דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיפאיח מנותק
    חיפאיח מנותק
    חיפאי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
    #186

    סיבת הסיבות באידיש - יואלי ברוין:

    מיין גייסט טו צוריקקערן, די גשמיות אוועק-נעמען
    געהאט א ים מיט צייט צו קלערן – איך בין געוואוינט שוין צו די קלעמען
    און אויף די אפענע וועגן – מען זעט די זון טוט זיך פארמערן
    יעצט איז מיר קלאר אן פרעגן - אז צום סוף וועט ליכטיג ווערן

    נאר עפן אליין, די טויערן דיין, די טיר צו פארשטיין אז אונז האבן נישט קיינעם

    נאר נאר דו
    סיבות הסיבות
    עלת העלות
    ביזט פארכטיג און גרויס

    און נאר צו דיר
    איך לויב און איך דאנק
    אויף יעדע געשאנק
    ביז אהער פון אנפאנג

    מ'איז ארויס פון תיבת נח – מיט נייע בליקן אין די אויגן
    צו העלפן די אן א כח - די געפאנגענע בארויאיגן
    אקצעפטירן יעדן שווארץ און ווייס – יעדע קאליר פון רעגנבויגן
    ווי די משנה זאגט שוין קלאר אז – יעדער איד ווערט באשאפם כהוגן.

    נאר עפן אליין, די טויערן דיין, די טיר צו פארשטיין אז אונז האבן נישט קיינעם

    נאר נאר דו
    סיבות הסיבות
    עלת העלות
    ביזט פארכטיג און גרויס

    און נאר צו דיר
    איך לויב און איך דאנק
    אויף יעדע געשאנק
    ביז אהער פון אנפאנג

    נאר נאר דו
    זורע צדקות מצמיח ישועות
    בורא רפואות
    טראגסט יעדן אויף דיין שויס
    נורא תהילות

    און נאר צו דיר
    איך לויב און איך דאנק
    איך זינג מיט געזאנג
    אויף יעדע געשאנק
    דעם גאנצן גאנג
    ביז אהער פון אנפאנג

    נאר נאר דו.

    סיבות הסיבות אידיש - יואל ברוין

    ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • sara 1S מנותק
      sara 1S מנותק
      sara 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #187

      כשהציפורים מצייצות
      אמור לי אם תרצה
      שלמסע נצא
      לרקוד על שפת הים
      לפסוע על הנהרות

      השמש ישנה לה
      כבר בין העצים
      ואל תאמר מחר,
      כי פן יהיה כבר מאוחר

      פזמון:

      כמו הציפורים
      שמצייצות שירים
      יש לנו את הכל
      לשאת את החיים

      למעלה נטפס
      ותרמילים על גֶב
      נראה היכן האור
      היכן הוא במסתור

      בדרכי אבות
      שבמדבר עוברות
      קשה להאמין
      ששם אנו פוסעים

      וכשהלב כבד
      אל הירוק נודד
      ושם מיד רואים
      שמים מאירים

      פזמון:

      כמו הציפורים
      שמצייצות שירים
      יש לנו את הכל
      לשאת את החיים

      למעלה נטפס
      ותרמילים על גֶב
      נראה היכן האור
      היכן הוא במסתור

      החיים הם כמו מבחן קשה,
      הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
      ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יעלהי מנותק
        יעלהי מנותק
        יעלה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #188

        אם אפשר את המילים לשיר אבא של מורדכי שפירא אני אשמח כולל האנגלית מודה

        אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

        אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

        (יהושע ריינולדס)

        מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעלהי יעלה

          אם אפשר את המילים לשיר אבא של מורדכי שפירא אני אשמח כולל האנגלית מודה

          מיאה ב.מ מנותק
          מיאה ב.מ מנותק
          מיאה ב.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #189

          @יעלה מחפש אותך מאחורי העצים

          מאחורי כל הדברים הקשים

          הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

          אבא אמצא אותך

          אבא טאטע Father

          Please don't hide from me

          אל תסתר פניך ממני

          ויש זמנים שאני לא יכול יותר

          ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

          רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

          האר פניך אל בניך הקוראים

          אין לנו כוח לשחק במחבואים

          אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

          מלוך על כל העולם

          "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יעלהי מנותק
            יעלהי מנותק
            יעלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #190

            יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

            אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

            אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

            (יהושע ריינולדס)

            1 פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • יעלהי יעלה

              יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

              1 מנותק
              1 מנותק
              123 00
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #191

              @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

              כן אבל זה יקח זמן אולי בעוד חצי שעה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעלהי יעלה

                יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #192

                @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                קרדיט ל- @נפש-האדם
                בית א': כי כולם יודעים שזה לא יפה

                ושנאת חינם זה מגעיל כזה

                אבל לא יודעים איך פתאום הופכים

                מלאכים, לאהוב אחד את השני,

                אולי רק אני

                אבל לא משנה,

                אני מבין שאין לי שום עצה רק להתפלל,

                אז אנשוב מרים את העיניים ו

                בא, כי אף חד לא אשם

                תרחם עליי תראה

                אני לא יודע איך

                להפוך תלב הזה

                שפתאום הוא יהיה

                כזה משהו שאוהב

                גם אותו אחד שלא בא לי סתם

                אבא תן לי כבר -

                אהבת חינם

                פזמון: ויאללה

                תביא כבר תמשיח

                ה' אני לא מצליח

                ואין לי שום מושג

                בא תביא כבר תמשיח

                נפרוס לו תשטיח

                נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                לה לה לה לה

                ה' תגיד לי עד מתי

                לה לה לה לה

                תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                אהבת חינם

                בית ב': כי כולם יודעים וזה לא יפה

                ואומרים לי שאני לא יכול ולא עובר

                את המיינסטרים, ואללה תחייך כזה

                בשביל עוד עוקב,

                תשקר הרבה,

                אם תהיה אתה, אז זה לא ילך

                אתה חייב גם לסתום כי זה הכי הולך

                ושאלתי איך, מה לי ולזה

                ותראה אותי השם

                אני בסך הכל רוצה

                להיות צדיק מהמם

                אז תהפוך תלב הזה

                שפתאום הוא יהיה

                כזה משהו שאוהב

                את כל אחד ואחד כמו בן ממש

                אבא תן לי כבר -

                אהבת חינם

                פזמון: ויאללה

                תביא כבר תמשיח

                ה' אני לא מצליח

                ואין לי שום מושג

                בא תביא כבר תמשיח

                נפרוס לו תשטיח

                נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                לה לה לה לה

                ה' תגיד לי עד מתי

                לה לה לה לה

                תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                אהבת חינם

                סי פארט

                ותתן שלום בין אח לאח שלו

                בין אחות לעוד אחות

                בין אחים לאחיות

                בין איש לאשתו

                בין אדם לאדם

                תן שלום בעולם

                תן אהבה בין כולם

                בחינם

                ויאללה תביא כבר תמשיח...

                יהיה לנו יום חג

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שרי 0ש מנותק
                  שרי 0ש מנותק
                  שרי 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #193

                  אשמח לקבל את המילים של השיר "הלב שלי" תודה!

                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שרי 0ש שרי 0

                    אשמח לקבל את המילים של השיר "הלב שלי" תודה!

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #194

                    @שרי-0
                    הַלֵּב שֶׁלִּי נִקְרַע לִשְׁנַיִם

                    מָה שֶׁלֹּא רָאֲתָה שִׁפְחָה עַל הַמַּיִם

                    כְּמוֹ סוּפָה מִן הַיָּם הוֹלֵם

                    כְּמוֹ תֹּפָהּ שֶׁל מִרְיָם

                    פּוֹעֵם וְאֵין תְּרוּפָה בָּעוֹלָם

                    הַלֵּב שֶׁלִּי מֵרִים יָדַיִם

                    כְּבָר מוֹעֵד לֹא עוֹמֵד עַל הָרַגְלַיִם

                    שֶׁבֶר כְּלִי שֶׁאֵין בּוֹ כְּבָר מָה

                    וְהַשָּׁמַיִם הֵם לִי חוֹמָה

                    אֵיךְ אֶעֱבֹר בְּתוֹךְ הַיָּם בְּיַבָּשָׁהּ⁠

                    פזמון:

                    וְרַק אַתָּה יָכוֹל

                    לַהֲפֹךְ מִסַּפַדִי לִמְחֹל

                    לְזַכֵּךְ אֶת הַחוֹל

                    לְרַכֵּךְ בִּי הַכָּל

                    וְרַק אַתָּה מֵבִין אֵיךְ לָגֶשֶׁת לַלֵּב שֶׁלִּי

                    מֵּשַׁכֵּךְ כָּל כְּאֵב שֶׁבִי

                    מְרַפֵּא אֶת הַלֵּב

                    הַלֵּב שֶׁלִּי נִקְרַע לִשְׁנַיִם

                    חֶצְיוֹ אָשֵׁם וְחֶצְיוֹ לְשֵׁם שָׁמַיִם

                    כְּמוֹ סוֹפָהּ מִן הַיָּם ,הוֹלֵם

                    כְּמוֹ תֹּפָהּ שֶׁל מִרְיָם פּוֹעֵם

                    וְאֵין תְּרוּפָה בָּעוֹלָם לַלֵּב

                    פזמון:

                    וְרַק אַתָּה יָכוֹל

                    לַהֲפֹךְ מִסַּפַדִי לִמְחֹל

                    לְזַכֵּךְ אֶת הַחוֹל

                    לְרַכֵּךְ בִּי הַכָּל

                    וְרַק אַתָּה מֵבִין אֵיךְ לָגֶשֶׁת לַלֵּב שֶׁלִּי

                    מֵּשַׁכֵּךְ כָּל כְּאֵב שֶׁבִי

                    מְרַפֵּא אֶת הַלֵּב

                    וְיֵשׁ עוֹד צַר שֶׁמֵּצִיק

                    לְצֹאן וְאֵין צִיר שֶׁיִּצְעַק לְצוּר

                    רַק אֲנִי מוּל יָם שָׁלֵם וְלֵב שָׁבוּר...

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שרי 0ש מנותק
                      שרי 0ש מנותק
                      שרי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #195

                      תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שרי 0ש שרי 0

                        תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                        #196

                        @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                        אין לך מילים ? אבל הביאו לך אותם!........
                        שיר מושלם!
                        אפשר את המילים לשיר החדש של אלי הרצליך?

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תהילושת תהילוש

                          @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          תודה רבה רבה אין לי מילים🤗 🤗

                          אין לך מילים ? אבל הביאו לך אותם!........
                          שיר מושלם!
                          אפשר את המילים לשיר החדש של אלי הרצליך?

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #197

                          @תהילוש
                          בשבחך אספר
                          פי מלא תהילות
                          את פניך אבקש
                          עתה ראיתי
                          כי גדול וקדוש אתה
                          ואין מלבדך

                          כל תפילותיי ובקשותיי
                          אתה תמלא
                          את פניך אבקש
                          ריבונו של עולם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                            קרדיט ל- @נפש-האדם
                            בית א': כי כולם יודעים שזה לא יפה

                            ושנאת חינם זה מגעיל כזה

                            אבל לא יודעים איך פתאום הופכים

                            מלאכים, לאהוב אחד את השני,

                            אולי רק אני

                            אבל לא משנה,

                            אני מבין שאין לי שום עצה רק להתפלל,

                            אז אנשוב מרים את העיניים ו

                            בא, כי אף חד לא אשם

                            תרחם עליי תראה

                            אני לא יודע איך

                            להפוך תלב הזה

                            שפתאום הוא יהיה

                            כזה משהו שאוהב

                            גם אותו אחד שלא בא לי סתם

                            אבא תן לי כבר -

                            אהבת חינם

                            פזמון: ויאללה

                            תביא כבר תמשיח

                            ה' אני לא מצליח

                            ואין לי שום מושג

                            בא תביא כבר תמשיח

                            נפרוס לו תשטיח

                            נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                            לה לה לה לה

                            ה' תגיד לי עד מתי

                            לה לה לה לה

                            תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                            אהבת חינם

                            בית ב': כי כולם יודעים וזה לא יפה

                            ואומרים לי שאני לא יכול ולא עובר

                            את המיינסטרים, ואללה תחייך כזה

                            בשביל עוד עוקב,

                            תשקר הרבה,

                            אם תהיה אתה, אז זה לא ילך

                            אתה חייב גם לסתום כי זה הכי הולך

                            ושאלתי איך, מה לי ולזה

                            ותראה אותי השם

                            אני בסך הכל רוצה

                            להיות צדיק מהמם

                            אז תהפוך תלב הזה

                            שפתאום הוא יהיה

                            כזה משהו שאוהב

                            את כל אחד ואחד כמו בן ממש

                            אבא תן לי כבר -

                            אהבת חינם

                            פזמון: ויאללה

                            תביא כבר תמשיח

                            ה' אני לא מצליח

                            ואין לי שום מושג

                            בא תביא כבר תמשיח

                            נפרוס לו תשטיח

                            נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                            לה לה לה לה

                            ה' תגיד לי עד מתי

                            לה לה לה לה

                            תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                            אהבת חינם

                            סי פארט

                            ותתן שלום בין אח לאח שלו

                            בין אחות לעוד אחות

                            בין אחים לאחיות

                            בין איש לאשתו

                            בין אדם לאדם

                            תן שלום בעולם

                            תן אהבה בין כולם

                            בחינם

                            ויאללה תביא כבר תמשיח...

                            יהיה לנו יום חג

                            1 מנותק
                            1 מנותק
                            123 00
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #198

                            @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @יעלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            יש מצב לקבל את המילים לשיר אבטיח של יאיר אלייצור

                            קרדיט ל- @נפש-האדם
                            בית א': כי כולם יודעים שזה לא יפה

                            ושנאת חינם זה מגעיל כזה

                            אבל לא יודעים איך פתאום הופכים

                            מלאכים, לאהוב אחד את השני,

                            אולי רק אני

                            אבל לא משנה,

                            אני מבין שאין לי שום עצה רק להתפלל,

                            אז אנשוב מרים את העיניים ו

                            בא, כי אף חד לא אשם

                            תרחם עליי תראה

                            אני לא יודע איך

                            להפוך תלב הזה

                            שפתאום הוא יהיה

                            כזה משהו שאוהב

                            גם אותו אחד שלא בא לי סתם

                            אבא תן לי כבר -

                            אהבת חינם

                            פזמון: ויאללה

                            תביא כבר תמשיח

                            ה' אני לא מצליח

                            ואין לי שום מושג

                            בא תביא כבר תמשיח

                            נפרוס לו תשטיח

                            נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                            לה לה לה לה

                            ה' תגיד לי עד מתי

                            לה לה לה לה

                            תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                            אהבת חינם

                            בית ב': כי כולם יודעים וזה לא יפה

                            ואומרים לי שאני לא יכול ולא עובר

                            את המיינסטרים, ואללה תחייך כזה

                            בשביל עוד עוקב,

                            תשקר הרבה,

                            אם תהיה אתה, אז זה לא ילך

                            אתה חייב גם לסתום כי זה הכי הולך

                            ושאלתי איך, מה לי ולזה

                            ותראה אותי השם

                            אני בסך הכל רוצה

                            להיות צדיק מהמם

                            אז תהפוך תלב הזה

                            שפתאום הוא יהיה

                            כזה משהו שאוהב

                            את כל אחד ואחד כמו בן ממש

                            אבא תן לי כבר -

                            אהבת חינם

                            פזמון: ויאללה

                            תביא כבר תמשיח

                            ה' אני לא מצליח

                            ואין לי שום מושג

                            בא תביא כבר תמשיח

                            נפרוס לו תשטיח

                            נאכל גם אבטיח יהיה לנו יום חג

                            לה לה לה לה

                            ה' תגיד לי עד מתי

                            לה לה לה לה

                            תבוא ותחבק אותי תתן לי מתנה

                            אהבת חינם

                            סי פארט

                            ותתן שלום בין אח לאח שלו

                            בין אחות לעוד אחות

                            בין אחים לאחיות

                            בין איש לאשתו

                            בין אדם לאדם

                            תן שלום בעולם

                            תן אהבה בין כולם

                            בחינם

                            ויאללה תביא כבר תמשיח...

                            יהיה לנו יום חג

                            קרדיט ל- @נפש-האדם

                            בֵּית א': כִּי כֻּלָּם יוֹדְעִים שֶׁזֶּה לֹא יָפֶה

                            וְשִׂנְאַת חִנָּם זֶה מַגְעִיל כָּזֶה

                            אֲבָל לֹא יוֹדְעִים אֵיךְ פִּתְאוֹם הוֹפְכִים

                            מַלְאָכִים, לֶאֱהֹב אֶחָד אֶת הַשֵּׁנִי,

                            אוּלַי רַק אֲנִי

                            אֲבָל לֹא מְשַׁנֶּה,

                            אֲנִי מֵבִין שֶׁאֵין לִי שׁוּם עֵצָה רַק לְהִתְפַּלֵּל,

                            אָז אֶנְשֹׁב מֵרִים אֶת הָעֵינַיִם ו

                            בָּא, כִּי אַף חַד לֹא אָשֵׁם

                            תְּרַחֵם עָלַי תִּרְאֶה

                            אֲנִי לֹא יוֹדֵעַ אֵיךְ

                            לַהֲפֹךְ תלב הַזֶּה

                            שֶׁפִּתְאוֹם הוּא יִהְיֶה

                            כְּזֶה מַשֶּׁהוּ שֶׁאוֹהֵב

                            גַּם אוֹתוֹ אֶחָד שֶׁלֹּא בָּא לִי סְתָם

                            אַבָּא תֵּן לִי כְּבָר -

                            אַהֲבַת חִנָּם

                            פִּזְמוֹן: וְיַאלְלָה

                            תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                            ה' אֲנִי לֹא מַצְלִיחַ

                            וְאֵין לִי שׁוּם מֻשָּׂג

                            בָּא תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                            נִפְרֹס לוֹ תַּשְׁטִיחַ

                            נֹאכַל גַּם אֲבַטִּיחַ יִהְיֶה לָנוּ יוֹם חַג

                            לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                            ה' תַּגִּיד לִי עַד מָתַי

                            לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                            תָּבוֹא וּתְחַבֵּק אוֹתִי תִּתֵּן לִי מַתָּנָה

                            אַהֲבַת חִנָּם

                            בַּיִת ב': כִּי כֻּלָּם יוֹדְעִים וְזֶה לֹא יָפֶה

                            וְאוֹמְרִים לִי שֶׁאֲנִי לֹא יָכוֹל וְלֹא עוֹבֵר

                            אֶת הַמֵּינְסְטְרִים, וַאלְלָה תְּחַיֵּךְ כָּזֶה

                            בִּשְׁבִיל עוֹד עוֹקֵב,

                            תְּשַׁקֵּר הַרְבֵּה,

                            אִם תִּהְיֶה אַתָּה, אָז זֶה לֹא יֵלֵךְ

                            אַתָּה חַיָּב גַּם לִסְתֹּם כִּי זֶה הֲכִי הוֹלֵךְ

                            וְשָׁאַלְתִּי אֵיךְ, מָה לִי וְלָזֶה

                            וְתִרְאֶה אוֹתִי הַשֵּׁם

                            אֲנִי בְּסַךְ הַכֹּל רוֹצֶה

                            לִהְיוֹת צַדִּיק מְהַמֵּם

                            אָז תַּהֲפֹךְ תלב הַזֶּה

                            שֶׁפִּתְאוֹם הוּא יִהְיֶה

                            כְּזֶה מַשֶּׁהוּ שֶׁאוֹהֵב

                            אֶת כָּל אֶחָד וְאֶחָד כְּמוֹ בֶּן מַמָּשׁ

                            אַבָּא תֵּן לִי כְּבָר -

                            אַהֲבַת חִנָּם

                            פִּזְמוֹן: וְיַאלְלָה

                            תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                            ה' אֲנִי לֹא מַצְלִיחַ

                            וְאֵין לִי שׁוּם מֻשָּׂג

                            בָּא תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ

                            נִפְרֹס לוֹ תַּשְׁטִיחַ

                            נֹאכַל גַּם אֲבַטִּיחַ יִהְיֶה לָנוּ יוֹם חַג

                            לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                            ה' תַּגִּיד לִי עַד מָתַי

                            לָהּ לָהּ לָהּ לָהּ

                            תָּבוֹא וּתְחַבֵּק אוֹתִי תִּתֵּן לִי מַתָּנָה

                            אַהֲבַת חִנָּם

                            סִי פָּארֵט

                            וְתִתֵּן שָׁלוֹם בֵּין אָח לָאָח שֶׁלּוֹ

                            בֵּין אָחוֹת לְעוֹד אָחוֹת

                            בֵּין אַחִים לַאֲחָיוֹת

                            בֵּין אִישׁ לְאִשְׁתּוֹ

                            בֵּין אָדָם לְאָדָם

                            תֵּן שָׁלוֹם בָּעוֹלָם

                            תֵּן אַהֲבָה בֵּין כֻּלָּם

                            בְּחִנָּם

                            וְיַאלְלָה תָּבִיא כְּבָר תַּמְשִׁיחַ...

                            יִהְיֶה לָנוּ יוֹם חַג

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ת מנותק
                              ת מנותק
                              תמר מהמרכז
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #199

                              היי, אני מחפשת מילים לשיר (באנגלית): spin the dreidel של פרחי ניו יורק נראה לי.

                              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                              מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ת תמר מהמרכז

                                היי, אני מחפשת מילים לשיר (באנגלית): spin the dreidel של פרחי ניו יורק נראה לי.

                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקהמ מנותק
                                מוזיקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #200

                                @תמר-מהמרכז אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                spin the dreidel

                                Verse:
                                On the floor – we pump it up and dance around
                                No restraint – come hear our sound
                                Energy – we got like Judah Maccabee
                                Celebrate our history
                                Party up – with all your friends and family
                                Gifts and gelt – for you and me
                                Maoz Tzur – I wanna sing it can not wait
                                Chanukah – Let’s celebrate – “come and”

                                Chorus:
                                Spin that dreidel
                                Doughnuts on the table
                                Potato La-ta-ke
                                Right here on Chanukah
                                Words of Torah
                                Lighting the Menorah
                                Play my melodica
                                Singin’ on Chanukah
                                (Right here on Chanukah)

                                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #201

                                  אפשר לקבל את המילים של השיר "לא נפלאת היא ממך ולא רחוקה היא"
                                  ששרים בדיסק אידיש נחת

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כהן יודכ מנותק
                                    כהן יודכ מנותק
                                    כהן יוד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #202

                                    מילים לשיר מיין לעכטעלע
                                    מה מילות השיר באידיש?
                                    ומה התרגום?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שרי 0ש שרי 0

                                      אפשר לקבל את המילים של השיר "לא נפלאת היא ממך ולא רחוקה היא"
                                      ששרים בדיסק אידיש נחת

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      chayaTM
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #203

                                      @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אפשר לקבל את המילים של השיר "לא נפלאת היא ממך ולא רחוקה היא"
                                      ששרים בדיסק אידיש נחת

                                      כי המצווה הזאת אשר אנוכי מצווך היום
                                      לא נפלאת היא ממך ולא רחוקה היא.

                                      לא בשמים היא לאמר מי יעלה לנו השמימה
                                      ויקחה לנו וישמיענו אותה ונעשנה
                                      ולא מעבר לים היא לאמר מי יעבור לנו אל עבר הים
                                      ויקחה לנו וישמיענו אותה ונעשנה.

                                      כי קרוב אליך הדבר מאוד בפיך ובלבבך לעשותו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #204

                                        מילים לשיר מיין לעכטעלע ברענט:
                                        ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם
                                        אשר קידשנו במצוותיו וצוונו להדליק נר של חנוכה
                                        איין לעכטעלע איינס צוויי לעכטעלע ך צוויי-נר אחד-אחד שתי נרות-שתיים
                                        הנרות הללו אנו מדליקים
                                        צוויי לעכטעלעך צוויי און דריי לעכטעלעך דריי-שתי נרות-שתיים שלוש נרות-שלוש
                                        הנרות הללו קודש הם
                                        קודש הם
                                        מיין ל עכטעלע ברענט הער ברענט און ברענט-הנר שלי דולק הוא דולק ודולק
                                        עס ווארעמט מיין נשמה הער ברענט און הער ברענט-זה מחמם את נשמתי הוא דולק והוא דולק

                                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלעד כהן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #205

                                          מילים לשיר אבטיח של אלייצור למישהו יש?

                                          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול