דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה כהן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #735
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דיאז
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #736

      אפשר את המילים באנגלית לשיר קידוש השם של יעקב שוואקי? ראיתי שהעלו כאן https://miktzav.com/topic/800/%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A7%D7%99/326 אבל זה לא מדוייק.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

        @אלחנן-2
        תראה לי את הדרך הביתה
        יודע שת'ה פה אבל אבא
        תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
        למה?!
        שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
        אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
        מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
        תמשיך להאמין בי!
        אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
        מרגיש שיורים בי,
        חצים, תמיד משטים בי,
        אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
        ואני מאמין כי,
        אתה שחונן דעת לאנשים
        ומלמד לאנוש בינה
        תלמד תי' אולי נוסחה
        איך מבטלים את הרע
        צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
        אני לא מסוגל לבד
        אנלא גוף אני נשמה
        ה' אני חלק ממך
        רחם עליי בקשה כי
        פזמון:
        באמת אני רק נשמה
        וחוץ ממני וממך אין עולם
        והסירה היא מטלטלת בלב ים
        אתה מחזיק לי את היד
        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
        אתה מלטף ומנשק אותי גם
        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
        על כל רגע אמונה

        שוב בא לילה, שוב בא קור
        שוב פעם אבא, יש פה חור?!
        תן לי אור! קר לי, בא
        אל תלך לי, רגע,
        אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
        בלילה בים ני שומע קולות
        תיקח את המיקרופון ככה נכון
        עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
        תהיה עומר אדם תביא תמליון
        פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
        קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
        זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
        ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
        איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
        תשמע תשירים שהוא שר
        נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
        עושה הופעות, זה מותר?
        אולי הוא מוכשר
        אבל בא תשמע מה הוא אמר
        בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
        ה' אני אוהב אותך
        הגלים מאיימים עליי
        וממשיך לחפש אותך
        איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
        מחפש את ירושלים
        אני לא גוף אני נשמה
        אנ'לא גוף אני נשמה
        רק נשמה

        באמת אני רק נשמה
        וחוץ ממני וממך אין עולם
        והסירה היא מטלטלת בלב ים
        אתה מחזיק לי את היד
        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
        אתה מלטף ומנשק אותי גם
        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
        על כל רגע אמונה

        סי פארט:
        על כל רגע אמונה, שלי
        על כל רגע אמונה, שלי, שלי

        א מנותק
        א מנותק
        אלחנן 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #737

        @תהילה-כהן-0 תודה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בלוטוסב מנותק
          בלוטוסב מנותק
          בלוטוס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #738

          אפשר את המילים של נהוראי אריאלי-
          ללכת בלי לראות
          הגבול זה השמים.
          תודה מראש...

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בלוטוסב בלוטוס

            אפשר את המילים של נהוראי אריאלי-
            ללכת בלי לראות
            הגבול זה השמים.
            תודה מראש...

            ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #739

            @בלוטוס
            ללכת בלי לראות
            זה שוב אני זה נהוראי
            אבאלה שלי אתה כל חיי

            אתה יודע
            שאילו פי היה
            מלא שירה כים

            אף פעם לא הייתי
            מצליח להשוות
            לכל הפינוקים והמתנות

            ואין לי מה לומר
            לא מגיע לי דבר

            ואם לא רחמיך
            אז מה נשאר

            אולי קצת התרגלתי
            ללכת בלי לראות
            אבל תמיד הרגשתי

            ויש ימים שלפעמים אני
            אולי זה לא אני אבל לא התכוונתי

            שיוויתי רק אותך אל מול עייני
            כי רק איתך מרגיש לי טוב מדי

            ואם עוונותי תשמור
            מי יעמוד מי יגן עלי

            ויש זמנים תדע לך
            הכי מדהים אותי
            הסבלנות שלך

            וזה מצחיק
            איך שנידמה לי
            שאני עוד
            איזה מבין גדול

            ואז שוב מתברר לי
            כמה אני קטן
            ורק אתה זה שיכול

            ואין לי מה לומר
            לא מגיע לי דבר

            ואם לא רחמיך
            אז מה נשאר

            ואם אני בסך הכל
            עוד כלי קיבול בעלמא

            אז תן לי לפחות לזכות
            ליישם את כל מה
            שאני שר ומספר

            שישמעו אוזני
            מה שפי מדבר

            להשים לב באמת
            להשתדל יותר

            הגבול זה השמיים
            יש דבר קטן
            שרציתי להסביר
            זה לא כי אני מישהו
            זה כי אני קצת מכיר

            קורא שלפעמים
            דווקא איך שמתחזקים
            ניזכרים פתאום לבוא
            הגלים הסוערים

            וזה לא מובן לי למה
            דווקא עכשיו
            אחרי כל מה שהקרבתי

            אבא אין לי טענות חס ושלום
            פשוט חשוב לי שתדע ש

            לא
            אני לא יעזוב
            אנלא ארים ידיים

            ואם הבאת נסיון
            הגבול זה השמיים

            תן לי להבין
            שזה סתם עוד
            סתם יצר הרע קטן

            ואם הוא שוב הגיע
            זה סימן שהתקדמתי

            אין ממה להתרגש
            הוא לא כזה מפחיד
            כי

            יש בי את הכח לנצח
            הגבול זה השמיים

            האמת שהאמת
            תמיד הייתה ברורה

            לא צריך להיות
            כזה חכם
            כדי ליראות את התמונה

            אתה מושג של טוב
            אני לא מפסיק לחשוב
            לרצות את רצונך תמיד
            לחיות אותך הכי קרוב

            ואף על פי שהתמהמה
            מה נו מה יהיה
            אם פתאום הוא יפתיע

            האם אנחנו מוכנים
            או שעדיין עסוקים
            בלבזבז תזמן

            אין זמן כי יום יבוא
            והוא יגיע בלי התראה
            בלי להודיע

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • גיטריסטיתג מנותק
              גיטריסטיתג מנותק
              גיטריסטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #740

              יש למישהו את המילים לשיר light em up של בערי וועבער? https://www.youtube.com/watch?v=ymvy9anzR0c מצורף הקליפ.....

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שרה 9ש מנותק
                שרה 9ש מנותק
                שרה 9
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #741

                היי ,
                אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                תודה

                קוקה קולהק אין על מוזיקהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שרה 9ש שרה 9

                  היי ,
                  אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                  תודה

                  קוקה קולהק מנותק
                  קוקה קולהק מנותק
                  קוקה קולה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #742

                  @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
                  אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שרה 9ש שרה 9

                    היי ,
                    אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
                    תודה

                    אין על מוזיקהא מנותק
                    אין על מוזיקהא מנותק
                    אין על מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #743

                    @שרה-9
                    רגעים/ יונתן שינפלד
                    הרגעים האלה שמאירים את החדר
                    לא צריכים לדבר העיניים אומרות
                    הנה אושר קטן מאיר בלילות
                    יש תרופה לכאב תרופה לדמעות

                    זה בא
                    בא להאיר את מה שכבה
                    בה לרפא את הלב שנשבר
                    שוב לחייך בחזרה
                    זה בא
                    הלב נפתח למשהו חדש
                    לא בא והולך
                    הוא כאן ונשאר
                    שוב לחייך בחזרה

                    הרגעים האלה באים עושים לי סדר
                    מה חשוב באמת
                    מה יותר או פחות מאושר קטן
                    גם כשבא בדמעות
                    לדברים הטובים כדאי לחכות

                    זה בא...

                    הרגעים האלה עולם עצר מלכת
                    לא צריך לדבר העיניים יודעות
                    הנה אושר כזה
                    נענו התפילות
                    לדברים הטובים היה כדאי לחכות

                    קרדיט ל @TALY שהעלתה את המילים בנושא של יונתן שיינפלד

                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • קוקה קולהק קוקה קולה

                      @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
                      אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #744

                      @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

                      קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

                        קוקה קולהק מנותק
                        קוקה קולהק מנותק
                        קוקה קולה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #745

                        @ב-ב איפה ביוטיב?

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • קוקה קולהק קוקה קולה

                          @ב-ב איפה ביוטיב?

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #746

                          @קוקה-קולה בתאור
                          IMG_20220901_091205.jpg

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שרהלה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #747

                            בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שרהלה

                              בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #748

                              @שרהלה

                              Walking down the streets I look alive
                              No one knows what’s going on inside
                              So much I cannot do just wanna be more Like you
                              Does it even pay to try

                              I know 1 billion stars come out at night
                              Each one with their own purpose their own Light
                              Those stars are just like me each their own Identity
                              It’s all in my state of mind

                              Because I’m One in a million
                              In a million I’m one in a million in a million
                              I know in my heart no one can play my part
                              That makes everyone of us one in a Million

                              I look into the mirror and I ask
                              What do I gain when I compare and I contrast
                              Although I’m not like you
                              There’s a job only I can do
                              There’s no one else on my path

                              I look into the distance and I smile
                              I know that no one else can walk my mile
                              In my world there’s only me no one else I’d rather be
                              There’s nothing more that I need

                              Every time I think about all I want to be
                              I find it so impossible why can’t I just see
                              That I have everything I need to be the best
                              That I can be Yes I believe

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • TALYT TALY

                                @שרהלה

                                Walking down the streets I look alive
                                No one knows what’s going on inside
                                So much I cannot do just wanna be more Like you
                                Does it even pay to try

                                I know 1 billion stars come out at night
                                Each one with their own purpose their own Light
                                Those stars are just like me each their own Identity
                                It’s all in my state of mind

                                Because I’m One in a million
                                In a million I’m one in a million in a million
                                I know in my heart no one can play my part
                                That makes everyone of us one in a Million

                                I look into the mirror and I ask
                                What do I gain when I compare and I contrast
                                Although I’m not like you
                                There’s a job only I can do
                                There’s no one else on my path

                                I look into the distance and I smile
                                I know that no one else can walk my mile
                                In my world there’s only me no one else I’d rather be
                                There’s nothing more that I need

                                Every time I think about all I want to be
                                I find it so impossible why can’t I just see
                                That I have everything I need to be the best
                                That I can be Yes I believe

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שרהלה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #749

                                @TALY
                                טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שרהלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #750

                                  אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שרהלה

                                    אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #751

                                    @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                                    הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                                    הנה המילים:

                                    Morning breaks, the child awakes
                                    Staring eyes from a tiny face
                                    Stranger in a strange place
                                    He says please take me home
                                    No one heard the word he speaks
                                    Teardrops tumble to his cheek
                                    His heart cried out for what it seeks
                                    Won't someone take him home

                                    And when this child became a man
                                    Stranger lost in a sranger's land
                                    Each night a broken dream repeated
                                    Please take me home
                                    He never stopped remembering
                                    The land of G-d that calls to him
                                    Memories keep flooding in
                                    The memories of home

                                    Chorus:
                                    Home, I just wanna go home
                                    To the city of gold, in the land of old
                                    That's my home
                                    Searching for truth
                                    Take me back to my roots
                                    Please take me home

                                    Home, I just wanna go home
                                    To the land of Hashem to Jerusalem
                                    That's my home, my real home
                                    Home, I just wanna go home
                                    Where I'll be strong
                                    Where my soul belong
                                    in the land of home

                                    Everyday that passes by
                                    In foreign lands we spend our time
                                    Deep within our hearts were praying
                                    Please take us home
                                    We know the day will surely come
                                    We'll gather in Jerusalem
                                    On the day Moshiach comes
                                    Then once more we'll be home

                                    So many years away from home
                                    So many fears and tears we've known
                                    Many generations growing
                                    Missing their home
                                    The spirit of the nation stands
                                    Reaching out to our holy land
                                    Far across the desert sand
                                    That's where we need to go

                                    Forever holding on to faith
                                    The time is soon to take our place
                                    Once again be standing
                                    On the land we call home
                                    Then to our children we will tell
                                    Stories that we knew so well
                                    'Bout the land of Israel
                                    Eternally our home

                                    Chorus:
                                    Home, we just wanna go home
                                    To the city of gold, in the land of old
                                    Oh yes, That's our real home
                                    Home, we just wanna go home
                                    Searching for truth
                                    Take me back to my roots
                                    Please please take me home

                                    Home, we just wanna go home
                                    To the land of Hashem
                                    to Jerusalem
                                    Oh yes, That's our home
                                    Home, we just wanna go home
                                    Where we can be strong
                                    All belong in the land home
                                    in the land of home

                                    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ב. ב.ב ב. ב.

                                      @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                                      הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                                      הנה המילים:

                                      Morning breaks, the child awakes
                                      Staring eyes from a tiny face
                                      Stranger in a strange place
                                      He says please take me home
                                      No one heard the word he speaks
                                      Teardrops tumble to his cheek
                                      His heart cried out for what it seeks
                                      Won't someone take him home

                                      And when this child became a man
                                      Stranger lost in a sranger's land
                                      Each night a broken dream repeated
                                      Please take me home
                                      He never stopped remembering
                                      The land of G-d that calls to him
                                      Memories keep flooding in
                                      The memories of home

                                      Chorus:
                                      Home, I just wanna go home
                                      To the city of gold, in the land of old
                                      That's my home
                                      Searching for truth
                                      Take me back to my roots
                                      Please take me home

                                      Home, I just wanna go home
                                      To the land of Hashem to Jerusalem
                                      That's my home, my real home
                                      Home, I just wanna go home
                                      Where I'll be strong
                                      Where my soul belong
                                      in the land of home

                                      Everyday that passes by
                                      In foreign lands we spend our time
                                      Deep within our hearts were praying
                                      Please take us home
                                      We know the day will surely come
                                      We'll gather in Jerusalem
                                      On the day Moshiach comes
                                      Then once more we'll be home

                                      So many years away from home
                                      So many fears and tears we've known
                                      Many generations growing
                                      Missing their home
                                      The spirit of the nation stands
                                      Reaching out to our holy land
                                      Far across the desert sand
                                      That's where we need to go

                                      Forever holding on to faith
                                      The time is soon to take our place
                                      Once again be standing
                                      On the land we call home
                                      Then to our children we will tell
                                      Stories that we knew so well
                                      'Bout the land of Israel
                                      Eternally our home

                                      Chorus:
                                      Home, we just wanna go home
                                      To the city of gold, in the land of old
                                      Oh yes, That's our real home
                                      Home, we just wanna go home
                                      Searching for truth
                                      Take me back to my roots
                                      Please please take me home

                                      Home, we just wanna go home
                                      To the land of Hashem
                                      to Jerusalem
                                      Oh yes, That's our home
                                      Home, we just wanna go home
                                      Where we can be strong
                                      All belong in the land home
                                      in the land of home

                                      הלב שליה מנותק
                                      הלב שליה מנותק
                                      הלב שלי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #752

                                      @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                                      את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הלב שליה הלב שלי

                                        @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                                        את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #753

                                        @הלב-שלי כן
                                        וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
                                        קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שיר הלל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #754

                                          אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול