to breathe
                                          Then I see if I push
                                          I can make it
                                          If I just believe

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          Away from the life I choose
                                          I know I am a fighter
                                          A life worth fighting for

                                          Why are we all so far apart
                                          Tired of fighting
                                          a war that I didn’t start
                                          But this is my life
                                          And that’s just life

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          Away from the life I choose
                                          I know I am a fighter

                                          I stand here
                                          On the battleground
                                          Like a fighter
                                          A warrior
                                          Fighting for little ground
                                          I got my head up high
                                          No one can push me down
                                          This is what I’m made for
                                          This is what I came for

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          away from the life I choose
                                          I know I am a fighter

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          away from the life I choose
                                          I know I am a fighter
                                          A life worth fighting for

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול