תפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות
-
@דוד-רייזמאן
קישור לאתר חתונות חסידיות ואירועים מחו"ל
https://www.music-table.com/new-music/categories/weddings
ובהקשר לחתונה של תולדות אברהם יצחק ויזניץ אני מאמין שייקח מעט זמן אבל בסוף זה יגיע יכול להיות שיהיה הקלטה מהמעמד המרכזי של השבע ברכות לפני זה בעז"ה בקרוב ממש
בכל מקרה עולה כעת לדרייב מספר 3
שמחת בית ויזניץ - דעעש שבט תשע"ז
שמחת החתונה לבן הגה"צ ר' יצחק שעיה אב"ד ויזניץ אשדוד, עב"ג בת האדמו"ר מדעעש רמות י-ם.@906 מצטרף לשאלה אני מצרף את מה ש @מוישי-ממירון אמר לפני חודשיים כששאלתי אותו
@מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות
ובהקשר לחתונה של תולדות אברהם יצחק ויזניץ אני מאמין שייקח מעט זמן אבל בסוף זה יגיע יכול להיות שיהיה הקלטה מהמעמד המרכזי של השבע ברכות לפני זה בעז"ה בקרוב ממש
-
@906 מצטרף לשאלה אני מצרף את מה ש @מוישי-ממירון אמר לפני חודשיים כששאלתי אותו
@מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות
ובהקשר לחתונה של תולדות אברהם יצחק ויזניץ אני מאמין שייקח מעט זמן אבל בסוף זה יגיע יכול להיות שיהיה הקלטה מהמעמד המרכזי של השבע ברכות לפני זה בעז"ה בקרוב ממש
@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
מתי צפוי
מי אמר לך שצפוי לצאת
אני גם אשמח מאוד מאוד לקבל את ההקלטה הזאת בכל אופן לפי מה שאני יודע אם זה לא יתפרסם עד עכשיו כנראה שזה כבר לא יתפרסם באופן פומבי איה"נ ייתכן שבהמשך זה יודלף ע"י מאן דהו ואז נוכל להפיץ אבל אין לי מושג מתי זה יקרה אז כרגע יש רק לחכות
חג שמח -
@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
מתי צפוי
מי אמר לך שצפוי לצאת
אני גם אשמח מאוד מאוד לקבל את ההקלטה הזאת בכל אופן לפי מה שאני יודע אם זה לא יתפרסם עד עכשיו כנראה שזה כבר לא יתפרסם באופן פומבי איה"נ ייתכן שבהמשך זה יודלף ע"י מאן דהו ואז נוכל להפיץ אבל אין לי מושג מתי זה יקרה אז כרגע יש רק לחכות
חג שמח@מוישי-ממירון אף אחד לא אמר לי אני מניח שייצא..
זה היה ממש גשמעאק מיוחד [מי שהיה שם וודאי יודע על מה אני מדבר] -
@מוישי-ממירון אף אחד לא אמר לי אני מניח שייצא..
זה היה ממש גשמעאק מיוחד [מי שהיה שם וודאי יודע על מה אני מדבר]@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
בתור מי שזכה להיות שם בעיקר באזור סוף החתונה ובכל מעמד המצווה טאנץ אני מסכים איתך בכל מילה והשם יעזור שתצא הקלטה
אבל עד אז אפשר להיכנס לדרייב שלי יש שם בתיקיית א רעבישע שמחות כ 100 א רעבישע שמחות מדהימות וטובות באיכות טובה מאוד
ממליץ לכולם בחום
אחד מחברי מחסידי ויזניץ טוען עכשיו שאם לא יקרה משהו לא רגיל לא נראה לו שתצא הקלטה@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
אני מניח שייצא..
אני לא כ"כ בטוח בזה
אבל יש סירטונים ביוטיוב אני מצרף קישורים
https://youtu.be/r0n4NXUyBnkhttps://youtu.be/zhItQwsuSqA
https://youtu.be/PWq7piDpnxM
https://youtu.be/PIJ49WPMGwg
https://www.youtube.com/watch?v=sr8S9lv4eDY
סירטון נוסף לא מיוטיוב
https://cdn.bhol-cdnwiz.com/player.php?clipid=0_w35nv45u&rel=0&controls=0&showinfo=0 -
@hutk כרגע זה נראה שיש מישהו שיחליף אותי אם כך הוא ייכנס כאן לפורום תחת שם דומה לשלי חכו תראו
@מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
@hutk כרגע זה נראה שיש מישהו שיחליף אותי אם כך הוא ייכנס כאן לפורום תחת שם דומה לשלי חכו תראו
@מוישי-ממירון אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
@שמעון-f בכל מקרה זה הוא יתחיל לעבוד בצורה מסודרת רק אחרי ל"ג בעומר אז ככה שיהיה לו זמן להתארגן
-
כ כמעט מפורסמת התייחס לנושא זה ב
-
פוסט זה נמחק!
-
@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
בתור מי שזכה להיות שם בעיקר באזור סוף החתונה ובכל מעמד המצווה טאנץ אני מסכים איתך בכל מילה והשם יעזור שתצא הקלטה
אבל עד אז אפשר להיכנס לדרייב שלי יש שם בתיקיית א רעבישע שמחות כ 100 א רעבישע שמחות מדהימות וטובות באיכות טובה מאוד
ממליץ לכולם בחום
אחד מחברי מחסידי ויזניץ טוען עכשיו שאם לא יקרה משהו לא רגיל לא נראה לו שתצא הקלטה@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
אני מניח שייצא..
אני לא כ"כ בטוח בזה
אבל יש סירטונים ביוטיוב אני מצרף קישורים
https://youtu.be/r0n4NXUyBnkhttps://youtu.be/zhItQwsuSqA
https://youtu.be/PWq7piDpnxM
https://youtu.be/PIJ49WPMGwg
https://www.youtube.com/watch?v=sr8S9lv4eDY
סירטון נוסף לא מיוטיוב
https://cdn.bhol-cdnwiz.com/player.php?clipid=0_w35nv45u&rel=0&controls=0&showinfo=0 -
@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
כרגע יש לי תוו'א רחמסטרוייקא ואורייתא (זה מה שיצא מסודר) בהמשך שייצא עוד הדלקות אני יערוך אותם גם..
מה זה תולדות אהרן? של השנה?
-
@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
כרגע יש לי תוו'א רחמסטרוייקא ואורייתא (זה מה שיצא מסודר) בהמשך שייצא עוד הדלקות אני יערוך אותם גם..
מה זה תולדות אהרן? של השנה?
-
@906 אמר בתפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובות:
כרגע יש לי תוו'א רחמסטרוייקא ואורייתא (זה מה שיצא מסודר) בהמשך שייצא עוד הדלקות אני יערוך אותם גם..
מה זה תולדות אהרן? של השנה?
-
-
@מלך-הקלידנים כן..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות