שרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי
-
@reizy200 אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
ממש לא!!!
אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
[בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שםסורי על התהפרצות מקווה שצוות פיקוח@ לא ינעל בגללי
לא הוא לא ינעל אים כבר הם יזהירו כי אסור לכתוב שני פוסטים רצופים...
-
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@reizy200 אני מכיר את התוכנה וזה לא איכותי בכלל! קל לעבוד על זה אבל אם את רוצה משהו איכותי אז זה לא זה!
ממש לא!!!
אני עובדת עם התוכנה הרבה ואני חושבת ששום שיר שיש לי בנגן הוא לא בזכותה
[בנגן שלי אפשר לשמוע רק mp3]אם אתה רוצה להמיר, לא פליבק ,להמיר- זו התוכנה המתאימה לעניות דעתי
שאלת איך מיצאים לmp3 אז זה שם@reizy200 הנראה לי שלא הבנת אותי ומיד התעצבנתת....
מה שאני שאלתי זה על תוכנה אחרת שמורידה את הוואקל או המוזיקה מהשיר.. ואני יש לי את התוכנה הזאתי ! אז השאלה שלי היתה איך אני מוציא את זה אחרי שגמרתי לעבוד על זה על MP3!!!! אז בבקשה לפני שמגיבים בודקים אם הבנתם את השאלה ולא להתפרץ!!! (וסליחה על ההודעה הקודמת שזה לא היה מנוסח יפה) -
@reizy200 הנראה לי שלא הבנת אותי ומיד התעצבנתת....
מה שאני שאלתי זה על תוכנה אחרת שמורידה את הוואקל או המוזיקה מהשיר.. ואני יש לי את התוכנה הזאתי ! אז השאלה שלי היתה איך אני מוציא את זה אחרי שגמרתי לעבוד על זה על MP3!!!! אז בבקשה לפני שמגיבים בודקים אם הבנתם את השאלה ולא להתפרץ!!! (וסליחה על ההודעה הקודמת שזה לא היה מנוסח יפה) -
@איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?
@S-S אמר בשרשור בקשת פלייבקים/ווקאלי:
@איש-יהודי-טובתודה על הרצון לעזור. אני הורדתי את התוכנה וזה ואחד תוכנה אבל איך אני מיצא לMP3?
אם אינני טועה כתוב במדריך איך לייצא כMP3
-
ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
-
אפשר פלייבק של עילאי וניתאי אנחנו אחים?
דחוף לי תודה
-
אפשר פלייבק של עילאי וניתאי אנחנו אחים?
דחוף לי תודה
@תהילה-כהן-0 תעלי את השיר ואני ינסה לעשות לך אותו פלייבק
-
אפשר פלייבק של עילאי וניתאי אנחנו אחים?
דחוף לי תודה
-
@אאא-1 https://send.magicode.me/send-file/file/067aefd7ff81018b825f285992291efb6c***c3b15e/view
בבקשה! -
אפשר את הפלייבק של הפיפס הרגיל והרמיקס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות