דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קוקה קולהק קוקה קולה

    @ב-ב איפה ביוטיב?

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #746

    @קוקה-קולה בתאור
    IMG_20220901_091205.jpg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שרהלה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #747

      בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שרהלה

        בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #748

        @שרהלה

        Walking down the streets I look alive
        No one knows what’s going on inside
        So much I cannot do just wanna be more Like you
        Does it even pay to try

        I know 1 billion stars come out at night
        Each one with their own purpose their own Light
        Those stars are just like me each their own Identity
        It’s all in my state of mind

        Because I’m One in a million
        In a million I’m one in a million in a million
        I know in my heart no one can play my part
        That makes everyone of us one in a Million

        I look into the mirror and I ask
        What do I gain when I compare and I contrast
        Although I’m not like you
        There’s a job only I can do
        There’s no one else on my path

        I look into the distance and I smile
        I know that no one else can walk my mile
        In my world there’s only me no one else I’d rather be
        There’s nothing more that I need

        Every time I think about all I want to be
        I find it so impossible why can’t I just see
        That I have everything I need to be the best
        That I can be Yes I believe

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • TALYT TALY

          @שרהלה

          Walking down the streets I look alive
          No one knows what’s going on inside
          So much I cannot do just wanna be more Like you
          Does it even pay to try

          I know 1 billion stars come out at night
          Each one with their own purpose their own Light
          Those stars are just like me each their own Identity
          It’s all in my state of mind

          Because I’m One in a million
          In a million I’m one in a million in a million
          I know in my heart no one can play my part
          That makes everyone of us one in a Million

          I look into the mirror and I ask
          What do I gain when I compare and I contrast
          Although I’m not like you
          There’s a job only I can do
          There’s no one else on my path

          I look into the distance and I smile
          I know that no one else can walk my mile
          In my world there’s only me no one else I’d rather be
          There’s nothing more that I need

          Every time I think about all I want to be
          I find it so impossible why can’t I just see
          That I have everything I need to be the best
          That I can be Yes I believe

          ש מנותק
          ש מנותק
          שרהלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #749

          @TALY
          טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שרהלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #750

            אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שרהלה

              אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #751

              @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
              הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

              הנה המילים:

              Morning breaks, the child awakes
              Staring eyes from a tiny face
              Stranger in a strange place
              He says please take me home
              No one heard the word he speaks
              Teardrops tumble to his cheek
              His heart cried out for what it seeks
              Won't someone take him home

              And when this child became a man
              Stranger lost in a sranger's land
              Each night a broken dream repeated
              Please take me home
              He never stopped remembering
              The land of G-d that calls to him
              Memories keep flooding in
              The memories of home

              Chorus:
              Home, I just wanna go home
              To the city of gold, in the land of old
              That's my home
              Searching for truth
              Take me back to my roots
              Please take me home

              Home, I just wanna go home
              To the land of Hashem to Jerusalem
              That's my home, my real home
              Home, I just wanna go home
              Where I'll be strong
              Where my soul belong
              in the land of home

              Everyday that passes by
              In foreign lands we spend our time
              Deep within our hearts were praying
              Please take us home
              We know the day will surely come
              We'll gather in Jerusalem
              On the day Moshiach comes
              Then once more we'll be home

              So many years away from home
              So many fears and tears we've known
              Many generations growing
              Missing their home
              The spirit of the nation stands
              Reaching out to our holy land
              Far across the desert sand
              That's where we need to go

              Forever holding on to faith
              The time is soon to take our place
              Once again be standing
              On the land we call home
              Then to our children we will tell
              Stories that we knew so well
              'Bout the land of Israel
              Eternally our home

              Chorus:
              Home, we just wanna go home
              To the city of gold, in the land of old
              Oh yes, That's our real home
              Home, we just wanna go home
              Searching for truth
              Take me back to my roots
              Please please take me home

              Home, we just wanna go home
              To the land of Hashem
              to Jerusalem
              Oh yes, That's our home
              Home, we just wanna go home
              Where we can be strong
              All belong in the land home
              in the land of home

              הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
                הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

                הנה המילים:

                Morning breaks, the child awakes
                Staring eyes from a tiny face
                Stranger in a strange place
                He says please take me home
                No one heard the word he speaks
                Teardrops tumble to his cheek
                His heart cried out for what it seeks
                Won't someone take him home

                And when this child became a man
                Stranger lost in a sranger's land
                Each night a broken dream repeated
                Please take me home
                He never stopped remembering
                The land of G-d that calls to him
                Memories keep flooding in
                The memories of home

                Chorus:
                Home, I just wanna go home
                To the city of gold, in the land of old
                That's my home
                Searching for truth
                Take me back to my roots
                Please take me home

                Home, I just wanna go home
                To the land of Hashem to Jerusalem
                That's my home, my real home
                Home, I just wanna go home
                Where I'll be strong
                Where my soul belong
                in the land of home

                Everyday that passes by
                In foreign lands we spend our time
                Deep within our hearts were praying
                Please take us home
                We know the day will surely come
                We'll gather in Jerusalem
                On the day Moshiach comes
                Then once more we'll be home

                So many years away from home
                So many fears and tears we've known
                Many generations growing
                Missing their home
                The spirit of the nation stands
                Reaching out to our holy land
                Far across the desert sand
                That's where we need to go

                Forever holding on to faith
                The time is soon to take our place
                Once again be standing
                On the land we call home
                Then to our children we will tell
                Stories that we knew so well
                'Bout the land of Israel
                Eternally our home

                Chorus:
                Home, we just wanna go home
                To the city of gold, in the land of old
                Oh yes, That's our real home
                Home, we just wanna go home
                Searching for truth
                Take me back to my roots
                Please please take me home

                Home, we just wanna go home
                To the land of Hashem
                to Jerusalem
                Oh yes, That's our home
                Home, we just wanna go home
                Where we can be strong
                All belong in the land home
                in the land of home

                הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #752

                @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הלב שליה הלב שלי

                  @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                  את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #753

                  @הלב-שלי כן
                  וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
                  קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש מנותק
                    ש מנותק
                    שיר הלל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #754

                    אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שיר הלל

                      אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #755

                      @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                      בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                      וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                      איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                      אז תודה😉

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                        בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                        וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                        איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                        אז תודה😉

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיר הלל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר הלל
                        #756

                        @ב-ב וואי את רציניתת פספוס של החייםם
                        אחד הזמרים התותחים!!!!!!!!!!
                        ישלו שירים מושלמים אחד אחדדדד
                        את חייבת לשמוע!! תהניי בהבטחהה

                        ותודהה למה אני לא יכולה לתת לייק....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה כהן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #757

                          אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                          אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                            אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיר הלל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #758

                            @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                            תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שיר הלל

                              @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #759

                              @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                              נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                              אז לכתוב אותו הראשון
                              הבנת?

                              אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                              אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                                נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                                אז לכתוב אותו הראשון
                                הבנת?

                                אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #760

                                @תהילה-כהן-0 אהה סבבה
                                אז נראלי ככה
                                מקום
                                מסך
                                כל מה שהיה
                                בסוף יהיה טוב
                                לחיות עוד פעם
                                גיבור
                                אפ אנד דאון
                                לעמוד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שרהלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #761

                                  יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                  שרי 0ש מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שרהלה

                                    יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #762

                                    @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    נשומלה באנגלית ואת המילים

                                    מי הזמר?

                                    @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                    גם את המילים?
                                    שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                    ב. ב.ב ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #763

                                      אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                        אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #764

                                        @חסידייה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                        מאן דעביד לטב
                                        מילים:

                                        לא מצאתי שום
                                        פסוק כזה שכתוב
                                        שצריך סיבה לחייך

                                        זה לא תורה שבעל פה
                                        זה להפעיל קצת
                                        את הראש, להבין ש

                                        פם פם פלללם פם

                                        כל מן דעביד לטב תמיד
                                        גם בעבר, גם בהווה וגם בעתיד

                                        אז אל תאמר
                                        אוי ה' יעזור
                                        כי ה' עוזר
                                        רק אל תפריע

                                        רק אמונה בלי דאגות
                                        יותר בריא יותר מרגיע

                                        כל מן דעביד
                                        לטב תמיד
                                        מה שיבוא רק טוב יגיע

                                        וזה פשוט
                                        הכל בראש שלך
                                        שנינו טוב יודעים
                                        כי כח עז לך

                                        זה סתם
                                        יצר הרע קטן
                                        בצורה יפה תסביר לו
                                        שחבל לו על הזמן
                                        כי לא ילך לו כאן

                                        פם פם פלללם פם

                                        כל מן דעביד
                                        לטב תמיד
                                        גם בעבר גם בהווה
                                        וגם בעתיד

                                        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                        (עקיבא תורג'מן)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שרי 0ש שרי 0

                                          @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          נשומלה באנגלית ואת המילים

                                          מי הזמר?

                                          @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                          גם את המילים?
                                          שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #765

                                          @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          מי הזמר?

                                          מרדכי בן דוד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול