דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #425

    יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

      יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

      ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #426

      @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

      "על כפיו יביא"
      מילות השיר:
      ברחובנו הצר
      גר נגר אחד מוזר
      הוא יושב בצריפו
      ולא עושה דבר.

      איש אינו בא לקנות,
      ואין איש מבקר,
      ושנתיים שהוא
      כבר אינו מנגר.

      והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
      לבנות כסא לאליהו שיבוא,
      על כפיו אותו יביא,
      לאליהו הנביא.

      והוא יושב ומחכה לו
      כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
      על סודו שומר ומחכה לו
      מתי כבר יגיע היום.

      ברחובנו הצר
      גר סנדלר אחד מוזר
      הוא יושב בצריפו
      ולא עושה דבר.

      מדפיו הריקים
      מכוסים באבק
      כבר שנתיים מונח
      המרצע בשק.

      והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
      בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
      על כפיו אותן יביא,
      לאליהו הנביא.

      והוא יושב ומחכה לו...

      בירושלים ישנו
      איש לגמרי לא צעיר,
      שבנה הרבה בתים
      בכל פינות העיר.

      הוא מכיר כל סמטה,
      כל רחוב ושכונה,
      הוא בונה את העיר
      כבר שבעים שנה.

      והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
      יניח למקדש את אבן הפינה.
      על כפיו אותה יביא
      אליהו הנביא.

      והוא יושב ומחכה לו...

      "לא תנצחו אותי"
      מילים:
      מחלוני אני רואה
      רחוב כמו נהר גואה
      ואנשים לעבודת יומם הולכים
      ותינוקות של בית רבן
      עם הילקוט על גבם
      ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

      פתאום זה בא ומתבהר
      ולעצמי אני אומר:
      לא תנצחו אותי
      לא מנצחים אותי כל כך מהר!

      מחלוני אני רואה
      מטוס ממריא, מטוס דואה
      שמתחבא בעננים הרחוקים
      אני שומע מכונה
      במנגינה הנכונה
      שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • סקרן לדעתס מנותק
        סקרן לדעתס מנותק
        סקרן לדעת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #427

        יש מילים לשיר יש בך הכל של עקיבא

        סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סקרן לדעתס סקרן לדעת

          יש מילים לשיר יש בך הכל של עקיבא

          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #428

          @סקרן-לדעת אות לאות ספר את הסיפור שלך
          יש לך אחד יפה
          גם כל הכאבים והחולשות שלך
          הפכו אותך אחד כזה
          שלא מפחד ליפול
          שלא מפחד לגדול

          תו לתו נגן את הניגון שלך
          יש לך אחד יפה
          תרקוד כאילו העולם שר בשבילך
          הנה הלב כבר מתרפא
          ורק אל תפחד ליפול
          רק אל תפחד לגדול

          כל עוד לא הפסקת לחלום
          אתה מנצח
          כאילו אין מחר, לחיות היום
          תחזיק רק להיום
          כל עוד לא הפסקת לחלום
          אתה מנצח
          תעוף הכי רחוק שאתה יכול
          יש בך הכל

          קח מכחול צייר את הציור שלך
          יש לך אחד יפה
          ואין שום דבר שיעצור אותך
          תפליג לאן שרק תרצה
          רק אל תפחד ליפול
          רק אל תפחד לגדול

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אילניתא מנותק
            אילניתא מנותק
            אילנית
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #429

            אשמח מאד למילים לשיר- חלום לגדול. בתודה מראש!

            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
            #משפטשאהבתי.

            היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אילניתא אילנית

              אשמח מאד למילים לשיר- חלום לגדול. בתודה מראש!

              היידה מיוזיק 0ה מנותק
              היידה מיוזיק 0ה מנותק
              היידה מיוזיק 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #430

              @אילנית מילים "חלום לגדול"
              יואלי דיקמן-
              האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
              איך לב של בשר מסרב להפנים?
              כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
              לוותר על עתיד,
              על חלום של לגדול,
              וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
              על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
              האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
              אולי תביט בי עוד פעם,
              אלוקי, אלוקי!
              מוטי גרינבוים-
              אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
              איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
              ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
              לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
              וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
              על חיים של בערך,
              על עוד יום שאבד,
              האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
              אולי תביט בי עוד פעם,
              אלוקי אלוקי!

              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
              (עקיבא תורג'מן)

              יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                @אילנית מילים "חלום לגדול"
                יואלי דיקמן-
                האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
                איך לב של בשר מסרב להפנים?
                כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
                לוותר על עתיד,
                על חלום של לגדול,
                וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
                על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
                האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
                אולי תביט בי עוד פעם,
                אלוקי, אלוקי!
                מוטי גרינבוים-
                אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
                איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
                ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
                לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
                וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
                על חיים של בערך,
                על עוד יום שאבד,
                האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
                אולי תביט בי עוד פעם,
                אלוקי אלוקי!

                יסכהי מנותק
                יסכהי מנותק
                יסכה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #431

                @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

                היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יסכהי יסכה

                  @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                  היידה מיוזיק 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #432

                  @יסכה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

                  זה באידיש, התרגום לפי מה שבדקתי הוא-
                  אבא, אתה יודע עמוק בלב, שאני מחכה שתקרא לי
                  אבל אני לא נקראתי אוי אוי זה 30 יום...

                  כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                  תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                  (עקיבא תורג'מן)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #433

                    @כריש-הפרסום קופא מקור-
                    גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                    לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                    במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                    מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                    עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                    עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                    סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                    מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                    איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                    כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                    חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                    מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                    שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                    רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
                    • בונקרב מנותק
                      בונקרב מנותק
                      בונקר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #434

                      אפשר את המילים של "שירת העשבים".

                      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                      [ממעמקים גד אלבז]

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • בונקרב בונקר

                        אפשר את המילים של "שירת העשבים".

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #435

                        @בונקר אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        אפשר את המילים של "שירת העשבים".

                        שמתי את של אברהם פריד-
                        https://www.youtube.com/watch?v=mypB2220Rfk

                        דע לך
                        שכל רועה ורועה
                        יש לו ניגון מיוחד
                        משלו
                        דע לך
                        שכל עשב ועשב
                        יש לו שירה מיוחדת
                        משלו
                        ומשירת העשבים
                        נעשה ניגון
                        של רועה

                        כמה יפה
                        כמה יפה ונאה
                        כששומעים השירה
                        שלהם
                        טוב מאוד
                        להתפלל ביניהם
                        ובשמחה לעבוד
                        את השם
                        ומשירת העשבים
                        מתמלא הלב
                        ומשתוקק

                        וכשהלב
                        מן השירה מתמלא
                        ומשתוקק
                        אל ארץ ישראל
                        אור גדול
                        אזי נמשך והולך
                        מקדושתה של הארץ
                        עליו
                        ומשירת העשבים
                        נעשה ניגון
                        של הלב.

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • כריש הפרסוםכ מנותק
                          כריש הפרסוםכ מנותק
                          כריש הפרסום
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #436

                          אשמח לקבל את המילים לשיר של שרולי וגריימן קופא מקור
                          תודה רבה!

                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כריש הפרסוםכ כריש הפרסום

                            אשמח לקבל את המילים לשיר של שרולי וגריימן קופא מקור
                            תודה רבה!

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #437

                            @כריש-הפרסום

                            @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @כריש-הפרסום קופא מקור-
                            גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                            לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                            במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                            מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                            עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                            עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                            סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                            מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                            איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                            כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                            חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                            מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                            שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                            רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              @כריש-הפרסום

                              @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @כריש-הפרסום קופא מקור-
                              גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                              לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                              במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                              מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                              עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                              עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                              סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                              מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                              איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                              כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                              חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                              מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                              שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                              רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #438

                              @פונץ-בננה ש מצב שאת כותבת את המילים בגופן רגיל?

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • HHKKKKH מנותק
                                HHKKKKH מנותק
                                HHKKKK
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                #439

                                @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
                                @כריש-הפרסום
                                קופא מקור-
                                גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                                לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                                במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                                מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                                עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                                עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                                סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                                מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                                איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                                כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                                שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                                רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                פשוט להוריד את החיצים שבצד.

                                ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                כריש הפרסוםכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • HHKKKKH HHKKKK

                                  @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
                                  @כריש-הפרסום
                                  קופא מקור-
                                  גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                                  לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                                  במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                                  מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                                  עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                                  עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                                  סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                                  מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                                  איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                                  כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                  חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                  מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                                  שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                                  רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                  פשוט להוריד את החיצים שבצד.

                                  כריש הפרסוםכ מנותק
                                  כריש הפרסוםכ מנותק
                                  כריש הפרסום
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #440

                                  @hhkkkk
                                  גריימן, תספר להם.
                                  הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                                  שאנחנו משמחים לבבות
                                  אבל לפעמים...
                                  לפעמים לבבות קופאים
                                  לפעמים אין מילים
                                  לפעמים אין שורות ישרות
                                  אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                                  שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                                  אין משגיחים. אין
                                  יריות בצרורות אלף מחשבות
                                  אני חי אני מת חרדות של תובנות
                                  הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                                  סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                                  רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                                  נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                                  גם אלפים של מיילים נסעתי
                                  אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                                  הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                                  או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                                  פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                                  בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                                  שומע בום בום הפחד שר
                                  נוסע וום וום כי מה נשאר
                                  אפוקליפסה כי אין מחר
                                  ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                                  טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                  חזאי אמר שיש שטפונות
                                  וקר לי כל כל כך קר לי
                                  מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                  מה אני עושה
                                  בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                                  וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                                  מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                                  אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                                  כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                                  מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                                  ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #441

                                    מילות השיר: ''יש בך הכל''-עקיבא.

                                    אות לאות ספר את הסיפור שלך

                                    יש לך אחד יפה

                                    גם כל הכאבים והחולשות שלך

                                    הפכו אותך אחד כזה

                                    שלא מפחד ליפול

                                    שלא מפחד לגדול

                                    תו לתו נגן את הניגון שלך

                                    יש לך אחד יפה

                                    תרקוד כאילו העולם שר בשבילך

                                    הנה הלב כבר מתרפא

                                    ורק אל תפחד ליפול

                                    רק אל תפחד לגדול

                                    כל עוד לא הפסקת לחלום

                                    אתה מנצח

                                    כאילו אין מחר, לחיות היום

                                    תחזיק רק להיום

                                    כל עוד לא הפסקת לחלום

                                    אתה מנצח

                                    תעוף הכי רחוק שאתה יכול

                                    יש בך הכל

                                    קח מכחול צייר את הציור שלך

                                    יש לך אחד יפה

                                    ואין שום דבר שיעצור אותך

                                    תפליג לאן שרק תרצה

                                    רק אל תפחד ליפול

                                    רק אל תפחד לגדול.

                                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ר. כהןר מנותק
                                      ר. כהןר מנותק
                                      ר. כהן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #442

                                      למישהו יש את המילים של השיר 'באמונה' של אבי מן?

                                      ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                                      שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ר. כהןר ר. כהן

                                        למישהו יש את המילים של השיר 'באמונה' של אבי מן?

                                        שרת הרוקש מנותק
                                        שרת הרוקש מנותק
                                        שרת הרוק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #443

                                        @ר-כהן
                                        "זה הזמן להתעורר
                                        לא להישבר
                                        כל יום זה אותו דבר כאן
                                        כולם מבולבלים
                                        הבל הבלים
                                        מה מחפשים

                                        כולם מסתובבים
                                        בכלל לא שואלים
                                        איפה האמת נמצאת כאן
                                        ועוד יגלו שרק משיח יעזור

                                        הוא יבוא להדליק את האור
                                        כן משיח כבר פה, אני מאמין
                                        באמונה
                                        נה נה נה נה
                                        שלימה
                                        הגאולה
                                        לה לה לה לה
                                        קרובה
                                        ונחכה לו פה עד שיבוא

                                        אנשים רצים מהר
                                        רק לא לאחר
                                        לאן הם יגיעו
                                        על סף הרעיון
                                        אין כאן היגיון
                                        מה הם רוצים

                                        לאן ממהרים
                                        ומה הם משיגים
                                        יבוא היום שהם יבינו
                                        ועוד יגלו שרק משיח יעזור".

                                        ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • סקרן לדעתס מנותק
                                          סקרן לדעתס מנותק
                                          סקרן לדעת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #444

                                          אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                                          חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול