דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ג'אם סשן

ג'אם סשן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
200 פוסטים 34 כותבים 14.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

    @shin אמר בג'אם סשן:

    מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

    אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

    טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @מומחה-לקליפים אמר בג'אם סשן:

    @shin אמר בג'אם סשן:

    מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

    אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

    לא ממש ירדתי לסוף דעתך אבל אם הכוונה שלך היא בשיתוף הפורום המקצועי אז ברור שכן ואם אתה מתכוון משהו אחר אז אשמח להסבר

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טיטוט טיטו

      @מומחה-לקליפים אמר בג'אם סשן:

      @shin אמר בג'אם סשן:

      מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

      אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

      לא ממש ירדתי לסוף דעתך אבל אם הכוונה שלך היא בשיתוף הפורום המקצועי אז ברור שכן ואם אתה מתכוון משהו אחר אז אשמח להסבר

      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפים
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @טיטו התכוונתי שהמפגש מוזיקאים יהיה כאן בפורום [@shin חיפש מקום]
      אבל כנראה שאתה רוצה שיהיה דווקא מפגש פיזי

      תעקבו אחרי
      עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

      https://katzr.net/601f34

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

        @טיטו התכוונתי שהמפגש מוזיקאים יהיה כאן בפורום [@shin חיפש מקום]
        אבל כנראה שאתה רוצה שיהיה דווקא מפגש פיזי

        S מנותק
        S מנותק
        shin
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @מומחה-לקליפים אני הבנתי זאת... ובכל זאת כתבתי שזה כבר קיים. ו @טיטו מתכוין למפגש פיזי.

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • S shin

          אני כמו שציינתי באישי ממש רואה בזה מנוף ענק למוזיקאים מתחילים ולפורום הממש לא מתחיל שלנו.. חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.
          קרי מנחם טוקר או משהו כזה.. אתן מה שאוכל בכיף אדיר.
          מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???.... 🙂

          ס מנותק
          ס מנותק
          סלאש
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @shin אמר בג'אם סשן:

          חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.

          לדעתי מיותר. אנחנו באים לנגן בכיף שלנו ולא כולם מעוניינים להתפרסם כרגע (במיוחד אלה שבשידוכים...)
          ואני מסייג ואומר שאם ע''י החשיפה לתקשורת יהיה יותר אפשריות (קרי: הגברה, אולם, וכו') אז אולי כדאי אבל אם סתם יבואו שדרנים בשביל לעשות רייטינג לתוכניות שלהם אז לדעתי עדיף שלא

          יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
          תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
          (אורית שחף)

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • ס סלאש

            @shin אמר בג'אם סשן:

            חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.

            לדעתי מיותר. אנחנו באים לנגן בכיף שלנו ולא כולם מעוניינים להתפרסם כרגע (במיוחד אלה שבשידוכים...)
            ואני מסייג ואומר שאם ע''י החשיפה לתקשורת יהיה יותר אפשריות (קרי: הגברה, אולם, וכו') אז אולי כדאי אבל אם סתם יבואו שדרנים בשביל לעשות רייטינג לתוכניות שלהם אז לדעתי עדיף שלא

            S מנותק
            S מנותק
            shin
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @סלאש אני מסכים איתך. לא התכוונתי שממש טוקר יבוא לעשות רעש...
            אבל לתת פרסום לפורום עצמו ולמקצועיות שלו. בלי סיקור ברמת צילומים של זה. הרעיון הזה הוא נגינה בכיף.... כמו שכתבת.
            צודק ב5000%

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • ארי 0א מנותק
              ארי 0א מנותק
              ארי 0
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              בטח. אחלה רעיון.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מקצועיות
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                אם יש רק 70 לשון
                אזי המוזיקה היא ה-71

                טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מקצועיות

                  @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                  טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

                  @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                  האמת שרק השבוע חזרתי לארץ ואני מנסה להשיג קידום לזה דרך היעזרות ברדיו ובאמנים שאולי יוכלו לקדם את זה. זה משהו שאמור לעלות כסף ואני מנסה למשוך בחוטים כדי לקבל מימון לזה.
                  אגב מי שחושב שיוכל לעזור בזה מבחינת ארגון שיכתוב פה במה ואיך ואם נצתרך אצור איתו קשר דרך ההנהלה.

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  יואלי יורוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טיטוט טיטו

                    @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

                    @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                    האמת שרק השבוע חזרתי לארץ ואני מנסה להשיג קידום לזה דרך היעזרות ברדיו ובאמנים שאולי יוכלו לקדם את זה. זה משהו שאמור לעלות כסף ואני מנסה למשוך בחוטים כדי לקבל מימון לזה.
                    אגב מי שחושב שיוכל לעזור בזה מבחינת ארגון שיכתוב פה במה ואיך ואם נצתרך אצור איתו קשר דרך ההנהלה.

                    יואלי יורוביץי מנותק
                    יואלי יורוביץי מנותק
                    יואלי יורוביץ
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                    אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                    ופשוט ליהנות ממוזיקה

                    מוזיקה זה חמצן

                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

                      @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                      אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                      ופשוט ליהנות ממוזיקה

                      טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                      @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                      אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                      ופשוט ליהנות ממוזיקה

                      בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      מ יואלי יורוביץי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • טיטוט טיטו

                        @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                        @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                        אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                        ופשוט ליהנות ממוזיקה

                        בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מקצועיות
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @טיטו מסכים איתך, וזה בעצם מה שכתב @יואלי-יורוביץ.

                        אם יש רק 70 לשון
                        אזי המוזיקה היא ה-71

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טיטוט טיטו

                          @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                          @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                          אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                          ופשוט ליהנות ממוזיקה

                          בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                          יואלי יורוביץי מנותק
                          יואלי יורוביץי מנותק
                          יואלי יורוביץ
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @טיטו מתבשל מפגש ???

                          מוזיקה זה חמצן

                          טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

                            @טיטו מתבשל מפגש ???

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                            #20

                            @יואלי-יורוביץ דווקא אני בעד

                            טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                              @יואלי-יורוביץ דווקא אני בעד

                              טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                              אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              יואלי יורוביץי למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                              9
                              • טיטוט טיטו

                                @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                                אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                                יואלי יורוביץי מנותק
                                יואלי יורוביץי מנותק
                                יואלי יורוביץ
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @טיטו הגברה וכל הדברים שצריכים למוזיקה
                                לדעתי אפשר לארגן מבין המשתמשים

                                מוזיקה זה חמצן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טיטוט טיטו

                                  @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                                  אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                                  למדןל מנותק
                                  למדןל מנותק
                                  למדן
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @טיטו זה הרבה יותר קל ממה שחושבים...
                                  כי כל אחד מביא ציוד שלו וכך גם הגברה .
                                  נראה לי שהזמן הכי מציאותי זה בחנוכה.....,

                                  קניית כלי נגינה
                                  ביט-פלוס
                                  יוטיוב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                    #24

                                    אוקיי אז לגבי הסשן אני גם חושב כמו שכבר אמרו שהכי כדאי יהיה בחנוכה בעזרת השם אבל קודם כל צריך מקום לפני הכל ואני חושב שדבר כזה יעלה כסף ולא קצת... אם מישהו מכיר מקום זול או יודע על מקום שיסכימו לארח דבר כזה כערב התנדבותי וכדו' אשמח שיכתוב פה הצעות.
                                    את הציוד להגברה וכן את הכלים אנחנו נחלק בין מי שישתתף כדי לא להוציא כסף מיותר ומי שירצה לבוא רק בשביל ההנאה כצופה מהצד אז אחרי שנסדר בעזרת השם את כל העיניין הטכני נעשה רישום מסודר עם פרטים מדוייקים כדי שזה ילך באופן נורמלי ונדע להערך לפי הכמות שירצו לבוא...

                                    מי שיש לו ציוד הגברה ואפילו חלקי ורוצה להרתם לעזור בזה (כהתנדבות כמובן... לערב הזה לא הולך להיות מטרות רווח) שיכתוב פה ואני כבר אדאג ליצור איתו קשר. תודה מראש.

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    מ טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • טיטוט טיטו

                                      אוקיי אז לגבי הסשן אני גם חושב כמו שכבר אמרו שהכי כדאי יהיה בחנוכה בעזרת השם אבל קודם כל צריך מקום לפני הכל ואני חושב שדבר כזה יעלה כסף ולא קצת... אם מישהו מכיר מקום זול או יודע על מקום שיסכימו לארח דבר כזה כערב התנדבותי וכדו' אשמח שיכתוב פה הצעות.
                                      את הציוד להגברה וכן את הכלים אנחנו נחלק בין מי שישתתף כדי לא להוציא כסף מיותר ומי שירצה לבוא רק בשביל ההנאה כצופה מהצד אז אחרי שנסדר בעזרת השם את כל העיניין הטכני נעשה רישום מסודר עם פרטים מדוייקים כדי שזה ילך באופן נורמלי ונדע להערך לפי הכמות שירצו לבוא...

                                      מי שיש לו ציוד הגברה ואפילו חלקי ורוצה להרתם לעזור בזה (כהתנדבות כמובן... לערב הזה לא הולך להיות מטרות רווח) שיכתוב פה ואני כבר אדאג ליצור איתו קשר. תודה מראש.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מקצועיות
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @טיטו תודה על הארגון, נשמח לעדכונים..

                                      אם יש רק 70 לשון
                                      אזי המוזיקה היא ה-71

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • טיטוט טיטו

                                        אוקיי אז לגבי הסשן אני גם חושב כמו שכבר אמרו שהכי כדאי יהיה בחנוכה בעזרת השם אבל קודם כל צריך מקום לפני הכל ואני חושב שדבר כזה יעלה כסף ולא קצת... אם מישהו מכיר מקום זול או יודע על מקום שיסכימו לארח דבר כזה כערב התנדבותי וכדו' אשמח שיכתוב פה הצעות.
                                        את הציוד להגברה וכן את הכלים אנחנו נחלק בין מי שישתתף כדי לא להוציא כסף מיותר ומי שירצה לבוא רק בשביל ההנאה כצופה מהצד אז אחרי שנסדר בעזרת השם את כל העיניין הטכני נעשה רישום מסודר עם פרטים מדוייקים כדי שזה ילך באופן נורמלי ונדע להערך לפי הכמות שירצו לבוא...

                                        מי שיש לו ציוד הגברה ואפילו חלקי ורוצה להרתם לעזור בזה (כהתנדבות כמובן... לערב הזה לא הולך להיות מטרות רווח) שיכתוב פה ואני כבר אדאג ליצור איתו קשר. תודה מראש.

                                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                        טכנאי קיובייס 12
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @טיטו כנ"ל תודה.
                                        רק לא כל כך הבנתי איך זה יעבוד, יהיה שם שם עשרים אורגניות?
                                        והאם זה מיועד לכל חברי הפורום או רק לקבוצות מסוימות?

                                        טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12 התייחס לנושא זה ב
                                        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                          @טיטו כנ"ל תודה.
                                          רק לא כל כך הבנתי איך זה יעבוד, יהיה שם שם עשרים אורגניות?
                                          והאם זה מיועד לכל חברי הפורום או רק לקבוצות מסוימות?

                                          טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                          #27

                                          @טכנאי-קיובייס-12 זה יהיה על פי רישום ככה שמי שירצה לנגן יוכל לעלות החלק מהערב כדי שכולם יהנו אבל בכללי זה יותר משהו כמו מציאת הרכבים ונגינה +יצירת שירים כקאברים או מקוריים.
                                          וזה מיועד לכל חברי הפורום ומי שירצה שיביא גם חברים מבחוץ רק קודם כל בואו נסיים חהתארגן על מקום ואז נעבור לשאר הפרטים כי כל זמן שאין מקום אין לי איך להתקדם...

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול