דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישימ מישי

    אשמח למילים של השיר "עקבות" של לאה לנדאו.
    תודה!

    TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #302

    @מישי
    רוח לח, נוגה רך, הד גלים ודכים
    בחולות חזיון כמו עלה מן הים
    התראה צל פסיעות אוי הים הכחול
    התראה צל חיי נופל על החול
    עקבות עקבות לכל אורך התוואי
    צעדי שמחתי צעדי מכאובי
    מי האיש לידי את דרכו פה נתב
    מי הלך לצידי והשאיר עקבותיו
    ויקרא קול לא קול ויאמר אליו בני
    פה הייתי אני והלכתי אני
    מתפלש בדרכים בשבילים במחילות
    כה היה דבר האב אל הבן בחולות
    הוי הים, איך תראה ועיניך צרובות
    בין דרדר וטרשים יש רק זוג עקבות
    פה עשה האחד את דרכו ובכה
    פה היד האחת יד שנית לא תמכה
    אוי אבי, אב רחוק אב היה לי כזר
    אי עקבות רגליך בישימון האכזר
    הכזאת יעשה אב לבנו אהובו
    כך שאל מול הים ואבין השיבו.
    בן שלי, הוא אמר וקולו בו נשבר
    כשצרבו החולות וקדח המדבר
    אז הייתי אני השמים עדי
    מתכופף ונושא אותך, בני, על ידי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • בן מנחםב מנותק
      בן מנחםב מנותק
      בן מנחם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
      #303

      אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

      ג נ TALYT 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • בן מנחםב בן מנחם

        אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

        ג מנותק
        ג מנותק
        גילה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #304

        @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן

        הקל הגדול הגבור והנורא בשמים ובארץ
        ישתבח שמך לעד מלכינו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #305

          יש שיר של פרחי לונדון למה ישבת בין המשפטיים ורוב המילים לא ברורות רוב השיר מי שיכול לכתוב את המילים אודה מאוד.

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בן מנחםב בן מנחם

            אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

            נ מנותק
            נ מנותק
            נפש האדם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
            #306

            @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר

            כתבתי משמיעה מקווה שלא טעיתי🙂 אם כן שמישהו יתקן...

            מילים:
            יש דבר חשוב שצריך לדעת
            יש הרגש עצום בלב כל ישראל
            ואף אחד שבעולם לא יקח את זה ממני

            אז תשמע אחי תשמע טוב
            אנחנו עם קדוש מכל העמים
            האם תרגיש את זה בתוך הנשמה
            שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו
            אז בוא תשיר איתי מכל הלב

            פזמון:
            כל הכבוד חברים
            כל הכבוד ידידים
            שאנחנו יהודים אנחנו מאמינים
            זכינו להיות עם הנבחר
            כל הכבוד אחים
            כל הכבוד

            בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • נ נפש האדם

              @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר

              כתבתי משמיעה מקווה שלא טעיתי🙂 אם כן שמישהו יתקן...

              מילים:
              יש דבר חשוב שצריך לדעת
              יש הרגש עצום בלב כל ישראל
              ואף אחד שבעולם לא יקח את זה ממני

              אז תשמע אחי תשמע טוב
              אנחנו עם קדוש מכל העמים
              האם תרגיש את זה בתוך הנשמה
              שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו
              אז בוא תשיר איתי מכל הלב

              פזמון:
              כל הכבוד חברים
              כל הכבוד ידידים
              שאנחנו יהודים אנחנו מאמינים
              זכינו להיות עם הנבחר
              כל הכבוד אחים
              כל הכבוד

              בן מנחםב מנותק
              בן מנחםב מנותק
              בן מנחם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #307

              @נפש-האדם וואי לא התכונתי לטירחה כל כך גדולה שאפו באמת אין לי מילים זה בול זה רואים את ההשקעה תודה ושוב תודה ....

              בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג'ימיג מנותק
                ג'ימיג מנותק
                ג'ימי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #308

                אני צריך מילים לשיר WEST SIDE CHANUKAH STORY של SIX13. תודה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בן מנחםב בן מנחם

                  אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

                  TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #309

                  @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

                  אולי התכוונת ל'ברוך השם' של איציק דדיה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח מנותק
                    ח מנותק
                    חובבת מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #310

                    אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

                    TALYT בקיב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חובבת מוזיקה

                      אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #311

                      @חובבת-מוזיקה
                      My friends
                      In times like these
                      It's hard to see past the insanity
                      In a reality
                      So uncertain
                      And unknown
                      Life as we knew it
                      Forever changed
                      And there's no peace of mind to be found
                      Who can even make sense of tomorrow
                      When our dreams keep crashing to the ground
                      And yet
                      As we rise to greet another day
                      And the sun is still bright in the sky
                      Always a reason to hope for better times
                      Though it seems
                      Like the answers worlds away
                      We've got enough just enough to keep us going
                      Holding on to unbroken simple faith
                      Because a Yid never breaks
                      And a Yid never bends
                      And a Yid never gives up in the night
                      A Yid perseveres through the deepest despairs
                      His emunah strengthens him for the fight
                      And a Yid understands that Hashem has a plan
                      And that's all it takes to make it through
                      His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
                      The world went dark
                      The crouds dispersed
                      On the streets that were once filled with light
                      But a brilliant light
                      Emerged from deep inside our hearts
                      Shuls were shuttered
                      And still
                      But our prayers rang through our homes
                      Instead of looking out for inspiration
                      We dug deep and found strengths we'd never known
                      And one more time
                      We will rise to greet another day
                      Where every moments more precious than ever
                      And life's sweetest little joys they are the treasure
                      Because when it feels like the answers worlds away
                      We've got enough
                      More then enough to keep us going
                      We're holding on to unbroken simple faith
                      Because a Yid never breaks
                      And a Yid never bends
                      And a Yid never gives up in the night
                      A Yid perseveres through the deepest despairs
                      His emunah strengthens him for the fight
                      And a Yid understands that Hashem has a plan
                      And that's all it takes to make it through
                      His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
                      (Music)
                      Because a Yid never breaks
                      And a Yid never bends
                      And a Yid never gives up in the night
                      A Yid perseveres through the deepest despairs
                      His emunah strengthens him for the fight
                      And a Yid understands that Hashem has a plan
                      And that's all it takes to make it through
                      His Tatte loves him that's what a Yid holds on to

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חובבת מוזיקה

                        אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

                        בקיב מנותק
                        בקיב מנותק
                        בקי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #312
                        פוסט זה נמחק!
                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בקיב בקי

                          פוסט זה נמחק!

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיינדי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #313

                          @בקי רוצים תרגום

                          בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שיינדי

                            @בקי רוצים תרגום

                            בקיב מנותק
                            בקיב מנותק
                            בקי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #314

                            @שיינדי חברים שלי
                            בזמנים כאלה
                            קשה לראות מעבר לטירוף
                            במציאות
                            כל כך לא בטוח
                            ולא ידוע
                            החיים כפי שהכרנו אותם
                            השתנה לנצח
                            ושקט נפשי לא ניתן למצוא
                            מי בכלל יכול להבין את המחר
                            כשהחלומות שלנו ממשיכים להתרסק על הקרקע
                            ועדיין
                            כשאנחנו קמים לברך יום אחר
                            והשמש עדיין בהירה בשמיים
                            תמיד סיבה לקוות לזמנים טובים יותר
                            למרות שזה נראה
                            כמו התשובות במרחק עולמות
                            יש לנו מספיק בדיוק כדי להמשיך
                            נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
                            כי יד אף פעם לא נשבר
                            ויד אף פעם לא מתכופף
                            ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                            איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                            האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                            וייד מבין שיש להשם תוכנית
                            וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                            הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                            העולם החשיך
                            ההמונים התפזרו
                            ברחובות שפעם היו מלאים באור
                            אבל אור מבריק
                            הגיח עמוק בתוך הלב שלנו
                            תריסים נסגרו
                            ועדיין
                            אבל התפילות שלנו צלצלו בבתים שלנו
                            במקום לחפש השראה
                            חפרנו לעומק ומצאנו כוחות שמעולם לא הכרנו
                            ועוד פעם אחת
                            נקום לברך ביום אחר
                            שבו כל רגע יקר מתמיד
                            והשמחות הקטנות והמתוקות ביותר של החיים הן האוצר
                            כי כשזה מרגיש שהתשובות רחוקות מעולמות
                            יש לנו מספיק
                            יותר ממספיק כדי להמשיך
                            אנחנו נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
                            כי יד אף פעם לא נשבר
                            ויד אף פעם לא מתכופף
                            ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                            איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                            האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                            וייד מבין שיש להשם תוכנית
                            וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                            הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                            (מוּסִיקָה)
                            כי יד אף פעם לא נשבר
                            ויד אף פעם לא מתכופף
                            ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                            איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                            האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                            וייד מבין שיש להשם תוכנית
                            וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                            הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                            זה תרגום מגולג טרנסלייט בהבנה...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מחשב נייד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #315
                              פוסט זה נמחק!
                              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מחשב נייד

                                פוסט זה נמחק!

                                TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #316

                                @מחשב-נייד
                                המלאך הגואל אותי מכל רע
                                יברך את הנערים

                                גאט זאל דיר שיקן א מלאך'ל
                                א מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ
                                דו ביסט נאך קליין געסט א געוויין
                                קומט ער צוגיין פון גאט אליין
                                דער מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #317

                                  אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                                  תודה!

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שרי 0ש שרי 0

                                    אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                                    תודה!

                                    זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #318

                                    @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                                    תודה!

                                    חראשו התכוונת כן?

                                    ''I see the sun come up this morning
                                    I hear my children laughing as they play
                                    The trees start singing without warning
                                    It’s gonna be a wonderful day
                                    You know I got no patience for complaining
                                    To stop and kvetch ’bout all the bills I have to pay
                                    Cause even when there should be sunshine but it’s raining
                                    My feet will dance me to the kretchma anyway
                                    So !מה נשמע? ברוך ה
                                    Как дела? !ברוך ה
                                    The blessings, they’re coming
                                    But you keep on running
                                    Just stop! and sing!
                                    раз два три! (one, two, three!)

                                    хорошо слава Богу (khorosho slava Bogu – Good, thank G-d)
                                    Life is good Life is great
                                    It’s a chance to celebrate
                                    хорошо хорошо
                                    it’s a party, it’s a ball
                                    And ain’t nothin’ gonna get me down at all
                                    хорошо слава Богу
                                    Life is good Life is great
                                    It’s a chance to celebrate
                                    אויף צו להכעיס all the hate
                                    хорошо хорошо
                                    It’s a party, it’s a ball
                                    And these three little words they say it all
                                    хорошо слава Богу

                                    So if it happens that you’re starting to feel dreary
                                    Or if your pot of borscht has gotten burnt
                                    Before you go and start to get all sad and teary
                                    There’s a very special lesson to be learned
                                    Because not only when the sun is out and shining
                                    Or when you’re acing everything you try to do
                                    The Master Plan is more than just a silver lining
                                    It’s a golden world created just for you
                                    ?וואָס מאַכט אַ איד
                                    So how are the kids?
                                    We hope for the day
                                    When the whole world will stand up and say

                                    хорошо слава Богу
                                    From the bottom of my heart
                                    From the finish to the start
                                    хорошо хорошо
                                    Life is holy, life is pure
                                    And every note I sing it’s You I’m singing for
                                    хорошо слава Богу
                                    For the blessings in my life
                                    For my אשת חיל wife
                                    хорошо хорошо
                                    Every hour, every day
                                    Every breath I have I’ll use only to say

                                    хорошо when your heart begins to dance
                                    хорошо every breath’s another chance
                                    Хорошо, хорошо
                                    Слава Богу, хорошо!
                                    Здесь друзья и семья,
                                    Время праздновать
                                    пришло!
                                    Хорошо, хорошо
                                    Жить,
                                    любить,смеяться,петь!
                                    И не просто жить,
                                    А очень хорошо!''

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ג'ימיג מנותק
                                      ג'ימיג מנותק
                                      ג'ימי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #319

                                      מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                                      זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג'ימיג ג'ימי

                                        מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                                        זהביז מנותק
                                        זהביז מנותק
                                        זהבי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי זהבי
                                        #320

                                        @ג-ימי לזה הכוונה?
                                        אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                                        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ג'ימיג מנותק
                                          ג'ימיג מנותק
                                          ג'ימי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #321

                                          כן תודה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול