דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    המעצבת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #789

    אפשר מילים לשיר של :

    1. יעקב שוואקי קידוש ה'
    2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
      תודה רבה!
    מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ה המעצבת

      אפשר מילים לשיר של :

      1. יעקב שוואקי קידוש ה'
      2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
        תודה רבה!
      מיכל cמ מנותק
      מיכל cמ מנותק
      מיכל c
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #790

      @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
      מסע הים
      The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
      Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
      The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
      No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

      Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
      Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

      IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
      THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
      THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
      FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

      She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
      Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
      But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
      Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

      They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
      And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

      IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
      THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
      THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
      FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

      The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
      For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

      IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
      THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
      THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
      FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיכל cמ מיכל c

        @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
        מסע הים
        The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
        Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
        The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
        No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

        Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
        Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

        She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
        Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
        But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
        Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

        They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
        And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

        The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
        For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

        ה מנותק
        ה מנותק
        המעצבת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #791
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המעצבת

          אפשר מילים לשיר של :

          1. יעקב שוואקי קידוש ה'
          2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
            תודה רבה!
          מיכל cמ מנותק
          מיכל cמ מנותק
          מיכל c
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #792

          @המעצבת
          קידוש ה'
          The view is always the highest
          Standing on the shoulders of giants
          How could we even compare
          To elders wise and so pious

          But in this hour
          One person’s power
          No generation has ever seen
          Do you know what one pure deed could mean?

          It could be you, it could be us
          What you can do, is glorious
          The world is waiting to see
          It could be you, it could be us
          We know it’s true, we have to trust
          It all depends on me

          Today, the way you behave
          Can make tomorrow’s front page
          Is there anything you would change
          If you knew you were on the world stage?

          No more escaping
          The world is waiting
          For you to hear the call
          Will you make the choice to change it all?

          It could be you, it could be us
          What you can do, is glorious
          The world is waiting to see
          It could be you, it could be us
          We know it’s true, we have to trust
          It all depends on me

          Stop taking yourself for granted
          All the gifts you've been handed
          An act of kindness to another
          Can be felt across the planet

          There’s no denial
          That you’re so vital
          To the people you come from
          They’re all hoping you’ll be the one

          It could be you, it could be us
          What you can do, is glorious
          The world is waiting to see
          It could be you, it could be us
          We know it’s true, we have to trust
          It all depends on me

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיכל cמ מיכל c

            @המעצבת
            קידוש ה'
            The view is always the highest
            Standing on the shoulders of giants
            How could we even compare
            To elders wise and so pious

            But in this hour
            One person’s power
            No generation has ever seen
            Do you know what one pure deed could mean?

            It could be you, it could be us
            What you can do, is glorious
            The world is waiting to see
            It could be you, it could be us
            We know it’s true, we have to trust
            It all depends on me

            Today, the way you behave
            Can make tomorrow’s front page
            Is there anything you would change
            If you knew you were on the world stage?

            No more escaping
            The world is waiting
            For you to hear the call
            Will you make the choice to change it all?

            It could be you, it could be us
            What you can do, is glorious
            The world is waiting to see
            It could be you, it could be us
            We know it’s true, we have to trust
            It all depends on me

            Stop taking yourself for granted
            All the gifts you've been handed
            An act of kindness to another
            Can be felt across the planet

            There’s no denial
            That you’re so vital
            To the people you come from
            They’re all hoping you’ll be the one

            It could be you, it could be us
            What you can do, is glorious
            The world is waiting to see
            It could be you, it could be us
            We know it’s true, we have to trust
            It all depends on me

            ה מנותק
            ה מנותק
            המעצבת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #793
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רבקי כהןר רבקי כהן

              פוסט זה נמחק!

              רבקי כהןר מנותק
              רבקי כהןר מנותק
              רבקי כהן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #794
              פוסט זה נמחק!
              מיכל cמ chagit03C ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • רבקי כהןר רבקי כהן

                פוסט זה נמחק!

                מיכל cמ מנותק
                מיכל cמ מנותק
                מיכל c
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #795
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רבקי כהןר רבקי כהן

                  פוסט זה נמחק!

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #796
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מחשב נייד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #797

                    למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                    "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                    מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מחשב נייד

                      למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                      מיכל cמ מנותק
                      מיכל cמ מנותק
                      מיכל c
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #798

                      @מחשב-נייד מקוה שזה זה
                      שְעָרֶיָך הֵם ּדֹופְקִים כַעֲנִיִים וְדַלִים,
                      הַקְשִיבָה אָדֹון לְקֹול שַוְעָתָם, וְלִמְכֹון
                      שִבְתך הַשָמַיִם תַעֲלֶה תְפִלָתָם.
                      )מתוך סליחות(

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רבקי כהןר רבקי כהן

                        פוסט זה נמחק!

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #799
                        פוסט זה נמחק!
                        טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          פוסט זה נמחק!

                          טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #800

                          @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          @רבקי-כהן יש לי אבל לא בטוחה שמותר להעלות כאן, כי את השיר אסור להעלות.
                          אם @צוות-פיקוח יאשר - אעלה בשמחה

                          אם אני לא טועה אז אסרו את השיר בפורום ולא רק את הקליפ מה שאומר שגם את המילים אסור. אם מישהו מאלה שאסרו את השיר בצוות פיקוח יחליט אחרת אז יגידו את זה. נכון לעכשיו לא להעלות ואם אפשר לא לדון בזה כי כבר דנו בזה ומחקנו עקב ריבוי לשון הרע וספאם...

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוזיקת טורבומ מנותק
                            מוזיקת טורבומ מנותק
                            מוזיקת טורבו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #801
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוזיקת טורבומ מנותק
                              מוזיקת טורבומ מנותק
                              מוזיקת טורבו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #802
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                #803

                                אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                תודה רבה!

                                טוב להציץ
                                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                TALYT מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                  אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                  תודה רבה!

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #804

                                  @חיה-במקרנצ-יק-0

                                  מכתב למורה - חנן בן ארי
                                  מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                                  ואולי כבר שכחת
                                  יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                                  לספר שהצלחת
                                  כשאף אחד לא האמין בי
                                  רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                                  כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                                  וריפאת בי פצע
                                  ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                                  לו רק ידעת איך בי נגעת
                                  אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                  אל תשכח יש בך כוח
                                  להמשיך ולהחיות
                                  בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                                  ורואה את פניך
                                  הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                                  ונראה שעייפת
                                  מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                                  לא ראו מה נתת
                                  אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                                  לו רק ידעת איך בם נגעת
                                  אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                  אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                                  בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                                  על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                                  על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                                  אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                                  המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                  לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                                  מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                                  רק רציתי להודות!

                                  מוזיקת טורבומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • TALYT TALY

                                    @חיה-במקרנצ-יק-0

                                    מכתב למורה - חנן בן ארי
                                    מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                                    ואולי כבר שכחת
                                    יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                                    לספר שהצלחת
                                    כשאף אחד לא האמין בי
                                    רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                                    כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                                    וריפאת בי פצע
                                    ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                                    לו רק ידעת איך בי נגעת
                                    אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                    אל תשכח יש בך כוח
                                    להמשיך ולהחיות
                                    בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                                    ורואה את פניך
                                    הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                                    ונראה שעייפת
                                    מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                                    לא ראו מה נתת
                                    אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                                    לו רק ידעת איך בם נגעת
                                    אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                    אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                                    בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                                    על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                                    על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                                    אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                                    המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                                    לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                                    מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                                    רק רציתי להודות!

                                    מוזיקת טורבומ מנותק
                                    מוזיקת טורבומ מנותק
                                    מוזיקת טורבו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #805

                                    @TALY אפשר את המילים של חופשי ומאושר של יאיר אלייצור ומאמא של שרולי ברונכר ואליה והב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                      אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                      תודה רבה!

                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל c
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #806

                                      @חיה-במקרנצ-יק-0
                                      את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

                                      מחפש אותך מאחורי העצים

                                      מאחורי כל הדברים הקשים

                                      הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                                      אבא אמצא אותך

                                      אבא טאטע Father

                                      Please don't hide from me

                                      אל תסתר פניך ממני

                                      ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                                      ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                                      רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                                      האר פניך אל בניך הקוראים

                                      אין לנו כוח לשחק במחבואים

                                      אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                                      מלוך על כל העולם

                                      מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מיכל cמ מיכל c

                                        @חיה-במקרנצ-יק-0
                                        את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

                                        מחפש אותך מאחורי העצים

                                        מאחורי כל הדברים הקשים

                                        הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                                        אבא אמצא אותך

                                        אבא טאטע Father

                                        Please don't hide from me

                                        אל תסתר פניך ממני

                                        ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                                        ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                                        רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                                        האר פניך אל בניך הקוראים

                                        אין לנו כוח לשחק במחבואים

                                        אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                                        מלוך על כל העולם

                                        מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #807
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • עדיניע מנותק
                                          עדיניע מנותק
                                          עדיני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #808

                                          הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

                                          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול