דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה המעצבת

    אפשר מילים לשיר של :

    1. יעקב שוואקי קידוש ה'
    2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
      תודה רבה!
    מיכל cמ מנותק
    מיכל cמ מנותק
    מיכל c
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #792

    @המעצבת
    קידוש ה'
    The view is always the highest
    Standing on the shoulders of giants
    How could we even compare
    To elders wise and so pious

    But in this hour
    One person’s power
    No generation has ever seen
    Do you know what one pure deed could mean?

    It could be you, it could be us
    What you can do, is glorious
    The world is waiting to see
    It could be you, it could be us
    We know it’s true, we have to trust
    It all depends on me

    Today, the way you behave
    Can make tomorrow’s front page
    Is there anything you would change
    If you knew you were on the world stage?

    No more escaping
    The world is waiting
    For you to hear the call
    Will you make the choice to change it all?

    It could be you, it could be us
    What you can do, is glorious
    The world is waiting to see
    It could be you, it could be us
    We know it’s true, we have to trust
    It all depends on me

    Stop taking yourself for granted
    All the gifts you've been handed
    An act of kindness to another
    Can be felt across the planet

    There’s no denial
    That you’re so vital
    To the people you come from
    They’re all hoping you’ll be the one

    It could be you, it could be us
    What you can do, is glorious
    The world is waiting to see
    It could be you, it could be us
    We know it’s true, we have to trust
    It all depends on me

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מיכל cמ מיכל c

      @המעצבת
      קידוש ה'
      The view is always the highest
      Standing on the shoulders of giants
      How could we even compare
      To elders wise and so pious

      But in this hour
      One person’s power
      No generation has ever seen
      Do you know what one pure deed could mean?

      It could be you, it could be us
      What you can do, is glorious
      The world is waiting to see
      It could be you, it could be us
      We know it’s true, we have to trust
      It all depends on me

      Today, the way you behave
      Can make tomorrow’s front page
      Is there anything you would change
      If you knew you were on the world stage?

      No more escaping
      The world is waiting
      For you to hear the call
      Will you make the choice to change it all?

      It could be you, it could be us
      What you can do, is glorious
      The world is waiting to see
      It could be you, it could be us
      We know it’s true, we have to trust
      It all depends on me

      Stop taking yourself for granted
      All the gifts you've been handed
      An act of kindness to another
      Can be felt across the planet

      There’s no denial
      That you’re so vital
      To the people you come from
      They’re all hoping you’ll be the one

      It could be you, it could be us
      What you can do, is glorious
      The world is waiting to see
      It could be you, it could be us
      We know it’s true, we have to trust
      It all depends on me

      ה מנותק
      ה מנותק
      המעצבת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #793
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רבקי כהןר רבקי כהן

        פוסט זה נמחק!

        רבקי כהןר מנותק
        רבקי כהןר מנותק
        רבקי כהן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #794
        פוסט זה נמחק!
        מיכל cמ chagit03C ב. ב.ב 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • רבקי כהןר רבקי כהן

          פוסט זה נמחק!

          מיכל cמ מנותק
          מיכל cמ מנותק
          מיכל c
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #795
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רבקי כהןר רבקי כהן

            פוסט זה נמחק!

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #796
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מחשב נייד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #797

              למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

              מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מחשב נייד

                למשהו יש את המילים של "שעריך" מהדיסק השפעות של מבד?

                מיכל cמ מנותק
                מיכל cמ מנותק
                מיכל c
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #798

                @מחשב-נייד מקוה שזה זה
                שְעָרֶיָך הֵם ּדֹופְקִים כַעֲנִיִים וְדַלִים,
                הַקְשִיבָה אָדֹון לְקֹול שַוְעָתָם, וְלִמְכֹון
                שִבְתך הַשָמַיִם תַעֲלֶה תְפִלָתָם.
                )מתוך סליחות(

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • רבקי כהןר רבקי כהן

                  פוסט זה נמחק!

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #799
                  פוסט זה נמחק!
                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    פוסט זה נמחק!

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #800

                    @ב-ב אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    @רבקי-כהן יש לי אבל לא בטוחה שמותר להעלות כאן, כי את השיר אסור להעלות.
                    אם @צוות-פיקוח יאשר - אעלה בשמחה

                    אם אני לא טועה אז אסרו את השיר בפורום ולא רק את הקליפ מה שאומר שגם את המילים אסור. אם מישהו מאלה שאסרו את השיר בצוות פיקוח יחליט אחרת אז יגידו את זה. נכון לעכשיו לא להעלות ואם אפשר לא לדון בזה כי כבר דנו בזה ומחקנו עקב ריבוי לשון הרע וספאם...

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוזיקת טורבומ מנותק
                      מוזיקת טורבומ מנותק
                      מוזיקת טורבו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #801
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקת טורבומ מנותק
                        מוזיקת טורבומ מנותק
                        מוזיקת טורבו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #802
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                          #803

                          אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                          תודה רבה!

                          טוב להציץ
                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                          TALYT מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                            אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                            תודה רבה!

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #804

                            @חיה-במקרנצ-יק-0

                            מכתב למורה - חנן בן ארי
                            מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                            ואולי כבר שכחת
                            יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                            לספר שהצלחת
                            כשאף אחד לא האמין בי
                            רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                            כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                            וריפאת בי פצע
                            ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                            לו רק ידעת איך בי נגעת
                            אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                            אל תשכח יש בך כוח
                            להמשיך ולהחיות
                            בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                            ורואה את פניך
                            הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                            ונראה שעייפת
                            מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                            לא ראו מה נתת
                            אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                            לו רק ידעת איך בם נגעת
                            אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                            אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                            בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                            על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                            על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                            אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                            המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                            לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                            מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                            רק רציתי להודות!

                            מוזיקת טורבומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • TALYT TALY

                              @חיה-במקרנצ-יק-0

                              מכתב למורה - חנן בן ארי
                              מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                              ואולי כבר שכחת
                              יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
                              לספר שהצלחת
                              כשאף אחד לא האמין בי
                              רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
                              כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
                              וריפאת בי פצע
                              ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
                              לו רק ידעת איך בי נגעת
                              אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                              אל תשכח יש בך כוח
                              להמשיך ולהחיות
                              בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
                              ורואה את פניך
                              הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
                              ונראה שעייפת
                              מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
                              לא ראו מה נתת
                              אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
                              לו רק ידעת איך בם נגעת
                              אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                              אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                              בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
                              על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
                              על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
                              אתה שינית את חיי לו רק ידעת
                              המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
                              לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
                              מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
                              רק רציתי להודות!

                              מוזיקת טורבומ מנותק
                              מוזיקת טורבומ מנותק
                              מוזיקת טורבו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #805

                              @TALY אפשר את המילים של חופשי ומאושר של יאיר אלייצור ומאמא של שרולי ברונכר ואליה והב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

                                תודה רבה!

                                מיכל cמ מנותק
                                מיכל cמ מנותק
                                מיכל c
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #806

                                @חיה-במקרנצ-יק-0
                                את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

                                מחפש אותך מאחורי העצים

                                מאחורי כל הדברים הקשים

                                הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                                אבא אמצא אותך

                                אבא טאטע Father

                                Please don't hide from me

                                אל תסתר פניך ממני

                                ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                                ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                                רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                                האר פניך אל בניך הקוראים

                                אין לנו כוח לשחק במחבואים

                                אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                                מלוך על כל העולם

                                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מיכל cמ מיכל c

                                  @חיה-במקרנצ-יק-0
                                  את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

                                  מחפש אותך מאחורי העצים

                                  מאחורי כל הדברים הקשים

                                  הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

                                  אבא אמצא אותך

                                  אבא טאטע Father

                                  Please don't hide from me

                                  אל תסתר פניך ממני

                                  ויש זמנים שאני לא יכול יותר

                                  ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

                                  רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

                                  האר פניך אל בניך הקוראים

                                  אין לנו כוח לשחק במחבואים

                                  אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

                                  מלוך על כל העולם

                                  מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #807
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • עדיניע מנותק
                                    עדיניע מנותק
                                    עדיני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #808

                                    הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

                                    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • עדיניע עדיני

                                      הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #809

                                      @עדיני בבקשה😊
                                      פותח את ידיך
                                      אל תעזבני תחזיק לי תיד
                                      יותר מידי זמן שנשארתי לבד
                                      פקח לי עיניים לראות קצת שמיים
                                      לדעת אתה ואני זה אחד

                                      אל תשכחני תיתן לי מזל
                                      שנים שהלב בלי הראש מבולבל
                                      בחרתי אליך ומה בלעדיך
                                      שמע את קולי מעכשיו עד בכלל
                                      פותח את ידיך
                                      ומשביע לכל חי רצון
                                      תן מאורך הכל פה שלך
                                      להיות קרוב קרוב

                                      פותח את ידיך
                                      ומשביע לכל חי רצון
                                      תן מאורך הכל פה שלך
                                      להיות קרוב היום

                                      אל תרחיקני הלכתי מספיק
                                      איך נשמה יכולה להחזיק
                                      צמא למים חשוך פה עדיין
                                      לא הרמתי ידיים יש לי אותך

                                      אל תשליכני גם לא בנעוריי
                                      ותן חלקנו כל יום הלוואי
                                      לך השפתיים רגע או שניים
                                      נפשי בינתיים כותבת לך

                                      פותח את ידיך
                                      ומשביע לכל חי רצון
                                      תן מאורך הכל פה שלך
                                      להיות קרוב קרוב

                                      פותח את ידיך
                                      ומשביע לכל חי רצון
                                      תן מאורך הכל פה שלך
                                      להיות קרוב היום

                                      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #810

                                        @תהילוש-0
                                        ראיתי שביקשת את המילים לשיר "שערי שמיים" רק שלא ביקשת במקום הנכון...

                                        שַׁעֲרֵי שָׁמַֽיִם פְּתַח וְאוֹצָרְךָ הַטּוֹב לָֽנוּ תִפְתַּח
                                        שְׁעָרֶיךָ הֵם דּוֹפְקִים כַּעֲנִיִּים וְדַלִּים
                                        צָקוּן לַחֲשָׁם קְשׁוֹב יָהּ שׁוֹכֵן מְעֻלִּים
                                        כִּי אַתָּה רַב סְלִיחוֹת וּבַעַל הָרַחֲמִים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ויוושו מנותק
                                          ויוושו מנותק
                                          ויווש
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #811

                                          אפשר את המילים לשיר 'סלחתי' של רולי דיקמן

                                          "ללב שלנו אין הנחות😞
                                          אין מבצעים❌
                                          ואם שברת💔שילמת!"💰

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול