דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שירה קיי אולפניםש מנותק
    שירה קיי אולפניםש מנותק
    שירה קיי אולפנים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1531

    אשמח את המילים לשיר אין נחמה של אלייצור.

    B תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שירה קיי אולפניםש שירה קיי אולפנים

      אשמח את המילים לשיר אין נחמה של אלייצור.

      B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1532

      @שירה-קיי-אולפנים כל הרחובות ריקים
      לא סתם שכולם שותקים
      מתבייש לשיר עכשיו מרגיש כמו משוגע
      שקר ועזות פנים
      לחפש את המילים שיתנו למישהו או מישהי תשובה
      כל הלבבות שבורים
      עד מתי נהיה זורעים
      לא בדמעה בדמעות הרבה וגם בדם
      עם קדוש שלוחשים
      אל נקום את נקמתי
      אין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
      ואם מאוס מאסת משכנו אחריך
      לנצח לא עשנת בתפילת עמך
      אבל חלפה לה עוד שנה
      משיח עוד לא בא
      מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
      ה' כל אלה ילדיך
      שנים בחושך בלעדיך
      נשוב נרננה
      תזרח האמונה
      תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
      לעם ההרוגים עליך
      הלוואי תאיר לנו פניך
      ונשובה
      ה' הטוב
      הלוואי שלא היה חייב לתת פה כאפה
      כי אתה אבא טוב
      ובטח בלילות
      אתה בוכה עם כל
      הילדים וילדות אבות ואמהות
      אז כן הלוואי שלא
      ה' ודאי אפשר
      כי אתה כל יכול ומי יאמר לך מה תפעל
      אז תלחם חזק
      ותנצח גם
      תחזיר את כולם כבר הביתה תן לנו שמחה
      ובלי שום ייסורים ה' בקשה ממך
      ואז בטוח יתגדל ויתקדש שמך
      ותן לנו אותך
      כי מקווים לך
      ואין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
      כי חלפה לה עוד שנה
      משיח עוד לא בא
      מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
      ה' כל אלה ילדיך
      תועים בחושך בלעדיך
      נשוב נרננה
      תזרח האמונה
      תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
      לעם ההרוגים עליך
      הלוואי תאיר לנו פניך
      ונשובה
      הרב שלום ארוש
      הם כולם צריכים לצאת
      זהו להחליט שלא מעניין אותנו מעצמנו
      צריכים לבכות בשביל עם ישראל להתפלל על עם ישראל

      שירה קיי אולפניםש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        @שירה-קיי-אולפנים כל הרחובות ריקים
        לא סתם שכולם שותקים
        מתבייש לשיר עכשיו מרגיש כמו משוגע
        שקר ועזות פנים
        לחפש את המילים שיתנו למישהו או מישהי תשובה
        כל הלבבות שבורים
        עד מתי נהיה זורעים
        לא בדמעה בדמעות הרבה וגם בדם
        עם קדוש שלוחשים
        אל נקום את נקמתי
        אין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
        ואם מאוס מאסת משכנו אחריך
        לנצח לא עשנת בתפילת עמך
        אבל חלפה לה עוד שנה
        משיח עוד לא בא
        מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
        ה' כל אלה ילדיך
        שנים בחושך בלעדיך
        נשוב נרננה
        תזרח האמונה
        תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
        לעם ההרוגים עליך
        הלוואי תאיר לנו פניך
        ונשובה
        ה' הטוב
        הלוואי שלא היה חייב לתת פה כאפה
        כי אתה אבא טוב
        ובטח בלילות
        אתה בוכה עם כל
        הילדים וילדות אבות ואמהות
        אז כן הלוואי שלא
        ה' ודאי אפשר
        כי אתה כל יכול ומי יאמר לך מה תפעל
        אז תלחם חזק
        ותנצח גם
        תחזיר את כולם כבר הביתה תן לנו שמחה
        ובלי שום ייסורים ה' בקשה ממך
        ואז בטוח יתגדל ויתקדש שמך
        ותן לנו אותך
        כי מקווים לך
        ואין שום נחמה יותר עכשיו רק גאולה
        כי חלפה לה עוד שנה
        משיח עוד לא בא
        מתי תקום רחם ציון העיר החרבה
        ה' כל אלה ילדיך
        תועים בחושך בלעדיך
        נשוב נרננה
        תזרח האמונה
        תמציא תרופה לנפש של יתום ואלמנה
        לעם ההרוגים עליך
        הלוואי תאיר לנו פניך
        ונשובה
        הרב שלום ארוש
        הם כולם צריכים לצאת
        זהו להחליט שלא מעניין אותנו מעצמנו
        צריכים לבכות בשביל עם ישראל להתפלל על עם ישראל

        שירה קיי אולפניםש מנותק
        שירה קיי אולפניםש מנותק
        שירה קיי אולפנים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1533
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אחינועם מלולא מנותק
          אחינועם מלולא מנותק
          אחינועם מלול
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1534

          אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

          בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

          rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אחינועם מלולא אחינועם מלול

            אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

            rivka 0R מנותק
            rivka 0R מנותק
            rivka 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1535

            @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

            אאל"ט זה השיר הזה:
            FLY
            I wanna fly fly away
            Far far away from this place
            Where nobody can bring me down
            Where nobody can bring me down

            I wanna fly fly away
            Far far away from this place
            Where nobody can bring me down
            Where nobody can bring me down

            We are the light we shine on
            It’s a delight we cry on
            With joyful tears
            I know a place away from here
            I wanna go
            I wanna know what’s my purpose, Tachlis
            I wanna glow
            I wanna show my inner greatness not fear
            Nobody knows my pain
            But I’m ready to make a change
            Thus here is my heart of anger
            Replace and rearrange it
            See, I need freedom for me
            To be all I can be
            Look from heaven and see
            I chose to leave it to me

            I wanna fly fly away
            Far far away from this place
            Where nobody can bring me down
            Where nobody can bring me down

            I wanna fly fly away
            Far far away from this place
            Where nobody can bring me down
            Where nobody can bring me down

            This is the moment to make a blanket statement
            But I changed my mind I can’t relate it
            I’m on the quest for greatness
            For now I’m learning patience
            The Neshama inside is filled with many places
            The Mikdash Me’at
            Lifting the curtains up
            Breathing singing the inner spot
            The inner chamber my heart is racing
            My only thought
            Is to hold to this moment
            And then to let it be
            The place I was looking to be
            Was here inside of me

            I wanna fly fly away
            Far far away from this place
            Where nobody can bring me down
            Where nobody can bring me down

            I wanna fly fly away
            Far far away from this place
            Where nobody can bring me down
            Where nobody can bring me down

            שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

            אחינועם מלולא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • rivka 0R rivka 0

              @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

              אאל"ט זה השיר הזה:
              FLY
              I wanna fly fly away
              Far far away from this place
              Where nobody can bring me down
              Where nobody can bring me down

              I wanna fly fly away
              Far far away from this place
              Where nobody can bring me down
              Where nobody can bring me down

              We are the light we shine on
              It’s a delight we cry on
              With joyful tears
              I know a place away from here
              I wanna go
              I wanna know what’s my purpose, Tachlis
              I wanna glow
              I wanna show my inner greatness not fear
              Nobody knows my pain
              But I’m ready to make a change
              Thus here is my heart of anger
              Replace and rearrange it
              See, I need freedom for me
              To be all I can be
              Look from heaven and see
              I chose to leave it to me

              I wanna fly fly away
              Far far away from this place
              Where nobody can bring me down
              Where nobody can bring me down

              I wanna fly fly away
              Far far away from this place
              Where nobody can bring me down
              Where nobody can bring me down

              This is the moment to make a blanket statement
              But I changed my mind I can’t relate it
              I’m on the quest for greatness
              For now I’m learning patience
              The Neshama inside is filled with many places
              The Mikdash Me’at
              Lifting the curtains up
              Breathing singing the inner spot
              The inner chamber my heart is racing
              My only thought
              Is to hold to this moment
              And then to let it be
              The place I was looking to be
              Was here inside of me

              I wanna fly fly away
              Far far away from this place
              Where nobody can bring me down
              Where nobody can bring me down

              I wanna fly fly away
              Far far away from this place
              Where nobody can bring me down
              Where nobody can bring me down

              אחינועם מלולא מנותק
              אחינועם מלולא מנותק
              אחינועם מלול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1536

              @rivka-0
              קודם כל תודה
              אבל זה לא השיר הזה
              אני צריכה את המילים לשיר away from here
              ולא fly away

              בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

              rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                @rivka-0
                קודם כל תודה
                אבל זה לא השיר הזה
                אני צריכה את המילים לשיר away from here
                ולא fly away

                rivka 0R מנותק
                rivka 0R מנותק
                rivka 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1537

                @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @rivka-0
                קודם כל תודה
                אבל זה לא השיר הזה
                אני צריכה את המילים לשיר away from here
                ולא fly away

                סורי.
                הרבה פעמים יש כאלה שקוראים לשיר לא בשם האמיתי, לכן חשבתי שאולי זה זה.
                בכולופן מצאתי את המילים פה בפורום!!
                (נראה לי שזה לא כל המילים, את יכולה להצליב את זה עם התמלול ביוטיוב (מתחת לסרטון יש פרטים, ללחוץ על 'עוד' ולרדת למטה עד ל'הצגת התמלול' ואז רואים את זה בצד, זה לא מושלם אבל זה גם משהו), ואז להגיע לכל המילים...)

                @שריוש כתב בניסים בלאק:

                @LOVE-YOURSELF Can you take me far away somewhere I can rest my head
                Can you take me far away from here?
                Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                I want to see the stars with you
                Can you take me far away somewhere I can rest my head
                Can you take me far away from here?
                Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                I want to see the stars with you
                I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
                yeah I just wanna lay down with the stars and you
                And I fall down deeper, down deeper
                Yeah I fall down deeper, down deeper
                Can you take me far away somewhere I can rest my head
                Can you take me far away from here?
                Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                I want to see the stars with you
                Can you take me far away somewhere I can rest my head
                Can you take me far away from here?
                And I fall down deeper, down deeper
                Yeah I fall down deeper, down deeper

                שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שירה קיי אולפניםש מנותק
                  שירה קיי אולפניםש מנותק
                  שירה קיי אולפנים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1538

                  היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שירה קיי אולפניםש שירה קיי אולפנים

                    היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1539

                    @שירה-קיי-אולפנים קמה עייפה כמה לא ישנה הלילה
                    קול קטן מעיר שוב משינה
                    במטבח שלה שורף המלח על פצעיה
                    שיר ישן מחסיר בה פעימה

                    שוב המחשבה שוב אותה דמעה מוחה לה
                    חור קטן שמתמלא בה
                    רעידה קטנה בלב שבור שלא חובר לה
                    למה לך לבהות שוב בתמונה

                    אמא יקרה אני בדרך אלייך עוד שניה
                    לראות אותך מחייכת מאירה תשמחי בשבילי
                    אמא יקרה אני מביא את השמש במזוודה
                    קרן אור לפזר את שהיה תפתחי אני בא

                    כמה אהבה כמה חום יוצא מאמא
                    אני שוב מתמלא בנתינה
                    רגע של שלווה חיבוק אחד והיא הבינה
                    דרישת שלום מכל המשפחה

                    אמא יקרה זה אני שעומד כאן בבושה
                    על שנים שהחסרתי אהבה תשמחי בשבילי
                    אמא יקרה אני באתי לקחת לי צידה
                    ארוכה היא הדרך חזרה תפתחי אני בא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שירה קיי אולפניםש מנותק
                      שירה קיי אולפניםש מנותק
                      שירה קיי אולפנים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1540
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שילה קליין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1541

                        למישהו יש את המילים לשיר לך לך של מנדעל ראטה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ת מנותק
                          ת מנותק
                          תודה לך ה'
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1542

                          אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🕰
                          0
                          • ת תודה לך ה'

                            אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1543

                            @תודה-לך-ה
                            אין תרופה ומזור לכאבנו
                            אין מקום שיסבול קול צעקתנו
                            את הלב שנשבר בלי הכר, ובסתר עדיין
                            דופק ושר שיר חדש שמרעיד את השמיים

                            תחזיקו חזק
                            יגיע זמן, יגיע זמן
                            וישובו לפעום שברי שברי ליבנו
                            ניסים עצומים, על קצות האצבעות
                            דוהרים לעברנו
                            יום יבוא ומלך ביפיו תחזינה עינינו
                            יגיע זמן

                            הכאב הוא מורה, ואני תלמיד גרוע
                            מבקש ממני לקום ואני עוד שרוע
                            מצפה לביחד שיתגלה מתוך כל הצער
                            יש תקווה מעל כל הגיון שתפתח לנו שער

                            כשאין בחוץ על מי להישען
                            שובו אל האוצרות שלכם

                            ותחזיקו חזק…

                            מרחקים שחשבנו אין דרך לחצות
                            יתרככו, יתחברו, יישברו החומות
                            אור גנוז יבקע דרך הצלקות
                            הצמא הגדול עומד להתמלאות
                            צונאמי אהבה ישטוף את הדמעות
                            נשב על הגגות, הכל עומד להשתנות
                            יגיע זמן

                            מילים: שמואל, הדר בת ציון
                            לחן: שמואל
                            הפקה מוזיקלית: שמואל
                            גיטרות: עמית יצחק, אפי שיינר
                            קלידים נוספים, הקלטות שירה: אייל מזיג
                            תכנותים נוספים: אפי שיינר
                            מיקס ומאסטר: רונן הלל
                            ייעוץ מוזיקלי: אייל מזיג
                            תודה לדולב רם על הליווי מכל הלב.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • צופצוףצ מנותק
                              צופצוףצ מנותק
                              צופצוף
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1544

                              היי
                              אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אחינועם מלולא מנותק
                                אחינועם מלולא מנותק
                                אחינועם מלול
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1545

                                אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                                בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צופצוףצ צופצוף

                                  היי
                                  אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1546

                                  @צופצוף כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  היי
                                  אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                                  Why are we all so far apart
                                  Tired of fighting
                                  A war that I didn’t start
                                  But this is my life
                                  And that’s just life

                                  They say another
                                  Day follows tomorrow
                                  But who knows
                                  what’s in store for tomorrow
                                  It all seems too rough
                                  Haven’t we been through enough

                                  Close my eyes
                                  take a moment
                                  just try to breathe
                                  Then I see if I push
                                  I can make it
                                  If I just believe

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  Away from the life I choose
                                  I know I am a fighter
                                  A life worth fighting for

                                  Why are we all so far apart
                                  Tired of fighting
                                  a war that I didn’t start
                                  But this is my life
                                  And that’s just life

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  Away from the life I choose
                                  I know I am a fighter

                                  I stand here
                                  On the battleground
                                  Like a fighter
                                  A warrior
                                  Fighting for little ground
                                  I got my head up high
                                  No one can push me down
                                  This is what I’m made for
                                  This is what I came for

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  away from the life I choose
                                  I know I am a fighter

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  away from the life I choose
                                  I know I am a fighter
                                  A life worth fighting for

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                                    אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1547

                                    @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                                    זה השם של השיר?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילה
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1548

                                      אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                                      תודה רבה

                                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                                        תודה רבה

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1549

                                        @חכם_בלילה בכיף
                                        כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                                        וואו וואויל איז יעדער ייד
                                        געשמאק צו זיין א ייד

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          @חכם_בלילה בכיף
                                          כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                                          וואו וואויל איז יעדער ייד
                                          געשמאק צו זיין א ייד

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1550

                                          @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          וואו וואויל איז יעדער ייד
                                          געשמאק צו זיין א ייד

                                          אפשר תרגום מאיידיש?
                                          תודה רבה!

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול