דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שרהלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #750

    אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שרהלה

      אשמח גם לשיר הוום של ניסים בלאק

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #751

      @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
      הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

      הנה המילים:

      Morning breaks, the child awakes
      Staring eyes from a tiny face
      Stranger in a strange place
      He says please take me home
      No one heard the word he speaks
      Teardrops tumble to his cheek
      His heart cried out for what it seeks
      Won't someone take him home

      And when this child became a man
      Stranger lost in a sranger's land
      Each night a broken dream repeated
      Please take me home
      He never stopped remembering
      The land of G-d that calls to him
      Memories keep flooding in
      The memories of home

      Chorus:
      Home, I just wanna go home
      To the city of gold, in the land of old
      That's my home
      Searching for truth
      Take me back to my roots
      Please take me home

      Home, I just wanna go home
      To the land of Hashem to Jerusalem
      That's my home, my real home
      Home, I just wanna go home
      Where I'll be strong
      Where my soul belong
      in the land of home

      Everyday that passes by
      In foreign lands we spend our time
      Deep within our hearts were praying
      Please take us home
      We know the day will surely come
      We'll gather in Jerusalem
      On the day Moshiach comes
      Then once more we'll be home

      So many years away from home
      So many fears and tears we've known
      Many generations growing
      Missing their home
      The spirit of the nation stands
      Reaching out to our holy land
      Far across the desert sand
      That's where we need to go

      Forever holding on to faith
      The time is soon to take our place
      Once again be standing
      On the land we call home
      Then to our children we will tell
      Stories that we knew so well
      'Bout the land of Israel
      Eternally our home

      Chorus:
      Home, we just wanna go home
      To the city of gold, in the land of old
      Oh yes, That's our real home
      Home, we just wanna go home
      Searching for truth
      Take me back to my roots
      Please please take me home

      Home, we just wanna go home
      To the land of Hashem
      to Jerusalem
      Oh yes, That's our home
      Home, we just wanna go home
      Where we can be strong
      All belong in the land home
      in the land of home

      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @שרהלה אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,
        הביצוע של ניסים בלאק ויוני זי הוא בעצם קאבר...

        הנה המילים:

        Morning breaks, the child awakes
        Staring eyes from a tiny face
        Stranger in a strange place
        He says please take me home
        No one heard the word he speaks
        Teardrops tumble to his cheek
        His heart cried out for what it seeks
        Won't someone take him home

        And when this child became a man
        Stranger lost in a sranger's land
        Each night a broken dream repeated
        Please take me home
        He never stopped remembering
        The land of G-d that calls to him
        Memories keep flooding in
        The memories of home

        Chorus:
        Home, I just wanna go home
        To the city of gold, in the land of old
        That's my home
        Searching for truth
        Take me back to my roots
        Please take me home

        Home, I just wanna go home
        To the land of Hashem to Jerusalem
        That's my home, my real home
        Home, I just wanna go home
        Where I'll be strong
        Where my soul belong
        in the land of home

        Everyday that passes by
        In foreign lands we spend our time
        Deep within our hearts were praying
        Please take us home
        We know the day will surely come
        We'll gather in Jerusalem
        On the day Moshiach comes
        Then once more we'll be home

        So many years away from home
        So many fears and tears we've known
        Many generations growing
        Missing their home
        The spirit of the nation stands
        Reaching out to our holy land
        Far across the desert sand
        That's where we need to go

        Forever holding on to faith
        The time is soon to take our place
        Once again be standing
        On the land we call home
        Then to our children we will tell
        Stories that we knew so well
        'Bout the land of Israel
        Eternally our home

        Chorus:
        Home, we just wanna go home
        To the city of gold, in the land of old
        Oh yes, That's our real home
        Home, we just wanna go home
        Searching for truth
        Take me back to my roots
        Please please take me home

        Home, we just wanna go home
        To the land of Hashem
        to Jerusalem
        Oh yes, That's our home
        Home, we just wanna go home
        Where we can be strong
        All belong in the land home
        in the land of home

        הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #752

        @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

        את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הלב שליה הלב שלי

          @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          אגב זה שיר של קן ברג'ס בלחן של מרדכי בן דוד, ביצע אותו אח''כ יידל ורדיגר,

          את רוצה לומר שMBD הלחין לקן ברג'ס?

          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #753

          @הלב-שלי כן
          וזה לא שיתוף הפעולה היחיד שלהם.
          קן ברג'ס הפיק ועיבד למ.ב.ד. את כל אלבום האוסף שלו...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שיר הלל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #754

            אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שיר הלל

              אפשר את המילים לשיר החדש של שלמה רג'ה תפילותת אני ממש אשמח תודההה

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #755

              @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

              בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
              וואלה הופתעתי ממש לטובה!
              איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
              אז תודה😉

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @שיר-הלל IMG_20220904_150057.jpg

                בזכותך הלכתי עכשיו להאזין לשיר, בחיי לא שמעתי את שלמה רג'ה, ו---
                וואלה הופתעתי ממש לטובה!
                איזה זמר עוצמתי!! התחברתי ממש!
                אז תודה😉

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיר הלל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר הלל
                #756

                @ב-ב וואי את רציניתת פספוס של החייםם
                אחד הזמרים התותחים!!!!!!!!!!
                ישלו שירים מושלמים אחד אחדדדד
                את חייבת לשמוע!! תהניי בהבטחהה

                ותודהה למה אני לא יכולה לתת לייק....

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #757

                  אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                  אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                    אפשר לכתוב את הסדר השירים של אסף הרוש?

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שיר הלל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #758

                    @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שיר הלל

                      @תהילה-כהן-0 מה הכוונה

                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #759

                      @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                      נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                      אז לכתוב אותו הראשון
                      הבנת?

                      אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                      אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                        @שיר-הלל הסדר שהוא הוציא
                        נגיד אני יודעת רק שהשיר הראשון שלו היה מקום
                        אז לכתוב אותו הראשון
                        הבנת?

                        אני מקווה שידעתי להסביר טוב

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיר הלל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #760

                        @תהילה-כהן-0 אהה סבבה
                        אז נראלי ככה
                        מקום
                        מסך
                        כל מה שהיה
                        בסוף יהיה טוב
                        לחיות עוד פעם
                        גיבור
                        אפ אנד דאון
                        לעמוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שרהלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #761

                          יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                          שרי 0ש מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שרהלה

                            יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #762

                            @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            נשומלה באנגלית ואת המילים

                            מי הזמר?

                            @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                            גם את המילים?
                            שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                            ב. ב.ב ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #763

                              אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                היידה מיוזיק 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #764

                                @חסידייה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                אשמח למילים של השיר מאן דעביד לטב של נהוראי אריאל, תודה!

                                מאן דעביד לטב
                                מילים:

                                לא מצאתי שום
                                פסוק כזה שכתוב
                                שצריך סיבה לחייך

                                זה לא תורה שבעל פה
                                זה להפעיל קצת
                                את הראש, להבין ש

                                פם פם פלללם פם

                                כל מן דעביד לטב תמיד
                                גם בעבר, גם בהווה וגם בעתיד

                                אז אל תאמר
                                אוי ה' יעזור
                                כי ה' עוזר
                                רק אל תפריע

                                רק אמונה בלי דאגות
                                יותר בריא יותר מרגיע

                                כל מן דעביד
                                לטב תמיד
                                מה שיבוא רק טוב יגיע

                                וזה פשוט
                                הכל בראש שלך
                                שנינו טוב יודעים
                                כי כח עז לך

                                זה סתם
                                יצר הרע קטן
                                בצורה יפה תסביר לו
                                שחבל לו על הזמן
                                כי לא ילך לו כאן

                                פם פם פלללם פם

                                כל מן דעביד
                                לטב תמיד
                                גם בעבר גם בהווה
                                וגם בעתיד

                                כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                (עקיבא תורג'מן)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שרי 0ש שרי 0

                                  @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  נשומלה באנגלית ואת המילים

                                  מי הזמר?

                                  @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                  גם את המילים?
                                  שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #765

                                  @שרי-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  מי הזמר?

                                  מרדכי בן דוד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שרהלה

                                    יש למישו את השיר נשומלה באנגלית ואת המילים ואת השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                    מיכל cמ מנותק
                                    מיכל cמ מנותק
                                    מיכל c
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכל c
                                    #766

                                    @שרהלה
                                    נשמלה-אייבי רוטנברג ומרדכי בן דוד
                                    Come with me little Neshamela,
                                    Let me hold you in my hand,
                                    And we'll fly away you and I together,
                                    To a place down on the land

                                    Come with me little Neshamala,
                                    Don't shy away, do as you're told
                                    There's a little child, waiting to be born today
                                    You're to be his spark, his soul.

                                    But dear malachel no, I don't want to go,
                                    There is so much pain and evil, upon the earth below,
                                    Let me stay here up in heaven, were it’s safe and I'll be pure,
                                    Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.

                                    Come with me little Neshamela,
                                    Its time you faced, your destiny,
                                    As we fly beneath the clouds now, I will show you,
                                    There is so much you can be.

                                    Yes dear malachel I can see kedush over there
                                    Look someone's learning Torah, there's another deep in prayer
                                    I will stay here if you answer me, it's all I need to know
                                    You must promise me dear friend, that I too will be like them.

                                    Come with me, little Neshamela
                                    Oh it's a task that I must do
                                    As I tap you on the lip you will forget me
                                    You're on your own, its up to you.

                                    Come with me, little Neshamela
                                    And let me hold you in my hand
                                    And we'll fly away you and I together
                                    To a place above the land.

                                    But dear malachel no, I don't want to go,
                                    I'm not ready to go with you, where you take me I don't know
                                    Let me stay right where I am, there's so much more I need to do
                                    Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.

                                    Come with me, little Neshamela,
                                    I've only come to take you home,
                                    There is no need to fear your destination,
                                    You've earned a place right by the throne

                                    אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מיכל cמ מיכל c

                                      @שרהלה
                                      נשמלה-אייבי רוטנברג ומרדכי בן דוד
                                      Come with me little Neshamela,
                                      Let me hold you in my hand,
                                      And we'll fly away you and I together,
                                      To a place down on the land

                                      Come with me little Neshamala,
                                      Don't shy away, do as you're told
                                      There's a little child, waiting to be born today
                                      You're to be his spark, his soul.

                                      But dear malachel no, I don't want to go,
                                      There is so much pain and evil, upon the earth below,
                                      Let me stay here up in heaven, were it’s safe and I'll be pure,
                                      Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.

                                      Come with me little Neshamela,
                                      Its time you faced, your destiny,
                                      As we fly beneath the clouds now, I will show you,
                                      There is so much you can be.

                                      Yes dear malachel I can see kedush over there
                                      Look someone's learning Torah, there's another deep in prayer
                                      I will stay here if you answer me, it's all I need to know
                                      You must promise me dear friend, that I too will be like them.

                                      Come with me, little Neshamela
                                      Oh it's a task that I must do
                                      As I tap you on the lip you will forget me
                                      You're on your own, its up to you.

                                      Come with me, little Neshamela
                                      And let me hold you in my hand
                                      And we'll fly away you and I together
                                      To a place above the land.

                                      But dear malachel no, I don't want to go,
                                      I'm not ready to go with you, where you take me I don't know
                                      Let me stay right where I am, there's so much more I need to do
                                      Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.

                                      Come with me, little Neshamela,
                                      I've only come to take you home,
                                      There is no need to fear your destination,
                                      You've earned a place right by the throne

                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #767
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שרי 0ש שרי 0

                                        @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        נשומלה באנגלית ואת המילים

                                        מי הזמר?

                                        @שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה

                                        גם את המילים?
                                        שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים.

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שרהלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #768

                                        @שרי-0 את המילים לשיר

                                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שרהלה

                                          @שרי-0 את המילים לשיר

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #769

                                          @שרהלה לא הבנתי לאי חזה שיר התכוונת.
                                          לשיר של בערי וובר?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול