שמעון לוי
-
@יהודי-פשוט-2 אתה נכנס ליוטיוב רואה ת'שיר לוחץ פליי וחלאס,
וחוצמזה ששואקי לא צריך עטיפה בשביל שיכנסו לשמוע.@hhkkkk אבל שמעון לוי. כן. טוב מה זה משנה.......
-
פה תכתבו מה דעתכם עליו ומה דעתכם על השיר החד שלו עם שואקי
ומה דעתכם על השיר שלו הזהhttps://www.youtube.com/watch?v=ja_NNpsGsoY
ולהזכירכם הואאני רוצה להכיר לכם את שמעון לוי. שמעון היה תינוק בן כמה שבועות, בפיגוע שהתרחש במוצאי שבת לפני 20 שנה בדיוק (אדר תשס"ב, מרץ 2002) בשכונת בית-ישראל בירושלים, חילצו אותו מתחת לרכב שבער באש מהפיצוץ הנורא, 12 הרוגים נספו בלילה הזה, שמעון ובני משפחתו שרדו את התופת.
לפני כמה שבועות קיבלתי מידידי המפיק המוזיקלי תמיר צור סקיצה למילים "אין דבר רע יורד מן השמים", השיר והמסר תפסו אותי מאוד, ואמרתי לתמיר שבביקור הקרוב שלי בישראל אנחנו חייבים להקליט את זה.
את השיר הלחין שמעון לוי, (התינוק מהפיגוע לפני 20 שנה) שהוא לא רק מוכשר בכתיבה והלחנה אלא גם זמר עם קול מדהים ורגש מיוחד, והזמנתי אותו לבצע יחד את השיר כדואט.
את הקליפ צלמנו במערת שמעון הצדיק בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, במערה לומדים יחד תמיר צור ואביו של שמעון, רבי אורן לוי שמזכה את הרבים ומפיץ את הנס הגדול בעולם. -
@משה-0527 כנראה אחד מהם, יותר נכון שמעון לוי כנראה פתאום רצה להוסיף קטע אחר או להוריד \ לערוך משהו ולכן זה ירד... אבל חבל להיזכר אחרי.... כבין כה יש את זה באתרים וכו'... בא נראה
-
@משה-0527 כנראה אחד מהם, יותר נכון שמעון לוי כנראה פתאום רצה להוסיף קטע אחר או להוריד \ לערוך משהו ולכן זה ירד... אבל חבל להיזכר אחרי.... כבין כה יש את זה באתרים וכו'... בא נראה
-
@אני-עצמי-רק-אפס
בשביל סקופים
מותר! -
@אני-עצמי-רק-אפס
בשביל סקופים
מותר!@אני-עצמי-רק-אפס
בשביל סקופים
מותר!לכאורה זה המספר 0533172256 מקווה שזה זה.
-
@אני-עצמי-רק-אפס
בשביל סקופים
מותר!לכאורה זה המספר 0533172256 מקווה שזה זה.
@אני-עצמי-רק-אפס תתייג את @סקופר
-
@אני-עצמי-רק-אפס תתייג את @סקופר
-
@אני-עצמי-רק-אפס
בשביל סקופים
מותר!לכאורה זה המספר 0533172256 מקווה שזה זה.
@אני-עצמי-רק-אפס נראלי שהוא כבר הסתדר....
למיטב הבנתי, @סקופר היה צריך את המספר כדי לקבל משמעון לוי איזה ברכה על הזכיה שלו בסקר החודשי מטעם האתר, קו המכלול ועוד....
והוא באמת הקליט אותו - אז כנראה שהוא מצא את המספר... -
@אני-עצמי-רק-אפס נראלי שהוא כבר הסתדר....
למיטב הבנתי, @סקופר היה צריך את המספר כדי לקבל משמעון לוי איזה ברכה על הזכיה שלו בסקר החודשי מטעם האתר, קו המכלול ועוד....
והוא באמת הקליט אותו - אז כנראה שהוא מצא את המספר...@אני-עצמי-רק-אפס נראלי שהוא כבר הסתדר....
למיטב הבנתי, @סקופר היה צריך את המספר כדי לקבל משמעון לוי איזה ברכה על הזכיה שלו בסקר החודשי מטעם האתר, קו המכלול ועוד....
והוא באמת הקליט אותו - אז כנראה שהוא מצא את המספר...לא הבנתי כ''כ מה דרשת אבל העיקר שהסתדר!
-
@אני-עצמי-רק-אפס
ככה אתה כותב @ ואחרי זה את מי שאתה רוזה לתייג למשל אותך מכיון שזה כמה מילים אז בין מילה למילה אתה כותב -
@אני-עצמי-רק-אפס -
@אני-עצמי-רק-אפס
ככה אתה כותב @ ואחרי זה את מי שאתה רוזה לתייג למשל אותך מכיון שזה כמה מילים אז בין מילה למילה אתה כותב -
@אני-עצמי-רק-אפס@אני-עצמי-רק-אפס
ככה אתה כותב @ ואחרי זה את מי שאתה רוזה לתייג למשל אותך מכיון שזה כמה מילים אז בין מילה למילה אתה כותב -
@אני-עצמי-רק-אפסטוב נשמור לפעם הבאה להפעם אני נותן לך את הכבוד!!
-
@אבא-תודה מה נעלם בזה??
הוא לא זמר.
בסה"כ הוציא שיר אחד לזכר הפיגוע שניצל בו שהיה תינוק
זה לא אומר שהוא צריך להוציא כל חצי שניה שיר.@אבא-תודה מה נעלם בזה??
הוא לא זמר.
בסה"כ הוציא שיר אחד לזכר הפיגוע שניצל בו שהיה תינוק
זה לא אומר שהוא צריך להוציא כל חצי שניה שיר.אז תדעי שלא!
כל הסיפור הזה היה כיסוי שיעשה רעש לשיר, ואז אנשים יבדקו מה הוא הוציא!
אך בתכל'ס הוא רוצה וחושב שהוא זמר, ובונה על עוד.
אבל זמר מתחיל, אסור לו להפסיק. אלא להפציץ,.............
כאחרת. מה הועילו ''חכמים'' בתקנתם! -
@אבא-תודה מה נעלם בזה??
הוא לא זמר.
בסה"כ הוציא שיר אחד לזכר הפיגוע שניצל בו שהיה תינוק
זה לא אומר שהוא צריך להוציא כל חצי שניה שיר.אז תדעי שלא!
כל הסיפור הזה היה כיסוי שיעשה רעש לשיר, ואז אנשים יבדקו מה הוא הוציא!
אך בתכל'ס הוא רוצה וחושב שהוא זמר, ובונה על עוד.
אבל זמר מתחיל, אסור לו להפסיק. אלא להפציץ,.............
כאחרת. מה הועילו ''חכמים'' בתקנתם! -
@אבא-תודה מה נעלם בזה??
הוא לא זמר.
בסה"כ הוציא שיר אחד לזכר הפיגוע שניצל בו שהיה תינוק
זה לא אומר שהוא צריך להוציא כל חצי שניה שיר.אז תדעי שלא!
כל הסיפור הזה היה כיסוי שיעשה רעש לשיר, ואז אנשים יבדקו מה הוא הוציא!
אך בתכל'ס הוא רוצה וחושב שהוא זמר, ובונה על עוד.
אבל זמר מתחיל, אסור לו להפסיק. אלא להפציץ,.............
כאחרת. מה הועילו ''חכמים'' בתקנתם! -
@אבא-תודה בסדר, בוא נגיד שזה נכון
הוא הוציא את השיר לפני חודש וחצי מקסימום
מה הלחץץץץץץ
הוא צריך להוציא כל שבוע????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות