סקר | שוואקי מהעבר וההווה.
-
מה חסרים ?
כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
הם בגדר חסידי .@ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
מה חסרים ?
כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
הם בגדר חסידי .השיר אני מאמין בניסים נקרא חסידי??
אני חושבת פחות.. -
קרדיט ל @המאסטרו-הנסתר על הסקר.
@מערכת-הפורום יותר כיף לשמוע מוזיקה עדכנית ורלוונטית
תודה על הסקר!!! -
@ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
מה חסרים ?
כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
הם בגדר חסידי .השיר אני מאמין בניסים נקרא חסידי??
אני חושבת פחות..@פונץ-בננה זה בדיוק מה שאמרתי
שעד מאמין בניסים זה היה יותר חסידי
ומשם זה הלך יותר לישראלי . -
מה חסרים ?
כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
הם בגדר חסידי .@ישי-3 פעם הבאה תצוטט שנבין למי אתה עונה (במקרה הזה הבנו אבל....
) -
מה חסרים ?
כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
הם בגדר חסידי .@ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
תיקון קטן, היה כבר אלבום אחד לפני מאמין בניסים שהוא כבר שינה סגנון, באלבום "קולות"
-
@ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
תיקון קטן, היה כבר אלבום אחד לפני מאמין בניסים שהוא כבר שינה סגנון, באלבום "קולות"
-
@המאסטרו-הנסתר יש לנו מחלוקת ישנה בענין...
לדעתי קולות זה האלבום הכי טוב של שוואקי (ואח''כ לא עוד בכי) אבל ברגע שהוא התחיל להוציא שירים רדודים בעברית העדפתי שיחזור לסגנון הישן@סלאש זה כל העניין, אם אחרי קולות הוא היה חוזר לחסידי הוא היה מצליח, בגלל שבקולות היה גיוון וזה בא בטוב, אבל אח"כ זה יצא מגבול הטעם הטוב
-
@א-ה-2 אמנם הוא חזר, אבל אף אחד לא מכיר את השירים האלה (אולי אני ואתה כן...)
-
שווקים פעם היה להיט יותר גדול עכשיו פחות אז מסתבר שפחות אוהבים אותו בהווה (עדיין הוא זמר תותח)
-
אני חושבת ואוהבת בעיקר את שיריו הישנים,
אבל יש קצת חדשים יפים וכמו שאמרו פה הצעירים רוצים יותר אלטרנטיבי.
המסקנה היא שילוב!
שיוציא גם ישן וגם חדש. -
@ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
תיקון קטן, היה כבר אלבום אחד לפני מאמין בניסים שהוא כבר שינה סגנון, באלבום "קולות"
-
@התופפן נכון, אבל אז זה לא שהוא שינה סגנון לגמרי, הוא פשוט הוציא באופן חד פעמי אלבום בסגנון מזרחי, וגם זה היה אלבום מאוד יפה, וקולות לא יצא אחרי זה, לפני זה היה את cry no more
-
@התופפן נכון, אבל אז זה לא שהוא שינה סגנון לגמרי, הוא פשוט הוציא באופן חד פעמי אלבום בסגנון מזרחי, וגם זה היה אלבום מאוד יפה, וקולות לא יצא אחרי זה, לפני זה היה את cry no more
-
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקר?!
זה רק לי?!...

-
למה אני לא רואה את התוצאות של הסקר?!
זה רק לי?!...

@מוכן-תמיד-לעזור תרענן.
-
@מוכן-תמיד-לעזור תרענן.
@בונקר תודה, ניסיתי וזה עבד!!!!
-
שוואקי של פעם מאוד אהבתי
אבל תכל'ס, אין על מוזיקה ישראלית
אמנם הווא שר את זה פחות טוב מהחסידי אבל השירים עצמם יותר טובים
מה שכן, המעמד שלו פעם היה הרבה יותר גבוה
הוא היה בשורה עם פריד ובן דוד ואת זה עכשיו אין לו
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login