דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קוקה קולהק קוקה קולה

    @שרה-9 בדקתי בגוגל וכנראה בגלל שזה חדש אין את המילים בשום מקום....
    אז אם למישהו יש כח להקשיב ולכתוב, בנתיים זה הדרך היחידה....

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #744

    @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

    קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב. ב.ב ב. ב.

      @קוקה-קולה ביוטיוב יש בדר"כ

      קוקה קולהק מנותק
      קוקה קולהק מנותק
      קוקה קולה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #745

      @ב-ב איפה ביוטיב?

      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • קוקה קולהק קוקה קולה

        @ב-ב איפה ביוטיב?

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #746

        @קוקה-קולה בתאור
        IMG_20220901_091205.jpg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שרהלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #747

          בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שרהלה

            בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #748

            @שרהלה

            Walking down the streets I look alive
            No one knows what’s going on inside
            So much I cannot do just wanna be more Like you
            Does it even pay to try

            I know 1 billion stars come out at night
            Each one with their own purpose their own Light
            Those stars are just like me each their own Identity
            It’s all in my state of mind

            Because I’m One in a million
            In a million I’m one in a million in a million
            I know in my heart no one can play my part
            That makes everyone of us one in a Million

            I look into the mirror and I ask
            What do I gain when I compare and I contrast
            Although I’m not like you
            There’s a job only I can do
            There’s no one else on my path

            I look into the distance and I smile
            I know that no one else can walk my mile
            In my world there’s only me no one else I’d rather be
            There’s nothing more that I need

            Every time I think about all I want to be
            I find it so impossible why can’t I just see
            That I have everything I need to be the best
            That I can be Yes I believe

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • TALYT TALY

              @שרהלה

              Walking down the streets I look alive
              No one knows what’s going on inside
              So much I cannot do just wanna be more Like you
              Does it even pay to try

              I know 1 billion stars come out at night
              Each one with their own purpose their own Light
              Those stars are just like me each their own Identity
              It’s all in my state of mind

              Because I’m One in a million
              In a million I’m one in a million in a million
              I know in my heart no one can play my part
              That makes everyone of us one in a Million

              I look into the mirror and I ask
              What do I gain when I compare and I contrast
              Although I’m not like you
              There’s a job only I can do
              There’s no one else on my path

              I look into the distance and I smile
              I know that no one else can walk my mile
              In my world there’s only me no one else I’d rather be
              There’s nothing more that I need

              Every time I think about all I want to be
              I find it so impossible why can’t I just see
              That I have everything I need to be the best
              That I can be Yes I believe

              ש מנותק
              ש מנותק
              שרהלה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #749

              @TALY
              טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שרהלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #750

                אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שרהלה

                  אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #751

                  @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                  הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                  הנה המילים:

                  Morning breaks, the child awakes
                  Staring eyes from a tiny face
                  Stranger in a strange place
                  He says please take me home
                  No one heard the word he speaks
                  Teardrops tumble to his cheek
                  His heart cried out for what it seeks
                  Won't someone take him home

                  And when this child became a man
                  Stranger lost in a sranger's land
                  Each night a broken dream repeated
                  Please take me home
                  He never stopped remembering
                  The land of G-d that calls to him
                  Memories keep flooding in
                  The memories of home

                  Chorus:
                  Home, I just wanna go home
                  To the city of gold, in the land of old
                  That's my home
                  Searching for truth
                  Take me back to my roots
                  Please take me home

                  Home, I just wanna go home
                  To the land of Hashem to Jerusalem
                  That's my home, my real home
                  Home, I just wanna go home
                  Where I'll be strong
                  Where my soul belong
                  in the land of home

                  Everyday that passes by
                  In foreign lands we spend our time
                  Deep within our hearts were praying
                  Please take us home
                  We know the day will surely come
                  We'll gather in Jerusalem
                  On the day Moshiach comes
                  Then once more we'll be home

                  So many years away from home
                  So many fears and tears we've known
                  Many generations growing
                  Missing their home
                  The spirit of the nation stands
                  Reaching out to our holy land
                  Far across the desert sand
                  That's where we need to go

                  Forever holding on to faith
                  The time is soon to take our place
                  Once again be standing
                  On the land we call home
                  Then to our children we will tell
                  Stories that we knew so well
                  'Bout the land of Israel
                  Eternally our home

                  Chorus:
                  Home, we just wanna go home
                  To the city of gold, in the land of old
                  Oh yes, That's our real home
                  Home, we just wanna go home
                  Searching for truth
                  Take me back to my roots
                  Please please take me home

                  Home, we just wanna go home
                  To the land of Hashem
                  to Jerusalem
                  Oh yes, That's our home
                  Home, we just wanna go home
                  Where we can be strong
                  All belong in the land home
                  in the land of home

                  הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                    הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                    הנה המילים:

                    Morning breaks, the child awakes
                    Staring eyes from a tiny face
                    Stranger in a strange place
                    He says please take me home
                    No one heard the word he speaks
                    Teardrops tumble to his cheek
                    His heart cried out for what it seeks
                    Won't someone take him home

                    And when this child became a man
                    Stranger lost in a sranger's land
                    Each night a broken dream repeated
                    Please take me home
                    He never stopped remembering
                    The land of G-d that calls to him
                    Memories keep flooding in
                    The memories of home

                    Chorus:
                    Home, I just wanna go home
                    To the city of gold, in the land of old
                    That's my home
                    Searching for truth
                    Take me back to my roots
                    Please take me home

                    Home, I just wanna go home
                    To the land of Hashem to Jerusalem
                    That's my home, my real home
                    Home, I just wanna go home
                    Where I'll be strong
                    Where my soul belong
                    in the land of home

                    Everyday that passes by
                    In foreign lands we spend our time
                    Deep within our hearts were praying
                    Please take us home
                    We know the day will surely come
                    We'll gather in Jerusalem
                    On the day Moshiach comes
                    Then once more we'll be home

                    So many years away from home
                    So many fears and tears we've known
                    Many generations growing
                    Missing their home
                    The spirit of the nation stands
                    Reaching out to our holy land
                    Far across the desert sand
                    That's where we need to go

                    Forever holding on to faith
                    The time is soon to take our place
                    Once again be standing
                    On the land we call home
                    Then to our children we will tell
                    Stories that we knew so well
                    'Bout the land of Israel
                    Eternally our home

                    Chorus:
                    Home, we just wanna go home
                    To the city of gold, in the land of old
                    Oh yes, That's our real home
                    Home, we just wanna go home
                    Searching for truth
                    Take me back to my roots
                    Please please take me home

                    Home, we just wanna go home
                    To the land of Hashem
                    to Jerusalem
                    Oh yes, That's our home
                    Home, we just wanna go home
                    Where we can be strong
                    All belong in the land home
                    in the land of home

                    הלב שליה מנותק
                    הלב שליה מנותק
                    הלב שלי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #752

                    @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                    את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הלב שליה הלב שלי

                      @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                      את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #753

                      @הלב-שלי כן
                      וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
                      קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיר הלל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #754

                        אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שיר הלל

                          אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #755

                          @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                          בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                          וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                          איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                          אז תודה😉

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                            בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                            וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                            איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                            אז תודה😉

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיר הלל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר הלל
                            #756

                            @ב-ב וואי את רציניתת פספוס של החייםם
                            אחד הזמרים התותחים!!!!!!!!!!
                            ישלו שירים מושלמים אחד אחדדדד
                            את חייבת לשמוע!! תהניי בהבטחהה

                            ותודהה למה אני לא יכולה לתת לייק....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #757

                              אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                              אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #758

                                @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                                תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שיר הלל

                                  @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #759

                                  @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                                  נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                                  אז לכתוב אותו הראשון
                                  הבנת?

                                  אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                                  אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                    @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                                    נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                                    אז לכתוב אותו הראשון
                                    הבנת?

                                    אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שיר הלל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #760

                                    @תהילה-כהן-0 אהה סבבה
                                    אז נראלי ככה
                                    מקום
                                    מסך
                                    כל מה שהיה
                                    בסוף יהיה טוב
                                    לחיות עוד פעם
                                    גיבור
                                    אפ אנד דאון
                                    לעמוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שרהלה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #761

                                      יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                      שרי 0ש מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שרהלה

                                        יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                        שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0ש מנותק
                                        שרי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #762

                                        @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        נשומלה באנגלית ואת המילים

                                        מי הזמר?

                                        @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                        גם את המילים?
                                        שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                        ב. ב.ב ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #763

                                          אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול