הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@א-ה-2 שתיי פוסטים אחד אחרי השני??? מתיי הצטרפת לפורום שאינך מודע חזק לכלל הבסיסי הזה?
נא לאחד את הפוסטים.
חבר'ה, אני חושבת שהכללים הללו ברורים מאליו לאלה שמעל לחודש בפורום!!! מצחיק להעיר עליהם שוב ושוב. אפילו מטריח.
אני מזכירה: הספמת פורום גם כן גורמת להרחקה!
-
@א-ה-2 שתיי פוסטים אחד אחרי השני??? מתיי הצטרפת לפורום שאינך מודע חזק לכלל הבסיסי הזה?
נא לאחד את הפוסטים.
חבר'ה, אני חושבת שהכללים הללו ברורים מאליו לאלה שמעל לחודש בפורום!!! מצחיק להעיר עליהם שוב ושוב. אפילו מטריח.
אני מזכירה: הספמת פורום גם כן גורמת להרחקה!
-
@נשר נכון!!!
אני גם באתרוג וזה חוסם לי.... -
שמתם לב על התזכורת של ספירת העומר בעמוד הראשי?
תודה רבה על כל ההשקעה!!!! -
שמתם לב על התזכורת של ספירת העומר בעמוד הראשי?
תודה רבה על כל ההשקעה!!!!@סודי-ביותר וואיי באמת עכשיו שמתי לב איזה אלופים אתםם
-
@שמעון-2 כנראה זה מקומות שעדיין לא נכנסת דרכם, מאז שהשתנה העיצוב בפורום.
תכנס, תרענן את הדף - ותראה שיסתדר לך. -
זה בטעות זה נשאר נירא לי לא ?

-
@בן-מנחם אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
זה בטעות זה נשאר נירא לי לא ?

תעשה ריענון עמוק. זה השתנה בעיצוב.
-
-
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ריענון עמוק = F5 או לנקות קוקיז.
ריענון עמוק זה ctrl +F5
-
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ריענון עמוק = F5 או לנקות קוקיז.
ריענון עמוק זה ctrl +F5
@ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ריענון עמוק = F5 או לנקות קוקיז.
ריענון עמוק זה ctrl +F5
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
-
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
F5 זה ריענון רגיל, זה כמו ללחוץ על העיגול למעלה.
ו @בן-מנחם תנסה ללחוץ על F12, ואז לחיצה ימנית על הסמל של הריענון למעלה,
ואז תלחץ - ריקון המטמון וטעינה מחדש קשיחה. זה רענון ממש חזק. אולי יעבוד לך. -
@רבקה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אצלי זה עובד רק בF5.... אולי תלוי בסוג המחשב.
F5 זה ריענון רגיל, זה כמו ללחוץ על העיגול למעלה.
ו @בן-מנחם תנסה ללחוץ על F12, ואז לחיצה ימנית על הסמל של הריענון למעלה,
ואז תלחץ - ריקון המטמון וטעינה מחדש קשיחה. זה רענון ממש חזק. אולי יעבוד לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


