ג'אם סשן
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע @המחבל-המחופש לא נראה לי שהיא התכוונה ברצינות..
-
@אפרת-גלבוע @המחבל-המחופש לא נראה לי שהיא התכוונה ברצינות..
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע אני מאוד רוצה לבוא
אבל זה לא בטוח- אני צריכה לדעת איפה זה יהיה ובאיזה יום...- מבינה??אני ממש רוצה שחברה שלי @רותי-אלחרר תצטרף היא מוכשרת מאוד- אני גם לא יבוא לבד..., אני צריכה לברר איתה ואחזיר לכם תשובה
-
@אפרת-גלבוע אני מאוד רוצה לבוא
אבל זה לא בטוח- אני צריכה לדעת איפה זה יהיה ובאיזה יום...- מבינה??אני ממש רוצה שחברה שלי @רותי-אלחרר תצטרף היא מוכשרת מאוד- אני גם לא יבוא לבד..., אני צריכה לברר איתה ואחזיר לכם תשובה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
כמו שזה נראה אף אחת לא יודעת איפה זה יהיה
כל אחת תאמר את המיקום שלה
ולפי זה נדע -
האמת שגם אותי מעניין...
אני על גיטרה, אבל בכלל מעדיפה סתם לשבת ולצפות
יש איזושהי אפשרות לדבר בצ'אט או משהו? -
האמת שגם אותי מעניין...
אני על גיטרה, אבל בכלל מעדיפה סתם לשבת ולצפות
יש איזושהי אפשרות לדבר בצ'אט או משהו? -
@אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.
@אפרת-גלבוע אני מוכן לעזור לכן באירגון, אבל תצטרכו איך שהוא להעביר לי כסף בשביל שאשלם לחדר חזרות בשביל זה או לחילופין שאחת מכן תסכים לעשות בבית שלה.
תשלחו למייל שכתבתי למעלה כל אחת על מה היא מנגנת, באיזה רמה, סגנון מוזיקה, האם היא ניידת והאם יש לה איך להביא איתה את הכלי נגינה.
במקרה שתעשו בבית אני אצטרך להשיג איכשהו הגברה ואני מאמין שזה יעלה כסף שכבר עדיף לשלם לחדר חזרות.
מדובר במשהו כמו 80-120₪ לשעה אז אם זה 8 בנות זה מתחלק ביניכם ככה שזה משהו כמו 30₪ לאחת.מקווה שאני אצליח כי זה משהו שאני רק יכול להוות שלט רחוק לזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות