Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. סקרים
  3. סקר | שוואקי מהעבר וההווה.

סקר | שוואקי מהעבר וההווה.

Scheduled Pinned Locked Moved סקרים
86 Posts 32 Posters 4.2k Views 4 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ישי 3י ישי 3

    מה חסרים ?
    כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
    אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
    הם בגדר חסידי .

    פונץ' בננהפ Offline
    פונץ' בננהפ Offline
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by פונץ' בננה
    #21

    @ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

    מה חסרים ?
    כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
    אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
    הם בגדר חסידי .

    השיר אני מאמין בניסים נקרא חסידי??
    אני חושבת פחות..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    ישי 3י 1 Reply Last reply
    0
    • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

      קרדיט ל @המאסטרו-הנסתר על הסקר.

      אפרתא Offline
      אפרתא Offline
      אפרת
      wrote on last edited by
      #22

      @מערכת-הפורום יותר כיף לשמוע מוזיקה עדכנית ורלוונטית
      תודה על הסקר!!!

      בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
      אייל גלבוע

      1 Reply Last reply
      0
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        @ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

        מה חסרים ?
        כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
        אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
        הם בגדר חסידי .

        השיר אני מאמין בניסים נקרא חסידי??
        אני חושבת פחות..

        ישי 3י Offline
        ישי 3י Offline
        ישי 3
        wrote on last edited by
        #23

        @פונץ-בננה זה בדיוק מה שאמרתי
        שעד מאמין בניסים זה היה יותר חסידי
        ומשם זה הלך יותר לישראלי .

        1 Reply Last reply
        1
        • ישי 3י ישי 3

          מה חסרים ?
          כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
          אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
          הם בגדר חסידי .

          מוכן תמיד לעזורמ Offline
          מוכן תמיד לעזורמ Offline
          מוכן תמיד לעזור
          wrote on last edited by מוכן תמיד לעזור
          #24

          @ישי-3 פעם הבאה תצוטט שנבין למי אתה עונה (במקרה הזה הבנו אבל....😏)

          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

          1 Reply Last reply
          0
          • ישי 3י ישי 3

            מה חסרים ?
            כל הדיסק של ''ברשות'' ו''ליבי במזרח'' ואני יכול עוד לעשות רשימה ארוכה ,
            אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]
            הם בגדר חסידי .

            המאסטרו הנסתרה Offline
            המאסטרו הנסתרה Offline
            המאסטרו הנסתר
            משתמש מומחה
            wrote on last edited by
            #25

            @ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

            אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]

            תיקון קטן, היה כבר אלבום אחד לפני מאמין בניסים שהוא כבר שינה סגנון, באלבום "קולות"

            "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
            רדיו קול פליי 2023

            ס התופפןה 2 Replies Last reply
            0
            • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

              @ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

              אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]

              תיקון קטן, היה כבר אלבום אחד לפני מאמין בניסים שהוא כבר שינה סגנון, באלבום "קולות"

              ס Offline
              ס Offline
              סלאש
              כתב מקצב
              wrote on last edited by
              #26

              @המאסטרו-הנסתר יש לנו מחלוקת ישנה בענין...
              לדעתי קולות זה האלבום הכי טוב של שוואקי (ואח''כ לא עוד בכי) אבל ברגע שהוא התחיל להוציא שירים רדודים בעברית העדפתי שיחזור לסגנון הישן

              יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
              תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
              (אורית שחף)

              המאסטרו הנסתרה 1 Reply Last reply
              1
              • ס סלאש

                @המאסטרו-הנסתר יש לנו מחלוקת ישנה בענין...
                לדעתי קולות זה האלבום הכי טוב של שוואקי (ואח''כ לא עוד בכי) אבל ברגע שהוא התחיל להוציא שירים רדודים בעברית העדפתי שיחזור לסגנון הישן

                המאסטרו הנסתרה Offline
                המאסטרו הנסתרה Offline
                המאסטרו הנסתר
                משתמש מומחה
                wrote on last edited by
                #27

                @סלאש זה כל העניין, אם אחרי קולות הוא היה חוזר לחסידי הוא היה מצליח, בגלל שבקולות היה גיוון וזה בא בטוב, אבל אח"כ זה יצא מגבול הטעם הטוב

                "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                רדיו קול פליי 2023

                1 Reply Last reply
                3
                • א.ה. 2א Offline
                  א.ה. 2א Offline
                  א.ה. 2
                  wrote on last edited by
                  #28

                  אני הייתי אוהב אותו מאד עד הדיסק "מוזיקה",
                  בדיסק האחרון הוא קצת חזר ב"ה

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  המאסטרו הנסתרה 1 Reply Last reply
                  1
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    אני הייתי אוהב אותו מאד עד הדיסק "מוזיקה",
                    בדיסק האחרון הוא קצת חזר ב"ה

                    המאסטרו הנסתרה Offline
                    המאסטרו הנסתרה Offline
                    המאסטרו הנסתר
                    משתמש מומחה
                    wrote on last edited by
                    #29

                    @א-ה-2 אמנם הוא חזר, אבל אף אחד לא מכיר את השירים האלה (אולי אני ואתה כן...)

                    "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                    רדיו קול פליי 2023

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • התופפןה Offline
                      התופפןה Offline
                      התופפן
                      wrote on last edited by
                      #30

                      אני חושב שכן מסיבה אחת פשוטה ששואקי מתאים את עצמו למוזיקה של היום פעם היה הולך יותר חסידי אז שוואקי שר חסידי ואז התחיל הקטע של הישראלי במוזיקה החרדית אז הוא שילב גם את החסידי וגם את הישראלי.

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                        שווקים פעם היה להיט יותר גדול עכשיו פחות אז מסתבר שפחות אוהבים אותו בהווה (עדיין הוא זמר תותח)

                        התופפןה Offline
                        התופפןה Offline
                        התופפן
                        wrote on last edited by
                        #31
                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply
                        0
                        • אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

                          אני חושבת ואוהבת בעיקר את שיריו הישנים,
                          אבל יש קצת חדשים יפים וכמו שאמרו פה הצעירים רוצים יותר אלטרנטיבי.
                          המסקנה היא שילוב!
                          שיוציא גם ישן וגם חדש.

                          התופפןה Offline
                          התופפןה Offline
                          התופפן
                          wrote on last edited by
                          #32
                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply
                          1
                          • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                            @ישי-3 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                            אבל בקיצור כל האלבומים עד ''מאמין בניסים''[ששם זה קצת השתנה]

                            תיקון קטן, היה כבר אלבום אחד לפני מאמין בניסים שהוא כבר שינה סגנון, באלבום "קולות"

                            התופפןה Offline
                            התופפןה Offline
                            התופפן
                            wrote on last edited by
                            #33
                            This post is deleted!
                            המאסטרו הנסתרה 1 Reply Last reply
                            0
                            • התופפןה התופפן

                              This post is deleted!

                              המאסטרו הנסתרה Offline
                              המאסטרו הנסתרה Offline
                              המאסטרו הנסתר
                              משתמש מומחה
                              wrote on last edited by המאסטרו הנסתר
                              #34

                              @התופפן נכון, אבל אז זה לא שהוא שינה סגנון לגמרי, הוא פשוט הוציא באופן חד פעמי אלבום בסגנון מזרחי, וגם זה היה אלבום מאוד יפה, וקולות לא יצא אחרי זה, לפני זה היה את cry no more

                              "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                              רדיו קול פליי 2023

                              התופפןה 1 Reply Last reply
                              1
                              • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                @התופפן נכון, אבל אז זה לא שהוא שינה סגנון לגמרי, הוא פשוט הוציא באופן חד פעמי אלבום בסגנון מזרחי, וגם זה היה אלבום מאוד יפה, וקולות לא יצא אחרי זה, לפני זה היה את cry no more

                                התופפןה Offline
                                התופפןה Offline
                                התופפן
                                wrote on last edited by
                                #35

                                @המאסטרו-הנסתר אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:

                                לפני זה היה את cry no more

                                צודק, טעות שלי!

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                  מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  wrote on last edited by
                                  #36

                                  למה אני לא רואה את התוצאות של הסקר?!
                                  זה רק לי?!...
                                  d7da7f3e-52a7-4d31-850f-81b3d235a18f-image.png

                                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                  בונקרב 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    למה אני לא רואה את התוצאות של הסקר?!
                                    זה רק לי?!...
                                    d7da7f3e-52a7-4d31-850f-81b3d235a18f-image.png

                                    בונקרב Offline
                                    בונקרב Offline
                                    בונקר
                                    wrote on last edited by
                                    #37

                                    @מוכן-תמיד-לעזור תרענן.

                                    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                    [ממעמקים גד אלבז]

                                    מוכן תמיד לעזורמ 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • בונקרב בונקר

                                      @מוכן-תמיד-לעזור תרענן.

                                      מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                      מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                      מוכן תמיד לעזור
                                      wrote on last edited by
                                      #38

                                      @בונקר תודה, ניסיתי וזה עבד!!!!

                                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • נתנאל 0נ Offline
                                        נתנאל 0נ Offline
                                        נתנאל 0
                                        wrote on last edited by
                                        #39

                                        שוואקי של פעם מאוד אהבתי
                                        אבל תכל'ס, אין על מוזיקה ישראלית
                                        אמנם הווא שר את זה פחות טוב מהחסידי אבל השירים עצמם יותר טובים
                                        מה שכן, המעמד שלו פעם היה הרבה יותר גבוה
                                        הוא היה בשורה עם פריד ובן דוד ואת זה עכשיו אין לו

                                        הגיטריסטה 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • נתנאל 0נ נתנאל 0

                                          שוואקי של פעם מאוד אהבתי
                                          אבל תכל'ס, אין על מוזיקה ישראלית
                                          אמנם הווא שר את זה פחות טוב מהחסידי אבל השירים עצמם יותר טובים
                                          מה שכן, המעמד שלו פעם היה הרבה יותר גבוה
                                          הוא היה בשורה עם פריד ובן דוד ואת זה עכשיו אין לו

                                          הגיטריסטה Offline
                                          הגיטריסטה Offline
                                          הגיטריסט
                                          משתמש מומחה
                                          wrote on last edited by
                                          #40

                                          @נתנאל-0 תשמע זה ענין של טעם
                                          אבל אני חושב שהמעמד שלו לא השתנה
                                          בהרבה [אולי הוא ירד ועלה] ,
                                          אבל שוואקי זה 'מושג' בעולם המוזיקה
                                          הוא לא השתנה בתוך תוכו .

                                          ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                          העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                          שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                          C 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול