דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
317 פוסטים 70 כותבים 33.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

    @ntz
    שינוי מאוד יפה, וכפי שכתבתם - מרענן, זה באמת מרענן, זה פשוט מרענן בעיניים, כי פשוט היה נמאס לראות את אותו עיצוב וזה פשוט משנה את זה ונותן אווירה הרבה יותר נחמדה,
    אגב, תוויות שדף הראשי הם אחד הדברים המרעננים יותר, זה נותן הרבה יותר צבע למה שיש בתוכו, כמו שאומרים: לאכול בחושך אין תאבון לכן צריך לאכול באור, וזה ממש ככה.
    המשך הצלחה. והרחבת אופקים.

    אני לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אם כבר עשיתם שינויים שאתר קיוויתי שיתקנו את הבעיה שבכל נושא בעבר היו מראים לי מי נמצא בדף ומי כותב ברגע זה בדף ולא תיקנו את זה, אבל אולי זה המקום לבקש.

    N מנותק
    N מנותק
    ntz
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #141

    @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

    אני לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אם כבר עשיתם שינויים שאתר קיוויתי שיתקנו את הבעיה שבכל נושא בעבר היו מראים לי מי נמצא בדף ומי כותב ברגע זה בדף ולא תיקנו את זה, אבל אולי זה המקום לבקש.

    סודר.
    אשמח להצעות נוספות.

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    ענק הענקים בדורינוע EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • N ntz

      @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

      אני לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אם כבר עשיתם שינויים שאתר קיוויתי שיתקנו את הבעיה שבכל נושא בעבר היו מראים לי מי נמצא בדף ומי כותב ברגע זה בדף ולא תיקנו את זה, אבל אולי זה המקום לבקש.

      סודר.
      אשמח להצעות נוספות.

      ענק הענקים בדורינוע מנותק
      ענק הענקים בדורינוע מנותק
      ענק הענקים בדורינו
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #142

      @ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

      @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

      אני לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אם כבר עשיתם שינויים שאתר קיוויתי שיתקנו את הבעיה שבכל נושא בעבר היו מראים לי מי נמצא בדף ומי כותב ברגע זה בדף ולא תיקנו את זה, אבל אולי זה המקום לבקש.

      סודר.
      אשמח להצעות נוספות.

      ואו, תודה, אתה ממש אלוף.
      ממישהו אחר הייתי כבר חושב שהיה מתנפל עליי בעצבים או סתם פשוט כועס, אשריך, תמשיך לעזור לעם ישראל, המשך הצלחה.

      אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • N ntz

        @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

        אני לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אם כבר עשיתם שינויים שאתר קיוויתי שיתקנו את הבעיה שבכל נושא בעבר היו מראים לי מי נמצא בדף ומי כותב ברגע זה בדף ולא תיקנו את זה, אבל אולי זה המקום לבקש.

        סודר.
        אשמח להצעות נוספות.

        EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #143

        @ntz אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

        @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

        אני לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אם כבר עשיתם שינויים שאתר קיוויתי שיתקנו את הבעיה שבכל נושא בעבר היו מראים לי מי נמצא בדף ומי כותב ברגע זה בדף ולא תיקנו את זה, אבל אולי זה המקום לבקש.

        סודר.
        אשמח להצעות נוספות.

        ואוו! ממש אלוף התוסף הזה שהוחזר, היה ממש חסר 😉
        וכל הכבוד על הנכונות לשפץ עוד, וההיענות לכל בקשה!!!
        זה הרבה עבודה, וזה ממש ממש לא מובן מאליו!!!
        תודה רבה!!!

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #144

          מה זה הרווח שיש בסוף השרשור?
          לפרסומות?
          ואולי כדאי שיכתבו במקום אחד את כל החידושים שנעשו.
          ואולי גם טיפים לשימוש בפורום.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • א מנותק
            א מנותק
            אביב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביב
            #145

            @ntz
            חן חן על כל השדרוגים המקצועיים!!
            מה שאני שמתי לב שעוד לא כתבו למעלה: (מקוה שאני לא טועה)

            1. אם עושים מחיקה לפוסט - הוא באמת נמחק!!! שזה נראה לי העדכון הכי הכי חשוב...😂 😂 😂
            2. המהירות שבה רואים את התגובות שעולות - השתפרה. וגם הגלישה בכללי.
            3. כשמעלים קישור ליוטיוב וכדו' עולה התצוגה מקדימה, מה שהרבה זמן לא תפקד.
            4. אפשר לפתוח שני כרטיסיות שונות ולכתוב שתי פוסטים בשני נושאים שונים ביחד וזה לא מפריע (כתבו על הבאג הזה פעם איפשהו באתר).

            אשמח אם תסדרו:

            1. באג שכבר דיברו עליו, שהדף מסמן התרעננות - ללא הגבלה. (הסימן של הטעינה של הדף מסתובב המוון זמן).
            2. נשמח אם תעשה עוד אחד כזה מפורט ומוסבר, "לכבוד יום ההולדת" כדי לדעת מה קורה מאחורי הקלעים...

            ואגב למי ששאל למעלה מתי הפורום חוגג שנה. אז כן, הפורום חוגג שנה בכ"ח בניסן (שזה היה מוצאי שבת). מקור

            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • א אביב

              @ntz
              חן חן על כל השדרוגים המקצועיים!!
              מה שאני שמתי לב שעוד לא כתבו למעלה: (מקוה שאני לא טועה)

              1. אם עושים מחיקה לפוסט - הוא באמת נמחק!!! שזה נראה לי העדכון הכי הכי חשוב...😂 😂 😂
              2. המהירות שבה רואים את התגובות שעולות - השתפרה. וגם הגלישה בכללי.
              3. כשמעלים קישור ליוטיוב וכדו' עולה התצוגה מקדימה, מה שהרבה זמן לא תפקד.
              4. אפשר לפתוח שני כרטיסיות שונות ולכתוב שתי פוסטים בשני נושאים שונים ביחד וזה לא מפריע (כתבו על הבאג הזה פעם איפשהו באתר).

              אשמח אם תסדרו:

              1. באג שכבר דיברו עליו, שהדף מסמן התרעננות - ללא הגבלה. (הסימן של הטעינה של הדף מסתובב המוון זמן).
              2. נשמח אם תעשה עוד אחד כזה מפורט ומוסבר, "לכבוד יום ההולדת" כדי לדעת מה קורה מאחורי הקלעים...

              ואגב למי ששאל למעלה מתי הפורום חוגג שנה. אז כן, הפורום חוגג שנה בכ"ח בניסן (שזה היה מוצאי שבת). מקור

              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #146

              @אביב

              @אביב אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

              הפורום חוגג שנה בכ"ח בניסן (שזה היה מוצאי שבת).

              ?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @אביב

                @אביב אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                הפורום חוגג שנה בכ"ח בניסן (שזה היה מוצאי שבת).

                ?

                א מנותק
                א מנותק
                אביב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביב
                #147
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #148

                  אם אפשר, שבחיפוש, גם אם לא לוחצים אנטר, יהיה אפשר לפתוח תוצאות בכרטיסייה חדשה (סתם נוחות שיהיה אפשר לפתוח כמה).

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותר
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #149

                    הם סדרו גם את העניין המשתמשים שמופיעים למעלה!!!!

                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                    שירליש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • סודי ביותרס סודי ביותר

                      הם סדרו גם את העניין המשתמשים שמופיעים למעלה!!!!

                      שירליש מנותק
                      שירליש מנותק
                      שירלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #150

                      @סודי-ביותר אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                      הם סדרו גם את העניין המשתמשים שמופיעים למעלה!!!!

                      וואוו, תודה! זה ממש נח כשיש את זה!

                      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                      זה - להמשיך לישון...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #151

                        יש לי בעיה קטנה
                        בגלל השידרוג קישורים ליוטיוב מופיעים כסירטון עצמו ולא כקישור
                        אני יודעת שברעיון זה הרבה יותר נוח אבל לחסומים זה קצת דפוק כי ברגע שאין לי את הכתובת אין לי גם איך להוריד מהיוטיוב
                        אשמח למענה

                        החיים מנגינה!
                        התדעו להלחינה?

                        EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אחות קטנהא אחות קטנה

                          יש לי בעיה קטנה
                          בגלל השידרוג קישורים ליוטיוב מופיעים כסירטון עצמו ולא כקישור
                          אני יודעת שברעיון זה הרבה יותר נוח אבל לחסומים זה קצת דפוק כי ברגע שאין לי את הכתובת אין לי גם איך להוריד מהיוטיוב
                          אשמח למענה

                          EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #152

                          @אחות-קטנה את יכולה ללחוץ על מקש ימני, כשאת עומדת על הסרטון,
                          ואז - העתקת כתובת URL של הסרטון.
                          מקווה שעזרתי...

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • EtiE Eti

                            @אחות-קטנה את יכולה ללחוץ על מקש ימני, כשאת עומדת על הסרטון,
                            ואז - העתקת כתובת URL של הסרטון.
                            מקווה שעזרתי...

                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                            #153

                            @eti ניסיתי את זה עוד קודם זה לא עוזר
                            אני רואה ריבוע לבן ואין שום אפשרות ללחוץ עליו
                            053a447c-0c95-4286-aaf4-1255fe1473d9-image.png

                            החיים מנגינה!
                            התדעו להלחינה?

                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אביב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #154

                              @ntz
                              בהמשך לפוסט הזה
                              שדרוג מטורף!!
                              אם רוצים לענות לשרשור ישן, של לפני כמה חודשים, עולה תגובה כזאת:
                              e0b642fa-e5c9-4c38-9436-ff050145ef27-image.png
                              אין מילים!!

                              סודי ביותרס מוכן תמיד לעזורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • א אביב התייחס לנושא זה ב
                              • א אביב

                                @ntz
                                בהמשך לפוסט הזה
                                שדרוג מטורף!!
                                אם רוצים לענות לשרשור ישן, של לפני כמה חודשים, עולה תגובה כזאת:
                                e0b642fa-e5c9-4c38-9436-ff050145ef27-image.png
                                אין מילים!!

                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותר
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #155

                                @אביב זה ישן

                                "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אביב

                                  @ntz
                                  בהמשך לפוסט הזה
                                  שדרוג מטורף!!
                                  אם רוצים לענות לשרשור ישן, של לפני כמה חודשים, עולה תגובה כזאת:
                                  e0b642fa-e5c9-4c38-9436-ff050145ef27-image.png
                                  אין מילים!!

                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #156

                                  @אביב זה היה גם מזמן, ואני לא מבין מה כל כך טוב בזה.....
                                  אגב זה מראה שרק שתיים עכשיו נמצאים בנושא ואחד מקליד??..... f870b339-3c16-45bd-9288-16f6d4d9198a-image.png

                                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • C מנותק
                                    C מנותק
                                    C050
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #157

                                    ממש יפה ומושקע אך יש לי חסימה של אתרוג ולכן איני יכול לראות את הסרטון אם תוכלו לטפל בזה
                                    מאמין שזה לעוד הרבה אנשים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                                      @eti ניסיתי את זה עוד קודם זה לא עוזר
                                      אני רואה ריבוע לבן ואין שום אפשרות ללחוץ עליו
                                      053a447c-0c95-4286-aaf4-1255fe1473d9-image.png

                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #158

                                      @אחות-קטנה אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                      @eti ניסיתי את זה עוד קודם זה לא עוזר
                                      אני רואה ריבוע לבן ואין שום אפשרות ללחוץ עליו
                                      053a447c-0c95-4286-aaf4-1255fe1473d9-image.png

                                      גם לי זה מראה ככה למה זה?

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #159

                                        למה יש רווח בלמטה??
                                        זה ממש מעצבן אשמח שתטפלו בזה...

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #160

                                          וואו רק עכשיו אני שם לב שהחזירו את זה שרואים מי נמצא בנושא.

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול