דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שרהלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #747

    בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שרהלה

      בבקשה אשמח לקבל את המילים לשיר אחד למליון של מרדכי שפירא באנגלית תודה!!!!!!!!!!!!!!!

      TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #748

      @שרהלה

      Walking down the streets I look alive
      No one knows what’s going on inside
      So much I cannot do just wanna be more Like you
      Does it even pay to try

      I know 1 billion stars come out at night
      Each one with their own purpose their own Light
      Those stars are just like me each their own Identity
      It’s all in my state of mind

      Because I’m One in a million
      In a million I’m one in a million in a million
      I know in my heart no one can play my part
      That makes everyone of us one in a Million

      I look into the mirror and I ask
      What do I gain when I compare and I contrast
      Although I’m not like you
      There’s a job only I can do
      There’s no one else on my path

      I look into the distance and I smile
      I know that no one else can walk my mile
      In my world there’s only me no one else I’d rather be
      There’s nothing more that I need

      Every time I think about all I want to be
      I find it so impossible why can’t I just see
      That I have everything I need to be the best
      That I can be Yes I believe

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • TALYT TALY

        @שרהלה

        Walking down the streets I look alive
        No one knows what’s going on inside
        So much I cannot do just wanna be more Like you
        Does it even pay to try

        I know 1 billion stars come out at night
        Each one with their own purpose their own Light
        Those stars are just like me each their own Identity
        It’s all in my state of mind

        Because I’m One in a million
        In a million I’m one in a million in a million
        I know in my heart no one can play my part
        That makes everyone of us one in a Million

        I look into the mirror and I ask
        What do I gain when I compare and I contrast
        Although I’m not like you
        There’s a job only I can do
        There’s no one else on my path

        I look into the distance and I smile
        I know that no one else can walk my mile
        In my world there’s only me no one else I’d rather be
        There’s nothing more that I need

        Every time I think about all I want to be
        I find it so impossible why can’t I just see
        That I have everything I need to be the best
        That I can be Yes I believe

        ש מנותק
        ש מנותק
        שרהלה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #749

        @TALY
        טנק יו !!!!!!אלופה איזה מהירררררררררררררררררררררותתתתתתתתת

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שרהלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #750

          אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שרהלה

            אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #751

            @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
            הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

            הנה המילים:

            Morning breaks, the child awakes
            Staring eyes from a tiny face
            Stranger in a strange place
            He says please take me home
            No one heard the word he speaks
            Teardrops tumble to his cheek
            His heart cried out for what it seeks
            Won't someone take him home

            And when this child became a man
            Stranger lost in a sranger's land
            Each night a broken dream repeated
            Please take me home
            He never stopped remembering
            The land of G-d that calls to him
            Memories keep flooding in
            The memories of home

            Chorus:
            Home, I just wanna go home
            To the city of gold, in the land of old
            That's my home
            Searching for truth
            Take me back to my roots
            Please take me home

            Home, I just wanna go home
            To the land of Hashem to Jerusalem
            That's my home, my real home
            Home, I just wanna go home
            Where I'll be strong
            Where my soul belong
            in the land of home

            Everyday that passes by
            In foreign lands we spend our time
            Deep within our hearts were praying
            Please take us home
            We know the day will surely come
            We'll gather in Jerusalem
            On the day Moshiach comes
            Then once more we'll be home

            So many years away from home
            So many fears and tears we've known
            Many generations growing
            Missing their home
            The spirit of the nation stands
            Reaching out to our holy land
            Far across the desert sand
            That's where we need to go

            Forever holding on to faith
            The time is soon to take our place
            Once again be standing
            On the land we call home
            Then to our children we will tell
            Stories that we knew so well
            'Bout the land of Israel
            Eternally our home

            Chorus:
            Home, we just wanna go home
            To the city of gold, in the land of old
            Oh yes, That's our real home
            Home, we just wanna go home
            Searching for truth
            Take me back to my roots
            Please please take me home

            Home, we just wanna go home
            To the land of Hashem
            to Jerusalem
            Oh yes, That's our home
            Home, we just wanna go home
            Where we can be strong
            All belong in the land home
            in the land of home

            הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
              הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

              הנה המילים:

              Morning breaks, the child awakes
              Staring eyes from a tiny face
              Stranger in a strange place
              He says please take me home
              No one heard the word he speaks
              Teardrops tumble to his cheek
              His heart cried out for what it seeks
              Won't someone take him home

              And when this child became a man
              Stranger lost in a sranger's land
              Each night a broken dream repeated
              Please take me home
              He never stopped remembering
              The land of G-d that calls to him
              Memories keep flooding in
              The memories of home

              Chorus:
              Home, I just wanna go home
              To the city of gold, in the land of old
              That's my home
              Searching for truth
              Take me back to my roots
              Please take me home

              Home, I just wanna go home
              To the land of Hashem to Jerusalem
              That's my home, my real home
              Home, I just wanna go home
              Where I'll be strong
              Where my soul belong
              in the land of home

              Everyday that passes by
              In foreign lands we spend our time
              Deep within our hearts were praying
              Please take us home
              We know the day will surely come
              We'll gather in Jerusalem
              On the day Moshiach comes
              Then once more we'll be home

              So many years away from home
              So many fears and tears we've known
              Many generations growing
              Missing their home
              The spirit of the nation stands
              Reaching out to our holy land
              Far across the desert sand
              That's where we need to go

              Forever holding on to faith
              The time is soon to take our place
              Once again be standing
              On the land we call home
              Then to our children we will tell
              Stories that we knew so well
              'Bout the land of Israel
              Eternally our home

              Chorus:
              Home, we just wanna go home
              To the city of gold, in the land of old
              Oh yes, That's our real home
              Home, we just wanna go home
              Searching for truth
              Take me back to my roots
              Please please take me home

              Home, we just wanna go home
              To the land of Hashem
              to Jerusalem
              Oh yes, That's our home
              Home, we just wanna go home
              Where we can be strong
              All belong in the land home
              in the land of home

              הלב שליה מנותק
              הלב שליה מנותק
              הלב שלי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #752

              @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

              את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

              כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הלב שליה הלב שלי

                @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

                את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #753

                @הלב-שלי כן
                וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
                קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שיר הלל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #754

                  אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שיר הלל

                    אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #755

                    @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                    בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                    וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                    איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                    אז תודה😉

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                      בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                      וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                      איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                      אז תודה😉

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שיר הלל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר הלל
                      #756

                      @ב-ב וואי את רציניתת פספוס של החייםם
                      אחד הזמרים התותחים!!!!!!!!!!
                      ישלו שירים מושלמים אחד אחדדדד
                      את חייבת לשמוע!! תהניי בהבטחהה

                      ותודהה למה אני לא יכולה לתת לייק....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #757

                        אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                        אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                          אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיר הלל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #758

                          @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שיר הלל

                            @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה כהן 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #759

                            @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                            נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                            אז לכתוב אותו הראשון
                            הבנת?

                            אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                            אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                              @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                              נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                              אז לכתוב אותו הראשון
                              הבנת?

                              אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיר הלל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #760

                              @תהילה-כהן-0 אהה סבבה
                              אז נראלי ככה
                              מקום
                              מסך
                              כל מה שהיה
                              בסוף יהיה טוב
                              לחיות עוד פעם
                              גיבור
                              אפ אנד דאון
                              לעמוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שרהלה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #761

                                יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                שרי 0ש מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שרהלה

                                  יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0ש מנותק
                                  שרי 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #762

                                  @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  נשומלה באנגלית ואת המילים

                                  מי הזמר?

                                  @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                  גם את המילים?
                                  שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  ב. ב.ב ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #763

                                    אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                      אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                      היידה מיוזיק 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #764

                                      @חסידייה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                      מאן דעביד לטב
                                      מילים:

                                      לא מצאתי שום
                                      פסוק כזה שכתוב
                                      שצריך סיבה לחייך

                                      זה לא תורה שבעל פה
                                      זה להפעיל קצת
                                      את הראש, להבין ש

                                      פם פם פלללם פם

                                      כל מן דעביד לטב תמיד
                                      גם בעבר, גם בהווה וגם בעתיד

                                      אז אל תאמר
                                      אוי ה' יעזור
                                      כי ה' עוזר
                                      רק אל תפריע

                                      רק אמונה בלי דאגות
                                      יותר בריא יותר מרגיע

                                      כל מן דעביד
                                      לטב תמיד
                                      מה שיבוא רק טוב יגיע

                                      וזה פשוט
                                      הכל בראש שלך
                                      שנינו טוב יודעים
                                      כי כח עז לך

                                      זה סתם
                                      יצר הרע קטן
                                      בצורה יפה תסביר לו
                                      שחבל לו על הזמן
                                      כי לא ילך לו כאן

                                      פם פם פלללם פם

                                      כל מן דעביד
                                      לטב תמיד
                                      גם בעבר גם בהווה
                                      וגם בעתיד

                                      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                      (עקיבא תורג'מן)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שרי 0ש שרי 0

                                        @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        נשומלה באנגלית ואת המילים

                                        מי הזמר?

                                        @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                        גם את המילים?
                                        שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #765

                                        @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        מי הזמר?

                                        מרדכי בן דוד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שרהלה

                                          יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל c
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכל c
                                          #766

                                          @שרהלה
                                          נשמלה-אייבי רוטנברג ומרדכי בן דוד
                                          Come with me little Neshamela,
                                          Let me hold you in my hand,
                                          And we'll fly away you and I together,
                                          To a place down on the land

                                          Come with me little Neshamala,
                                          Don't shy away, do as you're told
                                          There's a little child, waiting to be born today
                                          You're to be his spark, his soul.

                                          But dear malachel no, I don't want to go,
                                          There is so much pain and evil, upon the earth below,
                                          Let me stay here up in heaven, were it’s safe and I'll be pure,
                                          Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.

                                          Come with me little Neshamela,
                                          Its time you faced, your destiny,
                                          As we fly beneath the clouds now, I will show you,
                                          There is so much you can be.

                                          Yes dear malachel I can see kedush over there
                                          Look someone's learning Torah, there's another deep in prayer
                                          I will stay here if you answer me, it's all I need to know
                                          You must promise me dear friend, that I too will be like them.

                                          Come with me, little Neshamela
                                          Oh it's a task that I must do
                                          As I tap you on the lip you will forget me
                                          You're on your own, its up to you.

                                          Come with me, little Neshamela
                                          And let me hold you in my hand
                                          And we'll fly away you and I together
                                          To a place above the land.

                                          But dear malachel no, I don't want to go,
                                          I'm not ready to go with you, where you take me I don't know
                                          Let me stay right where I am, there's so much more I need to do
                                          Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.

                                          Come with me, little Neshamela,
                                          I've only come to take you home,
                                          There is no need to fear your destination,
                                          You've earned a place right by the throne

                                          אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול