נספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.
-
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
-
@מנאששש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
זה כנראה לוקח זמן לסדר את זה.
@ישי-3 אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
טוב אני מחכה בקוצר רוח.
אנחנו לא שכחנו את הטור הזה .
זה עדיין בבניה...
-
@נגינתי
אני לא מהמפתחים פה.
(הייתי צריך לקרוא את כל השרשור בשביל להזכר במה מדובר)
אני גם עדיין מחכה.
יש סיכוי ששכחו מזה בגלל שפתחו פה את הפינה של המומחים.
(ויש סיכוי גם שזה קיים. לא הייתי פה הרבה זמן...) -
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
איך באמת אפשר לדעת אם מי שאני מתכתב איתו מנגן באמת טוב? (סתם בשביל הידע)
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)