Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. סקרים
  3. סקר | שוואקי מהעבר וההווה.

סקר | שוואקי מהעבר וההווה.

Scheduled Pinned Locked Moved סקרים
86 Posts 32 Posters 4.2k Views 4 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מערכת הפורוםמ Offline
    מערכת הפורוםמ Offline
    מערכת הפורום
    wrote on last edited by
    #1

    קרדיט ל @המאסטרו-הנסתר על הסקר.

    א אפרתא C 4 Replies Last reply
    6
    • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

      קרדיט ל @המאסטרו-הנסתר על הסקר.

      א Offline
      א Offline
      אלי שמואלי
      wrote on last edited by
      #2

      @מערכת-הפורום מצד אחד הסגנון שלו הישן יפה, אבל מצד שני גם החדש.
      ואהבתי שהתחיל לשיר ישראלי אבל עדיין מגוון עם חסידי (כמו שיויתי, בא שבת, מה אהבתי וכדו')
      ושבהופעות שלו הוא לא שוכח את השירים הישנים.

      המאסטרו הנסתרה 1 Reply Last reply
      3
      • הגיטריסטה Offline
        הגיטריסטה Offline
        הגיטריסט
        משתמש מומחה
        wrote on last edited by הגיטריסט
        #3

        אני אישית אהבתי את שוואקי הישן מאוד
        בהתחלה לא זרמתי על המעבר אבל אח''כ הבנתי שזה עניין
        של ציבור ששוואקי רוצה לעשות מוזיקה יותר חדשה [ככה הוא
        אמר באחד הראיונות שלו ] וזרמתי על זה ,ובעיני הוא אחד הזמרים התותחים שיש.

        לא לשכוח שהוא לא נטש בכלל את המוזיקה הישנה שלו
        כמו ''בואי בשלום'' ''לא יעבוד'' ועוד עשרות להיטים.

        ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
        העפרונות רק כדי לתת להם להבין
        שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

        1 Reply Last reply
        3
        • א אלי שמואלי

          @מערכת-הפורום מצד אחד הסגנון שלו הישן יפה, אבל מצד שני גם החדש.
          ואהבתי שהתחיל לשיר ישראלי אבל עדיין מגוון עם חסידי (כמו שיויתי, בא שבת, מה אהבתי וכדו')
          ושבהופעות שלו הוא לא שוכח את השירים הישנים.

          המאסטרו הנסתרה Offline
          המאסטרו הנסתרה Offline
          המאסטרו הנסתר
          משתמש מומחה
          wrote on last edited by
          #4

          @אלי-שמואלי אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

          @מערכת-הפורום מצד אחד הסגנון שלו הישן יפה, אבל מצד שני גם החדש.
          ואהבתי שהתחיל לשיר ישראלי אבל עדיין מגוון עם חסידי (כמו שיויתי, בא שבת, מה אהבתי וכדו')
          ושבהופעות שלו הוא לא שוכח את השירים הישנים.

          אולי גם היום הוא שר שירים חסידיים חדשים אבל אף אחד לא מכיר אותם
          ||חוץ ממך וממני ועוד כמה...||

          "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
          רדיו קול פליי 2023

          1 Reply Last reply
          0
          • א Offline
            א Offline
            איציק כ"ץ
            wrote on last edited by איציק כ"ץ
            #5

            לפי מה שנראה בשירים האחרונים שיעקב שוואקי (אין דבר רע) הוציא שהשאלה אמורה להיות האם אהבת את החזרה של שוואקי למוזיקה חסידית ופחות ישראלית אלטרנטיבית

            1 Reply Last reply
            2
            • מוח שליט על הלבמ Offline
              מוח שליט על הלבמ Offline
              מוח שליט על הלב
              wrote on last edited by
              #6

              שווקים פעם היה להיט יותר גדול עכשיו פחות אז מסתבר שפחות אוהבים אותו בהווה (עדיין הוא זמר תותח)

              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              המאסטרו הנסתרה התופפןה 2 Replies Last reply
              1
              • EtiE Offline
                EtiE Offline
                Eti
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #7

                אני הצבעתי אחר....
                לדעתי, הקול של שוואקי מתבטא יותר יפה בשירים חסידיים.
                מה שכן, השירים שלו אח"כ - למרות שלדעתי פחות מתאימים לו, גם הם יפים.

                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                1 Reply Last reply
                1
                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                  שווקים פעם היה להיט יותר גדול עכשיו פחות אז מסתבר שפחות אוהבים אותו בהווה (עדיין הוא זמר תותח)

                  המאסטרו הנסתרה Offline
                  המאסטרו הנסתרה Offline
                  המאסטרו הנסתר
                  משתמש מומחה
                  wrote on last edited by
                  #8

                  @מוח-שליט-על-הלב אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                  שווקים פעם היה להיט יותר גדול עכשיו פחות אז מסתבר שפחות אוהבים אותו בהווה (עדיין הוא זמר תותח)

                  לדעתי זה כל הסיבה שפחות אוהבים אותו בגלל השינוי שהוא עשה
                  ||ככה אמרו לי כל אלה שלא אוהבים אותו היום||

                  "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                  רדיו קול פליי 2023

                  מוח שליט על הלבמ 1 Reply Last reply
                  0
                  • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                    @מוח-שליט-על-הלב אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                    שווקים פעם היה להיט יותר גדול עכשיו פחות אז מסתבר שפחות אוהבים אותו בהווה (עדיין הוא זמר תותח)

                    לדעתי זה כל הסיבה שפחות אוהבים אותו בגלל השינוי שהוא עשה
                    ||ככה אמרו לי כל אלה שלא אוהבים אותו היום||

                    מוח שליט על הלבמ Offline
                    מוח שליט על הלבמ Offline
                    מוח שליט על הלב
                    wrote on last edited by
                    #9

                    @המאסטרו-הנסתר נו זה הסקר לא?

                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • ענק הענקים בדורינוע Offline
                      ענק הענקים בדורינוע Offline
                      ענק הענקים בדורינו
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #10

                      כמובן שהצבעתי שלא כי אין על העוצמות של שוואקי החסידי ואת כמות הלהיטים לעומת היום אבל בכל מצב שוואקי זה שוואקי עם העוצמות שיש רק לו.

                      אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • שמעון 2ש Offline
                        שמעון 2ש Offline
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #11

                        ברור שכן היום רק ישראלי אלטרנטיבי זה מה שהולך היום במוזיקה!

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • מוכן תמיד לעזורמ Offline
                          מוכן תמיד לעזורמ Offline
                          מוכן תמיד לעזור
                          wrote on last edited by מוכן תמיד לעזור
                          #12

                          וואאאווו בינתיים זה תיקוו
                          מעניין מה יהיה באמת (אני הצבעתי כן)
                          בכל אופן היום הרבה יותר מתאים לו
                          וגם זה פשוט יותר הולך הוא לא יפרוץ עכשיו עם איזה "חבל על הזמן"
                          אבל "לחיים" לדוגמא הוא להיטט
                          ובוא נודה על האמת המילים שם לא וואוו
                          והלחן והעיבוד לא ממש השקיעו בהם הרבה.....
                          אבל בכל אופן שוב כמו כל מאות הדיונים שהתקיימו פה בפורום
                          זה מה שהדור הצעיר צורך ובגלל זה הוא יותר מצליח והולך לו
                          זה שוב תיקו 😄

                          זאת בכל אופן דעתי...

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          ת 1 Reply Last reply
                          1
                          • א Offline
                            א Offline
                            אני
                            wrote on last edited by
                            #13

                            רק שוואקי מהעבר, אני שומעת רק את השירים שלו של פעם, לדעתי הם יותר יפים!!

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • אוהבת מוזיקה 0א Offline
                              אוהבת מוזיקה 0א Offline
                              אוהבת מוזיקה 0
                              wrote on last edited by
                              #14

                              אני חושבת ואוהבת בעיקר את שיריו הישנים,
                              אבל יש קצת חדשים יפים וכמו שאמרו פה הצעירים רוצים יותר אלטרנטיבי.
                              המסקנה היא שילוב!
                              שיוציא גם ישן וגם חדש.

                              מוכן תמיד לעזורמ התופפןה 2 Replies Last reply
                              1
                              • אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

                                אני חושבת ואוהבת בעיקר את שיריו הישנים,
                                אבל יש קצת חדשים יפים וכמו שאמרו פה הצעירים רוצים יותר אלטרנטיבי.
                                המסקנה היא שילוב!
                                שיוציא גם ישן וגם חדש.

                                מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                מוכן תמיד לעזור
                                wrote on last edited by מוכן תמיד לעזור
                                #15

                                @אוהבת-מוזיקה-0 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                                המסקנה היא שילוב!
                                שיוציא גם ישן וגם חדש.

                                אם זה אני מסכים מאוד!!!
                                הוא צריך לשלב וזה הפטנט הכי טוב וגאוני
                                גם לאלה שאוהבים אותו ואת הסגנון שלו מפעם
                                וגם אלה שאוהבים את החדש והמקפיץ יותר שלדעתי קצת פחות מתאים לו
                                כי מתאים לו יותר לרגש בכל אופן אם מישהו יוכל להעביר לו אני אשמח 😉

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • ברוריהב Offline
                                  ברוריהב Offline
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #16

                                  אני ממש לא אהבתי בפרט שאני גדלתי על האלבומים הראשונים שלו שהיו בעיקר בסגנון חסידי ואהבתי את זה מאוד וגם היום אני שומעת אותם מאוד קשה לי לשמוע ולאהוב את הסגנון החדש שהוא מייצר לדעתי זה מרחיק את האוהדים הותיקים שלו שהתרגלו לסגנון הקודם שלו. והאמת שזה די מוזר לי המהפך שחל בו ולא ברור לי מספיק .

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  מוכן תמיד לעזורמ 1 Reply Last reply
                                  4
                                  • ברוריהב ברוריה

                                    אני ממש לא אהבתי בפרט שאני גדלתי על האלבומים הראשונים שלו שהיו בעיקר בסגנון חסידי ואהבתי את זה מאוד וגם היום אני שומעת אותם מאוד קשה לי לשמוע ולאהוב את הסגנון החדש שהוא מייצר לדעתי זה מרחיק את האוהדים הותיקים שלו שהתרגלו לסגנון הקודם שלו. והאמת שזה די מוזר לי המהפך שחל בו ולא ברור לי מספיק .

                                    מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                    מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    wrote on last edited by מוכן תמיד לעזור
                                    #17

                                    @ברוריה אולי את קצת צודקת שזה מרחיק את האוהדים שלו מפעם
                                    אבל אין ספק שהוא מנסה להתאים את עצמו לדור ולצרכיו
                                    כי נראה לי שהוא חושב שזה פשוט יותר ילך לו
                                    ובתכלס היום זה די קל לייצר מוזיקה "טובה"
                                    צריך שיר עם מילים לא יותר מדי גאוניות (בימינו משתמשים במילים רדודות מאוד)
                                    עיבוד כנ"ל לא מושקע העיקר שיהיה משהו קצבי ומקפיץ
                                    נותר רק להשלים עם המצב...

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    ברוריהב 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • פונץ' בננהפ Offline
                                      פונץ' בננהפ Offline
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      wrote on last edited by פונץ' בננה
                                      #18

                                      איזה שירים חסידיים ישנים יש לו?

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                        @ברוריה אולי את קצת צודקת שזה מרחיק את האוהדים שלו מפעם
                                        אבל אין ספק שהוא מנסה להתאים את עצמו לדור ולצרכיו
                                        כי נראה לי שהוא חושב שזה פשוט יותר ילך לו
                                        ובתכלס היום זה די קל לייצר מוזיקה "טובה"
                                        צריך שיר עם מילים לא יותר מדי גאוניות (בימינו משתמשים במילים רדודות מאוד)
                                        עיבוד כנ"ל לא מושקע העיקר שיהיה משהו קצבי ומקפיץ
                                        נותר רק להשלים עם המצב...

                                        ברוריהב Offline
                                        ברוריהב Offline
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #19

                                        @מוכן-תמיד-לעזור אבל עובדה שהזמרים הגדולים כמו מרדכי בן דוד ואברהם פריד מצליחים לשמר את הקהל שלהם הותיק והצעיר בלי להשתנות יותר מידי ויחד עם זאת הם משתבחים עם השנים ולדעתי רוב הציבור נהנה מהם כל הזמן.

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • ישי 3י Offline
                                          ישי 3י Offline
                                          ישי 3
                                          wrote on last edited by
                                          #20

                                          מה חסרים ?
                                          כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
                                          אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
                                          הם בגדר חסידי .

                                          פונץ' בננהפ מוכן תמיד לעזורמ המאסטרו הנסתרה 3 Replies Last reply
                                          3

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול