דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יסכהי יסכה

    @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אפשר בבקשה את מילות השיר של לעשות רצונך? {אידשע נחת}

    יענקבי מנותק
    יענקבי מנותק
    יענקב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יענקב
    #341

    @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
    כי נראה לי שזה של יונגרלעך
    "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
    ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
    אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
    אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

    יסכהי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • יענקבי יענקב

      @יסכה אתה בטוח שזה של אידיש נחת?
      כי נראה לי שזה של יונגרלעך
      "ווייל וואס דער אייבעשטער הייסט,
      ווייל וואס דער אייבעשטער זאגט,
      אזוי נאר אזוי וויל איך טון,
      אהה סליחה לא שמתי לב שכבר מישהו כתב

      יסכהי מנותק
      יסכהי מנותק
      יסכה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #342

      @יענקב תודה לשנכם....אני לא זוכרת של מי השיר תמיד אני מתבלבלת בין שנהם.....

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        ישתבח שמו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #343

        מילים לשיר 'א אידישע הארץ' של הערשי רוטענבערג ושירה?

        שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ישתבח שמו

          מילים לשיר 'א אידישע הארץ' של הערשי רוטענבערג ושירה?

          שרי 0ש מנותק
          שרי 0ש מנותק
          שרי 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #344

          @ישתבח-שמו אפשר קישור לשיר

          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שרי 0ש שרי 0

            @ישתבח-שמו אפשר קישור לשיר

            י מנותק
            י מנותק
            ישתבח שמו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #345

            @שרי-0
            https://www.youtube.com/watch?v=bwS5f9d4c7o
            אמור להיות שם את המילים.
            הוא פשוט חוסם לי.
            תודה רבה!

            שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישתבח שמו

              @שרי-0
              https://www.youtube.com/watch?v=bwS5f9d4c7o
              אמור להיות שם את המילים.
              הוא פשוט חוסם לי.
              תודה רבה!

              שרי 0ש מנותק
              שרי 0ש מנותק
              שרי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #346

              @ישתבח-שמו איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
              אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
              נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
              דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן

              Verse 1A
              איך בין נישט קיין שיסטער ניין ניין
              איך בין נישט קיין שניידער ניין ניין
              איך בין נישט קיין סטאלער ניין ניין
              איך בין א בן תורה יא יא

              Verse 1B
              איך בין נישט קיין קעכער ניין ניין
              איך אויך נישט קיין בעקער ניין ניין
              איך בין נישט קיין בלעכער ניין ניין
              איך בין א בן תורה

              Chorus
              תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
              תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
              תורה תורה הקדושה...

              Verse 2A
              איך בין נישט קיין האלץ האקער ניין ניין
              און נישט קיין וואסער טרעגער ניין ניין
              איך בין נישט סתם א קנאקער ניין ניין
              איך בין א בן תורה יא יא

              Verse 2B
              איך בין נישט קיין לעקטריקער ניין ניין
              און נישט קיין קאמפאזיטער ניין ניין
              איך בין נישט קיין טעכניקער ניין ניין
              איך בין א בן תורה

              Chorus
              תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
              תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
              תורה תורה הקדושה...

              Interlude
              איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
              אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
              נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
              דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן
              —
              Instrumental Bridge
              —
              Ending
              איך בין טאקע א שיסטער
              יא איך ווייס איך בין א שניידער
              אבער א וואוילע אינגערמאן...
              איך בין א בן תורה

              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • רבקהר רבקה התייחס לנושא זה ב
              • אפרתא מנותק
                אפרתא מנותק
                אפרת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #347

                לצאת לדרך,
                במורד הכביש המהיר של החיים,
                תן כיף,
                חבר שלי,
                הנה אנחנו,
                אנחנו שוב ביחד,
                ולזכור כשנפגשנו,
                כל המשחקים,
                כל הבדיחות שצחקנו עליהן,
                הכאב,
                שחלקנו,
                וידענו,
                שלא משנה מה הגיע,
                הקשר שלנו יישאר אותו הדבר,

                אני יכול לנסוע בכל דרך,
                כי אני יודע שאני לא לבד,
                יש לי את החברים שלי ואת הנאמנות שלהם,
                יש לי חברים שלי שתמיד רואים את הטוב שבי,
                קיבלתי את החברים שלי בכל שלב,
                החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום,
                הו הו הו הו הו
                וואו וואו הו
                הו הו הו הו הו
                וואו וואו הו

                כל השנים,
                כל הטוב והרע,
                היית שם,
                חברים שלי,
                והזמנים,
                כשמעדתי ונפלתי,
                אתה תעזור לי לקום שוב,
                והחיוכים,
                שהזכרונות מביאים,
                תמשיך לי לעבור הכל,
                יש שיר,
                שביחד אנחנו שרים,
                שבס אחים אתא מניים,
                אני יכול לנסוע בכל דרך,
                כי אני יודע שאני לא לבד,
                אני לא לבד,

                יש לי את החברים שלי ואת הנאמנות שלהם,
                יש לי חברים שלי שתמיד רואים את הטוב שבי,
                יש לי את החברים שלי בכל שלב,
                החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום,
                הו הו הו הו הו
                וואו וואו הו
                הו הו הו הו הו
                וואו וואו הו
                אני עולה ויורדת ההר,
                אני לא פוחד,
                אני מסתובב עם החברים שלי,
                אני יודע שהם איתי לאורך כל הדרך,
                אני יודע שהם איתי לאורך כל הדרך,
                אני יודע שהם איתי לאורך כל הדרך,
                אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר,

                יש לי את החברים שלי בימי שמש,
                יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף,
                וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר,
                החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום,
                הו הו הו הו הו
                וואו וואו הו
                הו הו הו הו הו
                וואו וואו הו
                יש לי חברים שלי.
                מי שביקש תרגום לשיר של מרדכי שפירא....

                בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                אייל גלבוע

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שרי 0ש שרי 0

                  @ישתבח-שמו איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
                  אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
                  נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
                  דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן

                  Verse 1A
                  איך בין נישט קיין שיסטער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין שניידער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין סטאלער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה יא יא

                  Verse 1B
                  איך בין נישט קיין קעכער ניין ניין
                  איך אויך נישט קיין בעקער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין בלעכער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה

                  Chorus
                  תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
                  תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
                  תורה תורה הקדושה...

                  Verse 2A
                  איך בין נישט קיין האלץ האקער ניין ניין
                  און נישט קיין וואסער טרעגער ניין ניין
                  איך בין נישט סתם א קנאקער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה יא יא

                  Verse 2B
                  איך בין נישט קיין לעקטריקער ניין ניין
                  און נישט קיין קאמפאזיטער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין טעכניקער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה

                  Chorus
                  תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
                  תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
                  תורה תורה הקדושה...

                  Interlude
                  איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
                  אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
                  נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
                  דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן
                  —
                  Instrumental Bridge
                  —
                  Ending
                  איך בין טאקע א שיסטער
                  יא איך ווייס איך בין א שניידער
                  אבער א וואוילע אינגערמאן...
                  איך בין א בן תורה

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישתבח שמו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #348

                  @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @ישתבח-שמו איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
                  אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
                  נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
                  דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן

                  Verse 1A
                  איך בין נישט קיין שיסטער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין שניידער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין סטאלער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה יא יא

                  Verse 1B
                  איך בין נישט קיין קעכער ניין ניין
                  איך אויך נישט קיין בעקער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין בלעכער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה

                  Chorus
                  תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
                  תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
                  תורה תורה הקדושה...

                  Verse 2A
                  איך בין נישט קיין האלץ האקער ניין ניין
                  און נישט קיין וואסער טרעגער ניין ניין
                  איך בין נישט סתם א קנאקער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה יא יא

                  Verse 2B
                  איך בין נישט קיין לעקטריקער ניין ניין
                  און נישט קיין קאמפאזיטער ניין ניין
                  איך בין נישט קיין טעכניקער ניין ניין
                  איך בין א בן תורה

                  Chorus
                  תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
                  תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
                  תורה תורה הקדושה...

                  Interlude
                  איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
                  אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
                  נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
                  דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן
                  —
                  Instrumental Bridge
                  —
                  Ending
                  איך בין טאקע א שיסטער
                  יא איך ווייס איך בין א שניידער
                  אבער א וואוילע אינגערמאן...
                  איך בין א בן תורה

                  תודה רבה!
                  אבל כנראה התבלבתי וזה שיר אחר.
                  משהו בסיגנון של המילים 'איך האב א הארץ וואס ווינט ווען גייט דיר שווער" או משהו כזה.
                  מישהו יודע?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #349

                    אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
                    תודה.

                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                    אילניתא moriyaM 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שרת הרוקש שרת הרוק

                      אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
                      תודה.

                      אילניתא מנותק
                      אילניתא מנותק
                      אילנית
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #350

                      @שרת-הרוק מצטרפת!!!
                      אשמח גם לתרגום!!!!

                      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                      #משפטשאהבתי.

                      שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • "מייבין"& מנותק
                        "מייבין"& מנותק
                        "מייבין"
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #351

                        אם מישהו פה יודע מה זה קובץ כתוביות

                        הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                        אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אילניתא אילנית

                          @שרת-הרוק מצטרפת!!!
                          אשמח גם לתרגום!!!!

                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #352

                          @אילנית תרגום אני יכולה לתרגם.
                          מספיק גם רק המילים באנגלית

                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שרת הרוקש שרת הרוק

                            אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
                            תודה.

                            moriyaM מנותק
                            moriyaM מנותק
                            moriya
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #353

                            @שרת-הרוק
                            יוני זי CROWN
                            On the roads you roam
                            Trying to find your way back home
                            One to call your own
                            To belong

                            Though in tattered rags
                            Wandering in foreign lands
                            There’s a master plan
                            So take my hand

                            You’re the son of kings
                            You’re the child of Yosef’s dreams
                            And you were born to royalty and honor

                            You’re the daughter of queens
                            You're queen Esther’s legacy
                            And you were born of dignity and valor

                            AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
                            NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN NO

                            Cast away those chains
                            And remember your own name
                            Let your star shine bright yeah
                            Don’t be ashamed

                            So come on spread your wings
                            Let that child inside be seen
                            Raise up your voice
                            This is a moment to rejoice
                            Now let me hear you sing

                            You’re the son of kings
                            You’re the child of Yosef’s dreams
                            And you were born to royalty and honor

                            You’re the daughter of queens
                            You're queen Esther’s legacy
                            And you were born of dignity and valor

                            AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
                            NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN NO!

                            You are princes among men
                            In the service of Hashem
                            It's a bond that never ends no
                            And thank God for that
                            You are princes among men
                            In the service of Hashem
                            It's a love that never ends no
                            And thank God for that 'cause

                            We’re the sons of kings
                            I’m the child of Yosef’s dreams
                            And we were born to royalty and honor

                            Such a beautiful thing

                            Oh you’re the daughter of queens
                            You're queen Esther’s legacy
                            And you were born of dignity and valor

                            AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
                            NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
                            THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN

                            תרגום:
                            בכבישים אתה מסתובב
                            מנסה למצוא את הדרך חזרה הביתה
                            אחת שתקרא משלך
                            להשתייך

                            אם כי בסחבות מרופטות
                            שוטטות בארצות זרות
                            יש תוכנית אב
                            אז קח את ידי

                            אתה בן מלכים
                            אתה ילד החלומות של יוסף
                            ונולדת למלכות ולכבוד

                            את הבת של מלכות
                            אתה המורשת של המלכה אסתר
                            ונולדת מכבוד וגבורה

                            והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
                            לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך לא

                            השלך את השרשראות האלה
                            ותזכור את השם שלך
                            תן לכוכב שלך לזרוח בבהירות כן
                            אל תתבייש

                            אז יאללה פרשו כנפיים
                            תן לילד הזה בפנים להיראות
                            הרם את הקול שלך
                            זה רגע לשמוח
                            עכשיו תן לי לשמוע אותך שר

                            אתה בן מלכים
                            אתה ילד החלומות של יוסף
                            ונולדת למלכות ולכבוד

                            את הבת של מלכות
                            אתה המורשת של המלכה אסתר
                            ונולדת מכבוד וגבורה

                            והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
                            לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך לא!

                            אתם נסיכים בין גברים
                            בשירות ה'
                            זה קשר שלעולם לא נגמר לא
                            ותודה לאל על כך
                            אתם נסיכים בין גברים
                            בשירות ה'
                            זו אהבה שלעולם לא נגמרת לא
                            ותודה לאל על כך

                            אנחנו בני מלכים
                            אני ילד החלומות של יוסף
                            ונולדנו למלכות ולכבוד

                            דבר כל כך יפה

                            הו, את הבת של מלכות
                            אתה המורשת של המלכה אסתר
                            ונולדת מכבוד וגבורה

                            והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
                            לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
                            הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #354
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צייגר 0צ מנותק
                                צייגר 0צ מנותק
                                צייגר 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #355

                                @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                אם אפשר את המילים לשיר בא נאהב לשיר של שרולי גריימן ואליש

                                בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צייגר 0צ צייגר 0

                                  @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  אם אפשר את המילים לשיר בא נאהב לשיר של שרולי גריימן ואליש

                                  בן מנחםב מנותק
                                  בן מנחםב מנותק
                                  בן מנחם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #356

                                  @צייגר-0 בבקשה


                                  אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                                  בוא נאהב היום.
                                  די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                                  בוא נאהב היום.
                                  אה הו כי אנחנו עם אחד
                                  אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                                  אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                                  בוא נאהב היום.

                                  תגיד לי שמעת שמעת
                                  על האור החדש
                                  עם שרול על הביט
                                  על אהבה ברחובות
                                  נגעת נסעת
                                  הכל כאן בסדר
                                  ואהבת רק ככה
                                  חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                                  עכשיו זה תורך
                                  נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                                  (תן משלך חבר)
                                  זה גלגל חוזר יא סחבק.
                                  ואין לי ספק
                                  נסלק את הפייק
                                  עוד נכבוש את הטראק
                                  (שלום עלינו)
                                  אף אחד לא שותק
                                  מקבל ונותן את היד לאחר
                                  (שלום עלינו)
                                  ואם אין ברירה הכל לטובה
                                  בוא נחבק את הקארמה
                                  נסגור חדשות נמחק מסכות
                                  we need משיח אז יאללה!

                                  אין לנו...

                                  זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                                  לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                                  לא מברך מברוקה
                                  אבל בחייאת אחוקה
                                  תקשיב לשרול
                                  הוא לא מהבול
                                  לשנוא זה לא קול... אוקי?
                                  כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                                  אז שים שלום עלינו
                                  בכלל לא מוגזם
                                  ככה סתם לאהוב את כולם
                                  (שלום עלינו)
                                  גם אם הוא שונה ממך
                                  הוא עדיין אח שלך
                                  כי כולנו משפחה
                                  זו מציאות ולא בדיחה
                                  אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                                  ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                                  בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                  צייגר 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • בן מנחםב בן מנחם

                                    @צייגר-0 בבקשה


                                    אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                                    בוא נאהב היום.
                                    די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                                    בוא נאהב היום.
                                    אה הו כי אנחנו עם אחד
                                    אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                                    אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                                    בוא נאהב היום.

                                    תגיד לי שמעת שמעת
                                    על האור החדש
                                    עם שרול על הביט
                                    על אהבה ברחובות
                                    נגעת נסעת
                                    הכל כאן בסדר
                                    ואהבת רק ככה
                                    חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                                    עכשיו זה תורך
                                    נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                                    (תן משלך חבר)
                                    זה גלגל חוזר יא סחבק.
                                    ואין לי ספק
                                    נסלק את הפייק
                                    עוד נכבוש את הטראק
                                    (שלום עלינו)
                                    אף אחד לא שותק
                                    מקבל ונותן את היד לאחר
                                    (שלום עלינו)
                                    ואם אין ברירה הכל לטובה
                                    בוא נחבק את הקארמה
                                    נסגור חדשות נמחק מסכות
                                    we need משיח אז יאללה!

                                    אין לנו...

                                    זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                                    לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                                    לא מברך מברוקה
                                    אבל בחייאת אחוקה
                                    תקשיב לשרול
                                    הוא לא מהבול
                                    לשנוא זה לא קול... אוקי?
                                    כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                                    אז שים שלום עלינו
                                    בכלל לא מוגזם
                                    ככה סתם לאהוב את כולם
                                    (שלום עלינו)
                                    גם אם הוא שונה ממך
                                    הוא עדיין אח שלך
                                    כי כולנו משפחה
                                    זו מציאות ולא בדיחה
                                    אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                                    ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                                    צייגר 0צ מנותק
                                    צייגר 0צ מנותק
                                    צייגר 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #357

                                    @בן-מנחם
                                    תודהההההה
                                    ממש עזר לי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שרה 5ש מנותק
                                      שרה 5ש מנותק
                                      שרה 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #358

                                      אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א רקידה'לעא מנותק
                                        א רקידה'לעא מנותק
                                        א רקידה'לע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #359

                                        אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                                        ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                                        ~הרבי הרש''ב

                                        שרי 0ש TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שרה 5ש שרה 5

                                          אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #360

                                          @שרה-5 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                                          בין הרצון לאומנות לבין חובת ההשרדות
                                          מחפש מקום שפיות לנוח בקלות
                                          בין הכבוד והגאות ליופי בשפלות
                                          מביט סביב וכבר מבין את אופי המהות

                                          ובינתיים מנסה להבין כי האיזון שלך מתחיל מבפנים

                                          אבא שלי תמיד כאן איתי
                                          מלווה בדרך
                                          אני לא לבד
                                          מרגיש מיוחד
                                          כמו בן של מלך

                                          בין חיי המשפחה לחיים בלי מטרה
                                          מגלה עולם עם אנושות ועם חמלה
                                          בין העושר בלי ברכה לפשטות עם נשמה
                                          מוצא שתיקה של בושה אל מול שמחה

                                          ובינתיים מנסה להבין כי האיזון שלך מתחיל מבפנים

                                          אבא שלי תמיד כאן איתי
                                          מלווה בדרך
                                          אני לא לבד
                                          מרגיש מיוחד
                                          כמו בן של מלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול