ג'אם סשן
-
פוסט זה נמחק!
-
@טיטו בבקשה
עזרת גברים:
https://forms.gle/twZKahZnrns5mv4n8עזרת נשים:
https://forms.gle/EGVp5M9DH3NomKTG9@ב-ב
אולי תעשי אופציה ליד 'אולי' של השלמה חופשית.
אם יש הערה למישו שיכתוב..
(קשה לכתוב ככה כן/לא, זה תלוי בתאריך וכו') -
@ב-ב
אולי תעשי אופציה ליד 'אולי' של השלמה חופשית.
אם יש הערה למישו שיכתוב..
(קשה לכתוב ככה כן/לא, זה תלוי בתאריך וכו') -
@AVITAL-1 אין בעיה
מה יש לכתוב אבל באולי?
בגדול אף אחד לא נותן פה פרטים אישיים, ולא מתחייב להגיע, זה רק כדי לתת אינדיקציה, לדעת מי בכיוון, בהמשך ייעשה פירסום רציני עם תשלום, ואז זה יהיה יותר מדויק.@ב-ב
אם זה רק מי בכיוון אז אוקי..
חשבתי שזה צריך להיות יותר רציני עכשיו -
מה יוצא עם זה בנות גם או לא
והסרטות לדעתי אם אין בנוץ אז שישאר רק בנינו רק פה שללא יצא
ובכל דבר שאתם צריכים אפשר לפנות אלי אני יכולה לעזור בלי נדר
עשיתי כמה דברים בחיי ובעזרת השם אני הולכת ללמוד גם את זה
אז כל דבר אפשר לפנות אלי בכיף!!!!!
אשמח לעזור -
לא הבנתי באיזה יום זה? באיזה שעה? ומה הולכים לעשות שמה?
-
@יונמיוזיק אמר בג'אם סשן:
לא הבנתי באיזה יום זה? באיזה שעה? ומה הולכים לעשות שמה?
מה שהבנתי מכל ההתכתבויות פה-
עדיין לא סוכם יום ושעה, ודיברו כאן שהם רוצים לעשות את זה בחנוכה.
וזה הולך להיות סוג של "שירת המונים", כל חברי הפורום וגם מחוצה לה הולכים לנגן ולשיר,
המטרה היא אולי לגלות כשרונות..
-
@יונמיוזיק אמר בג'אם סשן:
לא הבנתי באיזה יום זה? באיזה שעה? ומה הולכים לעשות שמה?
מה שהבנתי מכל ההתכתבויות פה-
עדיין לא סוכם יום ושעה, ודיברו כאן שהם רוצים לעשות את זה בחנוכה.
וזה הולך להיות סוג של "שירת המונים", כל חברי הפורום וגם מחוצה לה הולכים לנגן ולשיר,
המטרה היא אולי לגלות כשרונות..
@טיטו אמרת למלעה משהו על רדיו
אחותי שלחה להם פעם שהיא רוצה לעשות אירוע לנשים זמרות טובות שיבואו לשיר
והם יתנו חסות והם שלחו לה טפסים ךמלות כדי להתקדם אבל היא חטפה פיק ברכיים והפסיקה הפחיד אותה ללכת מדי רחוק
עם זה אולי תבקש מהם וזה יכול לעזור לך למימון ופירסום גם של מיקצב וכולי
אבל אם אתה רוצה פירסום לחנוכה ניראה לי צריך להתקדם עעם זה כי אחרת לא יצא מזה כלום
ואם צריך עזרה בהפקת הארוע בשביל זה אני פה -
@טיטו אמרת למלעה משהו על רדיו
אחותי שלחה להם פעם שהיא רוצה לעשות אירוע לנשים זמרות טובות שיבואו לשיר
והם יתנו חסות והם שלחו לה טפסים ךמלות כדי להתקדם אבל היא חטפה פיק ברכיים והפסיקה הפחיד אותה ללכת מדי רחוק
עם זה אולי תבקש מהם וזה יכול לעזור לך למימון ופירסום גם של מיקצב וכולי
אבל אם אתה רוצה פירסום לחנוכה ניראה לי צריך להתקדם עעם זה כי אחרת לא יצא מזה כלום
ואם צריך עזרה בהפקת הארוע בשביל זה אני פה@המחבל-המחופש את צודקת אבל היה גם מובן שרוצים משהו קטן למשתמשי הפורום ואחרי זה להתקדם!
-
@המחבל-המחופש את צודקת אבל היה גם מובן שרוצים משהו קטן למשתמשי הפורום ואחרי זה להתקדם!
@שמעון-2 אההה אוקי נישמע מגניב רק לבנים או גם לבנות
-
@שמעון-2 אההה אוקי נישמע מגניב רק לבנים או גם לבנות
@המחבל-המחופש זה בדיון
יש סקר למעלה@ב-ב אמר בג'אם סשן:
@טיטו בבקשה
עזרת גברים:
https://forms.gle/twZKahZnrns5mv4n8עזרת נשים:
https://forms.gle/EGVp5M9DH3NomKTG9אם תעשי את זה אנחנו נדע!
-
@המחבל-המחופש זה בדיון
יש סקר למעלה@ב-ב אמר בג'אם סשן:
@טיטו בבקשה
עזרת גברים:
https://forms.gle/twZKahZnrns5mv4n8עזרת נשים:
https://forms.gle/EGVp5M9DH3NomKTG9אם תעשי את זה אנחנו נדע!
@שמעון-2 אני פותחת את זה והגוגל משתולל פתאום כאילו ניסגר
הקיצער לא נותן ליפתוח
תלוי מתי זה בחנוכה אבל אני ישמח לבוא -
@שמעון-2 אני פותחת את זה והגוגל משתולל פתאום כאילו ניסגר
הקיצער לא נותן ליפתוח
תלוי מתי זה בחנוכה אבל אני ישמח לבוא@המחבל-המחופש תרענני ותפתחי
יש סיכוי שזה תלוי בך -
@המחבל-המחופש תרענני ותפתחי
יש סיכוי שזה תלוי בך@שמעון-2 לא ניסתי כבר כמה פעמים וזה לא נותן כבר היום בצהריים ניסתי
אבל זה בתנאי שכל אחד אומר מה שמו פה זה יהיה הורס- קטן על זה -
@שמעון-2 לא ניסתי כבר כמה פעמים וזה לא נותן כבר היום בצהריים ניסתי
אבל זה בתנאי שכל אחד אומר מה שמו פה זה יהיה הורס- קטן על זה@המחבל-המחופש תנסי בגלישה בסתר!
-
@המחבל-המחופש תנסי בגלישה בסתר!
@שמעון-2 שזה אומר???
-
@שמעון-2 שזה אומר???
@המחבל-המחופש
תלחצי כונטרול + שיפט +N ותדביקי שם את הקישור ותנסי משם! -
@המחבל-המחופש
תלחצי כונטרול + שיפט +N ותדביקי שם את הקישור ותנסי משם!@שמעון-2 עזוב אני בטאבלט מסובך!!!!
תודה בכל אופן אבל הם יקראו פה ויראו שאני מתכוונת לבוא והכול טוב
אבל חוץ מיזה מה בולך ליהות שם -
@שמעון-2 שזה אומר???
@המחבל-המחופש או שיש לך בצד שמאל למעלה 3 נקודות, תלחצי עליו ותבחרי חלון אנונימי חדש.
אגב זה אפשרי גם בטאבלט...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
