דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר | מחיר ההופעות.

סקר | מחיר ההופעות.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
106 פוסטים 49 כותבים 6.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נוינ מנותק
    נוינ מנותק
    נוי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97

    הצבעתי אחר
    כי בהופעות יש הרבה לחץ ובלאגן
    לעומת שבבית רואים יותר טוב (בלי אנשים שעוברים כל שנייה מול העניים .....)
    ונהנים מכל שנייה.

    נפלתי 🥀
    כדי להרים את עצמי!!🌅

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אפרתא אפרת

      @מנאששש תכלס חתונות זה הכי שווה זה גם עם המשפחה
      שירים והרבה שמח

      וגם עם אוכל.... 😄

      S מנותק
      S מנותק
      shin
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      אני בעד מאוד ללכת להופעות, וטוען שאין תחושה כמו הלייב,
      אבל בבקשה שיהיו מחירים שפויים, לגבות 120 שקל על כרטיס הכי פחות
      זה עושק !!!...

      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
      https://www.youtube.com/@ishaishin

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייל גלבוע 0א מנותק
        אייל גלבוע 0א מנותק
        אייל גלבוע 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
        אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • א.ש.יא מנותק
          א.ש.יא מנותק
          א.ש.י
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          כתבתי שזה לא שווה את המחיר כי ברור שיש הבדל בין לראות בלייב או ביוטיוב, אבל עדיין אני לא חושב ששוה לשלם על זה את הסכום הגבוה שלוחים ע"כ, אולם אם זה היה יותר זול כל העסק הזה ברור שהיה שווה ללכת להופעה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אייל גלבוע 0א אייל גלבוע 0

            אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד או זמרים ענקיים אני אקנה כרטיס ב120
            אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם, אני יעדיף להישאר בבית ואולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלוימה'לה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @אייל-גלבוע-0 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:

            אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד.........
            אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם.............

            אז זהו! לא!

            אני מאלו שעל הופעה של פריד/MBD לא משלם יקר
            אבל על הסגנונות שהתאהבתי בהם אשקיע את מיטב כספי

            ותשאלו את אלו שהיו בחוה"מ בבנייני האומה
            במופע של שולי רנד/ המנגנים עם קמפה ואונגר
            הכרטיסים לא היו זולים ביחס למגזר
            וזה היה שווה ת'מחיר
            השקיעו בהפקה בתאורה ובסאונד וכו'
            יותר מבסתם משהו מסובסד

            עפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם

            כשיש להם מימון ואוהדים לכנפיים! למה לא ?

            אני יעדיף להישאר בבית

            ויהיו כאלו שיעדיפו להצביע ברגליים

            אולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

            אם לא יכאבו לך האצבעות תעשה לו גם 'לייק'👍

            רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שלוימה'לה

              @אייל-גלבוע-0 אמר בסקר | מחיר ההופעות.:

              אם זה הופעה של פריד ומרדכי בן דוד.........
              אבל אם זה זמרים בינונים ומטה שעפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם.............

              אז זהו! לא!

              אני מאלו שעל הופעה של פריד/MBD לא משלם יקר
              אבל על הסגנונות שהתאהבתי בהם אשקיע את מיטב כספי

              ותשאלו את אלו שהיו בחוה"מ בבנייני האומה
              במופע של שולי רנד/ המנגנים עם קמפה ואונגר
              הכרטיסים לא היו זולים ביחס למגזר
              וזה היה שווה ת'מחיר
              השקיעו בהפקה בתאורה ובסאונד וכו'
              יותר מבסתם משהו מסובסד

              עפים על עצמם ועל הדרך המחיר עף איתם

              כשיש להם מימון ואוהדים לכנפיים! למה לא ?

              אני יעדיף להישאר בבית

              ויהיו כאלו שיעדיפו להצביע ברגליים

              אולי אם יהיה לי זמן וחשק אני יראה את הלייב שאולי יהיה

              אם לא יכאבו לך האצבעות תעשה לו גם 'לייק'👍

              רותושששר מנותק
              רותושששר מנותק
              רותוששש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
              ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

              ש מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • רותושששר רותוששש

                יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
                ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                ש מנותק
                ש מנותק
                שלוימה'לה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #103

                @רותוששש אמר בסקר | מחיר ההופעות.:

                יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה

                יש מסעדות איכותיות שמגישות בשר איכותי ויין משובח

                שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה..........

                ממש ביזבוז ללכת לשלם על ......שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה ..... במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                ביידיש יש ביטוי כזה "בחינם, באקומטמען כינם"- בחינם מקבלים כינים

                מי שבא לו לשלם על אנגריות של קיסריה, שישלם

                ומי שלא ? לא !

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה ברנדמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                  #104

                  אני לא חושב שיש בעיה אם מחיר יקר בהופעות מי שלא רוצה שלא ילך להופעה ככה זה בכל המגזרים הופעה של זמר גדול עולה הרבה כסף זה גם מה שמייקר את הזמר וזה גם מעצים כמובן את החוויה של ההופעה עצמה כי דבר שאדם השקיע עליו הוא הרבה יותר נהנה ממנו ולכן דעתי שזמר ששווה את זה יכול לקחת גם סכומים גבוהים בשביל כרטיס

                  @רותוששש שטויות אני לא יודע אם היית פעם בקיסריה אבל זה לא מיניה ולא מקצתיה של מקום יותר קטן ממנו גם ברמה של הסאונד

                  אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רותושששר רותוששש

                    יש הופעות שלא שווה לשלם עלהם מחיר יקר לדוגמה קיסריהה
                    ממש ביזבוז ללכת לשלם על הופעה של ישי ריבו בקסריה שהיא עולה למעלה מי 300 שקל שאפשר ללכת לאותה הופעה במקום אחר שבהרבה יותר זולה ומושקעת

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה ברנדמן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #105
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה ברנדמן

                      אני לא חושב שיש בעיה אם מחיר יקר בהופעות מי שלא רוצה שלא ילך להופעה ככה זה בכל המגזרים הופעה של זמר גדול עולה הרבה כסף זה גם מה שמייקר את הזמר וזה גם מעצים כמובן את החוויה של ההופעה עצמה כי דבר שאדם השקיע עליו הוא הרבה יותר נהנה ממנו ולכן דעתי שזמר ששווה את זה יכול לקחת גם סכומים גבוהים בשביל כרטיס

                      @רותוששש שטויות אני לא יודע אם היית פעם בקיסריה אבל זה לא מיניה ולא מקצתיה של מקום יותר קטן ממנו גם ברמה של הסאונד

                      אפרתא מנותק
                      אפרתא מנותק
                      אפרת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      @משה-ברנדמן ממש ככה!!
                      מי שרוצה שילך וישלם אפאחד לא מכריח

                      בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                      אייל גלבוע

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שלוימה'לה התייחס לנושא זה ב
                      • ש שלוימה'לה התייחס לנושא זה ב
                      • שרי 0ש שרי 0 התייחס לנושא זה ב

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול