דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הגיטריסטה מנותק
    הגיטריסטה מנותק
    הגיטריסט
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #730

    למישהו יש את המילים של השיר ''ברוך השם'' של שוואקי ?

    ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
    העפרונות רק כדי לתת להם להבין
    שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

    123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הגיטריסטה הגיטריסט

      למישהו יש את המילים של השיר ''ברוך השם'' של שוואקי ?

      123 REUV'N1 מנותק
      123 REUV'N1 מנותק
      123 REUV'N
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #731

      @הגיטריסט
      From nine to five
      That wheel just keeps on turning
      The rush the drive
      A week of working
      Never evading our goal
      Till a moment creates a transformation
      Within our soul

      Time to unwind
      The daily grind is over
      And we can find
      The peace of mind
      The light inside that makes us whole
      In a moment that dates back to creation
      Hashem’s in control

      We let out a sigh
      And look up to the sky
      As the sun sets on all our cares
      So happy it's finally here

      Baruch Hashem it’s Shabbos
      גוט שאבעס

      We're signing out
      Of all the wheeling-dealing
      We're zooming in
      And getting close to the Creator of it all
      Till the moment that brings a separation
      בין קודש לחול

      Let's turn around
      And seek the inner meaning
      That can be found
      When we step out of our day to day routine
      It's a moment our souls find elevation
      While greeting a queen

      We let out a sigh
      As we tell her goodbye
      And escort her upon her way
      It's just six more days till we say

      Baruch Hashem it’s Shabbos
      גוט שאבעס

      יום השישי
      ויכלו השמים והארץ וכל צבאם
      ויכל אלוקים ביום השביעי
      מלאכתו אשר עשה
      וישבת ביום השביעי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א מנותק
        א מנותק
        אלחנן 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #732

        אפשר מילים לשיר אבא נשמה של אלייצור

        תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלחנן 2

          אפשר מילים לשיר אבא נשמה של אלייצור

          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #733

          @אלחנן-2
          תראה לי את הדרך הביתה
          יודע שת'ה פה אבל אבא
          תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
          למה?!
          שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
          אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
          מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
          תמשיך להאמין בי!
          אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
          מרגיש שיורים בי,
          חצים, תמיד משטים בי,
          אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
          ואני מאמין כי,
          אתה שחונן דעת לאנשים
          ומלמד לאנוש בינה
          תלמד תי' אולי נוסחה
          איך מבטלים את הרע
          צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
          אני לא מסוגל לבד
          אנלא גוף אני נשמה
          ה' אני חלק ממך
          רחם עליי בקשה כי
          פזמון:
          באמת אני רק נשמה
          וחוץ ממני וממך אין עולם
          והסירה היא מטלטלת בלב ים
          אתה מחזיק לי את היד
          ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
          אתה מלטף ומנשק אותי גם
          מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
          על כל רגע אמונה

          שוב בא לילה, שוב בא קור
          שוב פעם אבא, יש פה חור?!
          תן לי אור! קר לי, בא
          אל תלך לי, רגע,
          אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
          בלילה בים ני שומע קולות
          תיקח את המיקרופון ככה נכון
          עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
          תהיה עומר אדם תביא תמליון
          פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
          קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
          זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
          ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
          איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
          תשמע תשירים שהוא שר
          נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
          עושה הופעות, זה מותר?
          אולי הוא מוכשר
          אבל בא תשמע מה הוא אמר
          בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
          ה' אני אוהב אותך
          הגלים מאיימים עליי
          וממשיך לחפש אותך
          איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
          מחפש את ירושלים
          אני לא גוף אני נשמה
          אנ'לא גוף אני נשמה
          רק נשמה

          באמת אני רק נשמה
          וחוץ ממני וממך אין עולם
          והסירה היא מטלטלת בלב ים
          אתה מחזיק לי את היד
          ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
          אתה מלטף ומנשק אותי גם
          מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
          על כל רגע אמונה

          סי פארט:
          על כל רגע אמונה, שלי
          על כל רגע אמונה, שלי, שלי

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • היידה מיוזיק 0ה מנותק
            היידה מיוזיק 0ה מנותק
            היידה מיוזיק 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #734

            "תכף יפתח"\ישי ריבו-מילים

            בית 1
            מבקש למצוא אותך
            בהסתרה שבתוך ההסתרה
            לגלות שוב בעצמי
            אהבה שבתוך אהבה
            כי איפה אני איפה אתה
            מה עם הלב הזה שקפא
            מייחל שוב אל החום
            איפה אני איפה אתה
            מה עם הלב הזה שאבד
            רק רוצה למצוא מקום
            פזמון:
            ותכף יבקעו המים, כל מים שבעולם
            תכף יפתחו שמייים כל שמיים שבאדם
            ותכף יפתח הלב
            תכף יפתח
            תכף יפתח
            תכף יפתח הלב

            בית 2
            מנסה לאט לאט
            לבחור בטוב גם כשהוא מעט
            ואני מאמין
            יש בי בחירה
            מכח הניגון הזה מכח התפילה
            כי איפה אני איפה אתה
            מה עם הלב הזה שאבד
            רק רוצה למצוא מקום...
            פזמון...

            פזמון אחרון:
            תכף יבקעו המים, כל מים שבעולם
            תכף ישמחו שמיים, כל שמיים שבאדם
            ותכף יפתח הלב
            תכף יפתח
            תכף יפתח
            תכף יפתח הלב

            ...

            כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
            תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
            (עקיבא תורג'מן)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה כהן 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #735
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דיאז
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #736

                אפשר את המילים באנגלית לשיר קידוש השם של יעקב שוואקי? ראיתי שהעלו כאן https://miktzav.com/topic/800/%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99/326 אבל זה לא מדוייק.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                  @אלחנן-2
                  תראה לי את הדרך הביתה
                  יודע שת'ה פה אבל אבא
                  תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                  למה?!
                  שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                  אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                  מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                  תמשיך להאמין בי!
                  אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                  מרגיש שיורים בי,
                  חצים, תמיד משטים בי,
                  אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                  ואני מאמין כי,
                  אתה שחונן דעת לאנשים
                  ומלמד לאנוש בינה
                  תלמד תי' אולי נוסחה
                  איך מבטלים את הרע
                  צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                  אני לא מסוגל לבד
                  אנלא גוף אני נשמה
                  ה' אני חלק ממך
                  רחם עליי בקשה כי
                  פזמון:
                  באמת אני רק נשמה
                  וחוץ ממני וממך אין עולם
                  והסירה היא מטלטלת בלב ים
                  אתה מחזיק לי את היד
                  ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                  אתה מלטף ומנשק אותי גם
                  מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                  על כל רגע אמונה

                  שוב בא לילה, שוב בא קור
                  שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                  תן לי אור! קר לי, בא
                  אל תלך לי, רגע,
                  אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                  בלילה בים ני שומע קולות
                  תיקח את המיקרופון ככה נכון
                  עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                  תהיה עומר אדם תביא תמליון
                  פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                  קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                  זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                  ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                  איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                  תשמע תשירים שהוא שר
                  נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                  עושה הופעות, זה מותר?
                  אולי הוא מוכשר
                  אבל בא תשמע מה הוא אמר
                  בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                  ה' אני אוהב אותך
                  הגלים מאיימים עליי
                  וממשיך לחפש אותך
                  איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                  מחפש את ירושלים
                  אני לא גוף אני נשמה
                  אנ'לא גוף אני נשמה
                  רק נשמה

                  באמת אני רק נשמה
                  וחוץ ממני וממך אין עולם
                  והסירה היא מטלטלת בלב ים
                  אתה מחזיק לי את היד
                  ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                  אתה מלטף ומנשק אותי גם
                  מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                  על כל רגע אמונה

                  סי פארט:
                  על כל רגע אמונה, שלי
                  על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלחנן 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #737

                  @תהילה-כהן-0 תודה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • בלוטוסב מנותק
                    בלוטוסב מנותק
                    בלוטוס
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #738

                    אפשר את המילים של נהוראי אריאלי-
                    ללכת בלי לראות
                    הגבול זה השמים.
                    תודה מראש...

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • בלוטוסב בלוטוס

                      אפשר את המילים של נהוראי אריאלי-
                      ללכת בלי לראות
                      הגבול זה השמים.
                      תודה מראש...

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #739

                      @בלוטוס
                      ללכת בלי לראות
                      זה שוב אני זה נהוראי
                      אבאלה שלי אתה כל חיי

                      אתה יודע
                      שאילו פי היה
                      מלא שירה כים

                      אף פעם לא הייתי
                      מצליח להשוות
                      לכל הפינוקים והמתנות

                      ואין לי מה לומר
                      לא מגיע לי דבר

                      ואם לא רחמיך
                      אז מה נשאר

                      אולי קצת התרגלתי
                      ללכת בלי לראות
                      אבל תמיד הרגשתי

                      ויש ימים שלפעמים אני
                      אולי זה לא אני אבל לא התכוונתי

                      שיוויתי רק אותך אל מול עייני
                      כי רק איתך מרגיש לי טוב מדי

                      ואם עוונותי תשמור
                      מי יעמוד מי יגן עלי

                      ויש זמנים תדע לך
                      הכי מדהים אותי
                      הסבלנות שלך

                      וזה מצחיק
                      איך שנידמה לי
                      שאני עוד
                      איזה מבין גדול

                      ואז שוב מתברר לי
                      כמה אני קטן
                      ורק אתה זה שיכול

                      ואין לי מה לומר
                      לא מגיע לי דבר

                      ואם לא רחמיך
                      אז מה נשאר

                      ואם אני בסך הכל
                      עוד כלי קיבול בעלמא

                      אז תן לי לפחות לזכות
                      ליישם את כל מה
                      שאני שר ומספר

                      שישמעו אוזני
                      מה שפי מדבר

                      להשים לב באמת
                      להשתדל יותר

                      הגבול זה השמיים
                      יש דבר קטן
                      שרציתי להסביר
                      זה לא כי אני מישהו
                      זה כי אני קצת מכיר

                      קורא שלפעמים
                      דווקא איך שמתחזקים
                      ניזכרים פתאום לבוא
                      הגלים הסוערים

                      וזה לא מובן לי למה
                      דווקא עכשיו
                      אחרי כל מה שהקרבתי

                      אבא אין לי טענות חס ושלום
                      פשוט חשוב לי שתדע ש

                      לא
                      אני לא יעזוב
                      אנלא ארים ידיים

                      ואם הבאת נסיון
                      הגבול זה השמיים

                      תן לי להבין
                      שזה סתם עוד
                      סתם יצר הרע קטן

                      ואם הוא שוב הגיע
                      זה סימן שהתקדמתי

                      אין ממה להתרגש
                      הוא לא כזה מפחיד
                      כי

                      יש בי את הכח לנצח
                      הגבול זה השמיים

                      האמת שהאמת
                      תמיד הייתה ברורה

                      לא צריך להיות
                      כזה חכם
                      כדי ליראות את התמונה

                      אתה מושג של טוב
                      אני לא מפסיק לחשוב
                      לרצות את רצונך תמיד
                      לחיות אותך הכי קרוב

                      ואף על פי שהתמהמה
                      מה נו מה יהיה
                      אם פתאום הוא יפתיע

                      האם אנחנו מוכנים
                      או שעדיין עסוקים
                      בלבזבז תזמן

                      אין זמן כי יום יבוא
                      והוא יגיע בלי התראה
                      בלי להודיע

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • גיטריסטיתג מנותק
                        גיטריסטיתג מנותק
                        גיטריסטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #740

                        יש למישהו את המילים לשיר light em up של בערי וועבער? https://www.youtube.com/watch?v=ymvy9anzR0c מצורף הקליפ.....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שרה 9ש מנותק
                          שרה 9ש מנותק
                          שרה 9
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #741

                          היי ,
                          אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                          תודה

                          קוקה קולהק אין על מוזיקהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • שרה 9ש שרה 9

                            היי ,
                            אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                            תודה

                            קוקה קולהק מנותק
                            קוקה קולהק מנותק
                            קוקה קולה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #742

                            @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
                            אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

                            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרה 9ש שרה 9

                              היי ,
                              אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                              תודה

                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #743

                              @שרה-9
                              רגעים/ יונתן שינפלד
                              הרגעים האלה שמאירים את החדר
                              לא צריכים לדבר העיניים אומרות
                              הנה אושר קטן מאיר בלילות
                              יש תרופה לכאב תרופה לדמעות

                              זה בא
                              בא להאיר את מה שכבה
                              בה לרפא את הלב שנשבר
                              שוב לחייך בחזרה
                              זה בא
                              הלב נפתח למשהו חדש
                              לא בא והולך
                              הוא כאן ונשאר
                              שוב לחייך בחזרה

                              הרגעים האלה באים עושים לי סדר
                              מה חשוב באמת
                              מה יותר או פחות מאושר קטן
                              גם כשבא בדמעות
                              לדברים הטובים כדאי לחכות

                              זה בא...

                              הרגעים האלה עולם עצר מלכת
                              לא צריך לדבר העיניים יודעות
                              הנה אושר כזה
                              נענו התפילות
                              לדברים הטובים היה כדאי לחכות

                              קרדיט ל @TALY שהעלתה את המילים בנושא של יונתן שיינפלד

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • קוקה קולהק קוקה קולה

                                @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
                                אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #744

                                @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

                                קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

                                  קוקה קולהק מנותק
                                  קוקה קולהק מנותק
                                  קוקה קולה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #745

                                  @ב-ב איפה ביוטיב?

                                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קוקה קולהק קוקה קולה

                                    @ב-ב איפה ביוטיב?

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #746

                                    @קוקה-קולה בתאור
                                    IMG_20220901_091205.jpg

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שרהלה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #747

                                      בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שרהלה

                                        בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #748

                                        @שרהלה

                                        Walking down the streets I look alive
                                        No one knows what’s going on inside
                                        So much I cannot do just wanna be more Like you
                                        Does it even pay to try

                                        I know 1 billion stars come out at night
                                        Each one with their own purpose their own Light
                                        Those stars are just like me each their own Identity
                                        It’s all in my state of mind

                                        Because I’m One in a million
                                        In a million I’m one in a million in a million
                                        I know in my heart no one can play my part
                                        That makes everyone of us one in a Million

                                        I look into the mirror and I ask
                                        What do I gain when I compare and I contrast
                                        Although I’m not like you
                                        There’s a job only I can do
                                        There’s no one else on my path

                                        I look into the distance and I smile
                                        I know that no one else can walk my mile
                                        In my world there’s only me no one else I’d rather be
                                        There’s nothing more that I need

                                        Every time I think about all I want to be
                                        I find it so impossible why can’t I just see
                                        That I have everything I need to be the best
                                        That I can be Yes I believe

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • TALYT TALY

                                          @שרהלה

                                          Walking down the streets I look alive
                                          No one knows what’s going on inside
                                          So much I cannot do just wanna be more Like you
                                          Does it even pay to try

                                          I know 1 billion stars come out at night
                                          Each one with their own purpose their own Light
                                          Those stars are just like me each their own Identity
                                          It’s all in my state of mind

                                          Because I’m One in a million
                                          In a million I’m one in a million in a million
                                          I know in my heart no one can play my part
                                          That makes everyone of us one in a Million

                                          I look into the mirror and I ask
                                          What do I gain when I compare and I contrast
                                          Although I’m not like you
                                          There’s a job only I can do
                                          There’s no one else on my path

                                          I look into the distance and I smile
                                          I know that no one else can walk my mile
                                          In my world there’s only me no one else I’d rather be
                                          There’s nothing more that I need

                                          Every time I think about all I want to be
                                          I find it so impossible why can’t I just see
                                          That I have everything I need to be the best
                                          That I can be Yes I believe

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שרהלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #749

                                          @TALY
                                          טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול