עודף רמיקסים - דעתכם
-
@המאסטרו-הנסתר דווקא כן
תנסה לרקוד בלי בומים באזנים
בוא נראה אם תצליח -
@קוקה-קולה תדגימי לי שירים שאת מצליחה
אולי אני מוזרה@מוכשרת-על אמר בעודף רמיקסים - דעתכם:
שרוקדים איתם בחתונות לדוגמא.
כן מה לדוגמה??
-
@קוקה-קולה תדגימי לי שירים שאת מצליחה
אולי אני מוזרה@מוכשרת-על אמר בעודף רמיקסים - דעתכם:
שרוקדים איתם בחתונות לדוגמא.
כן מה לדוגמה??
-
@קוקה-קולה תדגימי
-
@קוקה-קולה תדגימי
-
@המאסטרו-הנסתר דווקא כן
תנסה לרקוד בלי בומים באזנים
בוא נראה אם תצליח@תמר-7 אמר בעודף רמיקסים - דעתכם:
@המאסטרו-הנסתר דווקא כן
תנסה לרקוד בלי בומים באזנים
בוא נראה אם תצליחאני מצליח, בחתונות עם תזמורת נורמלית אני רוקד יותר מאשר אם יש אורגניסט שעושה בומים באזניים, אבל זה כבר נראה לי עניין של טעם...
-
@תמר-7 בר עילאי, מלויך, הטוב הטוב וכו- בחתונות.
וסתם ככה יש מהחדשים את רולי דיקמן יש לי טאטע, שירים של מורדכי שפירו, מנדי ויס, ועוד המון (אם זה חשוב אני יחשוב יותר)
וגם יש מלא חסידי ישן M.B.D פריד שוואקי והרשימה עוד ארוכה.....@קוקה-קולה
לא בשיר המקורי
אלה בתזמורת@המאסטרו-הנסתר אמר בעודף רמיקסים - דעתכם:
אני מצליח, בחתונות עם תזמורת נורמלית אני רוקד יותר מאשר אם יש אורגניסט שעושה בומים באזניים, אבל זה כבר נראה לי עניין של טעם...
זה מה שאני אומרת אם תזמורת
-
@קוקה-קולה תדגימי
-
@קוקה-קולה
לא בשיר המקורי
אלה בתזמורת@המאסטרו-הנסתר אמר בעודף רמיקסים - דעתכם:
אני מצליח, בחתונות עם תזמורת נורמלית אני רוקד יותר מאשר אם יש אורגניסט שעושה בומים באזניים, אבל זה כבר נראה לי עניין של טעם...
זה מה שאני אומרת אם תזמורת
@תמר-7 תזמורת זה ממש לא בומים באזניים, גם אם יש בייס דראם אלקטרוני (למי שלא מבין, זה תוספת מיקרופון בתופים שעושה את הבס אלקטרוני) זה נשמע טוב, אבל ברגע שהכל טראנסים באופן שיטתי, זה כבר מוגדר כ"בומים באזניים"
-
@תמר-7 תזמורת זה ממש לא בומים באזניים, גם אם יש בייס דראם אלקטרוני (למי שלא מבין, זה תוספת מיקרופון בתופים שעושה את הבס אלקטרוני) זה נשמע טוב, אבל ברגע שהכל טראנסים באופן שיטתי, זה כבר מוגדר כ"בומים באזניים"
@המאסטרו-הנסתר
מה אתה אומר"???
תזמורות לא עושות טראנסים משוגעים??? -
@המאסטרו-הנסתר
מה אתה אומר"???
תזמורות לא עושות טראנסים משוגעים???@תמר-7 הרבה פחות מאשר אורגניסטים לבד, ומה שעושים בתזמורות זה הרבה יותר עדין ונעים לאזניים, ואפילו מקפיץ.
ואגב, נראה לי שסטינו קצת מהנושא, אפשר להמשיך את הדיון בנושא המיוחד לזה
https://miktzav.com/topic/3340/%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%93%D7%99-%D7%92-%D7%99/27?_=1660668661880 -
@תמר-7 הרבה פחות מאשר אורגניסטים לבד, ומה שעושים בתזמורות זה הרבה יותר עדין ונעים לאזניים, ואפילו מקפיץ.
ואגב, נראה לי שסטינו קצת מהנושא, אפשר להמשיך את הדיון בנושא המיוחד לזה
https://miktzav.com/topic/3340/%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%93%D7%99-%D7%92-%D7%99/27?_=1660668661880@המאסטרו-הנסתר לך היום לחתונה
ותבדוק אותי
תגיד לי מה ראית ושמעת?? -
@קוקה-קולה
לא בשיר המקורי
אלה בתזמורת@המאסטרו-הנסתר אמר בעודף רמיקסים - דעתכם:
אני מצליח, בחתונות עם תזמורת נורמלית אני רוקד יותר מאשר אם יש אורגניסט שעושה בומים באזניים, אבל זה כבר נראה לי עניין של טעם...
זה מה שאני אומרת אם תזמורת
-
@קוקה-קולה דווקא לא
ומה יש עוד המון -
@קוקה-קולה השירים שרצים ברדיו למשל...
-
@קוקה-קולה דווקא לא
ומה יש עוד המון -
@קוקה-קולה השירים שרצים ברדיו למשל...
@המאסטרו-הנסתר אני מתכוונת לטראנסים שיש בתזמורת
לא הבנת אותי נכון
אני לא מדברת על שירים ברדיו
כי ברדיו משמיעים גם שירים של דוד בן ארזה וכ'ו -
@המאסטרו-הנסתר אני מתכוונת לטראנסים שיש בתזמורת
לא הבנת אותי נכון
אני לא מדברת על שירים ברדיו
כי ברדיו משמיעים גם שירים של דוד בן ארזה וכ'ו -
@תמר-7 אפשר לירקוד הרבה יותר טוב עם תיזמורת מאשר עם קלידן שעושה טראנסים!!!
וזה דווקא טוב כדוגמה לטראנים שברמיקסים...@קוקה-קולה גם תזמורת שלמה עושה בומים
בואי.... -
@המאסטרו-הנסתר אני מתכוונת לטראנסים שיש בתזמורת
לא הבנת אותי נכון
אני לא מדברת על שירים ברדיו
כי ברדיו משמיעים גם שירים של דוד בן ארזה וכ'וחבר'ה, אתם סוטים מהנושא, לא שאלתי עם מה יותר טוב לרקוד, שאלתי את דעתכם על רמיקסים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות