מהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?
-
בהשראת חברה שנוהגת לשאול את השאלה הזו כמידי שנה בשנה,
עניין אותי אותי לדעת מהו השיר שאתם, משתמשי מקצב תשמעו ראשון מיד בל"ג בעומר....
אני אתחיל בשיר שאני ממש מחוברת אליו.
השיר הוא על הצדיקים של אברהם פריד מתוך Journeys 5.
בנתיים שומעת אותו ערוך בתוכנת vocal remover אבל מצפה כבר לרגע שאוכל לשמוע באמיתי!!!
אז שתפו גם אתם....@הלב-שלי אור באפלה - בוסקילה
ולראות את הטוב- דדיה.
שירים מיוחדים שלא קיבלו את היחס וההשמעות שמגיע להם! -
@הלב-שלי אור באפלה - בוסקילה
ולראות את הטוב- דדיה.
שירים מיוחדים שלא קיבלו את היחס וההשמעות שמגיע להם! -
נראה לי אני יעשה קוקטייל למה אין מצב לבחור...אמממ... מה שהיה בא לי, זה להדליק את כל הפלייליסט שלי ביחד, ושכלללל השירים ירחפו באוויר, יעטפו את החדר ויכנסו אחד אחד לנשמה.... חלום הא?
מה שיבוא יבוא...
העיקר-
תנו.
לי.
מוזיקה....!לפעמים עדיף לוותר על כמה אנשים בדרך
ולא לוותר על הדרך בגלל כמה אנשים...ואווו!!! אחד הטובים... ראיתי ת'משפט הזה פעם ולא זכרתי איך הוא הולך... תודה
-
עכשיו יש לי מושג מה אני ישמע

אלוף העולם של חנן בן ארי
ויש בך הכל של עקיבא -
בהשראת חברה שנוהגת לשאול את השאלה הזו כמידי שנה בשנה,
עניין אותי אותי לדעת מהו השיר שאתם, משתמשי מקצב תשמעו ראשון מיד בל"ג בעומר....
אני אתחיל בשיר שאני ממש מחוברת אליו.
השיר הוא על הצדיקים של אברהם פריד מתוך Journeys 5.
בנתיים שומעת אותו ערוך בתוכנת vocal remover אבל מצפה כבר לרגע שאוכל לשמוע באמיתי!!!
אז שתפו גם אתם.... -
השיר הראשון זה "תן לי אור" של יוסף חיים בוסקילה.
שיר מטורףף בעיני--מתאים כל פעם למצב--
-
אודי דוידי חד וחלק כל השירים היפים ברצף
-
מה כבר שכחתם בודאי את דף חדש של נהוראי אריאלי
-
שירים בעיבוד של @Y-A-M-MUSIC ושל NCS
-
-
-
אני הייתי רוצה דווקא לשמוע את השיר נחם של יונתן שיינפלד זה שיר מעורר ומזכיר את האסון הנורא שלפני שנה זה יום זיכרון ל45 ההרוגים וצריך לזכור את זה.
-
יש הרבה...
אבל מה שבטוח, הראשונים יהיו באלד באלד של יונגערליך, עד מתי של אברהם חיים גרין, וכרחם אב של גשטטנר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
