דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 123 REUV'N1 123 REUV'N

    אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1554

    @123-REUV-N
    שקדתי.png
    (מתןך החוברת של האלבום "שלום עליכם")

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ישי בן שלוםי מנותק
      ישי בן שלוםי מנותק
      ישי בן שלום
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1555

      אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

        אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

        דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1556

        @ישי-בן-שלום
        א פייער.png

        ישי בן שלוםי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד 33ד דוד 33

          @ישי-בן-שלום
          א פייער.png

          ישי בן שלוםי מנותק
          ישי בן שלוםי מנותק
          ישי בן שלום
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1557

          @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

            @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1558

            @ישי-בן-שלום
            https://send.magicode.me/send-file/file/f88fb23d86f8d579c6eb576f9e0a38a136a99fb0/view

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B LOVE BB מנותק
              B LOVE BB מנותק
              B LOVE B
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1559

              היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B LOVE BB מנותק
                B LOVE BB מנותק
                B LOVE B
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1560

                היי אני אשמח מילים של השיר this is the moment

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B LOVE BB B LOVE B

                  היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1561

                  @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                  Like a light leaves a flame
                  In the darkness, In the darkness
                  I keep calling out your name
                  I know you're here
                  Under half a trillion stars
                  I'm searching, you are searching
                  Like we're light years apart
                  But you're so near
                  If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                  I'll pick you up
                  And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                  And had enough
                  Well I will be there for you every time
                  As you turn around
                  I wont let you down
                  Be there and we'll both become
                  Brighter than the sun
                  Together We are one ooouhhh
                  We are one ooouhhh
                  We are people under siege
                  I see them around us
                  They surround us
                  But we have to believe
                  That together we're strong
                  We are so strong
                  In pieces when they keep falling down, falling down
                  I'll pick them up
                  So if you feel like you're outnumbered on the battleground
                  And had enough
                  Well I will be there for you every time
                  As you turn around
                  I wont let you down
                  Be there and we'll both become
                  Brighter than the sun
                  Together We are one ooouhhh
                  We are one ooouhhh
                  Yeah
                  It's me you
                  We together like one two
                  Even if it's only one Jew
                  We together call it Achdut, a Jew
                  But every generation they take one raisin' to hate us
                  Then Hashem hit the pavement
                  Blazin' to save us
                  Till the world asks where they went
                  Patients are faithless
                  Lets hope I get the whole world a face-lift
                  If hatred is baseless
                  We take it, erase it
                  And exchange it for that master goal
                  We don't forget wherever we may go
                  There's only one place we know
                  It is called Uno, One
                  If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                  I'll pick you up
                  And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                  And you had enough
                  Well I will be there for you every time
                  As you turn around
                  I wont let you down
                  Be there and we'll both become
                  Brighter than the sun
                  Together We are one ooouhhh
                  We are one ooouhhh
                  We are one

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • B LOVE BB מנותק
                    B LOVE BB מנותק
                    B LOVE B
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1562

                    וואי תנקיו

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • B LOVE BB B LOVE B

                      וואי תנקיו

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חמימות
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1563

                      @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      וואי תנקיו

                      יש לזה תרגום?

                      B LOVE BB תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חמימות

                        @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        וואי תנקיו

                        יש לזה תרגום?

                        B LOVE BB מנותק
                        B LOVE BB מנותק
                        B LOVE B
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1564

                        @חמימות תרגום למה?

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • B LOVE BB B LOVE B

                          @חמימות תרגום למה?

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חמימות
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1565

                          @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          @חמימות תרגום למה?

                          מאנגלית לעברית

                          ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חמימות

                            @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @חמימות תרגום למה?

                            מאנגלית לעברית

                            ארי גא מנותק
                            ארי גא מנותק
                            ארי ג
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1566

                            @חמימות
                            כמו אור משאיר להבה
                            בחושך, בחושך
                            אני ממשיך לקרוא בשמך
                            אני יודע שאתה כאן
                            מתחת לחצי טריליון כוכבים
                            אני מחפש, אתה מחפש
                            כאילו זה שנות אור בינינו
                            אבל אתה כל כך קרוב
                            אם אתה בחתיכות ואתה פשוט נופל, נופל למטה
                            אני אאסוף אותך
                            ואם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                            והיה מספיק
                            ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                            בזמן שאתה מסתובב
                            אני לא אאכזב אותך
                            תהיה שם ושנינו נהיה
                            בהיר יותר מהשמש
                            ביחד אנחנו אחד אווההה
                            אנחנו אחד אווההה
                            אנחנו אנשים תחת מצור
                            אני רואה אותם סביבנו
                            הם מקיפים אותנו
                            אבל אנחנו חייבים להאמין
                            שביחד אנחנו חזקים
                            אנחנו כל כך חזקים
                            בחתיכות כשהם ממשיכים ליפול למטה, נופלים למטה
                            אני אאסוף אותם
                            אז אם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                            והיה מספיק
                            ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                            בזמן שאתה מסתובב
                            אני לא אאכזב אותך
                            תהיה שם ושנינו נהיה
                            בהיר יותר מהשמש
                            ביחד אנחנו אחד אווההה
                            אנחנו אחד אווההה
                            כֵּן
                            זה אני אתה
                            אנחנו ביחד אוהבים אחד שניים
                            גם אם זה רק יהודי אחד
                            אנחנו ביחד קוראים לזה אחדות, יהודי
                            אבל כל דור לוקחים מגדל אחד כדי לשנוא אותנו
                            ואז האשם פגע במדרכה
                            בלזין כדי להציל אותנו
                            עד שהעולם ישאל לאן הם הלכו
                            החולים חסרי אמונה
                            נקווה שאעשה מתיחת פנים לכל העולם
                            אם השנאה חסרת בסיס
                            אנחנו לוקחים את זה, מוחקים את זה
                            ותחליף אותו במטרה הראשית הזו
                            אנחנו לא שוכחים לאן שנלך
                            יש רק מקום אחד שאנחנו מכירים
                            זה נקרא אונו, אחד
                            אם אתה בחתיכות ואתה פשוט נופל, נופל למטה
                            אני אאסוף אותך
                            ואם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                            והיה לך מספיק
                            ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                            בזמן שאתה מסתובב
                            אני לא אאכזב אותך
                            תהיה שם ושנינו נהיה
                            בהיר יותר מהשמש
                            ביחד אנחנו אחד אווההה
                            אנחנו אחד אווההה
                            אנחנו אחד

                            "אנשים ישכחו את מעשיכם
                            אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🤞
                            0
                            • B LOVE BB מנותק
                              B LOVE BB מנותק
                              B LOVE B
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1567

                              אני אשמח למילים של השיר this is the moment שיר של נחת ויואל וייס תודה

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • B LOVE BB B LOVE B

                                אני אשמח למילים של השיר this is the moment שיר של נחת ויואל וייס תודה

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יוקולילי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1568

                                @B-LOVE-B This is the moment
                                This is the day
                                When I send all my doubts and demons
                                On their way
                                Every endeavor
                                I have made, ever
                                Is coming into play
                                Is here and now, today
                                This is the moment
                                This is the time
                                When the momentum and the moment
                                Are in rhyme
                                Give me this moment
                                This precious chance
                                I'll gather up my past
                                And make some sense at last
                                This is the moment
                                When all I've done
                                All of the dreaming
                                Scheming and screaming
                                Become one
                                This is the day
                                See it sparkle and shine
                                When all I've lived for
                                Becomes mine
                                For all these years
                                I've faced the world alone
                                And now the time has come
                                To prove to them
                                I've made it on my own
                                This is the moment
                                My final test
                                Destiny beckoned
                                I never reckoned
                                Second best
                                I won't look down
                                I must not fall
                                This is the moment
                                The sweetest moment of them all
                                This is the moment
                                D**n all the odds
                                This day, or never
                                I'll sit forever
                                With the gods
                                When I look back
                                I will always recall
                                Moment for moment
                                This was the moment
                                The greatest moment
                                Of them all

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • B LOVE BB מנותק
                                  B LOVE BB מנותק
                                  B LOVE B
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1569

                                  אפשר את המילים לשיר מרדכי שפירא get back up again

                                  אבי מיוזיקא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • B LOVE BB B LOVE B

                                    אפשר את המילים לשיר מרדכי שפירא get back up again

                                    אבי מיוזיקא מנותק
                                    אבי מיוזיקא מנותק
                                    אבי מיוזיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1570

                                    @B-LOVE-B
                                    מילים get back up again.txt

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א י צא מנותק
                                      א י צא מנותק
                                      א י צ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1571

                                      אפשר בבקשה את המילים לשיר one voice של פרחי מיאמי מהאלבום החדש קול אחד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אוהבת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1572

                                        הי,
                                        אני צריכה את המילים לשיר של ישיבה בויס DADY COME HOME תודה!

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אוהבת

                                          הי,
                                          אני צריכה את המילים לשיר של ישיבה בויס DADY COME HOME תודה!

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים תעיזי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1573

                                          @אוהבת כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          הי,
                                          אני צריכה את המילים לשיר של ישיבה בויס DADY COME HOME תודה!

                                          Daddy's been gone
                                          Gone for so long
                                          For him I pray
                                          He joined the Corps
                                          Fighting a war
                                          Somewhere far away

                                          He promised me he'd return
                                          When the Chanukah candles burn
                                          So here I wait
                                          The blessings I recite
                                          By the candle-light
                                          But it's getting late

                                          CHORUS:
                                          Daddy come home
                                          Stay with me
                                          Let me hold your hand
                                          Let me sit upon your knee
                                          I see fear
                                          In Mommy's eyes
                                          Every time she cries
                                          And tries to comfort me

                                          It's scary here at home
                                          My mind begins to roam
                                          Have I lost you?
                                          I hear the phone
                                          Mommy's mournful moan
                                          It can't be true!

                                          CHORUS

                                          Where has he gone?
                                          How will I carry on?
                                          Tell me what can I say?
                                          I need to pray...
                                          ...Please hear my plea
                                          Send my Daddy home to...

                                          ...Who's that I hear
                                          Calling my name
                                          I run into his arms
                                          Yes, my Daddy came
                                          Home to me
                                          He's on his knees
                                          Now he's holding me
                                          For all eternity

                                          Now, as night falls
                                          We stand tall
                                          Eight candles burning bright
                                          And they're lighting up the night
                                          Home at last
                                          Eyes aglow
                                          I hug my Daddy tight
                                          And I'm not letting go!

                                          קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול