דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרי 0ש שרי 0

    @ישתבח-שמו איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
    אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
    נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
    דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן

    Verse 1A
    איך בין נישט קיין שיסטער ניין ניין
    איך בין נישט קיין שניידער ניין ניין
    איך בין נישט קיין סטאלער ניין ניין
    איך בין א בן תורה יא יא

    Verse 1B
    איך בין נישט קיין קעכער ניין ניין
    איך אויך נישט קיין בעקער ניין ניין
    איך בין נישט קיין בלעכער ניין ניין
    איך בין א בן תורה

    Chorus
    תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
    תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
    תורה תורה הקדושה...

    Verse 2A
    איך בין נישט קיין האלץ האקער ניין ניין
    און נישט קיין וואסער טרעגער ניין ניין
    איך בין נישט סתם א קנאקער ניין ניין
    איך בין א בן תורה יא יא

    Verse 2B
    איך בין נישט קיין לעקטריקער ניין ניין
    און נישט קיין קאמפאזיטער ניין ניין
    איך בין נישט קיין טעכניקער ניין ניין
    איך בין א בן תורה

    Chorus
    תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
    תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
    תורה תורה הקדושה...

    Interlude
    איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
    אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
    נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
    דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן
    —
    Instrumental Bridge
    —
    Ending
    איך בין טאקע א שיסטער
    יא איך ווייס איך בין א שניידער
    אבער א וואוילע אינגערמאן...
    איך בין א בן תורה

    י מנותק
    י מנותק
    ישתבח שמו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #348

    @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    @ישתבח-שמו איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
    אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
    נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
    דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן

    Verse 1A
    איך בין נישט קיין שיסטער ניין ניין
    איך בין נישט קיין שניידער ניין ניין
    איך בין נישט קיין סטאלער ניין ניין
    איך בין א בן תורה יא יא

    Verse 1B
    איך בין נישט קיין קעכער ניין ניין
    איך אויך נישט קיין בעקער ניין ניין
    איך בין נישט קיין בלעכער ניין ניין
    איך בין א בן תורה

    Chorus
    תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
    תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
    תורה תורה הקדושה...

    Verse 2A
    איך בין נישט קיין האלץ האקער ניין ניין
    און נישט קיין וואסער טרעגער ניין ניין
    איך בין נישט סתם א קנאקער ניין ניין
    איך בין א בן תורה יא יא

    Verse 2B
    איך בין נישט קיין לעקטריקער ניין ניין
    און נישט קיין קאמפאזיטער ניין ניין
    איך בין נישט קיין טעכניקער ניין ניין
    איך בין א בן תורה

    Chorus
    תורה דו פארנעמסט ביי מיר די גרעסטע פלאץ
    תורה איך האב דיר ליב מיט מיין גאנצע הארץ
    תורה תורה הקדושה...

    Interlude
    איך ארבעט אזוי שווער א גאנצע טאג
    אבער נישט דאס איז מיין שטרעבן
    נאר די שעות תורה וואס איך פארמאג
    דאס איז די שענסטע צייט אין מיין לעבן
    —
    Instrumental Bridge
    —
    Ending
    איך בין טאקע א שיסטער
    יא איך ווייס איך בין א שניידער
    אבער א וואוילע אינגערמאן...
    איך בין א בן תורה

    תודה רבה!
    אבל כנראה התבלבתי וזה שיר אחר.
    משהו בסיגנון של המילים 'איך האב א הארץ וואס ווינט ווען גייט דיר שווער" או משהו כזה.
    מישהו יודע?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #349

      אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
      תודה.

      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

      אילניתא moriyaM 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
        תודה.

        אילניתא מנותק
        אילניתא מנותק
        אילנית
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #350

        @שרת-הרוק מצטרפת!!!
        אשמח גם לתרגום!!!!

        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
        #משפטשאהבתי.

        שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • "מייבין"& מנותק
          "מייבין"& מנותק
          "מייבין"
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #351

          אם מישהו פה יודע מה זה קובץ כתוביות

          הסכמת איתי תפרגן לייק !!
          אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אילניתא אילנית

            @שרת-הרוק מצטרפת!!!
            אשמח גם לתרגום!!!!

            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #352

            @אילנית תרגום אני יכולה לתרגם.
            מספיק גם רק המילים באנגלית

            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שרת הרוקש שרת הרוק

              אני צריכה את המילים לcrown של יוני Z
              תודה.

              moriyaM מנותק
              moriyaM מנותק
              moriya
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #353

              @שרת-הרוק
              יוני זי CROWN
              On the roads you roam
              Trying to find your way back home
              One to call your own
              To belong

              Though in tattered rags
              Wandering in foreign lands
              There’s a master plan
              So take my hand

              You’re the son of kings
              You’re the child of Yosef’s dreams
              And you were born to royalty and honor

              You’re the daughter of queens
              You're queen Esther’s legacy
              And you were born of dignity and valor

              AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
              NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN NO

              Cast away those chains
              And remember your own name
              Let your star shine bright yeah
              Don’t be ashamed

              So come on spread your wings
              Let that child inside be seen
              Raise up your voice
              This is a moment to rejoice
              Now let me hear you sing

              You’re the son of kings
              You’re the child of Yosef’s dreams
              And you were born to royalty and honor

              You’re the daughter of queens
              You're queen Esther’s legacy
              And you were born of dignity and valor

              AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
              NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN NO!

              You are princes among men
              In the service of Hashem
              It's a bond that never ends no
              And thank God for that
              You are princes among men
              In the service of Hashem
              It's a love that never ends no
              And thank God for that 'cause

              We’re the sons of kings
              I’m the child of Yosef’s dreams
              And we were born to royalty and honor

              Such a beautiful thing

              Oh you’re the daughter of queens
              You're queen Esther’s legacy
              And you were born of dignity and valor

              AND THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              THEY CAN NEVER BRING YOU DOWN
              NO THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN
              THEY CAN NEVER TAKE YOUR CROWN

              תרגום:
              בכבישים אתה מסתובב
              מנסה למצוא את הדרך חזרה הביתה
              אחת שתקרא משלך
              להשתייך

              אם כי בסחבות מרופטות
              שוטטות בארצות זרות
              יש תוכנית אב
              אז קח את ידי

              אתה בן מלכים
              אתה ילד החלומות של יוסף
              ונולדת למלכות ולכבוד

              את הבת של מלכות
              אתה המורשת של המלכה אסתר
              ונולדת מכבוד וגבורה

              והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
              לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך לא

              השלך את השרשראות האלה
              ותזכור את השם שלך
              תן לכוכב שלך לזרוח בבהירות כן
              אל תתבייש

              אז יאללה פרשו כנפיים
              תן לילד הזה בפנים להיראות
              הרם את הקול שלך
              זה רגע לשמוח
              עכשיו תן לי לשמוע אותך שר

              אתה בן מלכים
              אתה ילד החלומות של יוסף
              ונולדת למלכות ולכבוד

              את הבת של מלכות
              אתה המורשת של המלכה אסתר
              ונולדת מכבוד וגבורה

              והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
              לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך לא!

              אתם נסיכים בין גברים
              בשירות ה'
              זה קשר שלעולם לא נגמר לא
              ותודה לאל על כך
              אתם נסיכים בין גברים
              בשירות ה'
              זו אהבה שלעולם לא נגמרת לא
              ותודה לאל על כך

              אנחנו בני מלכים
              אני ילד החלומות של יוסף
              ונולדנו למלכות ולכבוד

              דבר כל כך יפה

              הו, את הבת של מלכות
              אתה המורשת של המלכה אסתר
              ונולדת מכבוד וגבורה

              והם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              הם אף פעם לא יכולים להפיל אותך למטה
              לא, הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך
              הם אף פעם לא יכולים לקחת את הכתר שלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #354
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צייגר 0צ מנותק
                  צייגר 0צ מנותק
                  צייגר 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #355

                  @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  אם אפשר את המילים לשיר בא נאהב לשיר של שרולי גריימן ואליש

                  בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צייגר 0צ צייגר 0

                    @שיראל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    אם אפשר את המילים לשיר בא נאהב לשיר של שרולי גריימן ואליש

                    בן מנחםב מנותק
                    בן מנחםב מנותק
                    בן מנחם
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #356

                    @צייגר-0 בבקשה


                    אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                    בוא נאהב היום.
                    די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                    בוא נאהב היום.
                    אה הו כי אנחנו עם אחד
                    אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                    אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                    בוא נאהב היום.

                    תגיד לי שמעת שמעת
                    על האור החדש
                    עם שרול על הביט
                    על אהבה ברחובות
                    נגעת נסעת
                    הכל כאן בסדר
                    ואהבת רק ככה
                    חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                    עכשיו זה תורך
                    נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                    (תן משלך חבר)
                    זה גלגל חוזר יא סחבק.
                    ואין לי ספק
                    נסלק את הפייק
                    עוד נכבוש את הטראק
                    (שלום עלינו)
                    אף אחד לא שותק
                    מקבל ונותן את היד לאחר
                    (שלום עלינו)
                    ואם אין ברירה הכל לטובה
                    בוא נחבק את הקארמה
                    נסגור חדשות נמחק מסכות
                    we need משיח אז יאללה!

                    אין לנו...

                    זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                    לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                    לא מברך מברוקה
                    אבל בחייאת אחוקה
                    תקשיב לשרול
                    הוא לא מהבול
                    לשנוא זה לא קול... אוקי?
                    כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                    אז שים שלום עלינו
                    בכלל לא מוגזם
                    ככה סתם לאהוב את כולם
                    (שלום עלינו)
                    גם אם הוא שונה ממך
                    הוא עדיין אח שלך
                    כי כולנו משפחה
                    זו מציאות ולא בדיחה
                    אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                    ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                    צייגר 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • בן מנחםב בן מנחם

                      @צייגר-0 בבקשה


                      אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                      בוא נאהב היום.
                      די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                      בוא נאהב היום.
                      אה הו כי אנחנו עם אחד
                      אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                      אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                      בוא נאהב היום.

                      תגיד לי שמעת שמעת
                      על האור החדש
                      עם שרול על הביט
                      על אהבה ברחובות
                      נגעת נסעת
                      הכל כאן בסדר
                      ואהבת רק ככה
                      חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                      עכשיו זה תורך
                      נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                      (תן משלך חבר)
                      זה גלגל חוזר יא סחבק.
                      ואין לי ספק
                      נסלק את הפייק
                      עוד נכבוש את הטראק
                      (שלום עלינו)
                      אף אחד לא שותק
                      מקבל ונותן את היד לאחר
                      (שלום עלינו)
                      ואם אין ברירה הכל לטובה
                      בוא נחבק את הקארמה
                      נסגור חדשות נמחק מסכות
                      we need משיח אז יאללה!

                      אין לנו...

                      זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                      לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                      לא מברך מברוקה
                      אבל בחייאת אחוקה
                      תקשיב לשרול
                      הוא לא מהבול
                      לשנוא זה לא קול... אוקי?
                      כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                      אז שים שלום עלינו
                      בכלל לא מוגזם
                      ככה סתם לאהוב את כולם
                      (שלום עלינו)
                      גם אם הוא שונה ממך
                      הוא עדיין אח שלך
                      כי כולנו משפחה
                      זו מציאות ולא בדיחה
                      אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                      ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                      צייגר 0צ מנותק
                      צייגר 0צ מנותק
                      צייגר 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #357

                      @בן-מנחם
                      תודהההההה
                      ממש עזר לי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שרה 5ש מנותק
                        שרה 5ש מנותק
                        שרה 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #358

                        אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א רקידה'לעא מנותק
                          א רקידה'לעא מנותק
                          א רקידה'לע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #359

                          אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                          ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                          ~הרבי הרש''ב

                          שרי 0ש TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • שרה 5ש שרה 5

                            אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #360

                            @שרה-5 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אני מחפשת את המילים של השיר בנשל מאיר גרין

                            בין הרצון לאומנות לבין חובת ההשרדות
                            מחפש מקום שפיות לנוח בקלות
                            בין הכבוד והגאות ליופי בשפלות
                            מביט סביב וכבר מבין את אופי המהות

                            ובינתיים מנסה להבין כי האיזון שלך מתחיל מבפנים

                            אבא שלי תמיד כאן איתי
                            מלווה בדרך
                            אני לא לבד
                            מרגיש מיוחד
                            כמו בן של מלך

                            בין חיי המשפחה לחיים בלי מטרה
                            מגלה עולם עם אנושות ועם חמלה
                            בין העושר בלי ברכה לפשטות עם נשמה
                            מוצא שתיקה של בושה אל מול שמחה

                            ובינתיים מנסה להבין כי האיזון שלך מתחיל מבפנים

                            אבא שלי תמיד כאן איתי
                            מלווה בדרך
                            אני לא לבד
                            מרגיש מיוחד
                            כמו בן של מלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                              אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
                              #361

                              @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!
                              יש לך פה את כל החוברות שלו(כמעט)
                              https://drive.google.com/drive/folders/1bmVu6_FF8ElCJoI4-JAhoF6kdoPrGFyd

                              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                              א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שרי 0ש שרי 0

                                @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!
                                יש לך פה את כל החוברות שלו(כמעט)
                                https://drive.google.com/drive/folders/1bmVu6_FF8ElCJoI4-JAhoF6kdoPrGFyd

                                א רקידה'לעא מנותק
                                א רקידה'לעא מנותק
                                א רקידה'לע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #362

                                @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                                ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                                ~הרבי הרש''ב

                                שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                                  @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #363

                                  @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                                  נפתח לך???(להוריד כוכביות)
                                  https://drive.google.com/drive/folders/1XjwlBGQl******psQUpL9C6SHncGE7TQmrWYMs

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #364

                                    אפשר את המילים לשיר בא נאהב של שרולי וחברים

                                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                      אפשר את המילים לשיר בא נאהב של שרולי וחברים

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הודיה 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #365

                                      @מוח-שליט-על-הלב דפדפי קצת למטה ויש את המילים שרצית
                                      וכדאי לבדוק אם יש את מה שרוצים לפני שמבקשים

                                      @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @צייגר-0 בבקשה


                                      אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
                                      בוא נאהב היום.
                                      די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
                                      בוא נאהב היום.
                                      אה הו כי אנחנו עם אחד
                                      אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
                                      אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
                                      בוא נאהב היום.

                                      תגיד לי שמעת שמעת
                                      על האור החדש
                                      עם שרול על הביט
                                      על אהבה ברחובות
                                      נגעת נסעת
                                      הכל כאן בסדר
                                      ואהבת רק ככה
                                      חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
                                      עכשיו זה תורך
                                      נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
                                      (תן משלך חבר)
                                      זה גלגל חוזר יא סחבק.
                                      ואין לי ספק
                                      נסלק את הפייק
                                      עוד נכבוש את הטראק
                                      (שלום עלינו)
                                      אף אחד לא שותק
                                      מקבל ונותן את היד לאחר
                                      (שלום עלינו)
                                      ואם אין ברירה הכל לטובה
                                      בוא נחבק את הקארמה
                                      נסגור חדשות נמחק מסכות
                                      we need משיח אז יאללה!

                                      אין לנו...

                                      זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
                                      לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
                                      לא מברך מברוקה
                                      אבל בחייאת אחוקה
                                      תקשיב לשרול
                                      הוא לא מהבול
                                      לשנוא זה לא קול... אוקי?
                                      כל בנאדם בעולם הוא מושלם
                                      אז שים שלום עלינו
                                      בכלל לא מוגזם
                                      ככה סתם לאהוב את כולם
                                      (שלום עלינו)
                                      גם אם הוא שונה ממך
                                      הוא עדיין אח שלך
                                      כי כולנו משפחה
                                      זו מציאות ולא בדיחה
                                      אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
                                      ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

                                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שיראלש שיראל

                                        צריכים מילים לאיזשהוא שיר? כאן המקום לבקש ובעז''ה נשיג לכם....

                                        תהנו😄

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נועה כהן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #366

                                        @שיראל אפשר את השיר real you של ניסים בלאק זה מתוך האלבום למעלה(2017 אם אני לא טועה)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                                          נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                                          נ.ש.מ.ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #367

                                          למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

                                          בן מנחםב number 1N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול