דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. בבליפא & הדיסק החדש של ליפא

בבליפא & הדיסק החדש של ליפא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
94 פוסטים 24 כותבים 12.6k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הלב שליה מנותק
    הלב שליה מנותק
    הלב שלי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    הידעתם שהפקת הדיסק עלתה למעלה מ250,000 דולר שזה אומר קרוב למליון שקלים???
    זהו האלבום היקר ביותר בהסטוריה!!!

    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

    מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • הלב שליה הלב שלי

      הידעתם שהפקת הדיסק עלתה למעלה מ250,000 דולר שזה אומר קרוב למליון שקלים???
      זהו האלבום היקר ביותר בהסטוריה!!!

      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @הלב-שלי אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

      הידעתם שהפקת הדיסק עלתה למעלה מ250,000 דולר שזה אומר קרוב למליון שקלים???
      זהו האלבום היקר ביותר בהסטוריה!!!

      בקשה מכם: גם אם אתם פוגשים אתר/חבר בבקשה אל תצרבו או במילים אחרות תגנבו זה פשוט עושה לי הרגשה ממש לא נעימה מה ששנאוי עליך אל תעשה לחברך בבקשה לא להעתיק הוא השקיע על זה בשקלים 806,730.00 שקל תודה מראש!

      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

        @הלב-שלי אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

        הידעתם שהפקת הדיסק עלתה למעלה מ250,000 דולר שזה אומר קרוב למליון שקלים???
        זהו האלבום היקר ביותר בהסטוריה!!!

        בקשה מכם: גם אם אתם פוגשים אתר/חבר בבקשה אל תצרבו או במילים אחרות תגנבו זה פשוט עושה לי הרגשה ממש לא נעימה מה ששנאוי עליך אל תעשה לחברך בבקשה לא להעתיק הוא השקיע על זה בשקלים 806,730.00 שקל תודה מראש!

        הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @מוח-שליט-על-הלב מסכימה עם כל מילה!
        אפשר לשאול איך הוא הגיע לסכומים האלה? גם עשרים לחנים(!!)ועיבודים לא עולים כ"כ הרבה!

        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

        מוח שליט על הלבמ כשרוןכ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • הלב שליה הלב שלי

          @מוח-שליט-על-הלב מסכימה עם כל מילה!
          אפשר לשאול איך הוא הגיע לסכומים האלה? גם עשרים לחנים(!!)ועיבודים לא עולים כ"כ הרבה!

          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @הלב-שלי תאמת ניסיתי לעשות חשבון ואני לא כל כך יודע איך ממליץ לקנות כנראה יש שם שירים פצצתים גם יש שם את כל המעבדים והמלחינים הטובים ביותר

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

            @הלב-שלי תאמת ניסיתי לעשות חשבון ואני לא כל כך יודע איך ממליץ לקנות כנראה יש שם שירים פצצתים גם יש שם את כל המעבדים והמלחינים הטובים ביותר

            הלב שליה מנותק
            הלב שליה מנותק
            הלב שלי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלב שלי
            #19

            @מוח-שליט-על-הלב יש שם עשרים לחנים שרובם מעובדים ע"י מונה רוזנבלום
            הדיסק הזה הוא קפיצת מדרגה של ליפא יש שם דברים שעוד לא נשמעו.
            יש שם כמה רצועות באורך של יותר מ-10 דקות ושירים מרגשים שאפילו מונה ציין שבכה מאחד מהם(השיר זיבן קינדר- על חנה ושבעת בניה)

            כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

            מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הלב שליה הלב שלי

              @מוח-שליט-על-הלב יש שם עשרים לחנים שרובם מעובדים ע"י מונה רוזנבלום
              הדיסק הזה הוא קפיצת מדרגה של ליפא יש שם דברים שעוד לא נשמעו.
              יש שם כמה רצועות באורך של יותר מ-10 דקות ושירים מרגשים שאפילו מונה ציין שבכה מאחד מהם(השיר זיבן קינדר- על חנה ושבעת בניה)

              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @הלב-שלי צודק/ת עכשיו ראיתי בפורום מסויים שהעתיקו שם צרבו/גנבו את האלבום ואני ביקרתי חזק על מי שעשה את זה שם! וזה נכון ממש לעשות את זה

              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הלב שליה הלב שלי

                @מוח-שליט-על-הלב מסכימה עם כל מילה!
                אפשר לשאול איך הוא הגיע לסכומים האלה? גם עשרים לחנים(!!)ועיבודים לא עולים כ"כ הרבה!

                כשרוןכ מנותק
                כשרוןכ מנותק
                כשרון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @הלב-שלי אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

                @מוח-שליט-על-הלב מסכימה עם כל מילה!
                אפשר לשאול איך הוא הגיע לסכומים האלה? גם עשרים לחנים(!!)ועיבודים לא עולים כ"כ הרבה!

                מתחיל בלחנים
                וממשיך בעיבודים / מקהלות / אולפנים / שעות!!!!... / וגם ה...גרפיקה תסתכלו איזה עטיפה מטורף!!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  @הלב-שלי צודק/ת עכשיו ראיתי בפורום מסויים שהעתיקו שם צרבו/גנבו את האלבום ואני ביקרתי חזק על מי שעשה את זה שם! וזה נכון ממש לעשות את זה

                  הלב שליה מנותק
                  הלב שליה מנותק
                  הלב שלי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @מוח-שליט-על-הלב זיהיתי אותך שם ואני חושבת שהתגובה שלך פוגענית מדי זה בטוח לא יעזור לאדם הזה למחוק אולי אם תדבר יפה -זה יעזור, אבל ככה בחיים לא

                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0ש מנותק
                    שלומי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    האלבום מטורףףףףף
                    אמנם לא מסחרי
                    הרבה אידיש
                    שירים ארוכים
                    20 שירים
                    מוזיקה כבדה[מושקעת בטירוף כמובןןן]
                    בקיצור לא מסחרי אבל שירים מדהימים ביצועים טקסטים[לא מהעולם הזה]עיבודים מקהלות עלה לו כמיות הדיסק הזה. וזה באמת יצא מטורף יותר מה3 האלבומים האחרונים של ליפא
                    אבל ליפא זה ליפא הולך אם האמת שלו לכן אני אוהב אותו
                    אין על ליפא
                    הפתיע וואאאוואא!!!
                    אלבום השנה.......

                    כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • שלומי 0ש שלומי 0

                      האלבום מטורףףףףף
                      אמנם לא מסחרי
                      הרבה אידיש
                      שירים ארוכים
                      20 שירים
                      מוזיקה כבדה[מושקעת בטירוף כמובןןן]
                      בקיצור לא מסחרי אבל שירים מדהימים ביצועים טקסטים[לא מהעולם הזה]עיבודים מקהלות עלה לו כמיות הדיסק הזה. וזה באמת יצא מטורף יותר מה3 האלבומים האחרונים של ליפא
                      אבל ליפא זה ליפא הולך אם האמת שלו לכן אני אוהב אותו
                      אין על ליפא
                      הפתיע וואאאוואא!!!
                      אלבום השנה.......

                      כשרוןכ מנותק
                      כשרוןכ מנותק
                      כשרון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @שלומי-0 אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

                      אלבום השנה.......

                      אם אפשר לדייק האלבום העשור!!!!

                      שלומי 0ש כשרוןכ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • כשרוןכ כשרון

                        @שלומי-0 אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

                        אלבום השנה.......

                        אם אפשר לדייק האלבום העשור!!!!

                        שלומי 0ש מנותק
                        שלומי 0ש מנותק
                        שלומי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @כשרון ביינתיים בעשור הזה [תשפ...] אולי זה באמת אלבום העשור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • כשרוןכ כשרון

                          @שלומי-0 אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

                          אלבום השנה.......

                          אם אפשר לדייק האלבום העשור!!!!

                          כשרוןכ מנותק
                          כשרוןכ מנותק
                          כשרון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשרון
                          #26

                          @כשרון אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

                          אלבום השנה.......

                          אם אפשר לדייק האלבום העשור!!!!

                          סליחה האלבומיים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • השקדןה השקדן

                            כמובן הדיסק יצא כבר אפשר לקנות בכל מקום
                            האתר לקניית הדיסק https://lechaimmusic.com/collections/new-albums/products/%D7%91%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%90-br-bavlipa
                            דיסק עם עשרים רצועות!! הרוב באידיש
                            עטיפה.jpg

                            רשימת השירים:
                            1. לשמה
                            לחן: ליפא עיבוד: מונה רוזנבלום מקהלה: ליפא

                            2. שועלים -סיפור בגמרא על שועלים שהלכו בבית המקדש
                            מילים: ליפא עיבודים: משה לאופר מקהלה: יוסי גליק - שבח לחן: שרולי גרין

                            3. באגדד
                            הלחין וכתב: ליפא עיבודים: מונה רוזנבלום מקהלה: ליפא

                            4. מקווה -שיר מדהים
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: הרשי גינסברג מקהלת מנגן בריטניה

                            5. שטארקע זאכן [דברים חזקים]
                            לחן ומילים: ליפא עיבודים: דוד טאוב מקהלת: ליפא

                            6. גמרא במנגינה
                            לחן ומילים: ליפא הקלטה ועיבוד: Ragreen מעבדת תקליטים אל - כורדיסטן עיראק מוזיקה נוספת: דוויד טויב מקהלה: דוויד טויב וגיל ישראלוב

                            7. אביי ורבא -שיר מדהים
                            עיבודים: משה לאופר מקהלה: אלי שפרי סולן ילדים: שימי שמלצר מוטיב של הריבניצר זצ"ל עם הרכב חדש נוסף מאת: ליפא. מילים: ליפא

                            8. וכן למר
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: הרשי גינסברג מקהלה: מקהלת מנגן - בריטניה מוזיקה: Hershy ginsberg & motti cohen

                            9. נישט פארשעמען [לא להעליב] -סיפורים על תנאים בגמרא שלא רצו להעליב אחרי..
                            הלחין: ליפא ופינקי וובר מילים: ליפא מוזיקה מאת: הרשי גינזברג מקהלה מאת: מקהלת מנגן - בריטניה פסנתר מאת: יואלי אורגל

                            10. שלם ישלם
                            לחן: ח'זקי וייס מילים ביידיש: ליפא עיבודים: מונה רוזנבלום מקהלה: אלי שפרי מקהלת בנים: מקהלת בנים מ.כ מאת וולבי שפיצר

                            11. פרצופיהן [שיר מצחיק..]
                            לחן ומילים: ליפא עיבודים: דוויד טויב עיבודי מקהלה: יוסי גליק - שבח ודוויד טויב

                            12. בני מלכים
                            לחן: ליפא עיבודים: משה לאופר מקהלה: ליפא בוכרים אחת מקהלת בנים: מקהלת בנים מ.כ בניצוחו של וולבי שפיצר סולן ילדים: יוסי שוורץ

                            13. זיבן קינדער [שבע ילדים] השיר על סיפר חנה ושבעת בניה שיר מרגש פ-ח-ד
                            הלחין וכתב : ליפא עיבודים: מונה רוזנבלום מקהלה: מאת ליפא סולן ילדים ממקהלת הבנים MK

                            14. שתי בדחנים [לאנזם פלדמן מדברים שם..
                            לחן וכתב: ליפא שמלצר עיבודים: הרשי גינסברג מקהלה: ליפא שני הבדחנים: וולבי פלדמן& יעקב יוסף לאנגזם

                            15. חסידים הראשונים
                            לחן: הרשי ויינברגר מילים: ליפא עיבודים: מונה רוזנבלום מקהלה: מונה רוזנבלום

                            16. זעכציג טעלערס [60 צלחות]
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: Shea Kaller Ft. להקת Shea ka ller

                            17. קינוח
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: Shea Kaller Ft. ה-Shea Kaller B and מקהלה: יוסי גליק - אולפני שבח

                            18. בר פפא [שר מדהים מתאים לביצוע בסיומי ש"ס וכדו']
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: הרשי גינסברג מקהלה: מקהלת מנגן - בריטניה & Lipa Bucherim One סולן ילדים: שמואל זאנוויל אקשטיין

                            19. כבוד התורה
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: מונה רוזנבלום מקהלה: מונה רוזנבלום

                            20. נאכמאל [שיר מטורף]
                            לחן וכתב: ליפא עיבודים: יואלי דיקמן מקהלה: Yoely D**k man, Lipa & Gershy Sc hwarcz

                            השקדןה מנותק
                            השקדןה מנותק
                            השקדן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
                            #27

                            @השקדן
                            a96f2909-8506-4c9b-a246-868112a23566-מגזין קול פליי מס' 20 - ל_Page_14.jpg

                            זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                            במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                            השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • השקדןה השקדן

                              @השקדן
                              a96f2909-8506-4c9b-a246-868112a23566-מגזין קול פליי מס' 20 - ל_Page_14.jpg

                              השקדןה מנותק
                              השקדןה מנותק
                              השקדן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
                              #28

                              הדיסק פשוט שווה שמיעה שלושים פעם!!!!
                              יש שם הרבה הרבה שירים יפים ומרגשים...
                              [בפוסט הקודם העלתי את המאמר של מונה רוזנבלום על הדיסק של ליפא]
                              בקול פליי כתבו שליפא השקיע בדיסק כ 250,000 דולר!!!!! כמעט מליון שקל !!!
                              אגב השירה של ליפא השתפרה בטירוף וא משחק עם הקול כמו שצריך חצאי טונים בלי סוף וכו' וכו'... שווה האזנה...

                              הנה חלק מהפירוט על השירים בדיסק:

                              • השיר של הדיסק זה כמובן 'זיבן קינדער' שיר על חנה ושבעה בניה ליפא מתאר יפה ומצמרר איך כל השבע בנים לא השתחוו לצלם ואיך הרגו כ"א פשוט לבכות בעיבוד מונה רוזנבלום [אגב בקול פליי מונה מדבר ע"ז בהרחבה]

                              • השיר 'שועלים' הוא לחן מאוד יפה הסיפור שם זה על התנאים הקדושים שראו שועלים הולכים בבית המקדש אחרי חורבן הבית והם בכו רק רבי עקיבא חייך ושאלו אותו למה אתה מחייך ועונה כי ככה הוא יודע שהנבואה מתגשמת והיא תתגשם עד הסוף ובית המקדש השלישי יבנה שוב... הלחן של שרולי גרין [אחיין של ליפא]

                              • השיר באגדד הוא שיר קצבי ויפה ולמי שלא הבין מה הוא אומר אז הנה 'מטר, משקה, מרווה, ומזבל' וההמשך....

                              • השיר מקווה הוא שיר מרגש ויפה מאוד כמובן לאידישאים...

                              • השיר אביי ורבא תאמינו לי עושה חשק ללמוד שומעים את ליפא כאילו באיזה בית כנסת לומד... והשיר עצמו מדהים [אגב להערכתי יכנס חזק בסיומים וכאלה... נראה לי שבסיום של דרשו שהולך להיות באמריקה בר"ח יהיה שם כמה ביצועים של ליפא.. נחכה ונראה..]

                              • השיר 'בני מלכים' כל אחד יאהב ומיד יתחבר גם האלה שלא מבינים אידיש יש שם גם מנגינה מאוד מעניינת ויפה ... יכנס חזק...

                              • השיר 'חסידים הראשונים' הלחן של הרשי וינברגר הששיר עצמו ממש יפה...

                              • השיר 'בר פפא' ו'כבוד התורה' שניהם מתאים לסיומי הש"ס וכדו' ביצועים יפים מאוד

                              • וכמובן נאכמאל שעל העיבוד יואלי דיקמן -שווה האזנה

                              זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                              במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                              כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • נשרנ מנותק
                                נשרנ מנותק
                                נשר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #29
                                פוסט זה נמחק!
                                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נשרנ נשר

                                  פוסט זה נמחק!

                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותר
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  @נשר ברור שיש!!!

                                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • השקדןה השקדן

                                    הדיסק פשוט שווה שמיעה שלושים פעם!!!!
                                    יש שם הרבה הרבה שירים יפים ומרגשים...
                                    [בפוסט הקודם העלתי את המאמר של מונה רוזנבלום על הדיסק של ליפא]
                                    בקול פליי כתבו שליפא השקיע בדיסק כ 250,000 דולר!!!!! כמעט מליון שקל !!!
                                    אגב השירה של ליפא השתפרה בטירוף וא משחק עם הקול כמו שצריך חצאי טונים בלי סוף וכו' וכו'... שווה האזנה...

                                    הנה חלק מהפירוט על השירים בדיסק:

                                    • השיר של הדיסק זה כמובן 'זיבן קינדער' שיר על חנה ושבעה בניה ליפא מתאר יפה ומצמרר איך כל השבע בנים לא השתחוו לצלם ואיך הרגו כ"א פשוט לבכות בעיבוד מונה רוזנבלום [אגב בקול פליי מונה מדבר ע"ז בהרחבה]

                                    • השיר 'שועלים' הוא לחן מאוד יפה הסיפור שם זה על התנאים הקדושים שראו שועלים הולכים בבית המקדש אחרי חורבן הבית והם בכו רק רבי עקיבא חייך ושאלו אותו למה אתה מחייך ועונה כי ככה הוא יודע שהנבואה מתגשמת והיא תתגשם עד הסוף ובית המקדש השלישי יבנה שוב... הלחן של שרולי גרין [אחיין של ליפא]

                                    • השיר באגדד הוא שיר קצבי ויפה ולמי שלא הבין מה הוא אומר אז הנה 'מטר, משקה, מרווה, ומזבל' וההמשך....

                                    • השיר מקווה הוא שיר מרגש ויפה מאוד כמובן לאידישאים...

                                    • השיר אביי ורבא תאמינו לי עושה חשק ללמוד שומעים את ליפא כאילו באיזה בית כנסת לומד... והשיר עצמו מדהים [אגב להערכתי יכנס חזק בסיומים וכאלה... נראה לי שבסיום של דרשו שהולך להיות באמריקה בר"ח יהיה שם כמה ביצועים של ליפא.. נחכה ונראה..]

                                    • השיר 'בני מלכים' כל אחד יאהב ומיד יתחבר גם האלה שלא מבינים אידיש יש שם גם מנגינה מאוד מעניינת ויפה ... יכנס חזק...

                                    • השיר 'חסידים הראשונים' הלחן של הרשי וינברגר הששיר עצמו ממש יפה...

                                    • השיר 'בר פפא' ו'כבוד התורה' שניהם מתאים לסיומי הש"ס וכדו' ביצועים יפים מאוד

                                    • וכמובן נאכמאל שעל העיבוד יואלי דיקמן -שווה האזנה

                                    כשרוןכ מנותק
                                    כשרוןכ מנותק
                                    כשרון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @השקדן אמר בבבליפא & הדיסק החדש של ליפא:

                                    בקול פליי כתבו שליפא השקיע בדיסק כ 250,000 דולר!!!!! כמעט מליון שקל !!!

                                    העתקה מהעטיפה (למי שמבין אידיש 😞
                                    איך דארף נישט פארקויפן דא א הקדמה מיט
                                    מליצות פון נ״ך ביז אשרי ובא לציון. מער צום ענין
                                    איז אז איר זאלט הערן די ניגונים און הנאה האבן.
                                    טאטי, איך האב אריין געלייגט דא מער געלט אין
                                    דעם פראיעקט ווי עס קאסט א דירה אין פלארידא.
                                    איך שענק דעם זכות לעילוי נשמתך הטהורה.

                                    טייערער מחותן, פארטי פלענער אדער מוסד
                                    וואס באשטעלט מיר, זייט וויסן אז די שווערע
                                    געלטער וואס איר צאלט העלפט מיר ברענגען די
                                    העכסטע קוואלעטי מוזיק פאר׳ן היימישן ציבור.
                                    איך גיב אייך דא מיט א מתנה ״א זשורנאל״
                                    מיט׳ן גאנצן הארץ. פאר מער דעטאלן ליינט סוף
                                    פונעם ביכל. איך האף צום בוכ״ע אז איר וועט
                                    שטארק אנערקענען דערין, און א גוטע תועלת
                                    וועט דערפון ארויסקומען.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • שלומי 0ש מנותק
                                      שלומי 0ש מנותק
                                      שלומי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      אין מה להגיד דיסק מטורףףף
                                      ככל שיותר שומעים יותר נהנים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        השיר שהכי אהבתי זה גמרא במנגינה חוץ מזה.. כל אחד והסגנון שלו,
                                        כי ליפא זה סגנון די מוזר[בקטע הטוב] כזה כאילו הוא שר בחצי ראפ.. בלחץ..
                                        סגנון לא ברור להסברים.........

                                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המאסטרו הנסתרה מנותק
                                          המאסטרו הנסתרה מנותק
                                          המאסטרו הנסתר
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          יש עוד אתר שאפשר לקנות שם?

                                          "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                          רדיו קול פליי 2023

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול