הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@נ-נח הבנתי, ונכנסתי לזה. מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
איפה יש כפתור שפותח את זה או משהו בסגנון, כי לא הצלחתי למצוא.@eti

זה הכפתור... -
@אממק מה הקשר אמרת שהוא עיצב את זה
@אממק אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אחלה עיצוב
והוא לא עיצב את זה, זה בתוך הפורום!
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא, כבר בדקנו את זה
-
@eti

זה הכפתור...@מוכן-תמיד-לעזור הכפתור שלמעלה? כתוב לי בפנים תנאים ומדיניות, וכבר כתבתי את זה.
גם הקישור של זה אחר: https://miktzav.com/topic/88/%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA?_=1649607030496
ולא https://miktzav.com/tos
אם זה לא הכפתור הוא לא מהסרגל למעלה - תכתוב לי איפה הוא:) -
@מוכן-תמיד-לעזור הכפתור שלמעלה? כתוב לי בפנים תנאים ומדיניות, וכבר כתבתי את זה.
גם הקישור של זה אחר: https://miktzav.com/topic/88/%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA?_=1649607030496
ולא https://miktzav.com/tos
אם זה לא הכפתור הוא לא מהסרגל למעלה - תכתוב לי איפה הוא:)@eti כנראה זה עדיין לא הסתדר לו ככה זה בהתחלה
-
@eti כנראה זה עדיין לא הסתדר לו ככה זה בהתחלה
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא העניין, כי גם כשאני נכנסת כתוב חוקי הפורום, אז---
-
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא העניין, כי גם כשאני נכנסת כתוב חוקי הפורום, אז---
@eti תרענני שניה את האתר
-
@eti תרענני שניה את האתר
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא קשור.
אבל @שמעון-2 ממש צודק... @ntz בטוח ידע איפה זה, ויתקן.
אין שום צורך בדיון הזה. -
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
כאן נשאר 'חוקי הפורום'
@נ-נח אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
כאן נשאר 'חוקי הפורום'
סודר.
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
רואים את זה כשנרשמים לפורום וצריכים לאשר את זה.
-
@נ-נח אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
כאן נשאר 'חוקי הפורום'
סודר.
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
רואים את זה כשנרשמים לפורום וצריכים לאשר את זה.
@ntz אשמח שתענה למה ששאלתי פה https://miktzav.com/post/9824
-
@ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
https://send.magicode.me/send-file/file/e9d11eeaab02734b077b47283******905f4a4f3b6ebca/view
לכל מי שחסום לו הסרטון של האמנים

ותודה ענקית למנהלי הפורום רואים את ההשקעה!!!














@חסויה אפשר לעלות עוד פעם במגיקוד?????
-
@חסויה אפשר לעלות עוד פעם במגיקוד?????
@הקול-הבא-3 את מה?
-
@חסויה אפשר לעלות עוד פעם במגיקוד?????
@הקול-הבא-3 אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@חסויה אפשר לעלות עוד פעם במגיקוד?????
בבקשה (להוריד כוכביות)
https://send.magicode.me/send-file/file/be934ae41***84ff085dd810c92ccfcfb144bc64b86/view -
@אפרת הוא רואה הכל, אבל לא יודעת אם כתוב אותו(כנראה שלא...)
אני מוסתרת עכשיו, ואני רואה את כולם. -
@אפרת מחובר = רואים עכשו באיזה פוסט הוא קורא אוה אם הוא כותב פוסט
מוסתר = לא רואים אולי צוות פיקוח או המנהל כן רואה?אני על מצב מוסתר מכיון שלפעמים כותבים פוסטים לא הכי הכי אז אני רק מציץ ועל הדרך אני רואה עוד איזה שש משתמשים שגם כניראה מציצים וכל אחד מתפדח לראות איזה פוסט דיבילי ומיד יוצא אבל אני לא צריך לברוח כי עף אחד לא יודע שאני צופה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות