דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.3k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרי 0ש שרי 0

    @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!
    יש לך פה את כל החוברות שלו(כמעט)
    https://drive.google.com/drive/folders/1bmVu6_FF8ElCJoI4-JAhoF6kdoPrGFyd

    א רקידה'לעא מנותק
    א רקידה'לעא מנותק
    א רקידה'לע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #362

    @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

    ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
    ~הרבי הרש''ב

    שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א רקידה'לעא א רקידה'לע

      @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

      שרי 0ש מנותק
      שרי 0ש מנותק
      שרי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #363

      @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

      נפתח לך???(להוריד כוכביות)
      https://drive.google.com/drive/folders/1XjwlBGQl******psQUpL9C6SHncGE7TQmrWYMs

      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

      א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #364

        אפשר את המילים לשיר בא נאהב של שרולי וחברים

        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

          אפשר את המילים לשיר בא נאהב של שרולי וחברים

          ה מנותק
          ה מנותק
          הודיה 1
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #365

          @מוח-שליט-על-הלב דפדפי קצת למטה ויש את המילים שרצית
          וכדאי לבדוק אם יש את מה שרוצים לפני שמבקשים

          @בן-מנחם אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @צייגר-0 בבקשה


          אין לנו עוד זמן לבזבז על מלחמות,
          בוא נאהב היום.
          די לבלאגן לשנאה ולדמעות,
          בוא נאהב היום.
          אה הו כי אנחנו עם אחד
          אה הו וכל אחד הוא מיוחד,
          אז אין לנו עוד זמן לבזבז על מחלוקות,
          בוא נאהב היום.

          תגיד לי שמעת שמעת
          על האור החדש
          עם שרול על הביט
          על אהבה ברחובות
          נגעת נסעת
          הכל כאן בסדר
          ואהבת רק ככה
          חיסלתי שנאה הטענתי חיבוק
          עכשיו זה תורך
          נו תציב מטרה לסיים ת׳מסע
          (תן משלך חבר)
          זה גלגל חוזר יא סחבק.
          ואין לי ספק
          נסלק את הפייק
          עוד נכבוש את הטראק
          (שלום עלינו)
          אף אחד לא שותק
          מקבל ונותן את היד לאחר
          (שלום עלינו)
          ואם אין ברירה הכל לטובה
          בוא נחבק את הקארמה
          נסגור חדשות נמחק מסכות
          we need משיח אז יאללה!

          אין לנו...

          זה הזמן שלי לזרוק כמה מילים לגרובה
          לא מתיימר להיות צדיק אני לא הבאבא בובה
          לא מברך מברוקה
          אבל בחייאת אחוקה
          תקשיב לשרול
          הוא לא מהבול
          לשנוא זה לא קול... אוקי?
          כל בנאדם בעולם הוא מושלם
          אז שים שלום עלינו
          בכלל לא מוגזם
          ככה סתם לאהוב את כולם
          (שלום עלינו)
          גם אם הוא שונה ממך
          הוא עדיין אח שלך
          כי כולנו משפחה
          זו מציאות ולא בדיחה
          אז בוא ותקבל אותו תחבק אותו
          ועל הדרך כפרוני וואלה גם את עצמך!

          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שיראלש שיראל

            צריכים מילים לאיזשהוא שיר? כאן המקום לבקש ובעז''ה נשיג לכם....

            תהנו😄

            נ מנותק
            נ מנותק
            נועה כהן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #366

            @שיראל אפשר את השיר real you של ניסים בלאק זה מתוך האלבום למעלה(2017 אם אני לא טועה)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ.ש.מ.ה.נ מנותק
              נ.ש.מ.ה.נ מנותק
              נ.ש.מ.ה.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #367

              למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

              בן מנחםב number 1N 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • נ.ש.מ.ה.נ נ.ש.מ.ה.

                למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

                בן מנחםב מנותק
                בן מנחםב מנותק
                בן מנחם
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #368

                @נ-ש-מ-ה אולי זה הכונה פשוט לא מבין אידיש


                סבא שלי לי מספר,
                זיכרון לזיכרון תופר,
                ההרפתקאות שהוא עבר בחייו.
                אני יושב שם בדממה,
                בולע דבריו בצמא,
                הוא מתאמץ עבורי במסירת דבריו.

                על סבא שלו הוא משחזר,
                שמהמלחמה אינו חוזר,
                כשאני חושב עליו אני מזיל דמעה.
                הליכותיו, החן והצורה,
                החמימות, התמימות הטהורה,
                איך כבר לא יהיה מה שפעם היה.

                "סבאלה, סבא שלי,
                אתה כה חסר עבורי,
                בקשר אמיץ הייתי קשור עמך.
                אז, כלל לא שיערתי,
                שאהיה סבא בעצמי,
                שיהיה לי נכד מקסים כמותך.

                "סבאלה, סבא שלי,
                ביחד אתה ואני,
                בקשר שלא ניתן לניתוק.
                כמה מאושר אני,
                לשבת יחד עם נכדי,
                ולספר את הזיכרון המתוק".

                למען יידעו דור אחרון,
                גם דור אחרון יידעו.
                למען יידעו דור אחרון,
                שאתה, סבא, עטרת ראשנו.

                כמה נתפסו בליבי,
                סיפוריו של סבא שלי,
                כמה אני גאה להיות ענף לשורש.
                סבא אהוב, שלספר מוכן,
                כשאני מבלה איתך כאן,
                את כל העבר המפואר ממך אני יורש.

                תן לי לאחוז בידך,
                תן לי לאמץ הדרכתך,
                לא ניתן לתאר את יוקר דבריך.
                ביטויים מדבש מתוקים,
                ווארטים כה מרעננים,
                הלוואי שלנצח ישבתי בצילך.

                "סבאלה, סבא שלי,
                ביחד אתה ואני,
                ברית נצחית כאן כורתים.
                וכעת כל רצונותיי,
                שאזכה גם בילדיי,
                להתגאות שהם לסבי צאצאים.

                "סבאלה, סבא שלי,
                ביחד אתה ואני,
                בחיבור שלא ניתן להפר.
                ואני מקווה שיום אחד, הלוואי!
                גם לילדיי ונכדיי,
                אצליח זיכרונות לספר...

                למען יידעו דור אחרון,
                גם דור אחרון יידעו.
                למען יידעו דור אחרון,
                שאתה, סבא, עטרת ראשנו.

                סבא, סבא'לה, עטרת ראשנו.

                בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ.ש.מ.ה.נ נ.ש.מ.ה.

                  למישהו יש את המילים לשיר מיין זיידע של יונגערליך מתוך האלבום צאן קדושים או את חוברת האלבום תודה רבה

                  number 1N מנותק
                  number 1N מנותק
                  number 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי number 1
                  #369

                  @נ-ש-מ-ה יש את זה פה בחוברת המלאה
                  https://send.magicode.me/send-file/file/6b7e51b044dc2f933ec****65138952c4320453e8b75/view
                  להוריד כוכביות

                  נ.ש.מ.ה.נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • number 1N number 1

                    @נ-ש-מ-ה יש את זה פה בחוברת המלאה
                    https://send.magicode.me/send-file/file/6b7e51b044dc2f933ec****65138952c4320453e8b75/view
                    להוריד כוכביות

                    נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                    נ.ש.מ.ה.נ מנותק
                    נ.ש.מ.ה.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #370
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #371

                      אני צריכה מילים לשיר JUMP של אורי דוידי?🤔

                      מהשבר- גדלים
                      מהקושי- מתבגרים
                      עוד תראה : מעז יצא מתוק

                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אסתר. ה.א אסתר. ה.

                        אני צריכה מילים לשיר JUMP של אורי דוידי?🤔

                        TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #372

                        @אסתר-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        אני צריכה מילים לשיר JUMP של אורי דוידי?

                        I hear the notes I love that sound
                        When everything just turns around
                        'Cuz there's a song that's gonna play
                        And the musics gonna take me away
                        From all the pain that lies within
                        From loneliness to connection
                        When I get lost in something else
                        Only music brings me back to myself
                        So come and jump jump jump won't you sing with me
                        Jump jump jump be all you Can be
                        Turn it up hear the melody
                        Every souls got it's own musicality
                        Jump jump jump won't you sing with me
                        Jump jump jump be all you Can be
                        Turn it up hear the melody
                        Every souls got it's own musicality

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר מנותק
                          ר מנותק
                          ר' יוסל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #373

                          האם אפשר מילים לשיר אתה תשיר של איציק וינגרטן

                          מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר ר' יוסל

                            האם אפשר מילים לשיר אתה תשיר של איציק וינגרטן

                            מוזיקהמ מנותק
                            מוזיקהמ מנותק
                            מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #374

                            @ר-יוסל אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            האם אפשר מילים לשיר אתה תשיר של איציק וינגרטן

                            מילים:
                            דע כי כל מה שהיה מזמן
                            לא משנה ליום שכאן
                            והאמת בסוף תפציע

                            דע בתוך הלב בוערת אש
                            וזה גורם עוד לבקש את כל האור שברקיע
                            למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מחדש

                            אתה תשיר אתה תשיר
                            הנשמה שלך רוצה לשיר
                            היא נכספת אל האור כמו מנגינת כינור שתפציע

                            אתה תצעק אתה תצעק
                            כי הלב עוד מחובר חזק
                            אל האבא הטוב שרק אותך ישמור ויושיע

                            גם אם לא תמיד הכל מובן
                            תיקח איתך ניגון ישן
                            וזה יאיר לך בדרך

                            יום יבוא וכבר תוכל לראות
                            שיתגשמו כל התקוות
                            ושוב תזרח לך השמש

                            גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרי 0ש שרי 0

                              @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @שרי-0 שכויח! אבל משום מה התיקייה שלו לא נפתחת לי. אם יש אפשרות להעתיק לכאן את המילים אני מאד אשמח!

                              נפתח לך???(להוריד כוכביות)
                              https://drive.google.com/drive/folders/1XjwlBGQl******psQUpL9C6SHncGE7TQmrWYMs

                              א רקידה'לעא מנותק
                              א רקידה'לעא מנותק
                              א רקידה'לע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #375

                              @שרי-0 לא... אם אפשר פשוט את המילם מוקלדות כאן אני ממש אשמח.. בהקדם..

                              ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                              ~הרבי הרש''ב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                                אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                                TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #376

                                @א-רקידה-לע אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                אשמח בבקשה למילים לשירים 'דער שפאלער זיידע' ו'דער שידוך' של מיכאל שניצלער!

                                בטוח זה השמות של השירים? אולי קוראים להם בשם אחר?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ נח נחמ נחמן 0נ נ נח נחמ נחמן 0

                                  @יסכה בבקשה
                                  לעשות רצונך אלוקי חפצתי
                                  ווייל וואס דער אייבערשטער הייסט
                                  ווייל וואס דער אייבערשטער זאגט
                                  אזוי, נאר אזוי וויל איך טון

                                  יסכהי מנותק
                                  יסכהי מנותק
                                  יסכה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #377

                                  @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  לעשות רצונך אלוקי חפצתי
                                  ווייל וואס דער אייבערשטער הייסט
                                  ווייל וואס דער אייבערשטער זאגט
                                  אזוי, נאר אזוי וויל איך טון

                                  יש מצב לניקוד לשיר הזה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #378

                                    אשמח מאד לתרגום בעברית לשיר- יהודי פשוט. ליפא שמעלצר.
                                    בתודה מראש!

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #379
                                      פוסט זה נמחק!
                                      אילניתא בן מנחםב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איזה קטעא איזה קטע

                                        פוסט זה נמחק!

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                        #380

                                        @איזה-קטע

                                        אני אלוף העולם בלהדחיק
                                        כל מה שמפחיד אותי
                                        כל מה שמלחיץ, אני משתיק
                                        אני אלוף העולם בלאהוב
                                        קודם את עצמי
                                        אחר כך בבמה וברחוב
                                        הכי קשה לתת למישהו קרוב
                                        אני אלוף העולם בלא להיות
                                        בלא לפתור לך את הבעיות
                                        אפילו התמונות שבקירות
                                        זה לא אני תליתי
                                        אני אחראי רק על המנגינות
                                        אני אלוף העולם בליפול
                                        ולקום כמו גדול
                                        את תראי כמו עוף חול אני נשרף
                                        אבל בוחר בכל יום להמשיך לחיות
                                        אני אלוף העולם בלרצות
                                        לפחות לנסות
                                        את תראי איך בסוף אחרי ההפסדים
                                        הניצחון הרבה יותר מתוק
                                        אני אלוף העולם
                                        אני אלוף העולם בלהצדיק
                                        חולשות ותאוות
                                        היצר הוא מכר ותיק
                                        מכיר כל טריק עתיק
                                        שהוא מחזיק בתיק
                                        אבל תראי
                                        יום אחד אהיה צדיק
                                        עמוק בפנים כל מה שיש לי לא מספיק בעליל
                                        אני עכבר קטן והחיים חליל
                                        נופל לבור כי לא מצליח להבדיל
                                        בין טוב לרע ולאן כל זה מוביל
                                        את משדרת עסקים כרגיל
                                        אבל תיכף ייגמר לנו הפתיל
                                        אני אלוף העולם בליפול
                                        ולקום כמו גדול
                                        את תראי כמו עוף חול אני נשרף
                                        אבל בוחר בכל יום להמשיך לחיות
                                        אני אלוף העולם בלרצות
                                        לפחות לנסות
                                        את תראי איך בסוף אחרי ההפסדים
                                        הניצחון הרבה יותר מתוק
                                        אני אלוף העולם
                                        אלוף העולם
                                        אני אלוף העולם בלפצות
                                        להתנצל ולרצות
                                        לחטוא, להתנקות
                                        לחשוף, להתכסות
                                        תגידי איך כותבים שירים עם אלף ציפיות
                                        ומליוני צפיות
                                        אני אלוף העולם בליפול
                                        ולקום כמו גדול
                                        את תראי כמו עוף חול אני נשרף
                                        אבל בוחר בכל יום להמשיך לחיות
                                        אני אלוף העולם

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • איזה קטעא איזה קטע

                                          פוסט זה נמחק!

                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחםב מנותק
                                          בן מנחם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #381

                                          @איזה-קטע
                                          בבקשה :

                                          אני אלוף העולם בלהדחיק
                                          כל מה שמפחיד אותי
                                          כל מה שמלחיץ, אני משתיק
                                          אני אלוף העולם בלאהוב
                                          קודם את עצמי
                                          אחר כך בבמה וברחוב
                                          הכי קשה לתת למישהו קרוב
                                          אני אלוף העולם בלא להיות
                                          בלא לפתור לך את הבעיות
                                          אפילו התמונות שבקירות
                                          זה לא אני תליתי
                                          אני אחראי רק על המנגינות
                                          אני אלוף העולם בליפול
                                          ולקום כמו גדול
                                          את תראי כמו עוף חול אני נשרף
                                          אבל בוחר בכל יום להמשיך לחיות
                                          אני אלוף העולם בלרצות
                                          לפחות לנסות
                                          את תראי איך בסוף אחרי ההפסדים
                                          הניצחון הרבה יותר מתוק
                                          אני אלוף העולם
                                          אני אלוף העולם בלהצדיק
                                          חולשות ותאוות
                                          היצר הוא מכר ותיק
                                          מכיר כל טריק עתיק
                                          שהוא מחזיק בתיק
                                          אבל תראי
                                          יום אחד אהיה צדיק
                                          עמוק בפנים כל מה שיש לי לא מספיק בעליל
                                          אני עכבר קטן והחיים חליל
                                          נופל לבור כי לא מצליח להבדיל
                                          בין טוב לרע ולאן כל זה מוביל
                                          את משדרת עסקים כרגיל
                                          אבל תיכף ייגמר לנו הפתיל
                                          אני אלוף העולם בליפול
                                          ולקום כמו גדול
                                          את תראי כמו עוף חול אני נשרף
                                          אבל בוחר בכל יום להמשיך לחיות
                                          אני אלוף העולם בלרצות
                                          לפחות לנסות
                                          את תראי איך בסוף אחרי ההפסדים
                                          הניצחון הרבה יותר מתוק
                                          אני אלוף העולם
                                          אלוף העולם
                                          אני אלוף העולם בלפצות
                                          להתנצל ולרצות
                                          לחטוא, להתנקות
                                          לחשוף, להתכסות
                                          תגידי איך כותבים שירים עם אלף ציפיות
                                          ומליוני צפיות
                                          אני אלוף העולם בליפול
                                          ולקום כמו גדול
                                          את תראי כמו עוף חול אני נשרף
                                          אבל בוחר בכל יום להמשיך לחיות
                                          אני אלוף העולם

                                          בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול