דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר קפיצת הדרך

סקר קפיצת הדרך

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
33 פוסטים 23 כותבים 2.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
    #20

    אני הצבעתי אחר.
    לשיר דדא ביה של אברהם פריד מאד התחברתי, וגם באדר א' - השיר של מרדכי בן דוד דאגה מניין יצא בשתי גרסאות שאחת מהם היתה באיכות טובה והיה נחמד לשמוע אותו.
    שאר השירים שבאמצע היו באיכות גרועה שפשוט לא היתה אפשרות להקשיב להם.
    ו @איזה-קטע הנה השירים (חוץ משל החודש שתמצא אותו בשירים חדשים פה בפורום):

    אברהם פריד- דדא ביה (כסלו):
    אברהם פריד - דדא ביה פרויקט קפיצת הדרך.mp3

    עמית ליסטוונד - יש אמונה (טבת):
    פרויקט קפיצת הדרך - עמית ליסטוונד - יש אמונה .mp3

    ליפא שמלצר - יהודי פשוט (שבט):
    ליפא שמעלצר - יהודי פשוט - פרויקט קפיצת הדרך.mp3

    מרדכי בן דוד - דאגה מניין (אדר א'):
    מרדכי בן דוד - דאגה מנין (2022) - תשפב - גרסת אקסטנד.mp3

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוקש מנותק
      שרת הרוק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      אז אני ממש אהבתי את הרעיון של לחדש שירים ישנים, אבל לדעתי לא עשו את זה ממש טוב.
      הם העמיסו ממש בטראנסים ועיבוד אלקטרוני, וגם לקחת את הפסקול הישן יצא ממש לא איכותי.
      ומה שיצא בסוף היה גרסת רמיקס באיכות לא משהו במקום חידוש...
      (לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)

      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שרת הרוקש שרת הרוק

        אז אני ממש אהבתי את הרעיון של לחדש שירים ישנים, אבל לדעתי לא עשו את זה ממש טוב.
        הם העמיסו ממש בטראנסים ועיבוד אלקטרוני, וגם לקחת את הפסקול הישן יצא ממש לא איכותי.
        ומה שיצא בסוף היה גרסת רמיקס באיכות לא משהו במקום חידוש...
        (לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)

        הלב שליה מנותק
        הלב שליה מנותק
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:

        (לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)

        כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד

        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

        שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

          הסקר עולה באיחור קל עקב אילוצים שאינם תלויים בנו..

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @מערכת-הפורום
          שמתם לב שאפשר להחליף את הצבעה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הלב שליה הלב שלי

            @שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:

            (לדעתי היה יותר טוב אם הם היו מרגיעים קצת את האלקטרוני ונותנים לזמרים לשיר מחדש במקום לקחת את הפסקול הישן. נגיד היו לוקחים את אברהם שישיר שוב, ומחליפים את עמית ליסטוונד בילד פלא אחר וכו'...)

            כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד

            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוקש מנותק
            שרת הרוק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרת הרוק
            #24

            @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

            כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד

            כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
            חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
            כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.

            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

            הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              ממש לא אוהבת את זה דבר ראשון רוב השירים הם מאוד יפים וחבל שהורסים אותם ככה בפרט לאלה שמכירים אותם במקור זה פשוט הורס.
              ודברשני לצעיריםשלא מכירים את המקור גם חבל שישמעו את זה ככה לכן אני גם מעדיפה לא לשמוע את השיר האחרון שהוציאו בשביל לא להתעצבן על מה שעוללו לשיר.(זאת דעתי)

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שרת הרוקש שרת הרוק

                @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

                כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד

                כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
                חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
                כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.

                הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:

                @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

                כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד

                כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
                חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
                כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.

                @ברוריה אמר בסקר קפיצת הדרך:

                ממש לא אוהבת את זה דבר ראשון רוב השירים הם מאוד יפים וחבל שהורסים אותם ככה בפרט לאלה שמכירים אותם במקור זה פשוט הורס.
                ודברשני לצעיריםשלא מכירים את המקור גם חבל שישמעו את זה ככה לכן אני גם מעדיפה לא לשמוע את השיר האחרון שהוציאו בשביל לא להתעצבן על מה שעוללו לשיר.(זאת דעתי)

                אוקי אוקי זו דעתכם. גם אני לא אהבתי כ"כ את הפרויקט אבל לא הייתי כ"כ כי זה היה מעניין לשמוע את זה גם בחדשני
                אבל ברור שזה הורס את השיר

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הלב שליה הלב שלי

                  @שרת-הרוק אמר בסקר קפיצת הדרך:

                  @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

                  כל הרעיון הוא שזה אותם אמנים וכמו ששרו פעם (פריד שר פעם בקול שונה קצת משהו פלצטי) ולשנות את העיבוד

                  כן, אבל עובדה שזה לא ממש הצליח...
                  חוץ מזה, איפה כתוב מה הרעיון?
                  כי לדעתי להדביק בצורה לא משהו פסקול ישן ולא איכותי רחוק מלהיות הרעיון.

                  @ברוריה אמר בסקר קפיצת הדרך:

                  ממש לא אוהבת את זה דבר ראשון רוב השירים הם מאוד יפים וחבל שהורסים אותם ככה בפרט לאלה שמכירים אותם במקור זה פשוט הורס.
                  ודברשני לצעיריםשלא מכירים את המקור גם חבל שישמעו את זה ככה לכן אני גם מעדיפה לא לשמוע את השיר האחרון שהוציאו בשביל לא להתעצבן על מה שעוללו לשיר.(זאת דעתי)

                  אוקי אוקי זו דעתכם. גם אני לא אהבתי כ"כ את הפרויקט אבל לא הייתי כ"כ כי זה היה מעניין לשמוע את זה גם בחדשני
                  אבל ברור שזה הורס את השיר

                  שרת הרוקש מנותק
                  שרת הרוקש מנותק
                  שרת הרוק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27

                  @הלב-שלי אני ממש בעד הפרויקט ובעד כל מיני פרויקטים בסגנון.
                  פשוט לדעתי הם עשו את זה בצורה לא כזאת טובה, וחבל כי זה פספוס...

                  ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • HHKKKKH מנותק
                    HHKKKKH מנותק
                    HHKKKK
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    54 אחוז בחרו לא [נכון לעכשיו]
                    מה זה אומר?
                    שהדור של היום אוהב את השירים של היום
                    וגם אם יש כאלו שאוהבים את השירים של פעם-אז אם אוהבים אותם כמו שהם בלי שיפוצים מיותרים........

                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • HHKKKKH HHKKKK

                      54 אחוז בחרו לא [נכון לעכשיו]
                      מה זה אומר?
                      שהדור של היום אוהב את השירים של היום
                      וגם אם יש כאלו שאוהבים את השירים של פעם-אז אם אוהבים אותם כמו שהם בלי שיפוצים מיותרים........

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @hhkkkk גם. וזה גם אומר שאין הרבה מצביעים, רק 10 הצביעו כן.

                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • HHKKKKH מנותק
                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKK
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @הלב-שלי

                        @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

                        גם. וזה גם אומר שאין הרבה מצביעים, רק 10 הצביעו כן.

                        ניחוש!- זה ישאר בערך כך.

                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • HHKKKKH HHKKKK

                          @הלב-שלי

                          @הלב-שלי אמר בסקר קפיצת הדרך:

                          גם. וזה גם אומר שאין הרבה מצביעים, רק 10 הצביעו כן.

                          ניחוש!- זה ישאר בערך כך.

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה 0527
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31

                          @hhkkkk
                          כרגע 29 איש שזה 55 אחוז הצביעו לא
                          וזה אומר שגם הדור הצעיר עדיין קצת מבין במוזיקה
                          וזה שדחפו מלא בסים וכו עם פס קול ישן
                          ועשו את זה באיכות ירודה לא יהפוך את השירים ליותר
                          מוכרים כפי שהיוזמים רצו

                          HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אפוש פארא מנותק
                            אפוש פארא מנותק
                            אפוש פאר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משה 0527

                              @hhkkkk
                              כרגע 29 איש שזה 55 אחוז הצביעו לא
                              וזה אומר שגם הדור הצעיר עדיין קצת מבין במוזיקה
                              וזה שדחפו מלא בסים וכו עם פס קול ישן
                              ועשו את זה באיכות ירודה לא יהפוך את השירים ליותר
                              מוכרים כפי שהיוזמים רצו

                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKKH מנותק
                              HHKKKK
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              @משה-0527 זה מה שאני אומר-.

                              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • לא נקרא 0
                              • פוסטים אחרונים
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • שליחת פנייה לניהול