מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....
-
@שרהלה
נשמלה-אייבי רוטנברג ומרדכי בן דוד
Come with me little Neshamela,
Let me hold you in my hand,
And we'll fly away you and I together,
To a place down on the landCome with me little Neshamala,
Don't shy away, do as you're told
There's a little child, waiting to be born today
You're to be his spark, his soul.But dear malachel no, I don't want to go,
There is so much pain and evil, upon the earth below,
Let me stay here up in heaven, were it’s safe and I'll be pure,
Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.Come with me little Neshamela,
Its time you faced, your destiny,
As we fly beneath the clouds now, I will show you,
There is so much you can be.Yes dear malachel I can see kedush over there
Look someone's learning Torah, there's another deep in prayer
I will stay here if you answer me, it's all I need to know
You must promise me dear friend, that I too will be like them.Come with me, little Neshamela
Oh it's a task that I must do
As I tap you on the lip you will forget me
You're on your own, its up to you.Come with me, little Neshamela
And let me hold you in my hand
And we'll fly away you and I together
To a place above the land.But dear malachel no, I don't want to go,
I'm not ready to go with you, where you take me I don't know
Let me stay right where I am, there's so much more I need to do
Please don't make me go away, can't you see I'm so afraid.Come with me, little Neshamela,
I've only come to take you home,
There is no need to fear your destination,
You've earned a place right by the throneפוסט זה נמחק! -
@שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
נשומלה באנגלית ואת המילים
מי הזמר?
@שרהלה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
את השיר טנק יו ה' לאמשנה איזה
גם את המילים?
שירים אפשר לתת לך בבקשות שירים. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@איזה-קטע
מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
הפקה: אלמוג לסרי
מיקס: שלמה רג'ה
גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
היי קח הכל איזייש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
רק אתה והדמעות
מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
בגשר צר הבנתי הולכים רק סולופזמון
מגיל קטן אני עמוס בחלומות
בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
עובר פה דרך ארוכה
גאה לשמור ת'עקבות
כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
ולפעמים הכל נהיה קשוח
אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
שתגיע לפסגה תהיה בטוח
אתה ניצחת את הכלפזמון
אז אני לא נרדם
הזיעה קרה והראש שלי חם
הנחתי את החרב, אני לא נלחם
יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
על מה הם מדברים (מה מה)
כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
יש לי ת'קול אהה
יש לי ת'קול אההפזמון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות