דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • davidovskD מנותק
    davidovskD מנותק
    davidovsk
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #153

    אפשר את המילים לשיר יש אמונה?

    "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
    ג'רארד ויי

    יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • davidovskD davidovsk

      אפשר את המילים לשיר יש אמונה?

      יעלהי מנותק
      יעלהי מנותק
      יעלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #154

      @דוד-ישראלי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      אפשר את המילים לשיר יש אמונה?

      'נר קטן דולק רועד מועד בחשיכה
      זעקה יוצאת מלב נשמעת בלחישה
      יד בוטחת בו נגעה
      אפוף תוגה אך הוא ידע
      התקווה עדיין לא נמוגה

      ריח חריף מרעיף כאב קולות וצעדים
      בית חולים הוא לא מקום מתאים לילדים
      המלאך רפאל אם רוצים אז הוא גואל
      האם רוצה אתה ילדי
      אני אותך שואל ...

      פזמון...
      יש אמונה לא אכנע
      אשא אל שמים תפילה
      כמו פרח קמל שנפתח ועלה
      אתחיל את הכל הכל מהתחלה.

      בחוץ מטר סוחף ומתופף על הפחים
      אולי זה סתם מטר אולי זה בכי מלאכים
      פרח קטן שלי ילדי
      השאר כאן לצידי
      רק תאמין שגם אתה יכול להיות בריא.
      יש אמונה...

      אני לא מוותר יש אמונה
      לא אכנע...''

      אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

      אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

      (יהושע ריינולדס)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ליביל מנותק
        ליביל מנותק
        ליבי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #155

        אני ממש ישמח למילים לשיר האושר הבא של מאיר גרין

        יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ליביל ליבי

          אני ממש ישמח למילים לשיר האושר הבא של מאיר גרין

          יעלהי מנותק
          יעלהי מנותק
          יעלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #156

          @ליבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          אני ממש ישמח למילים לשיר האושר הבא של מאיר גרין

          אם חשבתם שאין כבר תקווה לשלווה
          אם אמרתם שלום ליונה הלבנה
          אם חשבתם אולי שכואב קצת מדי
          אם נשברתם ודי...
          אם תפילה עתיקה מושבת ריקם
          אם עולם משוגע מסובב את יושביו
          אם חשבתם אולי שכואב קצת מדי
          אם אמרתם כבר די...

          רק רציתי לומר שעוד מעט בא
          הוא עוד מעט בא...
          האושר הבא הוא כאן הוא נמצא
          הוא עוד מעט בא...

          בימים של שלכת עם תקווה שנשרה
          בזמנים אפורים בלי חיוך ושמחה
          אל תדאג אל תחרד שום דבר לא אבד
          אתה לא לבד...​

          אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

          אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

          (יהושע ריינולדס)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • yaelY מנותק
            yaelY מנותק
            yael
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #157

            אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
            מיכה גמרמן
            תודה 🙂

            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • yaelY yael

              אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
              מיכה גמרמן
              תודה 🙂

              ג מנותק
              ג מנותק
              גילה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #158

              @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
              מיכה גמרמן
              תודה 🙂

              PART 1:

              בכל יום משהו טוב לעשות
              Todo dia algo bom a fazer

              לזכור להמשיך לנסות
              Lembrar continuar a tentar

              עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
              Com tudo o que acontece sempre agradecer

              לחפש לגרום לשני לחייך
              Procurar causar ao outro sorrir

              לא משנה למה ואיך
              Não importa porque e como

              בא נודה על האמת
              Vamos admitir a verdade

              שזה עושה רק טוב
              Que isso só faz bem

              CHORUS / REFRÃO:

              ולהיות בכל מקום לגלות
              Esteja em todo lugar para revelar

              את כל האור בעולם הזה
              Toda a luz deste mundo

              הוא כמו ים שוטף מאיר את הלילות
              Como um mar impetuoso iluminando as noites

              עומד מביט למרומים
              Em pé olhando para os altos

              אבל צועק ממעמקים
              Porém gritando das profundezas

              תן עוד כח תן תקווה בלבבות
              De mais forças, de esperanças para os corações

              PART 2:

              ותודה על כל מה שיש לי תודה
              E obrigado, por tudo que tenho a agradecer

              על יום שעובר יום שבא
              Pelo dia que passou e pelo que ainda virá

              על שמש זורחת עולה
              Por um sol que nasce e sobe

              להתחיל מהתחלה
              Começar do início

              אפשר להגשים עוד חלום
              É possível concretizar mais um sonho

              הכל יכול לקרות היום
              Tudo pode acontecer hoje

              אם נבקש מכל הנשמה
              Se pedirmos de toda a alma

              yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ג גילה

                @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
                מיכה גמרמן
                תודה 🙂

                PART 1:

                בכל יום משהו טוב לעשות
                Todo dia algo bom a fazer

                לזכור להמשיך לנסות
                Lembrar continuar a tentar

                עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
                Com tudo o que acontece sempre agradecer

                לחפש לגרום לשני לחייך
                Procurar causar ao outro sorrir

                לא משנה למה ואיך
                Não importa porque e como

                בא נודה על האמת
                Vamos admitir a verdade

                שזה עושה רק טוב
                Que isso só faz bem

                CHORUS / REFRÃO:

                ולהיות בכל מקום לגלות
                Esteja em todo lugar para revelar

                את כל האור בעולם הזה
                Toda a luz deste mundo

                הוא כמו ים שוטף מאיר את הלילות
                Como um mar impetuoso iluminando as noites

                עומד מביט למרומים
                Em pé olhando para os altos

                אבל צועק ממעמקים
                Porém gritando das profundezas

                תן עוד כח תן תקווה בלבבות
                De mais forças, de esperanças para os corações

                PART 2:

                ותודה על כל מה שיש לי תודה
                E obrigado, por tudo que tenho a agradecer

                על יום שעובר יום שבא
                Pelo dia que passou e pelo que ainda virá

                על שמש זורחת עולה
                Por um sol que nasce e sobe

                להתחיל מהתחלה
                Começar do início

                אפשר להגשים עוד חלום
                É possível concretizar mais um sonho

                הכל יכול לקרות היום
                Tudo pode acontecer hoje

                אם נבקש מכל הנשמה
                Se pedirmos de toda a alma

                yaelY מנותק
                yaelY מנותק
                yael
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #159

                @גילה יש בלי ברזילאית? חחחחחח

                לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • yaelY yael

                  @גילה יש בלי ברזילאית? חחחחחח

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #160

                  @yael 😂
                  העתקתי מהיוטיוב...
                  אם זה דחוף לך אפשר למחוק

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צביקה המלךצ מנותק
                    צביקה המלךצ מנותק
                    צביקה המלך
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #161

                    יש למישהו מילים לפיוט "יפה ותמה"? תודה

                    רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                    סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צביקה המלךצ צביקה המלך

                      יש למישהו מילים לפיוט "יפה ותמה"? תודה

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #162

                      @צביקה-המלך יָפָה וְתַמָּה תּוֹרָה תְּמִימָה הַנְּעִימָה
                      מִי יוּכַל לְהַעְמִיק בְּסוֹדֵךְ סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

                      (יָהּ יְדִידִי) אוֹר זִיו זָהֳרֵךְ בּוֹעֵר תּוֹךְ קִרְבִּי
                      תָּמִיד יִדְרְשׁוּ אוֹתָךְ רַבִּים חֻקִּים וִּמְצוֹת טוֹבִים
                      אֶת כָּל לִבּוֹת מַלְהִיבִים נֶאֱהָבִים וְגַם נִשְׂגָּבִים
                      וּכְפַטִּישׁ יְפוֹצֵץ סְלָעִים וְהָרִים
                      חֵן דַּדַּיִךְ יַרְווּ בְּכָל עֵת תּוֹרַת אֱמֶת
                      מִפִּיךְ אָנוּ חַיִּים מִיֵּין סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

                      (יָהּ יְדִידִי) נִתְעַלְּסָה בְגִיל בַּאֲהָבִים
                      בְּסוֹד נְקֻדּוֹת עִם הַתֵּבוֹת כְּתָרִים עִם אוֹתִיּוֹת
                      פְּתוּחוֹת עִם סְתוּמוֹת נֶעְלָמוֹת סוֹדָם בָּרָמוֹת
                      אוֹרוֹת עֶלְיוֹנִים טוֹב מִזָּהָב וּפְנִינִים
                      מַעְיָן גַּנִּים בְּשִׁבְעִים פָּנִים כֻּלָּם חוֹנִים
                      הֵן אֲנִי עֶבֶד נִרְצָע לָךְ קִנְיָן בְּלֵב שָׁלֵם

                      (יָהּ יְדִידִי) יוֹרוּ מִשְׁפָּטַיִךְ הָאֵיתָנִים
                      תַּנָּאֵי וְאָמוֹרָאֵי גְּאוֹנֵי וּסְבוֹרָאֵי
                      וְרַבָּנָן בַּתְרָאֵי לְחַיֵּי מִדְּבַשׁ יָאֶה
                      גְּזֵרוֹת שָׁווֹת וַהֲלָכוֹת פְּסוּקוֹת
                      כֻּלָּם מִפִּי גְּבוּרָה זִקּוּקַיִן דְּנוּרָא
                      בְּקוֹלוֹת וּבְרָקִים מֵאֲרָקִים וְקוֹל מִשָּׁמַיִם

                      (יָהּ יְדִידִי) שְׁמוֹת הַקֹּדֶשׁ בָּךְ נֶעֱלָמִים
                      אֲשֶׁר בָּם נִבְרְאוּ עוֹלָמִים בְּצֵרוּפִים נִפְלָאִים
                      וְהֵמָּה בַּכְּתוּבִים חֲתוּמִים וְגַם סְתוּמִים
                      מְאִירִים וּמַזְהִירִים בְּסוֹד יְשָׁרִים
                      כִּי חַיִּים הֵם לְמוֹצְאֵיהֶם וָחַי בָּהֶם
                      אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה הָאָדָם וָחַי מִזִּיו צוּר עוֹלָמִים

                      (יָהּ יְדִידִי) לְכוּ לַחֲמוּ תָמִיד בְּלַחְמִי
                      בְּיַ"ג מִדּוֹת תִּדְרֹשׁ הַתּוֹרָה קַל וָחֹמֶר כַּשּׁוּרָה
                      הֶקֵּשׁ וּגְזֵרָה שָׁוָה מְסוּרָה מִפִּי גְּבוּרָה
                      כְּלָלִים עִם פְּרָטִים תּוֹצִיא לְאוֹרָה
                      מִשָּׁם יוֹצְאִים אַרְבַּע נְהָרוֹת כֻּלָּם אוֹרוֹת
                      פְּשָׁטִים עִם רְמָזִים נִדְרָשִׁים וְסוֹדוֹת נֶעֱלָמִים

                      (יָהּ יְדִידִי) מַה טוֹב דּוֹדַיִך אֲחוֹתִי כַלָּה
                      נֹפֶת צוּף דְּבַשׁ שְׂפָתַיִךְ גַּן נָעוּל דְּלָתַיִךְ
                      רֵיחַ טוֹב בְּגָדַיִךְ דּוֹדַיִךְ יְפִי עֵינַיִךְ
                      חַמָּה וּלְבָנָה כֻּלָּם עָמְדוּ מֵאוֹרֵךְ
                      כִּי אֹרֶךְ יָמִים בִּימִינֵךְ עֹשֶׁר בִּשְׂמֹאלֵךְ
                      בָּרוּךְ בּוֹרְאֵךְ בְּיָפְיֵךְ וַהֲדָרֵךְ אֵל חַי הָעוֹלָמִים

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      צביקה המלךצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                        @צביקה-המלך יָפָה וְתַמָּה תּוֹרָה תְּמִימָה הַנְּעִימָה
                        מִי יוּכַל לְהַעְמִיק בְּסוֹדֵךְ סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

                        (יָהּ יְדִידִי) אוֹר זִיו זָהֳרֵךְ בּוֹעֵר תּוֹךְ קִרְבִּי
                        תָּמִיד יִדְרְשׁוּ אוֹתָךְ רַבִּים חֻקִּים וִּמְצוֹת טוֹבִים
                        אֶת כָּל לִבּוֹת מַלְהִיבִים נֶאֱהָבִים וְגַם נִשְׂגָּבִים
                        וּכְפַטִּישׁ יְפוֹצֵץ סְלָעִים וְהָרִים
                        חֵן דַּדַּיִךְ יַרְווּ בְּכָל עֵת תּוֹרַת אֱמֶת
                        מִפִּיךְ אָנוּ חַיִּים מִיֵּין סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

                        (יָהּ יְדִידִי) נִתְעַלְּסָה בְגִיל בַּאֲהָבִים
                        בְּסוֹד נְקֻדּוֹת עִם הַתֵּבוֹת כְּתָרִים עִם אוֹתִיּוֹת
                        פְּתוּחוֹת עִם סְתוּמוֹת נֶעְלָמוֹת סוֹדָם בָּרָמוֹת
                        אוֹרוֹת עֶלְיוֹנִים טוֹב מִזָּהָב וּפְנִינִים
                        מַעְיָן גַּנִּים בְּשִׁבְעִים פָּנִים כֻּלָּם חוֹנִים
                        הֵן אֲנִי עֶבֶד נִרְצָע לָךְ קִנְיָן בְּלֵב שָׁלֵם

                        (יָהּ יְדִידִי) יוֹרוּ מִשְׁפָּטַיִךְ הָאֵיתָנִים
                        תַּנָּאֵי וְאָמוֹרָאֵי גְּאוֹנֵי וּסְבוֹרָאֵי
                        וְרַבָּנָן בַּתְרָאֵי לְחַיֵּי מִדְּבַשׁ יָאֶה
                        גְּזֵרוֹת שָׁווֹת וַהֲלָכוֹת פְּסוּקוֹת
                        כֻּלָּם מִפִּי גְּבוּרָה זִקּוּקַיִן דְּנוּרָא
                        בְּקוֹלוֹת וּבְרָקִים מֵאֲרָקִים וְקוֹל מִשָּׁמַיִם

                        (יָהּ יְדִידִי) שְׁמוֹת הַקֹּדֶשׁ בָּךְ נֶעֱלָמִים
                        אֲשֶׁר בָּם נִבְרְאוּ עוֹלָמִים בְּצֵרוּפִים נִפְלָאִים
                        וְהֵמָּה בַּכְּתוּבִים חֲתוּמִים וְגַם סְתוּמִים
                        מְאִירִים וּמַזְהִירִים בְּסוֹד יְשָׁרִים
                        כִּי חַיִּים הֵם לְמוֹצְאֵיהֶם וָחַי בָּהֶם
                        אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה הָאָדָם וָחַי מִזִּיו צוּר עוֹלָמִים

                        (יָהּ יְדִידִי) לְכוּ לַחֲמוּ תָמִיד בְּלַחְמִי
                        בְּיַ"ג מִדּוֹת תִּדְרֹשׁ הַתּוֹרָה קַל וָחֹמֶר כַּשּׁוּרָה
                        הֶקֵּשׁ וּגְזֵרָה שָׁוָה מְסוּרָה מִפִּי גְּבוּרָה
                        כְּלָלִים עִם פְּרָטִים תּוֹצִיא לְאוֹרָה
                        מִשָּׁם יוֹצְאִים אַרְבַּע נְהָרוֹת כֻּלָּם אוֹרוֹת
                        פְּשָׁטִים עִם רְמָזִים נִדְרָשִׁים וְסוֹדוֹת נֶעֱלָמִים

                        (יָהּ יְדִידִי) מַה טוֹב דּוֹדַיִך אֲחוֹתִי כַלָּה
                        נֹפֶת צוּף דְּבַשׁ שְׂפָתַיִךְ גַּן נָעוּל דְּלָתַיִךְ
                        רֵיחַ טוֹב בְּגָדַיִךְ דּוֹדַיִךְ יְפִי עֵינַיִךְ
                        חַמָּה וּלְבָנָה כֻּלָּם עָמְדוּ מֵאוֹרֵךְ
                        כִּי אֹרֶךְ יָמִים בִּימִינֵךְ עֹשֶׁר בִּשְׂמֹאלֵךְ
                        בָּרוּךְ בּוֹרְאֵךְ בְּיָפְיֵךְ וַהֲדָרֵךְ אֵל חַי הָעוֹלָמִים

                        צביקה המלךצ מנותק
                        צביקה המלךצ מנותק
                        צביקה המלך
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #163

                        @סודי-ביותרררררררר תודה
                        וואו זה ממש לא המילים שאמרתי ששרתי את זה עד היום 😠 😲

                        רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #164

                          הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
                          תודה רבה!

                          מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • רונית קוגןר מנותק
                            רונית קוגןר מנותק
                            רונית קוגן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #165

                            יש למישהו את המילים לשיר באלד באלד של יונגרליך?

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • רונית קוגןר רונית קוגן

                              יש למישהו את המילים לשיר באלד באלד של יונגרליך?

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גילה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #166

                              @אליהו-קוגן זה?
                              פון אלע זייטן מען לויפט,
                              זיך מען באהאלט
                              אויף די גאס א מלחמה,
                              שווערע באמבעס פאלט
                              אליין איך ווארט, אויף מיין
                              מאמע מאמע ליב
                              געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
                              פון די צרות וואס גייט פאר
                              אין באהעלטעניש, די ערד
                              איז קאלט און פראסט
                              אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
                              שטיל איך פרעג, וואו איז
                              מיין מאמע ליב
                              איך וויל שוין אהיים אין שטוב
                              איך בענק מיך אזוי ביז גאר
                              כ׳בין הונגעריג און קאלט,
                              אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
                              מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
                              אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
                              צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
                              נעמסטו מיר אהיים, ארויס
                              פון די פינסטערניש דא
                              אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
                              דו דארפסט זיך נישט זארגן
                              זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
                              היינט אדער מארגן
                              ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
                              באלד, באלד טאקע באלד
                              וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
                              איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
                              באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
                              זי איז שוין באלד באלד דא,
                              נאך שנעלער ווי דו מיינסט
                              באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                              איך בין שוין באלד באלד דא,
                              און מיר גלייבן אז נאך היינט
                              מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
                              פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
                              יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
                              בויסטו באלד אויף דיין שטוב
                              וואס וועט לייכטן און
                              שיינען מיט פראכט
                              אין גלות ביי אונז אזא קעלט
                              און אזא פראסט
                              אבער אונזער מאמע האט אונז
                              קיינמאל איבערגעלאזט
                              אהבתי, אתכם אהבתי,
                              ולא אעזוב את עמי
                              אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
                              אונזערע זיידעס זענען
                              אריבער א וועלט מלחמה
                              און וואס איז געווען זייער
                              איינציגסטע נחמה
                              אז משיח, ער קומט שוין באלד,
                              באלד, באלד טאקע באלד
                              יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
                              אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
                              שוין טויזענטער יארן
                              אוי רבונו של עולם, וואס איז
                              מיט דיין הבטחה געווארן
                              דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
                              באלד, באלד טאקע באלד
                              קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
                              צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
                              באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                              איך בין שוין באלד באלד דא,
                              נאך שנעלער ווי איר מיינט
                              באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                              איך בין שוין באלד באלד דא, און
                              מיר גלייבן אז נאך היינט

                              רונית קוגןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גילה

                                @אליהו-קוגן זה?
                                פון אלע זייטן מען לויפט,
                                זיך מען באהאלט
                                אויף די גאס א מלחמה,
                                שווערע באמבעס פאלט
                                אליין איך ווארט, אויף מיין
                                מאמע מאמע ליב
                                געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
                                פון די צרות וואס גייט פאר
                                אין באהעלטעניש, די ערד
                                איז קאלט און פראסט
                                אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
                                שטיל איך פרעג, וואו איז
                                מיין מאמע ליב
                                איך וויל שוין אהיים אין שטוב
                                איך בענק מיך אזוי ביז גאר
                                כ׳בין הונגעריג און קאלט,
                                אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
                                מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
                                אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
                                צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
                                נעמסטו מיר אהיים, ארויס
                                פון די פינסטערניש דא
                                אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
                                דו דארפסט זיך נישט זארגן
                                זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
                                היינט אדער מארגן
                                ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
                                באלד, באלד טאקע באלד
                                וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
                                איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
                                באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
                                זי איז שוין באלד באלד דא,
                                נאך שנעלער ווי דו מיינסט
                                באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                                איך בין שוין באלד באלד דא,
                                און מיר גלייבן אז נאך היינט
                                מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
                                פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
                                יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
                                בויסטו באלד אויף דיין שטוב
                                וואס וועט לייכטן און
                                שיינען מיט פראכט
                                אין גלות ביי אונז אזא קעלט
                                און אזא פראסט
                                אבער אונזער מאמע האט אונז
                                קיינמאל איבערגעלאזט
                                אהבתי, אתכם אהבתי,
                                ולא אעזוב את עמי
                                אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
                                אונזערע זיידעס זענען
                                אריבער א וועלט מלחמה
                                און וואס איז געווען זייער
                                איינציגסטע נחמה
                                אז משיח, ער קומט שוין באלד,
                                באלד, באלד טאקע באלד
                                יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
                                אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
                                שוין טויזענטער יארן
                                אוי רבונו של עולם, וואס איז
                                מיט דיין הבטחה געווארן
                                דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
                                באלד, באלד טאקע באלד
                                קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
                                צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
                                באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                                איך בין שוין באלד באלד דא,
                                נאך שנעלער ווי איר מיינט
                                באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                                איך בין שוין באלד באלד דא, און
                                מיר גלייבן אז נאך היינט

                                רונית קוגןר מנותק
                                רונית קוגןר מנותק
                                רונית קוגן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #167

                                @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                פון אלע זייטן מען לויפט,
                                זיך מען באהאלט
                                אויף די גאס א מלחמה,
                                שווערע באמבעס פאלט
                                אליין איך ווארט, אויף מיין
                                מאמע מאמע ליב
                                געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
                                פון די צרות וואס גייט פאר
                                אין באהעלטעניש, די ערד
                                איז קאלט און פראסט
                                אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
                                שטיל איך פרעג, וואו איז
                                מיין מאמע ליב
                                איך וויל שוין אהיים אין שטוב
                                איך בענק מיך אזוי ביז גאר
                                כ׳בין הונגעריג און קאלט,
                                אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
                                מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
                                אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
                                צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
                                נעמסטו מיר אהיים, ארויס
                                פון די פינסטערניש דא
                                אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
                                דו דארפסט זיך נישט זארגן
                                זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
                                היינט אדער מארגן
                                ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
                                באלד, באלד טאקע באלד
                                וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
                                איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
                                באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
                                זי איז שוין באלד באלד דא,
                                נאך שנעלער ווי דו מיינסט
                                באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                                איך בין שוין באלד באלד דא,
                                און מיר גלייבן אז נאך היינט
                                מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
                                פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
                                יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
                                בויסטו באלד אויף דיין שטוב
                                וואס וועט לייכטן און
                                שיינען מיט פראכט
                                אין גלות ביי אונז אזא קעלט
                                און אזא פראסט
                                אבער אונזער מאמע האט אונז
                                קיינמאל איבערגעלאזט
                                אהבתי, אתכם אהבתי,
                                ולא אעזוב את עמי
                                אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
                                אונזערע זיידעס זענען
                                אריבער א וועלט מלחמה
                                און וואס איז געווען זייער
                                איינציגסטע נחמה
                                אז משיח, ער קומט שוין באלד,
                                באלד, באלד טאקע באלד
                                יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
                                אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
                                שוין טויזענטער יארן
                                אוי רבונו של עולם, וואס איז
                                מיט דיין הבטחה געווארן
                                דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
                                באלד, באלד טאקע באלד
                                קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
                                צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
                                באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                                איך בין שוין באלד באלד דא,
                                נאך שנעלער ווי איר מיינט
                                באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                                איך בין שוין באלד באלד דא, און
                                מיר גלייבן אז נאך היינט

                                כן!
                                תודה רבה רבה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                  הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
                                  תודה רבה!

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #168

                                  @מוכשרת-על אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
                                  תודה רבה!

                                  לאף אחד אין ת'שיר??? 🤔 הוא שיר מהממממם!
                                  @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  PART 1:
                                  בכל יום משהו טוב לעשות
                                  Todo dia algo bom a fazer
                                  לזכור להמשיך לנסות
                                  Lembrar continuar a tentar
                                  עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
                                  Com tudo o que acontece sempre agradecer

                                  בדיוק ראיתי ת'דבר הזה והתלהבתי על הספרדית. יש לכם עוד שירים בספרדית? גם לשמיעה וגם מילים? - מאוד מעשיר 👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • yaelY מנותק
                                    yaelY מנותק
                                    yael
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #169

                                    מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                    מוזיקהמ נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yaelY yael

                                      מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                                      מוזיקהמ מנותק
                                      מוזיקהמ מנותק
                                      מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #170

                                      @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                                      מילות השיר:
                                      עוד יגיע יום מואר וססגוני
                                      ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
                                      שבעה צלילים יהדהדו בו כאחד
                                      קולות שונים עונים בצליל מלוכד.

                                      תו אל תו, לאט יקרב, יאיר פנים
                                      ותר ממך, ותן קולך, לתו שני
                                      הנה עולה שלמות גדולה הם
                                      שאתה וגם אתה גדול ממי שאתה.

                                      פזמון:
                                      כמו שתו לבדו לא יוכל לקיים מנגינה
                                      ובאור הצבעים מתמזגים לאחדות לבנה
                                      בממלכת התו השמיני יש משנינו - אתה ואני
                                      כי אתה אחי, כן אתה אחי
                                      והקשר שבנינו הוא הכח הנצחי.

                                      עוד יגיע יום מואר וססגוני
                                      ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
                                      ואור גדול יגע בקול, יתן תקוה
                                      כי צליל הלב הוא אהבה... אהבה...

                                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • yaelY yael

                                        מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נפש האדם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
                                        #171
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • davidovskD מנותק
                                          davidovskD מנותק
                                          davidovsk
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #172

                                          אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

                                          "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                          ג'רארד ויי

                                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול