דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.5k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C chagit03

    פוסט זה נמחק!

    מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמימ מנותק
    מישהי מאמי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #775
    פוסט זה נמחק!
    chagit03C רבקי כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

      פוסט זה נמחק!

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
      #776
      פוסט זה נמחק!
      מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מישהי מאמימ מישהי מאמי

        פוסט זה נמחק!

        רבקי כהןר מנותק
        רבקי כהןר מנותק
        רבקי כהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #777
        פוסט זה נמחק!
        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • רבקי כהןר רבקי כהן

          פוסט זה נמחק!

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #778
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • chagit03C chagit03

            פוסט זה נמחק!

            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
            #779
            פוסט זה נמחק!
            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מישהי מאמימ מישהי מאמי

              פוסט זה נמחק!

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #780
              פוסט זה נמחק!
              מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • chagit03C chagit03

                פוסט זה נמחק!

                מישהי מאמימ מנותק
                מישהי מאמימ מנותק
                מישהי מאמי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #781
                פוסט זה נמחק!
                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                  פוסט זה נמחק!

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #782
                  פוסט זה נמחק!
                  מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • chagit03C chagit03

                    פוסט זה נמחק!

                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #783
                    פוסט זה נמחק!
                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                      פוסט זה נמחק!

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #784
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #785

                        מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איזה קטעא איזה קטע

                          מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

                          מיכל cמ מנותק
                          מיכל cמ מנותק
                          מיכל c
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #786

                          @איזה-קטע
                          מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
                          הפקה: אלמוג לסרי
                          מיקס: שלמה רג'ה
                          גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

                          זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
                          והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
                          קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
                          פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
                          היי קח הכל איזי

                          יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
                          חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
                          רק אתה והדמעות
                          מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
                          נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
                          וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
                          זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
                          מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
                          למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
                          ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
                          מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
                          בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

                          פזמון

                          מגיל קטן אני עמוס בחלומות
                          בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
                          עובר פה דרך ארוכה
                          גאה לשמור ת'עקבות
                          כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
                          אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
                          ולפעמים הכל נהיה קשוח
                          אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
                          שתגיע לפסגה תהיה בטוח
                          אתה ניצחת את הכל

                          פזמון

                          אז אני לא נרדם
                          הזיעה קרה והראש שלי חם
                          הנחתי את החרב, אני לא נלחם
                          יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
                          אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
                          אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
                          יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
                          על מה הם מדברים (מה מה)
                          כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
                          צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
                          יש לי ת'קול אהה
                          יש לי ת'קול אהה

                          פזמון

                          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מיכל cמ מיכל c

                            @איזה-קטע
                            מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
                            הפקה: אלמוג לסרי
                            מיקס: שלמה רג'ה
                            גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

                            זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
                            והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
                            קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
                            פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
                            היי קח הכל איזי

                            יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
                            חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
                            רק אתה והדמעות
                            מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
                            נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
                            וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
                            זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
                            מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
                            למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
                            ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
                            מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
                            בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

                            פזמון

                            מגיל קטן אני עמוס בחלומות
                            בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
                            עובר פה דרך ארוכה
                            גאה לשמור ת'עקבות
                            כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
                            אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
                            ולפעמים הכל נהיה קשוח
                            אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
                            שתגיע לפסגה תהיה בטוח
                            אתה ניצחת את הכל

                            פזמון

                            אז אני לא נרדם
                            הזיעה קרה והראש שלי חם
                            הנחתי את החרב, אני לא נלחם
                            יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
                            אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
                            אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
                            יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
                            על מה הם מדברים (מה מה)
                            כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
                            צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
                            יש לי ת'קול אהה
                            יש לי ת'קול אהה

                            פזמון

                            chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #787
                            פוסט זה נמחק!
                            מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • chagit03C chagit03

                              פוסט זה נמחק!

                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל c
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #788
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                המעצבת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #789

                                אפשר מילים לשיר של :

                                1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                                2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                                  תודה רבה!
                                מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ה המעצבת

                                  אפשר מילים לשיר של :

                                  1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                                  2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                                    תודה רבה!
                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל c
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #790

                                  @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                                  מסע הים
                                  The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                                  Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                                  The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                                  No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                                  Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                                  Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                                  IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                  THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                  THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                  FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                  She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                                  Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                                  But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                                  Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                                  They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                                  And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                                  IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                  THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                  THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                  FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                  The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                                  For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                                  IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                  THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                  THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                  FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכל cמ מיכל c

                                    @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                                    מסע הים
                                    The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                                    Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                                    The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                                    No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                                    Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                                    Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                                    IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                    THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                    THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                    FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                    She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                                    Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                                    But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                                    Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                                    They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                                    And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                                    IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                    THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                    THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                    FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                    The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                                    For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                                    IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                    THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                    THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                    FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המעצבת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #791
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה המעצבת

                                      אפשר מילים לשיר של :

                                      1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                                      2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                                        תודה רבה!
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל c
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #792

                                      @המעצבת
                                      קידוש ה'
                                      The view is always the highest
                                      Standing on the shoulders of giants
                                      How could we even compare
                                      To elders wise and so pious

                                      But in this hour
                                      One person’s power
                                      No generation has ever seen
                                      Do you know what one pure deed could mean?

                                      It could be you, it could be us
                                      What you can do, is glorious
                                      The world is waiting to see
                                      It could be you, it could be us
                                      We know it’s true, we have to trust
                                      It all depends on me

                                      Today, the way you behave
                                      Can make tomorrow’s front page
                                      Is there anything you would change
                                      If you knew you were on the world stage?

                                      No more escaping
                                      The world is waiting
                                      For you to hear the call
                                      Will you make the choice to change it all?

                                      It could be you, it could be us
                                      What you can do, is glorious
                                      The world is waiting to see
                                      It could be you, it could be us
                                      We know it’s true, we have to trust
                                      It all depends on me

                                      Stop taking yourself for granted
                                      All the gifts you've been handed
                                      An act of kindness to another
                                      Can be felt across the planet

                                      There’s no denial
                                      That you’re so vital
                                      To the people you come from
                                      They’re all hoping you’ll be the one

                                      It could be you, it could be us
                                      What you can do, is glorious
                                      The world is waiting to see
                                      It could be you, it could be us
                                      We know it’s true, we have to trust
                                      It all depends on me

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מיכל cמ מיכל c

                                        @המעצבת
                                        קידוש ה'
                                        The view is always the highest
                                        Standing on the shoulders of giants
                                        How could we even compare
                                        To elders wise and so pious

                                        But in this hour
                                        One person’s power
                                        No generation has ever seen
                                        Do you know what one pure deed could mean?

                                        It could be you, it could be us
                                        What you can do, is glorious
                                        The world is waiting to see
                                        It could be you, it could be us
                                        We know it’s true, we have to trust
                                        It all depends on me

                                        Today, the way you behave
                                        Can make tomorrow’s front page
                                        Is there anything you would change
                                        If you knew you were on the world stage?

                                        No more escaping
                                        The world is waiting
                                        For you to hear the call
                                        Will you make the choice to change it all?

                                        It could be you, it could be us
                                        What you can do, is glorious
                                        The world is waiting to see
                                        It could be you, it could be us
                                        We know it’s true, we have to trust
                                        It all depends on me

                                        Stop taking yourself for granted
                                        All the gifts you've been handed
                                        An act of kindness to another
                                        Can be felt across the planet

                                        There’s no denial
                                        That you’re so vital
                                        To the people you come from
                                        They’re all hoping you’ll be the one

                                        It could be you, it could be us
                                        What you can do, is glorious
                                        The world is waiting to see
                                        It could be you, it could be us
                                        We know it’s true, we have to trust
                                        It all depends on me

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המעצבת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #793
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רבקי כהןר רבקי כהן

                                          פוסט זה נמחק!

                                          רבקי כהןר מנותק
                                          רבקי כהןר מנותק
                                          רבקי כהן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #794
                                          פוסט זה נמחק!
                                          מיכל cמ chagit03C ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול