דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
91 פוסטים 16 כותבים 6.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש חש ש ח

    @aha לא. למה?

    ahaA מנותק
    ahaA מנותק
    aha
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #73

    @ש-ח
    יכול להיות שבחוברת נמצא הפתרון
    קישור לחוברת הדרכה pdf
    https://usa.yamaha.com/files/download/other_assets/6/1153346/psrs975_s775_en_om_b0.pdf

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ahaA מנותק
      ahaA מנותק
      aha
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #74
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ahaA מנותק
        ahaA מנותק
        aha
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #75
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ahaA מנותק
          ahaA מנותק
          aha
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #76
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • למדןל למדן

            @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
            וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

            ובקשר לדגימות

            דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
            בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
            כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
            משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
            וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
            איך ?
            יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
            זה בגדול על רגל אחת

            ahaA מנותק
            ahaA מנותק
            aha
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
            #77
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • למדןל למדן

              @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
              וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

              ובקשר לדגימות

              דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
              בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
              כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
              משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
              וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
              איך ?
              יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
              זה בגדול על רגל אחת

              ahaA מנותק
              ahaA מנותק
              aha
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #78

              @למדן
              אין בשיר כל הזמן כינורות

              למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ahaA aha

                @למדן
                אין בשיר כל הזמן כינורות

                למדןל מנותק
                למדןל מנותק
                למדן
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #79

                @aha למה אתה מתכוון ?

                קניית כלי נגינה
                ביט-פלוס
                יוטיוב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • למדןל למדן

                  @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                  וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                  ובקשר לדגימות

                  דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                  בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                  כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                  משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                  וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                  איך ?
                  יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                  זה בגדול על רגל אחת

                  ahaA מנותק
                  ahaA מנותק
                  aha
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #80

                  @למדן אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                  @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                  וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                  ובקשר לדגימות

                  דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                  בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                  כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                  משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                  וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                  איך ?
                  יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                  זה בגדול על רגל אחת

                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ahaA aha

                    @למדן אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                    @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                    וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                    ובקשר לדגימות

                    דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                    בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                    כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                    משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                    וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                    איך ?
                    יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                    זה בגדול על רגל אחת

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #81

                    @aha אאההה התכוונתי שתכניס קצת רקע

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • למדןל למדן

                      @aha אאההה התכוונתי שתכניס קצת רקע

                      ahaA מנותק
                      ahaA מנותק
                      aha
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #82

                      @למדן
                      ככה השיר המקורי
                      https://youtu.be/hgmrw0jKL8c

                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ahaA aha

                        @למדן
                        ככה השיר המקורי
                        https://youtu.be/hgmrw0jKL8c

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #83

                        @aha לא התכוונתי להעליב ממש סליחה מתנצל אמרתי שזה נשמע קצר ריק ושחסר רקע .
                        אני לא מכיר את השיר . רק משמיעה ראשונה זה היה כנ"ל.

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • למדןל למדן

                          @aha לא התכוונתי להעליב ממש סליחה מתנצל אמרתי שזה נשמע קצר ריק ושחסר רקע .
                          אני לא מכיר את השיר . רק משמיעה ראשונה זה היה כנ"ל.

                          ahaA מנותק
                          ahaA מנותק
                          aha
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #84

                          @למדן
                          הבנתי המקצב בשיפוצים אני יעלה משהו יותר טוב כישמתי לב שהENDING עולה בחצי טון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ahaA מנותק
                            ahaA מנותק
                            aha
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #85

                            המקצב נראה לי כמעט גמור תגידו אם יש מה לשפר
                            https://drive.google.com/file/d/1VOBVYwNhVFd-tVIwrlY-Bd7XtT***1DPpPm/view?usp=sharing

                            פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ahaA aha

                              המקצב נראה לי כמעט גמור תגידו אם יש מה לשפר
                              https://drive.google.com/file/d/1VOBVYwNhVFd-tVIwrlY-Bd7XtT***1DPpPm/view?usp=sharing

                              פייבישפ מנותק
                              פייבישפ מנותק
                              פייביש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #86

                              @aha עדין ויפה
                              עלה והצלח ..
                              שמעתי ברמקול של מחשב.
                              אני חושב שסאונד תוף חדשני יותר יוסיף הרבה...

                              צריך טיירוס בחיים😜

                              ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פייבישפ פייביש

                                @aha עדין ויפה
                                עלה והצלח ..
                                שמעתי ברמקול של מחשב.
                                אני חושב שסאונד תוף חדשני יותר יוסיף הרבה...

                                ahaA מנותק
                                ahaA מנותק
                                aha
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #87

                                @פייביש
                                אתה עם ימהה?
                                אם כן תציע לי שם של DRUMS מה שהכי תואם

                                פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ahaA aha

                                  @פייביש
                                  אתה עם ימהה?
                                  אם כן תציע לי שם של DRUMS מה שהכי תואם

                                  פייבישפ מנותק
                                  פייבישפ מנותק
                                  פייביש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #88

                                  @aha כרגע אני לא על האורגן אבל ברור לי שיש יותר מתאימים
                                  (איזה דגם?)

                                  צריך טיירוס בחיים😜

                                  ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פייבישפ פייביש

                                    @aha כרגע אני לא על האורגן אבל ברור לי שיש יותר מתאימים
                                    (איזה דגם?)

                                    ahaA מנותק
                                    ahaA מנותק
                                    aha
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #89

                                    @פייביש
                                    psr SX600

                                    פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ahaA aha

                                      @פייביש
                                      psr SX600

                                      פייבישפ מנותק
                                      פייבישפ מנותק
                                      פייביש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #90

                                      @aha לא מכיר אבל לכאורה יש יותר טובים תנסה לעבור על כל המקלדות ולא רק להמיר אותם בבנייה שעשית..
                                      גם תוסיף אייטים.

                                      צריך טיירוס בחיים😜

                                      ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פייבישפ פייביש

                                        @aha לא מכיר אבל לכאורה יש יותר טובים תנסה לעבור על כל המקלדות ולא רק להמיר אותם בבנייה שעשית..
                                        גם תוסיף אייטים.

                                        ahaA מנותק
                                        ahaA מנותק
                                        aha
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #91

                                        @פייביש
                                        בסדר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול