סקר | שוואקי מהעבר וההווה.
-
אגב @המאסטרו-הנסתר
אתה נתת תרעיון לסקר?!... -
אגב @המאסטרו-הנסתר
אתה נתת תרעיון לסקר?!...@מוכן-תמיד-לעזור וואלה כן כל הכבוד לו
(כתוב למעלה) אחלה חשיבה -
@הגיטריסט בכלל לא היה דיסק אחד שלו שאולי יכלו להגיד שהוא שר שם חסידי נראה לי שקראו לדיסק 'קולות' אבל חוץ מזה הכל אצלו ישראלי
-
אגב @המאסטרו-הנסתר
אתה נתת תרעיון לסקר?!... -
@c050 מה ???
מה עם -
'ברשות'
'ליבי במזרח'
'cry-no-more'
'שמעתי'
'ידיד'
'לשם שמים'
'עד בלי די'
ו 'קולות'
שכולם בצד החסידי ?! -
תגידו, מתי עולה סקר בד"כ כל כמה זמן?!
-
תגידו, מתי עולה סקר בד"כ כל כמה זמן?!
@מוכן-תמיד-לעזור אמור להיות בעיקרון כל שבוע, אבל יש עיכובים
-
@מוכן-תמיד-לעזור אמור להיות בעיקרון כל שבוע, אבל יש עיכובים
@המאסטרו-הנסתר באיזה יום?!
-
@המאסטרו-הנסתר באיזה יום?!
@מוכן-תמיד-לעזור לא יודע, אין יום קבוע
-
@המאסטרו-הנסתר באיזה יום?!
@מוכן-תמיד-לעזור @המאסטרו-הנסתר
בדרך כלל כל מוצאש
אתם יכולים גם לשלוח רעיונות לסקרים -
@מוכן-תמיד-לעזור @המאסטרו-הנסתר
בדרך כלל כל מוצאש
אתם יכולים גם לשלוח רעיונות לסקרים@אפרת השבוע יצא סקר חדש?!
-
@אפרת השבוע יצא סקר חדש?!
-
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
@אפרת השבוע יצא סקר חדש?!
לא שידוע לי, אבל תמיד תוכל לשלוח רעיונות לסקרים בפנייה לניהול.
אגב,
הנה התשובה שלי לנושא שפתחת ומחקת-
@מוכן-תמיד-לעזור אמר במדוע אין אפשרות לדווח על פוסט של "כתב מקצב"?!...:אשמח לתשובה !!
כבר שאלו את זה פעם ב"אנחנו שואלים".
מעתיקה לך-@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כי זאת המציאות! מה לעשות?...
אתה מעוניין לשנות את נהלי הפורום?לא הבנתי, הם מלאכים?!
לא. ואני אומרת את זה מידע אישי:) אבל גם על צוות פיקוח לא ניתן לדווח- ואלו חוקי ותנאי הפורום...
-
@c050 מה ???
מה עם -
'ברשות'
'ליבי במזרח'
'cry-no-more'
'שמעתי'
'ידיד'
'לשם שמים'
'עד בלי די'
ו 'קולות'
שכולם בצד החסידי ?! -
נוו,
@הגיטריסט @המאסטרו-הנסתר @C050
תמשיכן להתדיין בינתיים זה עומד על 42% כן.@מוכן-תמיד-לעזור
צודק אבל עדיין שיריו הישראלים עולים יותר
41%-39% שמתם לב איזה צמוד זה
הי שמתם לב שחסר אחוז אחד בסקר כאילו יש רק 99% אחוזים בסקר... נכון לשעה 12:44 -
קרדיט ל @המאסטרו-הנסתר על הסקר.
-
@c050 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
@מערכת-הפורום הי שמתם לב שחסר אחוז אחד בסקר כאילו יש רק 99% אחוזים בסקר... נכון לשעה 12:44
נראלי שזה קצת מורכב לחשבן את זה אבל יש 95 מצביעים שמתחלקים לשלוש ככה שזה לא אפשרי לחלק את זה למאה אחוז אז המחשב מחלק את זה למספר הכי קרוב שאפשר למאה
אגב תאחד פוסטים@מוכן-תמיד-לעזור @אילנית גם על צוות פיקוח וכתב מקצב אפשר לדווח אבל רק מי שכתב מקצב או צוות פיקוח או משתמש ותיק יכול לעשות את זה. ולשאלה למה, אז אני אמנם לא יודע בבירור אבל ההגיון אומר שמי שהוגדר בדברים האלה שהוא מכיר את כללי הפורום כי הכותרת הזאת מגיעה רק אחרי שאתה רוצה לעזור בתחום שאתה מבין בו ורואים שאתה באמת מבין שזה מספיק זמן כדי לדעת מה אסור ומה מותר. סתם לרעיון גמאני לפני חצי שנה בערך הושהתי למספר ימים עקב טעות ששיתפתי קובץ דרייב עם בקשת אישור שזה חושפ את המייל שלי אז מחקתי והושהתי וזה לגיטימי כי אנחנו כמו כולם סך הכל בני אדם שמשתמשים בפורום ומחוייבים לכללים באותו הרמה וכשצריך לחרוג מבקשים אישור ואם אין אז אי אפשר לחרוג כמו כל משתמש רגיל.
-
@c050 אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
@מערכת-הפורום הי שמתם לב שחסר אחוז אחד בסקר כאילו יש רק 99% אחוזים בסקר... נכון לשעה 12:44
נראלי שזה קצת מורכב לחשבן את זה אבל יש 95 מצביעים שמתחלקים לשלוש ככה שזה לא אפשרי לחלק את זה למאה אחוז אז המחשב מחלק את זה למספר הכי קרוב שאפשר למאה
אגב תאחד פוסטים@מוכן-תמיד-לעזור @אילנית גם על צוות פיקוח וכתב מקצב אפשר לדווח אבל רק מי שכתב מקצב או צוות פיקוח או משתמש ותיק יכול לעשות את זה. ולשאלה למה, אז אני אמנם לא יודע בבירור אבל ההגיון אומר שמי שהוגדר בדברים האלה שהוא מכיר את כללי הפורום כי הכותרת הזאת מגיעה רק אחרי שאתה רוצה לעזור בתחום שאתה מבין בו ורואים שאתה באמת מבין שזה מספיק זמן כדי לדעת מה אסור ומה מותר. סתם לרעיון גמאני לפני חצי שנה בערך הושהתי למספר ימים עקב טעות ששיתפתי קובץ דרייב עם בקשת אישור שזה חושפ את המייל שלי אז מחקתי והושהתי וזה לגיטימי כי אנחנו כמו כולם סך הכל בני אדם שמשתמשים בפורום ומחוייבים לכללים באותו הרמה וכשצריך לחרוג מבקשים אישור ואם אין אז אי אפשר לחרוג כמו כל משתמש רגיל.
-
This post is deleted!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login