דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • גיטריסטיתג מנותק
    גיטריסטיתג מנותק
    גיטריסטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #740

    יש למישהו את המילים לשיר light em up של בערי וועבער? https://www.youtube.com/watch?v=ymvy9anzR0c מצורף הקליפ.....

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרה 9ש מנותק
      שרה 9ש מנותק
      שרה 9
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #741

      היי ,
      אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
      תודה

      קוקה קולהק אין על מוזיקהא 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • שרה 9ש שרה 9

        היי ,
        אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
        תודה

        קוקה קולהק מנותק
        קוקה קולהק מנותק
        קוקה קולה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #742

        @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
        אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שרה 9ש שרה 9

          היי ,
          אשמח את המילים של השיר רגעים של יונתן שיינפלד
          תודה

          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #743

          @שרה-9
          רגעים/ יונתן שינפלד
          הרגעים האלה שמאירים את החדר
          לא צריכים לדבר העיניים אומרות
          הנה אושר קטן מאיר בלילות
          יש תרופה לכאב תרופה לדמעות

          זה בא
          בא להאיר את מה שכבה
          בה לרפא את הלב שנשבר
          שוב לחייך בחזרה
          זה בא
          הלב נפתח למשהו חדש
          לא בא והולך
          הוא כאן ונשאר
          שוב לחייך בחזרה

          הרגעים האלה באים עושים לי סדר
          מה חשוב באמת
          מה יותר או פחות מאושר קטן
          גם כשבא בדמעות
          לדברים הטובים כדאי לחכות

          זה בא...

          הרגעים האלה עולם עצר מלכת
          לא צריך לדבר העיניים יודעות
          הנה אושר כזה
          נענו התפילות
          לדברים הטובים היה כדאי לחכות

          קרדיט ל @TALY שהעלתה את המילים בנושא של יונתן שיינפלד

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • קוקה קולהק קוקה קולה

            @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
            אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #744

            @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

            קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

              קוקה קולהק מנותק
              קוקה קולהק מנותק
              קוקה קולה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #745

              @ב-ב איפה ביוטיב?

              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • קוקה קולהק קוקה קולה

                @ב-ב איפה ביוטיב?

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #746

                @קוקה-קולה בתאור
                IMG_20220901_091205.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שרהלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #747

                  בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שרהלה

                    בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #748

                    @שרהלה

                    Walking down the streets I look alive
                    No one knows what’s going on inside
                    So much I cannot do just wanna be more Like you
                    Does it even pay to try

                    I know 1 billion stars come out at night
                    Each one with their own purpose their own Light
                    Those stars are just like me each their own Identity
                    It’s all in my state of mind

                    Because I’m One in a million
                    In a million I’m one in a million in a million
                    I know in my heart no one can play my part
                    That makes everyone of us one in a Million

                    I look into the mirror and I ask
                    What do I gain when I compare and I contrast
                    Although I’m not like you
                    There’s a job only I can do
                    There’s no one else on my path

                    I look into the distance and I smile
                    I know that no one else can walk my mile
                    In my world there’s only me no one else I’d rather be
                    There’s nothing more that I need

                    Every time I think about all I want to be
                    I find it so impossible why can’t I just see
                    That I have everything I need to be the best
                    That I can be Yes I believe

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • TALYT TALY

                      @שרהלה

                      Walking down the streets I look alive
                      No one knows what’s going on inside
                      So much I cannot do just wanna be more Like you
                      Does it even pay to try

                      I know 1 billion stars come out at night
                      Each one with their own purpose their own Light
                      Those stars are just like me each their own Identity
                      It’s all in my state of mind

                      Because I’m One in a million
                      In a million I’m one in a million in a million
                      I know in my heart no one can play my part
                      That makes everyone of us one in a Million

                      I look into the mirror and I ask
                      What do I gain when I compare and I contrast
                      Although I’m not like you
                      There’s a job only I can do
                      There’s no one else on my path

                      I look into the distance and I smile
                      I know that no one else can walk my mile
                      In my world there’s only me no one else I’d rather be
                      There’s nothing more that I need

                      Every time I think about all I want to be
                      I find it so impossible why can’t I just see
                      That I have everything I need to be the best
                      That I can be Yes I believe

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שרהלה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #749

                      @TALY
                      טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שרהלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #750

                        אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שרהלה

                          אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #751

                          @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                          הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                          הנה המילים:

                          Morning breaks, the child awakes
                          Staring eyes from a tiny face
                          Stranger in a strange place
                          He says please take me home
                          No one heard the word he speaks
                          Teardrops tumble to his cheek
                          His heart cried out for what it seeks
                          Won't someone take him home

                          And when this child became a man
                          Stranger lost in a sranger's land
                          Each night a broken dream repeated
                          Please take me home
                          He never stopped remembering
                          The land of G-d that calls to him
                          Memories keep flooding in
                          The memories of home

                          Chorus:
                          Home, I just wanna go home
                          To the city of gold, in the land of old
                          That's my home
                          Searching for truth
                          Take me back to my roots
                          Please take me home

                          Home, I just wanna go home
                          To the land of Hashem to Jerusalem
                          That's my home, my real home
                          Home, I just wanna go home
                          Where I'll be strong
                          Where my soul belong
                          in the land of home

                          Everyday that passes by
                          In foreign lands we spend our time
                          Deep within our hearts were praying
                          Please take us home
                          We know the day will surely come
                          We'll gather in Jerusalem
                          On the day Moshiach comes
                          Then once more we'll be home

                          So many years away from home
                          So many fears and tears we've known
                          Many generations growing
                          Missing their home
                          The spirit of the nation stands
                          Reaching out to our holy land
                          Far across the desert sand
                          That's where we need to go

                          Forever holding on to faith
                          The time is soon to take our place
                          Once again be standing
                          On the land we call home
                          Then to our children we will tell
                          Stories that we knew so well
                          'Bout the land of Israel
                          Eternally our home

                          Chorus:
                          Home, we just wanna go home
                          To the city of gold, in the land of old
                          Oh yes, That's our real home
                          Home, we just wanna go home
                          Searching for truth
                          Take me back to my roots
                          Please please take me home

                          Home, we just wanna go home
                          To the land of Hashem
                          to Jerusalem
                          Oh yes, That's our home
                          Home, we just wanna go home
                          Where we can be strong
                          All belong in the land home
                          in the land of home

                          הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                            הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                            הנה המילים:

                            Morning breaks, the child awakes
                            Staring eyes from a tiny face
                            Stranger in a strange place
                            He says please take me home
                            No one heard the word he speaks
                            Teardrops tumble to his cheek
                            His heart cried out for what it seeks
                            Won't someone take him home

                            And when this child became a man
                            Stranger lost in a sranger's land
                            Each night a broken dream repeated
                            Please take me home
                            He never stopped remembering
                            The land of G-d that calls to him
                            Memories keep flooding in
                            The memories of home

                            Chorus:
                            Home, I just wanna go home
                            To the city of gold, in the land of old
                            That's my home
                            Searching for truth
                            Take me back to my roots
                            Please take me home

                            Home, I just wanna go home
                            To the land of Hashem to Jerusalem
                            That's my home, my real home
                            Home, I just wanna go home
                            Where I'll be strong
                            Where my soul belong
                            in the land of home

                            Everyday that passes by
                            In foreign lands we spend our time
                            Deep within our hearts were praying
                            Please take us home
                            We know the day will surely come
                            We'll gather in Jerusalem
                            On the day Moshiach comes
                            Then once more we'll be home

                            So many years away from home
                            So many fears and tears we've known
                            Many generations growing
                            Missing their home
                            The spirit of the nation stands
                            Reaching out to our holy land
                            Far across the desert sand
                            That's where we need to go

                            Forever holding on to faith
                            The time is soon to take our place
                            Once again be standing
                            On the land we call home
                            Then to our children we will tell
                            Stories that we knew so well
                            'Bout the land of Israel
                            Eternally our home

                            Chorus:
                            Home, we just wanna go home
                            To the city of gold, in the land of old
                            Oh yes, That's our real home
                            Home, we just wanna go home
                            Searching for truth
                            Take me back to my roots
                            Please please take me home

                            Home, we just wanna go home
                            To the land of Hashem
                            to Jerusalem
                            Oh yes, That's our home
                            Home, we just wanna go home
                            Where we can be strong
                            All belong in the land home
                            in the land of home

                            הלב שליה מנותק
                            הלב שליה מנותק
                            הלב שלי
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #752

                            @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                            את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                            כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הלב שליה הלב שלי

                              @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                              את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #753

                              @הלב-שלי כן
                              וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
                              קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #754

                                אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שיר הלל

                                  אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #755

                                  @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                                  בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                                  וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                                  איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                                  אז תודה😉

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                                    בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                                    וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                                    איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                                    אז תודה😉

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שיר הלל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר הלל
                                    #756

                                    @ב-ב וואי את רציניתת פספוס של החייםם
                                    אחד הזמרים התותחים!!!!!!!!!!
                                    ישלו שירים מושלמים אחד אחדדדד
                                    את חייבת לשמוע!! תהניי בהבטחהה

                                    ותודהה למה אני לא יכולה לתת לייק....

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #757

                                      אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                                      אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                        אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שיר הלל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #758

                                        @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                                        תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שיר הלל

                                          @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה כהן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #759

                                          @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                                          נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                                          אז לכתוב אותו הראשון
                                          הבנת?

                                          אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                                          אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול