דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

    פוסט זה נמחק!

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #780
    פוסט זה נמחק!
    מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • chagit03C chagit03

      פוסט זה נמחק!

      מישהי מאמימ מנותק
      מישהי מאמימ מנותק
      מישהי מאמי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #781
      פוסט זה נמחק!
      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מישהי מאמימ מישהי מאמי

        פוסט זה נמחק!

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #782
        פוסט זה נמחק!
        מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • chagit03C chagit03

          פוסט זה נמחק!

          מישהי מאמימ מנותק
          מישהי מאמימ מנותק
          מישהי מאמי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #783
          פוסט זה נמחק!
          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהי מאמימ מישהי מאמי

            פוסט זה נמחק!

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #784
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #785

              מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איזה קטעא איזה קטע

                מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

                מיכל cמ מנותק
                מיכל cמ מנותק
                מיכל c
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #786

                @איזה-קטע
                מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
                הפקה: אלמוג לסרי
                מיקס: שלמה רג'ה
                גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

                זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
                והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
                קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
                פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
                היי קח הכל איזי

                יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
                חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
                רק אתה והדמעות
                מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
                נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
                וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
                זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
                מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
                למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
                ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
                מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
                בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

                פזמון

                מגיל קטן אני עמוס בחלומות
                בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
                עובר פה דרך ארוכה
                גאה לשמור ת'עקבות
                כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
                אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
                ולפעמים הכל נהיה קשוח
                אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
                שתגיע לפסגה תהיה בטוח
                אתה ניצחת את הכל

                פזמון

                אז אני לא נרדם
                הזיעה קרה והראש שלי חם
                הנחתי את החרב, אני לא נלחם
                יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
                אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
                אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
                יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
                על מה הם מדברים (מה מה)
                כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
                צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
                יש לי ת'קול אהה
                יש לי ת'קול אהה

                פזמון

                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מיכל cמ מיכל c

                  @איזה-קטע
                  מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
                  הפקה: אלמוג לסרי
                  מיקס: שלמה רג'ה
                  גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

                  זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
                  והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
                  קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
                  פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
                  היי קח הכל איזי

                  יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
                  חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
                  רק אתה והדמעות
                  מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
                  נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
                  וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
                  זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
                  מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
                  למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
                  ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
                  מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
                  בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

                  פזמון

                  מגיל קטן אני עמוס בחלומות
                  בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
                  עובר פה דרך ארוכה
                  גאה לשמור ת'עקבות
                  כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
                  אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
                  ולפעמים הכל נהיה קשוח
                  אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
                  שתגיע לפסגה תהיה בטוח
                  אתה ניצחת את הכל

                  פזמון

                  אז אני לא נרדם
                  הזיעה קרה והראש שלי חם
                  הנחתי את החרב, אני לא נלחם
                  יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
                  אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
                  אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
                  יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
                  על מה הם מדברים (מה מה)
                  כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
                  צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
                  יש לי ת'קול אהה
                  יש לי ת'קול אהה

                  פזמון

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #787
                  פוסט זה נמחק!
                  מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    פוסט זה נמחק!

                    מיכל cמ מנותק
                    מיכל cמ מנותק
                    מיכל c
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #788
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      המעצבת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #789

                      אפשר מילים לשיר של :

                      1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                      2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                        תודה רבה!
                      מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ה המעצבת

                        אפשר מילים לשיר של :

                        1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                        2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                          תודה רבה!
                        מיכל cמ מנותק
                        מיכל cמ מנותק
                        מיכל c
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #790

                        @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                        מסע הים
                        The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                        Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                        The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                        No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                        Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                        Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                        She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                        Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                        But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                        Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                        They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                        And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                        The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                        For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיכל cמ מיכל c

                          @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                          מסע הים
                          The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                          Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                          The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                          No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                          Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                          Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                          IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                          THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                          THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                          FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                          She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                          Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                          But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                          Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                          They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                          And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                          IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                          THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                          THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                          FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                          The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                          For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                          IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                          THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                          THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                          FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          המעצבת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #791
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה המעצבת

                            אפשר מילים לשיר של :

                            1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                            2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                              תודה רבה!
                            מיכל cמ מנותק
                            מיכל cמ מנותק
                            מיכל c
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #792

                            @המעצבת
                            קידוש ה'
                            The view is always the highest
                            Standing on the shoulders of giants
                            How could we even compare
                            To elders wise and so pious

                            But in this hour
                            One person’s power
                            No generation has ever seen
                            Do you know what one pure deed could mean?

                            It could be you, it could be us
                            What you can do, is glorious
                            The world is waiting to see
                            It could be you, it could be us
                            We know it’s true, we have to trust
                            It all depends on me

                            Today, the way you behave
                            Can make tomorrow’s front page
                            Is there anything you would change
                            If you knew you were on the world stage?

                            No more escaping
                            The world is waiting
                            For you to hear the call
                            Will you make the choice to change it all?

                            It could be you, it could be us
                            What you can do, is glorious
                            The world is waiting to see
                            It could be you, it could be us
                            We know it’s true, we have to trust
                            It all depends on me

                            Stop taking yourself for granted
                            All the gifts you've been handed
                            An act of kindness to another
                            Can be felt across the planet

                            There’s no denial
                            That you’re so vital
                            To the people you come from
                            They’re all hoping you’ll be the one

                            It could be you, it could be us
                            What you can do, is glorious
                            The world is waiting to see
                            It could be you, it could be us
                            We know it’s true, we have to trust
                            It all depends on me

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיכל cמ מיכל c

                              @המעצבת
                              קידוש ה'
                              The view is always the highest
                              Standing on the shoulders of giants
                              How could we even compare
                              To elders wise and so pious

                              But in this hour
                              One person’s power
                              No generation has ever seen
                              Do you know what one pure deed could mean?

                              It could be you, it could be us
                              What you can do, is glorious
                              The world is waiting to see
                              It could be you, it could be us
                              We know it’s true, we have to trust
                              It all depends on me

                              Today, the way you behave
                              Can make tomorrow’s front page
                              Is there anything you would change
                              If you knew you were on the world stage?

                              No more escaping
                              The world is waiting
                              For you to hear the call
                              Will you make the choice to change it all?

                              It could be you, it could be us
                              What you can do, is glorious
                              The world is waiting to see
                              It could be you, it could be us
                              We know it’s true, we have to trust
                              It all depends on me

                              Stop taking yourself for granted
                              All the gifts you've been handed
                              An act of kindness to another
                              Can be felt across the planet

                              There’s no denial
                              That you’re so vital
                              To the people you come from
                              They’re all hoping you’ll be the one

                              It could be you, it could be us
                              What you can do, is glorious
                              The world is waiting to see
                              It could be you, it could be us
                              We know it’s true, we have to trust
                              It all depends on me

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              המעצבת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #793
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רבקי כהןר רבקי כהן

                                פוסט זה נמחק!

                                רבקי כהןר מנותק
                                רבקי כהןר מנותק
                                רבקי כהן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #794
                                פוסט זה נמחק!
                                מיכל cמ chagit03C ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • רבקי כהןר רבקי כהן

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל c
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #795
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רבקי כהןר רבקי כהן

                                    פוסט זה נמחק!

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #796
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מחשב נייד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #797

                                      למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                                      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                      מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מחשב נייד

                                        למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                                        מיכל cמ מנותק
                                        מיכל cמ מנותק
                                        מיכל c
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #798

                                        @מחשב-נייד מקוה שזה זה
                                        שְעָרֶיָך הֵם ּדֹופְקִים כַעֲנִיִים וְדַלִים,
                                        הַקְשִיבָה אָדֹון לְקֹול שַוְעָתָם, וְלִמְכֹון
                                        שִבְתך הַשָמַיִם תַעֲלֶה תְפִלָתָם.
                                        )מתוך סליחות(

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • רבקי כהןר רבקי כהן

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #799
                                          פוסט זה נמחק!
                                          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול