דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT TALY

    @חיה-במקרנצ-יק-0

    מכתב למורה - חנן בן ארי
    מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
    ואולי כבר שכחת
    יותר מידי שנים שלא מצאתי את הטעם
    לספר שהצלחת
    כשאף אחד לא האמין בי
    רק אתה השכלת לדבר אל הסלע
    כשאף אחד לא האזין לי רק אתה הקשבת
    וריפאת בי פצע
    ולא הספקתי מעולם לומר לך תודה
    לו רק ידעת איך בי נגעת
    אתה המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
    אל תשכח יש בך כוח
    להמשיך ולהחיות
    בבית הספר הישן מפקיד את בני בשער
    ורואה את פניך
    הזמן עבר כמו שיעור שלא נגמר אף פעם
    ונראה שעייפת
    מתלמידים שציננו את האש ואת הטעם
    לא ראו מה נתת
    אך יום יבוא וגם הם יכתבו לך תודה
    לו רק ידעת איך בם נגעת
    אתה המלאך שנתן להם כוח לגדול ולצמוח ולהיות…
    אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
    בשליחות מי יצאת הן תזכור לעורר נשמות
    על הזכות שחינכת בתוך דור שמביא גאולה אנא שמור
    על ליבך פועם וחי אל תאמר אף פעם די
    אתה שינית את חיי לו רק ידעת
    המלאך שנתן את הכוח לגדול ולצמוח ולהיות…
    לא אל תשכח יש בך כוח להמשיך ולהחיות
    מקווה שהמורה זוכר אותי מפעם
    רק רציתי להודות!

    מוזיקת טורבומ מנותק
    מוזיקת טורבומ מנותק
    מוזיקת טורבו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #805

    @TALY אפשר את המילים של חופשי ומאושר של יאיר אלייצור ומאמא של שרולי ברונכר ואליה והב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

      אפשר את המילים לשירים: אבא של מרדכי שפירא ומכתב למורה (של חנן בן ארי)

      תודה רבה!

      מיכל cמ מנותק
      מיכל cמ מנותק
      מיכל c
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #806

      @חיה-במקרנצ-יק-0
      את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

      מחפש אותך מאחורי העצים

      מאחורי כל הדברים הקשים

      הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

      אבא אמצא אותך

      אבא טאטע Father

      Please don't hide from me

      אל תסתר פניך ממני

      ויש זמנים שאני לא יכול יותר

      ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

      רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

      האר פניך אל בניך הקוראים

      אין לנו כוח לשחק במחבואים

      אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

      מלוך על כל העולם

      אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

      מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מיכל cמ מיכל c

        @חיה-במקרנצ-יק-0
        את "אבא" כתבה התמלילנית הטובה בעולם מירי ישראלי, מרדכי שפירא כתב לו לחן, ודניאל קפלר את כל השאר.

        מחפש אותך מאחורי העצים

        מאחורי כל הדברים הקשים

        הסתרת את פניך זה מפחיד נורא

        אבא אמצא אותך

        אבא טאטע Father

        Please don't hide from me

        אל תסתר פניך ממני

        ויש זמנים שאני לא יכול יותר

        ליהודי קשה לחיות בתוך הסתר

        רוצה לראות אותך כל רגע בחיי

        האר פניך אל בניך הקוראים

        אין לנו כוח לשחק במחבואים

        אולי תצא ותתגלה כבר לכולם

        מלוך על כל העולם

        מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #807
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עדיניע מנותק
          עדיניע מנותק
          עדיני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #808

          הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • עדיניע עדיני

            הייי אפשר את המילים לשיר פותח את ידך של ותן חלקינו????

            נעמי16נ מנותק
            נעמי16נ מנותק
            נעמי16
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #809

            @עדיני בבקשה😊
            פותח את ידיך
            אל תעזבני תחזיק לי תיד
            יותר מידי זמן שנשארתי לבד
            פקח לי עיניים לראות קצת שמיים
            לדעת אתה ואני זה אחד

            אל תשכחני תיתן לי מזל
            שנים שהלב בלי הראש מבולבל
            בחרתי אליך ומה בלעדיך
            שמע את קולי מעכשיו עד בכלל
            פותח את ידיך
            ומשביע לכל חי רצון
            תן מאורך הכל פה שלך
            להיות קרוב קרוב

            פותח את ידיך
            ומשביע לכל חי רצון
            תן מאורך הכל פה שלך
            להיות קרוב היום

            אל תרחיקני הלכתי מספיק
            איך נשמה יכולה להחזיק
            צמא למים חשוך פה עדיין
            לא הרמתי ידיים יש לי אותך

            אל תשליכני גם לא בנעוריי
            ותן חלקנו כל יום הלוואי
            לך השפתיים רגע או שניים
            נפשי בינתיים כותבת לך

            פותח את ידיך
            ומשביע לכל חי רצון
            תן מאורך הכל פה שלך
            להיות קרוב קרוב

            פותח את ידיך
            ומשביע לכל חי רצון
            תן מאורך הכל פה שלך
            להיות קרוב היום

            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #810

              @תהילוש-0
              ראיתי שביקשת את המילים לשיר "שערי שמיים" רק שלא ביקשת במקום הנכון...

              שַׁעֲרֵי שָׁמַֽיִם פְּתַח וְאוֹצָרְךָ הַטּוֹב לָֽנוּ תִפְתַּח
              שְׁעָרֶיךָ הֵם דּוֹפְקִים כַּעֲנִיִּים וְדַלִּים
              צָקוּן לַחֲשָׁם קְשׁוֹב יָהּ שׁוֹכֵן מְעֻלִּים
              כִּי אַתָּה רַב סְלִיחוֹת וּבַעַל הָרַחֲמִים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ויוושו מנותק
                ויוושו מנותק
                ויווש
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #811

                אפשר את המילים לשיר 'סלחתי' של רולי דיקמן

                "ללב שלנו אין הנחות😞
                אין מבצעים❌
                ואם שברת💔שילמת!"💰

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ויוושו ויווש

                  אפשר את המילים לשיר 'סלחתי' של רולי דיקמן

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #812

                  @ויווש
                  IMG_20220925_114803.jpg

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מתורפתמ מנותק
                    מתורפתמ מנותק
                    מתורפת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #813

                    אפשר מילים לשיר של אלעזר ושרולי כמו שאתה?

                    מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מתורפתמ מתורפת

                      אפשר מילים לשיר של אלעזר ושרולי כמו שאתה?

                      מיאה ב.מ מנותק
                      מיאה ב.מ מנותק
                      מיאה ב.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #814

                      @מתורפת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      אפשר מילים לשיר של אלעזר ושרולי כמו שאתה?

                      בית א':
                      בוא כמו שאתה
                      שבור מבפנים מחביא חטאים
                      בוא כמו שאתה
                      שרוט בפנים מדמם הפסדים
                      אל תפחד אני ארים אותך מהאדמה
                      אל תפחד אני אוהב אותך בדיוק...

                      פזמון:
                      כמו שאתה, כמו שאתה
                      אני לא רוצה לתקן אותך
                      רוצה רק לנחם ולחבק אותך באהבה

                      כמו שאתה, כמו שאתה
                      אתה יפה עם הפגמים שלך
                      תמיד תזכור תמיד אתה הבן שלי
                      כמו שאתה

                      בית ב':
                      בוא כמו שאתה
                      שבע מלחמות למוד כשלונות
                      בוא כמו שאתה
                      אנושי עד כאב עם רסיסים של הלב
                      אל תפחד אני ארים אותך מהאדמה
                      אל תפחד אני אוהב אותך בדיוק...

                      "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • גיטריסטיתג מנותק
                        גיטריסטיתג מנותק
                        גיטריסטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #815
                        פוסט זה נמחק!
                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ישראל aי מנותק
                          ישראל aי מנותק
                          ישראל a
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #816

                          אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                          קצת מן הקצב, דוחה הרבה מן העצב!!!

                          TALYT ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראל aי ישראל a

                            אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #817

                            @ישראל-a אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                            תן לי להיות בפנים שמח
                            ת'כוח לנצח את כל העולם
                            ושתמיד אוכל לראות
                            כל מה שמסתתר נעלם

                            תן לי שמיים שצבועים כחול ואהבה
                            כמו חול על הים שמה שיש לי ישאר
                            ושאודה על מה שקיים

                            ואיך תמיד אליי זה חוזר
                            אני מתעורר אבל העיניים עצומות
                            חולם שאני רוצה עוד יותר
                            אבל באמת אפשר לראות
                            שכלום לא חסר כל יום שעובר
                            כי יש לי הכל

                            לא לפחד מגשר צר מאוד
                            לזרוק ת'דאגות אל הים
                            ליפול לקום ושוב לראות
                            הכל זה לטובה בעולם

                            שרק נשמור על היקר מכול
                            שנתאחד ביחד כולם
                            שיתחברו הלבבות
                            ואז נאיר את כל העולם


                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ישראל aי ישראל a

                              אפשר מילים לשיר אבי אילסון יש לי הכל

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הודיה 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #818
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • גיטריסטיתג גיטריסטית

                                פוסט זה נמחק!

                                T מנותק
                                T מנותק
                                tamar
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #819
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבי 8
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #820

                                  מישהו יכול להעלות מילים לשיר איפה כולם של בערי וועבר בדיסק קרבן

                                  AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אבי 8

                                    מישהו יכול להעלות מילים לשיר איפה כולם של בערי וועבר בדיסק קרבן

                                    AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #821

                                    @אבי-8 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    מישהו יכול להעלות מילים לשיר איפה כולם של בערי וועבר בדיסק קרבן

                                    ׁשוב מתהלך ושותק בעיר מוכרת
                                    ובראשי תמונות מזמן אחר
                                    כאן חנויות ושוקים
                                    שם הילדים המשחקים
                                    זכר עולם הקם לרגע
                                    ובוער

                                    איך להמשיך ולצעוד איפה הכח
                                    רק הצללים נעים יחד איתי
                                    אילו עבר כאן עכשיו בן השכן וקריאותיו
                                    אלו קרבה מולי לפתע
                                    משפחתי

                                    איפה כולם איפה כולם
                                    איפה אבי אמי אחות וסב- כולם
                                    איך נעלם עולם
                                    איך זה היו וכך אינם
                                    רק אני עוד זוכר את כולם

                                    שוב מתהלך ושותק העיר אחרת
                                    ובאוזני הצליל חי וסוער
                                    אלף חגים ושמחות
                                    ובאויר אותיות פורחות
                                    ניגון עולם עולה לרגע
                                    ומזמר

                                    איפה כולם איפה כולם
                                    איפה אבי אמי אחות וסב- כולם
                                    איך נעלם עולם
                                    איך זה היו וכך אינם
                                    רק אני עוד זוכר את כולם

                                    (אז ילדי הקטנים שוב מביטים
                                    בי ובפניהם ניכר קו דמיונם)
                                    הנה צחוקה של אמי הנה אבי השר עמי
                                    בני משפחתי חיים לפתע
                                    בעינם

                                    איפה כולם איפה כולם
                                    איפה אבי אמי אחות וסב- כולם
                                    כך מעיני אדם
                                    שוב משתקפים דורות העם
                                    ואני עוד ממשיך את דרכם

                                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • בלוטוסב מנותק
                                      בלוטוסב מנותק
                                      בלוטוס
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #822

                                      אפשר את המילים של השיר
                                      תהיה שמח של נתנאל ישראל וחיים ישראל
                                      תודה מראש

                                      יוסי רבינוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בלוטוסב בלוטוס

                                        אפשר את המילים של השיר
                                        תהיה שמח של נתנאל ישראל וחיים ישראל
                                        תודה מראש

                                        יוסי רבינוביץי מנותק
                                        יוסי רבינוביץי מנותק
                                        יוסי רבינוביץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #823

                                        @בלוטוס אורות הלב דולקים
                                        אתה שוכח, אין מי שיודע
                                        כל מה שעברת
                                        תודה על מה שיש
                                        מה שנשאר כאן
                                        כי יש מי ששומע
                                        מחזיק שם מלמעלה

                                        בנאדם בנאדם
                                        אתה שומע
                                        זה יבוא זה יבוא
                                        אתה יודע

                                        פזמון:
                                        צא אחי מכל הבילבולים
                                        צא מכל הבעיות
                                        מכל הדאגות
                                        תהיה שמח
                                        גם אם עוד נשאר לך פחדים
                                        אז דבר עם אלוקים
                                        מה שיש לך בפנים
                                        אתה פורח

                                        בית ב'
                                        גם אם לא נשאר בך אוויר
                                        אז תזכיר למצב רוח
                                        לתת לך לשכוח
                                        כי עוד יבוא הטוב וינצח
                                        גם אם נפלת קמת
                                        אל תשאר למטה

                                        האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                                        אבל אתה הרי לימדת אותי
                                        שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • chagit03C מנותק
                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #824

                                          אפשר את המילים לשיר האחרון של מרדכי שפירא ובני פרידמן?
                                          תודה מראש!
                                          (אבל אני צריכה שגם האידש שם יהיה בעברית)

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול