דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 418.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נפש האדם

    @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר

    כתבתי משמיעה מקווה שלא טעיתי🙂 אם כן שמישהו יתקן...

    מילים:
    יש דבר חשוב שצריך לדעת
    יש הרגש עצום בלב כל ישראל
    ואף אחד שבעולם לא יקח את זה ממני

    אז תשמע אחי תשמע טוב
    אנחנו עם קדוש מכל העמים
    האם תרגיש את זה בתוך הנשמה
    שהקדוש ברוך הוא בחר בנו ורוממתנו
    אז בוא תשיר איתי מכל הלב

    פזמון:
    כל הכבוד חברים
    כל הכבוד ידידים
    שאנחנו יהודים אנחנו מאמינים
    זכינו להיות עם הנבחר
    כל הכבוד אחים
    כל הכבוד

    בן מנחםב מנותק
    בן מנחםב מנותק
    בן מנחם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #307

    @נפש-האדם וואי לא התכונתי לטירחה כל כך גדולה שאפו באמת אין לי מילים זה בול זה רואים את ההשקעה תודה ושוב תודה ....

    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ג'ימיג מנותק
      ג'ימיג מנותק
      ג'ימי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #308

      אני צריך מילים לשיר WEST SIDE CHANUKAH STORY של SIX13. תודה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בן מנחםב בן מנחם

        אשמח למילים לשיר ישתבח שמך יואלי דיקמן וכן את המילים לכל הכבוד של שמחה ליינר מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #309

        @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        מילים לשיר תגיד תודה או לא יודע איך קוראים לו איציק דדיה

        אולי התכוונת ל'ברוך השם' של איציק דדיה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חובבת מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #310

          אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

          TALYT בקיב 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ח חובבת מוזיקה

            אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #311

            @חובבת-מוזיקה
            My friends
            In times like these
            It's hard to see past the insanity
            In a reality
            So uncertain
            And unknown
            Life as we knew it
            Forever changed
            And there's no peace of mind to be found
            Who can even make sense of tomorrow
            When our dreams keep crashing to the ground
            And yet
            As we rise to greet another day
            And the sun is still bright in the sky
            Always a reason to hope for better times
            Though it seems
            Like the answers worlds away
            We've got enough just enough to keep us going
            Holding on to unbroken simple faith
            Because a Yid never breaks
            And a Yid never bends
            And a Yid never gives up in the night
            A Yid perseveres through the deepest despairs
            His emunah strengthens him for the fight
            And a Yid understands that Hashem has a plan
            And that's all it takes to make it through
            His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
            The world went dark
            The crouds dispersed
            On the streets that were once filled with light
            But a brilliant light
            Emerged from deep inside our hearts
            Shuls were shuttered
            And still
            But our prayers rang through our homes
            Instead of looking out for inspiration
            We dug deep and found strengths we'd never known
            And one more time
            We will rise to greet another day
            Where every moments more precious than ever
            And life's sweetest little joys they are the treasure
            Because when it feels like the answers worlds away
            We've got enough
            More then enough to keep us going
            We're holding on to unbroken simple faith
            Because a Yid never breaks
            And a Yid never bends
            And a Yid never gives up in the night
            A Yid perseveres through the deepest despairs
            His emunah strengthens him for the fight
            And a Yid understands that Hashem has a plan
            And that's all it takes to make it through
            His Tatte loves him that's what a Yid holds on to
            (Music)
            Because a Yid never breaks
            And a Yid never bends
            And a Yid never gives up in the night
            A Yid perseveres through the deepest despairs
            His emunah strengthens him for the fight
            And a Yid understands that Hashem has a plan
            And that's all it takes to make it through
            His Tatte loves him that's what a Yid holds on to

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חובבת מוזיקה

              אשמח למילים של השיר א איד בני פרידמן

              בקיב מנותק
              בקיב מנותק
              בקי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #312
              פוסט זה נמחק!
              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • בקיב בקי

                פוסט זה נמחק!

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיינדי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #313

                @בקי רוצים תרגום

                בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שיינדי

                  @בקי רוצים תרגום

                  בקיב מנותק
                  בקיב מנותק
                  בקי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #314

                  @שיינדי חברים שלי
                  בזמנים כאלה
                  קשה לראות מעבר לטירוף
                  במציאות
                  כל כך לא בטוח
                  ולא ידוע
                  החיים כפי שהכרנו אותם
                  השתנה לנצח
                  ושקט נפשי לא ניתן למצוא
                  מי בכלל יכול להבין את המחר
                  כשהחלומות שלנו ממשיכים להתרסק על הקרקע
                  ועדיין
                  כשאנחנו קמים לברך יום אחר
                  והשמש עדיין בהירה בשמיים
                  תמיד סיבה לקוות לזמנים טובים יותר
                  למרות שזה נראה
                  כמו התשובות במרחק עולמות
                  יש לנו מספיק בדיוק כדי להמשיך
                  נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
                  כי יד אף פעם לא נשבר
                  ויד אף פעם לא מתכופף
                  ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                  איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                  האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                  וייד מבין שיש להשם תוכנית
                  וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                  הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                  העולם החשיך
                  ההמונים התפזרו
                  ברחובות שפעם היו מלאים באור
                  אבל אור מבריק
                  הגיח עמוק בתוך הלב שלנו
                  תריסים נסגרו
                  ועדיין
                  אבל התפילות שלנו צלצלו בבתים שלנו
                  במקום לחפש השראה
                  חפרנו לעומק ומצאנו כוחות שמעולם לא הכרנו
                  ועוד פעם אחת
                  נקום לברך ביום אחר
                  שבו כל רגע יקר מתמיד
                  והשמחות הקטנות והמתוקות ביותר של החיים הן האוצר
                  כי כשזה מרגיש שהתשובות רחוקות מעולמות
                  יש לנו מספיק
                  יותר ממספיק כדי להמשיך
                  אנחנו נאחזים באמונה פשוטה בלתי נשברת
                  כי יד אף פעם לא נשבר
                  ויד אף פעם לא מתכופף
                  ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                  איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                  האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                  וייד מבין שיש להשם תוכנית
                  וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                  הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                  (מוּסִיקָה)
                  כי יד אף פעם לא נשבר
                  ויד אף פעם לא מתכופף
                  ויד לעולם אינו מוותר בלילה
                  איד מתמיד בייאוש העמוק ביותר
                  האמונה שלו מחזקת אותו למאבק
                  וייד מבין שיש להשם תוכנית
                  וזה כל מה שצריך כדי לעבור את זה
                  הטאט שלו אוהב אותו זה מה שיד נאחז בו
                  זה תרגום מגולג טרנסלייט בהבנה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מחשב נייד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #315
                    פוסט זה נמחק!
                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מחשב נייד

                      פוסט זה נמחק!

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #316

                      @מחשב-נייד
                      המלאך הגואל אותי מכל רע
                      יברך את הנערים

                      גאט זאל דיר שיקן א מלאך'ל
                      א מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ
                      דו ביסט נאך קליין געסט א געוויין
                      קומט ער צוגיין פון גאט אליין
                      דער מלאך'ל וואס היט דיר אייביג אפ

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שרי 0ש מנותק
                        שרי 0ש מנותק
                        שרי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #317

                        אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                        תודה!

                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                        זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שרי 0ש שרי 0

                          אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                          תודה!

                          זברהז מנותק
                          זברהז מנותק
                          זברה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #318

                          @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          אשמח לקבל את המילים של "חרשוב"-בני פרידמן
                          תודה!

                          חראשו התכוונת כן?

                          ''I see the sun come up this morning
                          I hear my children laughing as they play
                          The trees start singing without warning
                          It’s gonna be a wonderful day
                          You know I got no patience for complaining
                          To stop and kvetch ’bout all the bills I have to pay
                          Cause even when there should be sunshine but it’s raining
                          My feet will dance me to the kretchma anyway
                          So !מה נשמע? ברוך ה
                          Как дела? !ברוך ה
                          The blessings, they’re coming
                          But you keep on running
                          Just stop! and sing!
                          раз два три! (one, two, three!)

                          хорошо слава Богу (khorosho slava Bogu – Good, thank G-d)
                          Life is good Life is great
                          It’s a chance to celebrate
                          хорошо хорошо
                          it’s a party, it’s a ball
                          And ain’t nothin’ gonna get me down at all
                          хорошо слава Богу
                          Life is good Life is great
                          It’s a chance to celebrate
                          אויף צו להכעיס all the hate
                          хорошо хорошо
                          It’s a party, it’s a ball
                          And these three little words they say it all
                          хорошо слава Богу

                          So if it happens that you’re starting to feel dreary
                          Or if your pot of borscht has gotten burnt
                          Before you go and start to get all sad and teary
                          There’s a very special lesson to be learned
                          Because not only when the sun is out and shining
                          Or when you’re acing everything you try to do
                          The Master Plan is more than just a silver lining
                          It’s a golden world created just for you
                          ?וואָס מאַכט אַ איד
                          So how are the kids?
                          We hope for the day
                          When the whole world will stand up and say

                          хорошо слава Богу
                          From the bottom of my heart
                          From the finish to the start
                          хорошо хорошо
                          Life is holy, life is pure
                          And every note I sing it’s You I’m singing for
                          хорошо слава Богу
                          For the blessings in my life
                          For my אשת חיל wife
                          хорошо хорошо
                          Every hour, every day
                          Every breath I have I’ll use only to say

                          хорошо when your heart begins to dance
                          хорошо every breath’s another chance
                          Хорошо, хорошо
                          Слава Богу, хорошо!
                          Здесь друзья и семья,
                          Время праздновать
                          пришло!
                          Хорошо, хорошо
                          Жить,
                          любить,смеяться,петь!
                          И не просто жить,
                          А очень хорошо!''

                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ג'ימיג מנותק
                            ג'ימיג מנותק
                            ג'ימי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #319

                            מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                            זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג'ימיג ג'ימי

                              מי יכול להביא את המילים לשיר של יוני z אודה

                              זהביז מנותק
                              זהביז מנותק
                              זהבי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי זהבי
                              #320

                              @ג-ימי לזה הכוונה?
                              אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג'ימיג מנותק
                                ג'ימיג מנותק
                                ג'ימי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #321

                                כן תודה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • זהביז זהבי

                                  @ג-ימי לזה הכוונה?
                                  אודה ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה כי גמל עלי

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #322

                                  @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @ג-ימי לזה הכוונה?
                                  אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                                  תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  זהביז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ברוריהב ברוריה

                                    @זהבי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @ג-ימי לזה הכוונה?
                                    אודה יהוה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו, כי יעמד לימין אביון להושיע משפטי נפשו, ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה ליהוה כי גמל עלי

                                    תשנה את שם ה' אסור לכתוב ככה

                                    זהביז מנותק
                                    זהביז מנותק
                                    זהבי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #323

                                    @ברוריה אופסס תודה שתיקנת אותי לא שמתי לב עשיתי העתק הדבק....

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוש770
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #324

                                      יש למישהו מילים לשיר "החשמונאים" של המכביטס, זה באנגלית
                                      אז מי שמוצא תודה רבה👍🏻

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוש770
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #325

                                        יש למישהו מילים לשיר change(שינוי) של ניסים בלאק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • בונקרב מנותק
                                          בונקרב מנותק
                                          בונקר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #326

                                          אפשר בבקשה את המילים של השיר אתה לא לבד [יאיר שובל הלחין

                                          "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                          [ממעמקים גד אלבז]

                                          שרי 0ש moriyaM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול