סקר קפיצת הדרך
-
אז אני ממש אהבתי את הרעיון של לחדש שירים ישנים, אבל לדעתי לא עשו את זה ממש טוב.
הם העמיסו ממש בטראנסים ועיבוד אלקטרוני, וגם לקחת את הפסקול הישן יצא ממש לא איכותי.
ומה שיצא בסוף היה גרסת רמיקס באיכות לא משהו במקום חידוש...
(לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...) -
אז אני ממש אהבתי את הרעיון של לחדש שירים ישנים, אבל לדעתי לא עשו את זה ממש טוב.
הם העמיסו ממש בטראנסים ועיבוד אלקטרוני, וגם לקחת את הפסקול הישן יצא ממש לא איכותי.
ומה שיצא בסוף היה גרסת רמיקס באיכות לא משהו במקום חידוש...
(לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)@שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:
(לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)
כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד
-
הסקר עולה באיחור קל עקב אילוצים שאינם תלויים בנו..
@מערכת-הפורום
שמתם לב שאפשר להחליף את הצבעה -
@שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:
(לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)
כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד
@הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:
כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד
כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון. -
ממש לא אוהבת את זה דבר ראשון רוב השירים הם מאוד יפים וחבל שהורסים אותם ככה בפרט לאלה שמכירים אותם במקור זה פשוט הורס.
ודברשני לצעיריםשלא מכירים את המקור גם חבל שישמעו את זה ככה לכן אני גם מעדיפה לא לשמוע את השיר האחרון שהוציאו בשביל לא להתעצבן על מה שעוללו לשיר.(זאת דעתי) -
@הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:
כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד
כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.@שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:
@הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:
כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד
כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.@ברוריה אמר בסקר קפיצת הדרך:
ממש לא אוהבת את זה דבר ראשון רוב השירים הם מאוד יפים וחבל שהורסים אותם ככה בפרט לאלה שמכירים אותם במקור זה פשוט הורס.
ודברשני לצעיריםשלא מכירים את המקור גם חבל שישמעו את זה ככה לכן אני גם מעדיפה לא לשמוע את השיר האחרון שהוציאו בשביל לא להתעצבן על מה שעוללו לשיר.(זאת דעתי)אוקי אוקי זו דעתכם. גם אני לא אהבתי כ"כ את הפרויקט אבל לא הייתי כ"כ כי זה היה מעניין לשמוע את זה גם בחדשני
אבל ברור שזה הורס את השיר -
@שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:
@הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:
כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד
כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.@ברוריה אמר בסקר קפיצת הדרך:
ממש לא אוהבת את זה דבר ראשון רוב השירים הם מאוד יפים וחבל שהורסים אותם ככה בפרט לאלה שמכירים אותם במקור זה פשוט הורס.
ודברשני לצעיריםשלא מכירים את המקור גם חבל שישמעו את זה ככה לכן אני גם מעדיפה לא לשמוע את השיר האחרון שהוציאו בשביל לא להתעצבן על מה שעוללו לשיר.(זאת דעתי)אוקי אוקי זו דעתכם. גם אני לא אהבתי כ"כ את הפרויקט אבל לא הייתי כ"כ כי זה היה מעניין לשמוע את זה גם בחדשני
אבל ברור שזה הורס את השיר -
54 אחוז בחרו לא [נכון לעכשיו]
מה זה אומר?
שהדור של היום אוהב את השירים של היום
וגם אם יש כאלו שאוהבים את השירים של פעם-אז אם אוהבים אותם כמו שהם בלי שיפוצים מיותרים........ -
@הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:
גם. וזה גם אומר שאין הרבה מצביעים, רק 10 הצביעו כן.
ניחוש!- זה ישאר בערך כך.
-
@hhkkkk
כרגע 29 איש שזה 55 אחוז הצביעו לא
וזה אומר שגם הדור הצעיר עדיין קצת מבין במוזיקה
וזה שדחפו מלא בסים וכו עם פס קול ישן
ועשו את זה באיכות ירודה לא יהפוך את השירים ליותר
מוכרים כפי שהיוזמים רצו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות